Strona 1 z 20

Runebound 3 ed (Lukas Litzsinger)

: 31 lip 2015, 19:59
autor: pan_satyros
Druga edycja zapowiedziana: https://youtu.be/kov9pzvbCBU

Re: Runebound

: 31 lip 2015, 20:23
autor: rastula
w sumie zaskoczenie ...

Re: Runebound

: 31 lip 2015, 20:40
autor: Rune
Ale dla mnie na plus. Nigdy nie grałem i chętnie spróbuję ww nowej edycji, bo wygląda naprawdę smakowicie.

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Re: Runebound

: 31 lip 2015, 20:58
autor: Dwntn
pan_satyros pisze:Druga edycja zapowiedziana: https://youtu.be/kov9pzvbCBU
Trzecia edycja ;)

Re: Runebound

: 31 lip 2015, 22:58
autor: karawanken
Wiesz, że jesteś stary, kiedy twoja pierwsza duża gra planszowa doczekała się reedycji.

Re: Runebound

: 31 lip 2015, 23:48
autor: przemoo99
karawanken pisze:Wiesz, że jesteś stary, kiedy twoja pierwsza duża gra planszowa doczekała się reedycji.
Tych "starych" to tu jest więcej ;)

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 00:03
autor: Blacksad
:shock: Ale, że zamiast kości tokeny?

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 02:24
autor: Hiu
Blacksad pisze::shock: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja ;)

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 06:07
autor: rastula
Hiu pisze:
Blacksad pisze::shock: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja ;)
Tańsze...

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 11:48
autor: Wallenstein
Dla mnie wszystko na plus, poza wyglądem kart przedmiotów itp. Jakieś takie małe ilustracje, trochę jak z wersji testowej.

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 12:13
autor: karawanken
Plansza zdecydowanie bardziej mi sie podoba :D Wygląda na to, że wcześniejsza wersja bedzie musiała wylądować pod łóżkiem (sprzedać nie będę potrafił, za duży sentyment) aby zrobić miejsce dla następcy.

Re: Runebound

: 01 sie 2015, 13:49
autor: Rafal_Kruczek
rastula pisze:
Hiu pisze:
Blacksad pisze::shock: Ale, że zamiast kości tokeny?
Innowacja ;)
Tańsze...
Do walki były 2 k10 - popularne i tanie. Specjalistyczne ( i pewnei drozsze) kosci do ruchu pozostają...

Re: Runebound

: 23 wrz 2015, 01:08
autor: Rocy7
Co nowa edycja poprawia względem obecnej? Będzie jakaś większa interakcja między graczami?

Re: Runebound

: 23 wrz 2015, 07:04
autor: akahoshi
Dobrze by było, jakby przyspieszyli trochę walkę...

Re: Runebound

: 23 wrz 2015, 18:03
autor: Iesthir
akahoshi pisze:Dobrze by było, jakby przyspieszyli trochę walkę...
Wydaje mi się, że nie przyspieszyli, ale na pewno zrobili ją dużo ciekawszą niż w pierwowzorze.

Zmiany jakie widzę (nie tylko w walce) to:

1. Questy - Kolory nie oznaczają teraz poziomu trudności questa a jego rodzaj (combat/exploration/social)
a. Combat - najbardziej podobne do questów z klasyki - losujesz przeciwnika i siepiesz
b. Exploration - zawsze trzeba gdzieś poleść i coś zrobić. Jako przykład podany był quest w którym trzeba było pójść na bagna, rzucić kostką i w zależności od tego co wypadło, dostawało się odpowiednią nagrodę
c. Social - zawsze dają wybór. Jako przykład był podany quest w którym możemy przeszmuglować broń do miasta i zarobić złoto, lub wydać przeciwnika i też zarobić złoto (tylko pewnie mniej :P)
Artykuł TUTAJ.

2. Walka:
a. Każdy gracz/przeciwnik ma swoje tokeny, część jest wrodzona a część nabyta ze skilli i ekwipunktu
b. Przed walką, pulą tokenów się rzuca (jak kostką/monetą itp.) żeby określić która strona jest dostępna
c. W czasie walki, na zmianę gracze wydają tokeny na atak i obronę. Dodatkowo jest możliwość stackowania tokenów, żeby je wzmocnić lub odwracania ich na drugą stronę.
d. Na tokenach są surge (jak w Descencie), które można wykorzystać, żeby odpalić zdolności postaci
Artykuł z ogólnym opisem TUTAJ

3. Bohaterowie
Jeszcze nie czytałem, ale pojawił się nowy artykuł i po pobieżnym przejrzeniu zmian też jest trochę.

Re: Runebound

: 03 lis 2015, 22:13
autor: dizzit
Z tego co sie orientuje FF wydaje grę w tym miesiącu.

Czy chodzą w ogóle jakieś słuchy że jakieś wydawnictwo (Galakta?) ma zamiar to wydać po polsku ?

Re: Runebound

: 03 lis 2015, 22:35
autor: sirafin
Michal GALAKTA - 02.11.2015 pisze:Runebound 3 edycja
Obecnie mogę powiedzieć tylko tyle, że nasze zainteresowanie grą jest bardzo duże. Naprawdę BARDZO DUŻE ;)

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:00
autor: rastula
hmmm

poza fajnymi figurkami ( jest ich mniej niż w 2ed) i nowym systemem walki ( to chyba najciekawsze) to ta nowa edycja nie wypada lepiej a miejscami gorzej niż stara ... ja w każdym razie odpuszczam ...

kosteczki z naklejkami ...WTF?!?

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:49
autor: akahoshi
Nowi bohaterowie (wraz z figurkami) zapewne też dojdą.
Jako płatne dodatki...

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:51
autor: RUNner
A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:51
autor: andruty
Poczekam na recenzje i zapowiedź polskiej wersji.. Ale kurcze, wg mnie naprawdę fajnie się to zapowiada, taki RPG/slasher z masą sprzętu i umiejętności. Kostki się przeboleje jakoś :D Cieszy mnie też, że nie ma dużej ilości rodzajów elementów. Będzie łatwiej o zorganizowanie przestrzeni w pudełku :) są już jakieś polskie recenzje?

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:53
autor: Gambit
RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Ej, ruch w Runeboundzie jest bardzo fajny. :)

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:55
autor: Trolliszcze
RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Nadal są kości z symbolami terenów, przy czym jedna ścianka to joker (każdy teren), a zamiast rzucać kostkami, można zawsze przesunąć się o jedno pole (mniejszy zasięg ruchu, ale pewny).

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 10:58
autor: Cyberpuncur
Figurki możliwe, że będą te same co w Descencie, bo i bohaterowie ci sami.
Na pewno część się powtórzy, taniej im to wyjdzie ogólnie.

Naklejki na kostkach są w zagłębieniach, nie powinny się odklejać, ale sam
nadruk może z czasem się uszkodzić, wyblaknąć.

Ruch to jedna z nielicznych fajnych rzeczy w Runeboundzie wg mnie.

Ktoś z na bgg porównywał 3ed z Talismanem w tym sensie, że tak jak
i w Talismanie można w 1 rundzie wylosować wydarzenie/misję ze smokiem,
który cię od razu zje.
O walce na żetony piszą, że jest dosyć długa, zupełnie nie taktyczna i nie ma się za bardzo wpływu na cokolwiek.
Nie ma też sojuszników już.

Na początku chciałem kupić, teraz jakoś zapał opada coraz bardziej.

Re: Runebound

: 18 lis 2015, 11:01
autor: RUNner
Trolliszcze pisze:
RUNner pisze:A te komediowe zasady ruchu pozostają bez zmian?
Nadal są kości z symbolami terenów, przy czym jedna ścianka to joker (każdy teren), a zamiast rzucać kostkami, można zawsze przesunąć się o jedno pole (mniejszy zasięg ruchu, ale pewny).
To słabo, że pozostawiono takiego "potworka". Rozumiem intencje twórców gry, ale się z nimi nie zgadzam :)