Zombicide: Black Plague - pytania o zasady

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
Wothan
Użytkownik wspierający
Posty: 515
Rejestracja: 02 lis 2009, 10:11
Lokalizacja: Mazury
Been thanked: 9 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Wothan »

Podczas rozgrywki wszystkie strefy namnażania znalazły się w jednym miejscu. Jeśli w wyniku namnażania pojawi się Nekromanta to gdzie ma uciekać?
Awatar użytkownika
KOSHI
Użytkownik wspierający
Posty: 694
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 235 times
Been thanked: 206 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: KOSHI »

Jest w instrukcji.
W szczególnych przypadkach wszystkie znaczniki Namnażania mogą znaleźć się w tej samej Strefie. W takiej sytuacji Nekromanta w dalszym ciągu pojawia się z dodatkowym znacznikiem Namnażania Nekromanty, ale ucieka z planszy zaraz po swojej Aktywacji.
Awatar użytkownika
Wothan
Użytkownik wspierający
Posty: 515
Rejestracja: 02 lis 2009, 10:11
Lokalizacja: Mazury
Been thanked: 9 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Wothan »

KOSHI pisze: 11 lis 2019, 10:16 Jest w instrukcji.
W szczególnych przypadkach wszystkie znaczniki Namnażania mogą znaleźć się w tej samej Strefie. W takiej sytuacji Nekromanta w dalszym ciągu pojawia się z dodatkowym znacznikiem Namnażania Nekromanty, ale ucieka z planszy zaraz po swojej Aktywacji.
Dzięki, chyba jestem ślepy 😁
Awatar użytkownika
Lost Death
Użytkownik wspierający
Posty: 123
Rejestracja: 14 sty 2019, 22:16
Been thanked: 5 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Lost Death »

Wczoraj z dwoma kumplami graliśmy 1 scenariusz z czarnej plagi.
1. Czy mogę tą samą strefę przeszukiwać kilka razy? oczywiście w innej turze i czy to nie powoduje hałasu?
2. Wyważyliśmy drzwi, w budynku pojawił się nekromanta wraz ze znacznikiem namnażania więc znów losujemy kartę a tam.. znowu nekromanta,. Najbliższa droga ucieczki nekromanty to wyjście z budynku i wpakowanie się na strefę z ocalałymi. Rozumiem, że Nekromanta w aktywacji nie ma wyjście i musi wpakować się na grupę bohaterów i gdy już się tam znajdzie nie będzie uciekał lecz atakował ocalałych???
3. Aktywacja Abominacji. Abominacja znajduje się w budynku, nie widzi ocalałych. Gdzie się porusza? do najbliższego hałasu czy w stronę najgłośniejszego nawet jeśli ten jest na drugim końcu planszy?
4. Czy zombie widzą ocalałego jeśli ten znajduje się w otwartej krypcie a wejście do krypty jest na sąsiadującej strefie od zombie.
5. Coś się dzieje z tymi celami które sprawdzamy (wymogi do wygrania scenariusza)? czy tylko tracimy akcję i zyskujemy 5 pkt expa? hałasu rozumiem, że to nie powoduje?
„Natura dała nam jeden język, a dwoje uszu, abyśmy słuchali dwa razy tyle, co mówili”
longmen76
Użytkownik wspierający
Posty: 549
Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 52 times
Been thanked: 81 times
Kontakt:

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: longmen76 »

Lost Death pisze: 02 lut 2020, 12:24 Odpowiedzi
1. Czy mogę tą samą strefę przeszukiwać kilka razy? oczywiście w innej turze i czy to nie powoduje hałasu?
Możesz - nie powoduje hałasu.
2. Wyważyliśmy drzwi, w budynku pojawił się nekromanta wraz ze znacznikiem namnażania więc znów losujemy kartę a tam.. znowu nekromanta,. Najbliższa droga ucieczki nekromanty to wyjście z budynku i wpakowanie się na strefę z ocalałymi. Rozumiem, że Nekromanta w aktywacji nie ma wyjście i musi wpakować się na grupę bohaterów i gdy już się tam znajdzie nie będzie uciekał lecz atakował ocalałych???
Tak. Nekromanta idzie do najbliższej strefy namnażania. Jeżeli ciągniecie kartę nekromanty a jest na planszy i stoi na polu z Ocalałymi to atakuje, zamiast się poruszać (tak jak inne zombi).
3. Aktywacja Abominacji. Abominacja znajduje się w budynku, nie widzi ocalałych. Gdzie się porusza? do najbliższego hałasu czy w stronę najgłośniejszego nawet jeśli ten jest na drugim końcu planszy?
Jak nie widzi nikogo, to porusza się do najgłośniejszego hałasu - odległość nie ma znaczenia
4. Czy zombie widzą ocalałego jeśli ten znajduje się w otwartej krypcie a wejście do krypty jest na sąsiadującej strefie od zombie.
Do krypty nie ma widoczności - więc nie widzą, ale słyszą.
5. Coś się dzieje z tymi celami które sprawdzamy (wymogi do wygrania scenariusza)? czy tylko tracimy akcję i zyskujemy 5 pkt expa? hałasu rozumiem, że to nie powoduje?
Wydajemy akcję + 5 exp - nie powoduje hałasu.
Po pierwszej rozgrywce polecam ponownie przyczytać instrukcję - wszystko by Ci się wyjaśniło. Ja zawsze tak robię i się to sprawdza, bo nawet jak nie mam wątpliwości to upewniam się, czy dobrze gram.
Awatar użytkownika
Lost Death
Użytkownik wspierający
Posty: 123
Rejestracja: 14 sty 2019, 22:16
Been thanked: 5 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Lost Death »

dzięki,
jeszcze kilka niejasności:
1. Ocalały podnosi w krypcie czar inferno, od tej pory może rzucać ten czar bez ograniczeń? tzn jeden atak takim czarem to jedna aktywacja, czaru (zwoju nie traci się)??
2. Czar Inferno podczas ataku pozwala rzucać 4 kośćmi, każda zadaje 2 obrażenia, tzn, że w sytuacji kiedy atakuję 4 spaślaków znajdujących się na jednym sąsiednim obszarze. przy 4 sukcesach wszyscy giną?
„Natura dała nam jeden język, a dwoje uszu, abyśmy słuchali dwa razy tyle, co mówili”
Frozenwar
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2019, 07:48
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Frozenwar »

Lost Death pisze: 03 lut 2020, 02:13 dzięki,
jeszcze kilka niejasności:
1. Ocalały podnosi w krypcie czar inferno, od tej pory może rzucać ten czar bez ograniczeń? tzn jeden atak takim czarem to jedna aktywacja, czaru (zwoju nie traci się)??
2. Czar Inferno podczas ataku pozwala rzucać 4 kośćmi, każda zadaje 2 obrażenia, tzn, że w sytuacji kiedy atakuję 4 spaślaków znajdujących się na jednym sąsiednim obszarze. przy 4 sukcesach wszyscy giną?
1 nie tracisz czaru.

2
Tak
Awatar użytkownika
Lost Death
Użytkownik wspierający
Posty: 123
Rejestracja: 14 sty 2019, 22:16
Been thanked: 5 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Lost Death »

kolejna rozgrywka i kolejne pytania...
1. Abominacja znajduje się na planszy i następuje jej aktywacja. Dokąd zmierza jeśli z jednej i drugiej strony widzi po dwóch ocalałych z takim samym znacznikiem hałasu? W podstawce posiadamy tylko jedną abominacje więc nie może nastąpić jej rozmnożenie tak by ruszyły w oba kierunki??
2. Na jednym obszarze znajduje się mnóstwo zombie, spaślaki, szwendacze, łowcy i dwóch ocalałych. Jeden ocalały ciska czarem i nie trafia, rozumiem, że obrażenia przechodzą na drugiego ocalałego? czy możemy rozdzielić obrażenia jak chcemy? tzn czy sam rzucający może zranić samego siebie? czar zadaje 2 obrażenia.
3. Na planszy znajdują się 3 znaczniki namnażania zombie, aktywowaliśmy 2 z których wyszli szwendacze, przechodzimy do ostatniego, losujemy a tam podwójne namnażanie. I co teraz?
a) nic nie robimy ponieważ był to ostatni znacznik w tej turze.
b) aktywujemy najbliższy znacznik po prawej 2 razy (ten który był już aktywowany w tej turze) i co jeśli w tych dwóch kartach znów pojawi się podwójne namnażanie?
4. Strzelamy z łuku w szwendaczy znajdujących się na sąsiednim obszarze, umiejętność pozwala dobrać dodatkową kość, czy to znaczy, że możemy ściągnąć 2 szwendaczy podczas jednego ataku czy tylko zwiększa nam się szansa na trafienie jednego?

Wydaje mi się, że to już wszystkie niewiadome, niestety w inst. nie znalazłem odp.
„Natura dała nam jeden język, a dwoje uszu, abyśmy słuchali dwa razy tyle, co mówili”
MrAtrion
Użytkownik wspierający
Posty: 639
Rejestracja: 01 lip 2017, 13:38
Has thanked: 79 times
Been thanked: 41 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: MrAtrion »

1. Sami wybieracie.
2. Rzucający jest bezpieczny gdy chybia. Obrywa ten drugi.
3. Gdy przy ostatnim znaczniku wylosujesz podwójne, to wracasz do pierwszego znacznika. Było w instrukcji.
4. Liczba sukcesów na kościach to liczba trafionych zombie.
Awatar użytkownika
Lost Death
Użytkownik wspierający
Posty: 123
Rejestracja: 14 sty 2019, 22:16
Been thanked: 5 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Lost Death »

MrAtrion pisze: 10 lut 2020, 06:23 4. Liczba sukcesów na kościach to liczba trafionych zombie.
to źle graliśmy :D u nas każdy atak był kierowany w osobnego zombie nawet jeśli ocalały atakował z dwóch kości :)
to samo się tyczy walki wręcz?
ale rozumiem, że gdy broń dystansowa zadaje jedno obrażenie to nie ma szans żeby ściągnąć spaślaki lub łowców stojących na tym samym polu nawet gdyby ocalały atakował z 3 kości?

1. co gdy dla danego znacznika namnażania mamy losować 2 karty a jedna z tych dwóch kart to "podwójne namnażanie" , rozpatrujemy tą jedną i przechodzimy do następnego w celu losowania dwóch kolejnych czy nie rozpatrujemy ani jednej i przechodzimy do następnego w celu losowania dwóch kolejnych?
„Natura dała nam jeden język, a dwoje uszu, abyśmy słuchali dwa razy tyle, co mówili”
MrAtrion
Użytkownik wspierający
Posty: 639
Rejestracja: 01 lip 2017, 13:38
Has thanked: 79 times
Been thanked: 41 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: MrAtrion »

Tak, wręcz tak samo :)

Nie, siła broni określa jak mocne są te sukcesy na kościach. Jak broń zadaje 1 obrażenie to nie da rady skupić kilku sukcesów na spaślaku :)

Rozpatrujecie jedną kartę a podwójne idzie do kolejnego żetonu namnażania :) Jak wyciągniecie 2 karty podwójnego, to na kolejnym żetonie ciągniecie 4 karty xD
Zdzichosław
Posty: 28
Rejestracja: 01 lut 2020, 07:08
Has thanked: 12 times
Been thanked: 8 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Zdzichosław »

Witam.
Mam pytanie dot. Zielonej Hordy. Nikt o to nie pytał więc sprawa chyba oczywista i niepotrzebnie kombinuję. :( Przy ataku zombich instrukcja pozwala dzielić rany pomiędzy ocalonych. Czy znaczy to, że mogę podzielić rany zadane przez spaślaka lub abominację na kilka postaci (oczywiście w tej samej strefie)?
Zapis w instrukcji sugeruje, że zliczamy wszystkie rany, wrzucamy do jednego worka i dowolnie dzielimy między postaci. Jeśli tak to co z rzutami "na pancerz" gdzie rzuty robimy dla każdego ataku?
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 24 times
Been thanked: 32 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Prus »

Ja mam pytanie dotyczące dość swobodnego podejścia do zasad Czarnej Plagi. Z luźnych rozmów wynika, że niektórzy gracze wprowadzają własne modyfikacje, często sprowadzające się do pojedynczych zmian (np zabijanie Abominacji "na raty"). Na drugim biegunie znajduje się nieoficjalny dodatek, który wprowadza dość gruntowne rozszerzenie zasad. Jest kilka kwestii, które czasem sprawiają kłopoty, jak podział grupy zombie na rozstajnych drogach. Mam też wrażenie, że wśród bohaterów są silniejsi i słabsi, co nie jest oczywiście niczym złym (chyba, że się gra tym słabszym bohaterem).
Może gracze, którzy zdecydowali się coś zmienić podzielą się swoimi pomysłami i spostrzeżeniami? Chętnie skorzystam z doświadczeń i przemyśleń innych.
Zdzichosław
Posty: 28
Rejestracja: 01 lut 2020, 07:08
Has thanked: 12 times
Been thanked: 8 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Zdzichosław »

No to ja się nieśmiało włączę w wymianę zdań ponawiając pytanie. Gra dopiero do mnie jedzie i nigdy w nią nie grałem - może dlatego ten zapis w instrukcji o "dzieleniu" ran budzi moje wątpliwości. Reasumując, czy atak Abominacji musi się skończyć zgonem bohatera, czy mogę go podzielić na dwóch (lub więcej) ocalałych? Trochę to chyba naciągane ale można przyjąć, że jak się bestia "odwinęła" to jednemu urwała rękę, drugiemu nogę i zuchy walczą dalej. :lol: Nie chcę tworzyć "home rules" i dlatego proszę bardziej doświadczonych graczy o odpowiedź jak Wy, zapewne poprawnie, interpretujecie ten zapis.
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 24 times
Been thanked: 32 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Prus »

Zdzichosław pisze: 21 kwie 2020, 10:33 ...Reasumując, czy atak Abominacji musi się skończyć zgonem bohatera, czy mogę go podzielić na dwóch (lub więcej) ocalałych? Trochę to chyba naciągane ale można przyjąć, że jak się bestia "odwinęła" to jednemu urwała rękę, drugiemu nogę i zuchy walczą dalej. :lol: Nie chcę tworzyć "home rules" i dlatego proszę bardziej doświadczonych graczy o odpowiedź jak Wy, zapewne poprawnie, interpretujecie ten zapis.
Wg mnie to właściwa interpretacja, ale doświadczeniem wyprzedzam Cię raptem o dwa tygodnie, więc niekoniecznie muszę mieć rację. Warto też nadmienić, że w sytuacji gdy liczba zadanych obrażeń jest większa niż wytrzymałość jednego z Ocalałych, nie musi się to przełożyć na zranienie następnych Ocalałych. Fabularnie wytłumaczono, że wygłodniała horda rzuca się na zabitego i na nim skupia całą swoją uwagę. Wspominam o tym, bo sam to przeoczyłem na początku.
Awatar użytkownika
KOSHI
Użytkownik wspierający
Posty: 694
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 235 times
Been thanked: 206 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: KOSHI »

Rany dzielisz jak chcesz bez względu czy postać ma pancerz / tarczę lub jedno i drugie lub nie ma. Rzuty na pancerz / tarczę to osobna sprawa. Najpierw rozdzielasz obrażenia, potem sprawdzasz czy weszły dla postaci z opancerzeniem. Możesz nawet przydzielić 14 obrażeń jednemu herosowi i jak tylko wszystkie rzuty na pancerz czy przerzuty z tarczy będą pozytywne to wziął wszystko na cyce i nic go nawet nie drasnęli sztywni.

Co do homerules: viewtopic.php?f=1&t=35655&start=1100

Przeczytaj całą stronę 45 z tego tematu i posty mojego autorstwa. Może jakieś wnioski z tego wyciągniesz i przerobisz jakieś zasady pod siebie. Jako takich home rules nigdy nie sprecyzowałem na forum, ale wymieniłem, co bym zmienił. Reszta należy do Ciebie.
Zdzichosław
Posty: 28
Rejestracja: 01 lut 2020, 07:08
Has thanked: 12 times
Been thanked: 8 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Zdzichosław »

Dzięki za pomoc. Uwagi dot. balansu i niektórych "problematycznych" zasad przeczytałem. Mimo wszystko pudełko uśmiecha się zachęcająco i wkrótce ruszam do boju. Po solowych mękach z Horror w Arkham mam ochotę na coś bardziej "na luzie".
Awatar użytkownika
KOSHI
Użytkownik wspierający
Posty: 694
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 235 times
Been thanked: 206 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: KOSHI »

A więc niech moc będzie z Tobą. Ja z Arkham się też wymiksowałem i poszedłem w lżejszy Eldritch. Powodzenia. Jedna rzecz a propos bohaterów - tak, są silniejsi i słabsi. Baldric z Inferno lub Silas z Łukiem chaosu i umiejętność deszcz żelaza często sprawiał, że reszta ekipy robiła już za statystów i sami kosili z 70% maszkaron.
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 24 times
Been thanked: 32 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Prus »

W moim odczuciu Samson jest najsłabszą postacią z podstawki. Szkoda, bo zawsze wybieram krasnoludy. Żelazna skóra nijak nie może się równać z dodatkową kością czy dodatkową akcją. Pewną przewagę daje mu młot, ale zasady nie nakazują uzbroić w niego krasnoluda. Ma to wyłącznie fabularne uzasadnienie. Matematyka sugeruje, by młotem wywijał ktoś inny, najlepiej Clovis. Jeżeli dopuścimy zabijanie Abominacji na raty, to Samson traci swój atut w postaci uderzenia o sile 3. A więc gra nie sprzyja osobnikom nikczemnej postury.
I jeszcze jedno... gdzieś tu wcześniej przeczytałem, że sztylet dodaje +1 kość dla innej broni do walki wręcz trzymanej w drugiej dłoni. Chyba odwrotnie... jeżeli w drugiej ręce mamy broń ręczną to sztylet "rzuca" dwiema kośćmi.
Awatar użytkownika
KOSHI
Użytkownik wspierający
Posty: 694
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 235 times
Been thanked: 206 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: KOSHI »

Prus pisze: 23 kwie 2020, 11:54I jeszcze jedno... gdzieś tu wcześniej przeczytałem, że sztylet dodaje +1 kość dla innej broni do walki wręcz trzymanej w drugiej dłoni. Chyba odwrotnie... jeżeli w drugiej ręce mamy broń ręczną to sztylet "rzuca" dwiema kośćmi.
Dokładnie. Przy 2 sztyletach rzucamy 4 kośćmi bo się bonusy krosują + premia za 2 takie same bronie (po kości od broni do wspólnej puli). Przykład z instrukcji.

Samson był stworzony do gołego BP jako alternatywa do zabijania abominacji smoczym ogniem dzięki swojej czerwonej umiejętności. Jak nie znajdziesz pochodni i żółci to Samson może uratować tyłek. W Wulfsburg doszły do koksowane bronie więc jego umiejętność straciła na znaczeniu zwłaszcza, jak się chce grać na bicie abomki na raty. BTW młotek i tak zawsze dawałem Clovisowi w podstawce bo mógł dzięki temu ubić 2 spaślaki na starcie.
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 69
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 24 times
Been thanked: 32 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Prus »

Na razie jestem pod sporym wrażeniem Czarnej Plagi. Podoba mi się prostota zasad, dynamika gry, mechanizm namnażania i ruchu zombie oddaje klimat, ale niestety, tu i tam własna ingerencja w instrukcję wydaje się wręcz konieczna.
Golfang
Użytkownik wspierający
Posty: 1889
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 203 times
Been thanked: 293 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Golfang »

Mam pytanie - czy 2 bronie ręczne muszą być IDENTYCZNE? tzn miecz+miecz? (czy tylko chodzi że muszą być takie same - to znaczy że ręczne lub strzeleckie lub magiczne) i muszą mieć identyczne staty? Nie wiem czy są różne miecze w grze - nie grałem jeszcze - dopiero czytam instrukcję przed wakacjami. Planuję zabrać grę na wakacje i muszę być już zaznajomiony z zasadami.
----------------
moja kolekcja
moje plany
5% w aleplanszowki
Awatar użytkownika
korbol
Posty: 33
Rejestracja: 29 lip 2018, 20:07
Has thanked: 26 times
Been thanked: 11 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: korbol »

Golfang pisze: 06 lip 2020, 21:06 Mam pytanie - czy 2 bronie ręczne muszą być IDENTYCZNE? tzn miecz+miecz? (czy tylko chodzi że muszą być takie same - to znaczy że ręczne lub strzeleckie lub magiczne) i muszą mieć identyczne staty? Nie wiem czy są różne miecze w grze - nie grałem jeszcze - dopiero czytam instrukcję przed wakacjami. Planuję zabrać grę na wakacje i muszę być już zaznajomiony z zasadami.
Muszą być identyczne tj. miecz-miecz, topór-topór itd. (szczegóły strona 32 instrukcji).
Golfang
Użytkownik wspierający
Posty: 1889
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 203 times
Been thanked: 293 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: Golfang »

Przeczytałem całą instrukcję - poza scenariuszami.
Nadal coś mi nie pasuje w walce... Jak to jest?
Broń daje KOSTKI (np 2), celność wynosi 4+, a obrażenia 1.
Jeśli rzucę 4 oraz 6 -> trafiam dwa razy i zadaję 2 obrażenia - tak? Tylko teraz czy mogę tymi dwoma obrażeniami zabić od razu Spaślaka czy tylko 2 sztuki szwędacza i/lub Łowców? Czy sumuję wszystkie rany i rozdzielam między zombiaki? Czy każde trafienie rozpatruję osobno?

Sytuacja druga - jeśli mam do tego jeszcze sztylet - to wtedy mam w sumie 3 KOSTKI, trafienie nadal zostaje na 4+ i zadaje 1 obrażenie?

Kolejność wybierania celów dotyczy TYLKO broni dystansowej/magicznej? tak przynajmniej rozumiem z instrukcji.
----------------
moja kolekcja
moje plany
5% w aleplanszowki
Awatar użytkownika
KOSHI
Użytkownik wspierający
Posty: 694
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 235 times
Been thanked: 206 times

Re: Zombicide: Black Plague

Post autor: KOSHI »

1) Możesz zabijać łowców, szwendaczy i wszystko co jest na hita. Spaślaka nie zabijesz bo potrzebna jest broń zadająca 2 obrażenia na raz.

2) Zadajesz 3 x po 1 obrażeniu i działanie jw. Przy 2 sztyletach w rękach rzucasz nawet 4 kośćmi bo się premie dublują.

3) Kolejność celów dotyczy broni dystansowej i czarów. W walce wręcz sam wybierasz cele.
ODPOWIEDZ