Kolekcjonuje, bo gram vs. gram, bo kolekcjonuje

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1581
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 208 times
Been thanked: 609 times

Kolekcjonuje, bo gram vs. gram, bo kolekcjonuje

Post autor: Ayaram »

Głupi temat przecież to oczywiste - gram, więc kupuje gry, by mieć w co grać - oczywista, oczywistość. Na pewno? :wink:

Jestem "początkującym" graczem/kolekcjonerem, staż - około dwóch lat. Zaczęło się niewinnie, wiadomo, miałem kupić jakąś gierkę do pogrania na wyjazdy wspinaczkowo, no i jakoś tak się stało, że się w planszówki wkręciłem i zacząłem sporo grać i sporo "zbierać". Po tych dwóch latkach dalej mam raczej stosunkowo mało gier, ale gdzieś tam powoli zacząłem być usatysfakcjonowany swoją "kolekcją". Moja wąska szafa przeznaczona na planszówki jest prawie wypełniona, coś z prawie każdej mechaniki mam, a jednocześnie mało mam gier które mi się znużyły. Nastał moment stagnacji, gdzie czuję, że już nie potrzebuje tak nowych gier. Nie mając potrzeby kupowania przestałem codziennie oglądać recenzję, przestałem tyle siedzieć na forum - normalne. Gorzej tylko, że nagle przestało mi się chcieć grać. Nie ważne, że jeszcze chwilę temu mogłem codziennie grać w każdą moją pozycję. Nie ważne, że w niektóre rzeczy zagrałem dopiero 2x. Wypaliłem się. A wszystko zaczęło się od słów "nie potrzebuje tak często kupować nowych gier".