Formula 1 - alternatywne zasady
: 08 wrz 2007, 00:39
Na razie gra polega na tym kto ostatni.najmniej razy rzuci 6 na k6.
Moje zmiany to:
Ustalamy maksymalna liczbe opon do stracenia na zakrecie jako 2 x przekroczony poziom predkosci. 6 na K6 oznacza pokonanie zakretu ze strata maksymalna, albo (wybor gracza) wyladowanie na aucie.
Straty opon rosna im szybciej pokonujemy zakret - przy predkosci > o 1 tylko 1 na 1k6, przy 2 juz 1-2 na 2k6 oznaczaja straty w oponach, predkosc wieksza o 4 to wyniki 1-4 na 4 k6 oznaczaja straty w oponach. Oczywiscie nie moga one przekroczyc Straty maksymalnej.
Ograniczy to losowosc poprzez znacznie bardziej przewidywalna sytuacje na torze
Moje zmiany to:
Ustalamy maksymalna liczbe opon do stracenia na zakrecie jako 2 x przekroczony poziom predkosci. 6 na K6 oznacza pokonanie zakretu ze strata maksymalna, albo (wybor gracza) wyladowanie na aucie.
Straty opon rosna im szybciej pokonujemy zakret - przy predkosci > o 1 tylko 1 na 1k6, przy 2 juz 1-2 na 2k6 oznaczaja straty w oponach, predkosc wieksza o 4 to wyniki 1-4 na 4 k6 oznaczaja straty w oponach. Oczywiscie nie moga one przekroczyc Straty maksymalnej.
Ograniczy to losowosc poprzez znacznie bardziej przewidywalna sytuacje na torze