Witam wszystkich, jeżeli temat się dubluje to przepraszam z góry ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi.
Spróbowałem swoich sił ze znajomymi w wyżej wymienionej karciance i jedna z zasad bardzo mnie nurtuje (chciałbym się upewnić że dobrze zagrywam ponieważ ostatnio kolega bardzo narzekał że wymyśliłem i zinterpretowałem zasady według siebie).
Zakup pojazdów za zero: bo albo ja jestem ślepy albo nie ma tam niczego poruszonego w następującej sytuacji:
spośród 5 kart wylosowanych aż trzy trafiają się "zerowe" jedna jeden i jedna trzy. Czy w takiej sytuacji gracz dysponujący trzema koszarami o wartości kanistra "1" może zakupić:
a) Karte za trzy + wszystkie karty za zero
b) Czy może karty za zero są warte "1" bo w instrukcji pisze że nie można ich zakupić za darmo ... i wtedy może kupić np. jedynke i dwie zerówki. Ale wtedy jest nie logiczne dlaczego są wycenione na "zero" zamiast jeden ... przy samotnym zakupie wiem ze powinny kosztować przynajmniej jeden ale w wyżej wymienionej sytuacji?
Graliśmy tak jak w instrukcji czyli zerówki warte 1 ... ale bardzo się nam to nie widziało.
Pozdrawiam!
World of Tanks - pytania o zasady
- Trampon
- Posty: 359
- Rejestracja: 26 mar 2012, 13:44
- Lokalizacja: Warszawa Ursus
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: World of Tanks Rush + drugi front problem z "zerówkami"
Przede wszystkim zwróć uwagę na to że co do zasady w turze możesz kupić tylko jedną kartę z Rezerwy, chyba że wykorzystujesz kartę ze zdolnością Rekrutacja (6 strona polskiej instrukcji).
Tak więc w podanym przez Ciebie przykładzie (dysponujesz 3 zasobami a najdroższy czołg/pojazd w rezerwie kosztuje 3) możesz kupić dowolną kartę z Rezerwy, ale tylko jedną, a nie kilka (tak jak podajesz w punkcie a i b). Jeśli jednak zagrasz kartę ze zdolnością Rekrutacji - to możesz w turze kupić dowolną ilość kart, byle suma ich kosztów była nie większa niż suma zasobów które wydasz. Zakładając więc roboczo że dodatkowo do tych 3 zasobów zagrasz Rekrutację - możesz kupić pojazd kosztujący 3 zasoby i jednocześnie od 1 do 3 "zerówek". I analogicznie z pojazdem za 1 zasób - możesz przy okazji zebrać wszystkie zerówki. Możesz też kupić same zerówki, jedną lub więcej. W każdym przypadku spełniłeś wymóg - wykorzystałeś co najmniej jedną kartę z surowcem.
Ja zresztą nie bałdzo widzę różnicę między wersją a) i b) z Twojego pytania - w obu przypadkach chcesz kupić więcej niż 1 kartę i masz na to środki.
Pozdro
Tak więc w podanym przez Ciebie przykładzie (dysponujesz 3 zasobami a najdroższy czołg/pojazd w rezerwie kosztuje 3) możesz kupić dowolną kartę z Rezerwy, ale tylko jedną, a nie kilka (tak jak podajesz w punkcie a i b). Jeśli jednak zagrasz kartę ze zdolnością Rekrutacji - to możesz w turze kupić dowolną ilość kart, byle suma ich kosztów była nie większa niż suma zasobów które wydasz. Zakładając więc roboczo że dodatkowo do tych 3 zasobów zagrasz Rekrutację - możesz kupić pojazd kosztujący 3 zasoby i jednocześnie od 1 do 3 "zerówek". I analogicznie z pojazdem za 1 zasób - możesz przy okazji zebrać wszystkie zerówki. Możesz też kupić same zerówki, jedną lub więcej. W każdym przypadku spełniłeś wymóg - wykorzystałeś co najmniej jedną kartę z surowcem.
Ja zresztą nie bałdzo widzę różnicę między wersją a) i b) z Twojego pytania - w obu przypadkach chcesz kupić więcej niż 1 kartę i masz na to środki.
Pozdro
"W świecie kolekcjonerów nader często dochodzi do zbrodni. Kolekcjonerzy to szaleńcy albo fanatycy na granicy szaleństwa, zaślepieni żądzą posiadania zdolni są do najgorszych przestępstw".
E. Niziurski, Nowe Przygody Marka Piegusa.
E. Niziurski, Nowe Przygody Marka Piegusa.