Strona 1 z 2

Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 20:48
autor: kudlacz135
Cześć, szukam gry z programowaniem ruchów. Nie grałem w za dużo takich tytułów (Lords of Xidit, Wiek Złodziei), a podoba mi się bardzo ten motyw. Polećcie coś najfajniejszego co spotkało was w tym temacie. Liczba graczy, tematyka i ciężar są drugorzędne :)

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 21:03
autor: arturpe
Robo rally albo Metallum, spośród tych co znam.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 21:19
autor: Gromb
Wspomniane Metallum, 7 Ronin, Outer rim. Z tych wymienionych najwięcej radości miałem przy Metallum.

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 22:50
autor: Xfenix
Również polecam grę Metallum. Najlepsza gra z programowaniem ruchów z jaką miałem do czynienia. Na dodatek można ją kupić w bardzo dobrej cenie.

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 23:17
autor: Andy
Duel in the Dark, albo znacznie cięższe w tej samej tematyce Bomber Command.

Inna lotnicza: Wings of War/Wings of Glory.

A na ziemi: Duel of the Giants.

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 23:20
autor: Nesmeer
Poza wyżej wspomnianymi mamy także Colt Express oraz Pokój 25

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 23:22
autor: szutek
Jeżeli dobrze definiuję progranowanie ruchów to z lekkich gierek rodzinnych z tą mechaniką znam Colt Express i Kajko i Kokosz: Wyprawa Śmiałków (zwane też River Dragons). Bardziej do gustu przypadła mi ta druga.

Re: Programowanie ruchów

: 11 lut 2017, 23:51
autor: garg
Himalaya (lub re-theme Lords of Xidit), Edo.

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 09:20
autor: Tomzaq

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 09:27
autor: Curiosity
Goblins INC

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 09:43
autor: Indar
Shogun.

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 10:10
autor: LongJohn
Najbardziej zaawansowane to chyba Dominant Species ;)

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 11:06
autor: lhw
Badacze Głębin. Aby móc wykonać ruch, najpierw trzeba zaprogramować swojego robota na odpowiednią akcję.

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 12:33
autor: chantelle
mechs vs minions

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 13:28
autor: Bea
Indar pisze:Shogun.
+1 Również bardzo polecam. Świetna gra.

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 13:37
autor: tomb
2 de mayo

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 22:37
autor: dicer
Antler Island

Re: Programowanie ruchów

: 12 lut 2017, 23:59
autor: pikpol
Star Craft

Re: Programowanie ruchów

: 13 lut 2017, 11:15
autor: louiscyphre
Space Alert

Re: Programowanie ruchów

: 13 lut 2017, 20:36
autor: Om nom nom
Robo Rally jest znakomite

Re: Programowanie ruchów

: 13 lut 2017, 20:38
autor: Nataniel
Om nom nom pisze:Robo Rally jest znakomite
Nie, jest fatalne. Dłuży się jak flaki z olejem, nowa wersja jest absurdalnie wydłużona przez ciągłe sprawdzanie inicjatywy (odległość od anteny). Ta gra ma sens wyłącznie w trybie Team Deathmatch lub Capture the Flag, w podstawowym trybie w zasadzie nie da się grać.

Re: Programowanie ruchów

: 13 lut 2017, 22:04
autor: Koshiash
Nataniel pisze:
Om nom nom pisze:Robo Rally jest znakomite
Nie, jest fatalne. Dłuży się jak flaki z olejem, nowa wersja jest absurdalnie wydłużona przez ciągłe sprawdzanie inicjatywy (odległość od anteny). Ta gra ma sens wyłącznie w trybie Team Deathmatch lub Capture the Flag, w podstawowym trybie w zasadzie nie da się grać.
O wielu grach mogę powiedzieć, że dłużą się jak flaki z olejem, ale na pewno nie o Robo Rally. Ta gra ma swoje wady (mnie na przykład irytuje konieczność ciągłego przetasowywania kart), jednak wykonanie programów jest szybkie i zwykle dostarcza sporo śmiechu. W nową wersję nie grałem, może coś jest skopane.

Re: Programowanie ruchów

: 13 lut 2017, 23:46
autor: rattkin
Nie jest. Nataniel chyba wstał lewą nogą dziś po prostu.

RR to najlepsza gra z programowaniem ruchów, jaką mogę sobie wyobrazić. Nie jest pozbawiona wad (w starej wersji, brak balansu powerupów, przetasowywanie talii, w nowej wsiurskie wydanie i durna antena), ale i tak w swojej kategorii nie ma równych. Nie wiem jak można powiedzieć o grze, która rozgrywalna jest symultanicznie (a runda trwa jakieś 30 sekund) i można ją dowolnie skalować czasowo w trakcie setupu, że się dłuży jak flaki z olejem. Mam obydwie wersje, obydwie kocham. Fantastyczny generator śmiechu.

Re: Programowanie ruchów

: 14 lut 2017, 00:24
autor: kwiatosz
Dolaczam do frakcji znudzonych RR - ale gralem tyle lat temu, ze jeszcze nie bylo oczywiste, ze tylko male plansze sie nadaja do grania. Teraz, uzbrojony w te wiedze, moze bym zdanie zmienil. Gralem w wersje produkowana przez Granne, wiec raczej stara.

Re: Programowanie ruchów

: 14 lut 2017, 00:52
autor: rattkin
kwiatosz pisze:Gralem w wersje produkowana przez Granne, wiec raczej stara.
???