The Pirate Republic KS

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Rocy7

The Pirate Republic KS

Post autor: Rocy7 »

Wygląda na to, że aktualnym trendem na KS będą piraci.

BGG https://boardgamegeek.com/boardgame/192 ... e-republic

Obrazek

Opis

The Pirate Republic is a semi-cooperative thematic adventure for up to four players. The most infamous pirate captains work towards completing mission objectives over four rounds of play. Your mission: Forge the ultimate democracy, The Pirate Republic. The sea is your territory, anyone on or near it, your prey.

Captains attempt to complete a Flying Gang campaign mission to win as a group while other wily players, known as saboteurs, will secretly attempt to sink their ambitions. Devastate merchant shipping lanes, commandeer new ships, raid and conquer heavily defended towns, and plunder New World riches one seaport at a time.

Attack, defend, parlay and duel your way across the high seas with custom action dice and a deck of unique captain cards. Complete secret missions, pillage treasure fleets, squash mutinies, rescue captives awaiting execution, recruit better crew, duel pirate hunters, and seal your notoriety among the greatest captains. Along the way, battle and bring an end to Spanish, British, Dutch, French, and Danish imperial powers infesting your waters.

Pirate Republic brings the piracy story to life in this white-knuckle blend of adventure and strategy. It exudes a constant interplay among captains with a story centric theme that speaks to us. Even across the centuries, it reminds that if denied the chance to live in freedom--best to go ahead & make your own. The choice is yours. Get behind The Pirate Republic or go ahead, try & stop it.
Awatar użytkownika
Gizmoo

Re: The Pirate Republic KS

Post autor: Gizmoo »

WoW! No i teraz chyba muszę odkładać na to sałatę...
Awatar użytkownika
Gizmoo

Post autor: Gizmoo »

Kampania na KS-ach nie idzie niestety najlepiej:

https://www.kickstarter.com/projects/16 ... ory_newest

Trudno na razie powiedzieć coś konkretnego o rozgrywce. Dodane filmiki są wątpliwej jakości i nie wiele z nich - poza pustymi słowami - wynika.

Chciałem to wesprzeć, ale chyba zrezygnuję. Nie ma sensownego gameplay'a i po pierwszych dniach kampanii, napływ chętnych jest zdecydowanie zbyt powolny, by finansowanie zakończyło się sukcesem. :(
Awatar użytkownika
skolo

Post autor: skolo »

kreator troche poplyna z tymi SG do miliona czego nie omieszkalem skomentowac. niech mu bozia da ale ...

temat fajny, tyle ze na razie malo wiadomo, tak jak kolega wspomnial powyzej.

poczekamy, zobaczymy
ODPOWIEDZ