Strona 1 z 20
Runebound 3 ed (Lukas Litzsinger)
: 31 lip 2015, 19:59
autor: pan_satyros
Druga edycja zapowiedziana:
https://youtu.be/kov9pzvbCBU
Re: Runebound
: 31 lip 2015, 20:23
autor: rastula
w sumie zaskoczenie ...
Re: Runebound
: 31 lip 2015, 20:40
autor: Rune
Ale dla mnie na plus. Nigdy nie grałem i chętnie spróbuję ww nowej edycji, bo wygląda naprawdę smakowicie.
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Re: Runebound
: 31 lip 2015, 20:58
autor: Dwntn
Trzecia edycja
Re: Runebound
: 31 lip 2015, 22:58
autor: karawanken
Wiesz, że jesteś stary, kiedy twoja pierwsza duża gra planszowa doczekała się reedycji.
Re: Runebound
: 31 lip 2015, 23:48
autor: przemoo99
karawanken pisze:Wiesz, że jesteś stary, kiedy twoja pierwsza duża gra planszowa doczekała się reedycji.
Tych "starych" to tu jest więcej
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 00:03
autor: Blacksad
Ale, że zamiast kości tokeny?
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 02:24
autor: Hiu
Blacksad pisze: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 06:07
autor: rastula
Hiu pisze:Blacksad pisze: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja
Tańsze...
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 11:48
autor: Wallenstein
Dla mnie wszystko na plus, poza wyglądem kart przedmiotów itp. Jakieś takie małe ilustracje, trochę jak z wersji testowej.
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 12:13
autor: karawanken
Plansza zdecydowanie bardziej mi sie podoba
Wygląda na to, że wcześniejsza wersja bedzie musiała wylądować pod łóżkiem (sprzedać nie będę potrafił, za duży sentyment) aby zrobić miejsce dla następcy.
Re: Runebound
: 01 sie 2015, 13:49
autor: Rafal_Kruczek
rastula pisze:Hiu pisze:Blacksad pisze: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja
Tańsze...
Do walki były 2 k10 - popularne i tanie. Specjalistyczne ( i pewnei drozsze) kosci do ruchu pozostają...
Re: Runebound
: 23 wrz 2015, 01:08
autor: Rocy7
Co nowa edycja poprawia względem obecnej? Będzie jakaś większa interakcja między graczami?
Re: Runebound
: 23 wrz 2015, 07:04
autor: akahoshi
Dobrze by było, jakby przyspieszyli trochę walkę...
Re: Runebound
: 23 wrz 2015, 18:03
autor: Iesthir
akahoshi pisze:Dobrze by było, jakby przyspieszyli trochę walkę...
Wydaje mi się, że nie przyspieszyli, ale na pewno zrobili ją dużo ciekawszą niż w pierwowzorze.
Zmiany jakie widzę (nie tylko w walce) to:
1. Questy - Kolory nie oznaczają teraz poziomu trudności questa a jego rodzaj (combat/exploration/social)
a. Combat - najbardziej podobne do questów z klasyki - losujesz przeciwnika i siepiesz
b. Exploration - zawsze trzeba gdzieś poleść i coś zrobić. Jako przykład podany był quest w którym trzeba było pójść na bagna, rzucić kostką i w zależności od tego co wypadło, dostawało się odpowiednią nagrodę
c. Social - zawsze dają wybór. Jako przykład był podany quest w którym możemy przeszmuglować broń do miasta i zarobić złoto, lub wydać przeciwnika i też zarobić złoto (tylko pewnie mniej
)
Artykuł TUTAJ.
2. Walka:
a. Każdy gracz/przeciwnik ma swoje tokeny, część jest wrodzona a część nabyta ze skilli i ekwipunktu
b. Przed walką, pulą tokenów się rzuca (jak kostką/monetą itp.) żeby określić która strona jest dostępna
c. W czasie walki, na zmianę gracze wydają tokeny na atak i obronę. Dodatkowo jest możliwość stackowania tokenów, żeby je wzmocnić lub odwracania ich na drugą stronę.
d. Na tokenach są surge (jak w Descencie), które można wykorzystać, żeby odpalić zdolności postaci
Artykuł z ogólnym opisem TUTAJ
3. Bohaterowie
Jeszcze nie czytałem, ale pojawił się nowy artykuł i po pobieżnym przejrzeniu zmian też jest trochę.
Re: Runebound
: 03 lis 2015, 22:13
autor: dizzit
Z tego co sie orientuje FF wydaje grę w tym miesiącu.
Czy chodzą w ogóle jakieś słuchy że jakieś wydawnictwo (Galakta?) ma zamiar to wydać po polsku ?
Re: Runebound
: 03 lis 2015, 22:35
autor: sirafin
Michal GALAKTA - 02.11.2015 pisze:Runebound 3 edycja
Obecnie mogę powiedzieć tylko tyle, że nasze zainteresowanie grą jest bardzo duże. Naprawdę BARDZO DUŻE
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:00
autor: rastula
hmmm
poza fajnymi figurkami ( jest ich mniej niż w 2ed) i nowym systemem walki ( to chyba najciekawsze) to ta nowa edycja nie wypada lepiej a miejscami gorzej niż stara ... ja w każdym razie odpuszczam ...
kosteczki z naklejkami ...WTF?!?
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:49
autor: akahoshi
Nowi bohaterowie (wraz z figurkami) zapewne też dojdą.
Jako płatne dodatki...
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:51
autor: RUNner
A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:51
autor: andruty
Poczekam na recenzje i zapowiedź polskiej wersji.. Ale kurcze, wg mnie naprawdę fajnie się to zapowiada, taki RPG/slasher z masą sprzętu i umiejętności. Kostki się przeboleje jakoś
Cieszy mnie też, że nie ma dużej ilości rodzajów elementów. Będzie łatwiej o zorganizowanie przestrzeni w pudełku
są już jakieś polskie recenzje?
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:53
autor: Gambit
RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Ej, ruch w Runeboundzie jest bardzo fajny.
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:55
autor: Trolliszcze
RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Nadal są kości z symbolami terenów, przy czym jedna ścianka to joker (każdy teren), a zamiast rzucać kostkami, można zawsze przesunąć się o jedno pole (mniejszy zasięg ruchu, ale pewny).
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 10:58
autor: Cyberpuncur
Figurki możliwe, że będą te same co w Descencie, bo i bohaterowie ci sami.
Na pewno część się powtórzy, taniej im to wyjdzie ogólnie.
Naklejki na kostkach są w zagłębieniach, nie powinny się odklejać, ale sam
nadruk może z czasem się uszkodzić, wyblaknąć.
Ruch to jedna z nielicznych fajnych rzeczy w Runeboundzie wg mnie.
Ktoś z na bgg porównywał 3ed z Talismanem w tym sensie, że tak jak
i w Talismanie można w 1 rundzie wylosować wydarzenie/misję ze smokiem,
który cię od razu zje.
O walce na żetony piszą, że jest dosyć długa, zupełnie nie taktyczna i nie ma się za bardzo wpływu na cokolwiek.
Nie ma też sojuszników już.
Na początku chciałem kupić, teraz jakoś zapał opada coraz bardziej.
Re: Runebound
: 18 lis 2015, 11:01
autor: RUNner
Trolliszcze pisze:RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Nadal są kości z symbolami terenów, przy czym jedna ścianka to joker (każdy teren), a zamiast rzucać kostkami, można zawsze przesunąć się o jedno pole (mniejszy zasięg ruchu, ale pewny).
To słabo, że pozostawiono takiego "potworka". Rozumiem intencje twórców gry, ale się z nimi nie zgadzam