Strona 1 z 1

Martwa Zima - kampania

: 16 mar 2017, 13:48
autor: 13thSON
Znalazłem na necie, przełożyłem po swojemu na polskie i się dzielę.

Może ma ktoś z Was jakieś pomysły, jak to ulepszyć ?

-----------------------------------------------------------------

Martwa Zima tryp kampanii

Kolejność rozgrywania scenariuszy (misji):

05 Wypad
08 Nadeszła zima
07 Składowisko
03 Znaleźć lekarstwo
02 Wykończcie ich
10 Potrzebujemy więcej próbek
01 Dziesięć tygodni mroku
04 Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej
09 Zbyt wiele gęb do wykarmienia
06 Zostawić ich wszystkich

- Kampanię rozgrywamy w trybie pełnej kooperacji. Jeśli zdarzy się, że po kilku misjach dojdzie do nas nory gracz, należy odrzucić 2 darmozjadów z kolonii, a nowy gracz otrzymuje 2 ocalałych z dostępnej puli. Każdy gracz otrzymuje wtedy swój ukryty cel. Dzieje się tak dlatego, bohaterowie zaczynają wątpić innych członków kolonii i zaczynają dbać o siebie.

- Należy wygrać scenariusz, żeby rozegrać następny. W przypadku porażki należy grę rozpocząć od ostatniego wygranego scenariusza.

- Jeśli gracze skończyli misję mając niskie morale, następną misję zaczynają z morale na tym samym poziomie. Jeśli gracze skończyli misję i zostały im znaczniki jedzenia w magazynie kolonii – znaczniki te przechodzą do następnego scenariusza. To samo tyczy się zombie w kolonii, wszystkich barykad oraz darmozjadów. Jeśli grupa zdobyła jakieś bonusy dzięki kartom rozdroży, także je zachowuje (np. Przejście w kanałach).

- Gracze otrzymują 2 ocalałych na początku gry i mogą zachować dowolną ich ilość do następnej misji. Jeśli postać zginie, zostaje usunięta z gry na zawsze.

- Jeśli grupa wygrywa scenariusz, wszyscy gracze mogą zachować jeden przedmiot na wyposażeniu ocalałego w swojej grupie.

- Wg dat głównych celów, pomiędzy misjami mija od kilku do kilku tygodni. Jest dużo czasu na leczenie. Zanim zaczniemy następny scenariusz możemy odrzucić wszystkie znaczniki ran.

- Każdy scenariusz każdy ocalały rozpoczyna w kolonii.

- Jeśli cel główny zakładał odłożenie określonej liczby kart (np. leku) aby ukończyć grę, to te karty zostawiamy w kolonii. W następnej misji mogą zostać użyte przez każdego gracza w jego ruchu.

- Jeśli są jakieś znaczniki głodu w magazynie kolonii, możemy odrzucić je razem z całą nadwyżką znaczników jedzenia. Następny scenariusz rozpoczynamy z pustym magazynem.

- Usuńcie wszystkie karty outsiderów, które zostały już zagrane.

- Zagrajcie każdą kartę rozdroży tylko raz. Jeżeli karta nie wchodzi do gry, umieśćcie ją na dnie stosu. Jeśli karta wchodzi do gry wprowadźcie jedną z opcji, następnie usuńcie ją z gry.

Re: Martwa Zima - kampania

: 16 mar 2017, 14:08
autor: xan
A masz może gdzies opisane tę scenariusze? Ja mam długa noc a tam scenariusze są inne.

Re: Martwa Zima - kampania

: 16 mar 2017, 14:49
autor: 13thSON
Może źle się wyraziłem. Scenariusze = cele główne z podstawki Martwa Zima.

Re: Martwa Zima - kampania

: 17 mar 2017, 22:20
autor: xan
13thSON pisze:Może źle się wyraziłem. Scenariusze = cele główne z podstawki Martwa Zima.
Dobrze się wyraziles. Szukam kogoś kto miałby karty scenariuszy do wydruku lub chociaż jakiś plik z ich opisami.

Re: Martwa Zima - kampania

: 20 mar 2017, 14:02
autor: 13thSON

Re: Martwa Zima - kampania

: 21 mar 2017, 22:25
autor: xan
Dzięki wielkie. Tego szukałem :)