Strona 1 z 7

Monolith Arena (Michał Oracz)

: 26 paź 2017, 18:18
autor: GrzeL

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 26 paź 2017, 18:22
autor: Galatolol
W końcu się przełamali do tematu fantasy (często pojawiały się głosy, że z czymś takim Hex byłbym mega hitem).

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 26 paź 2017, 19:14
autor: Rocy7
Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 09:50
autor: DDP
Jak już robią re-theme to niech go wypimpują. Domyślam się że jest robiony pod zagraniczną publiczność. Mogą więc być figurki z podstawką, na którą będą nakładane żetony z ikonami zdolności. Na pewno sprzeda się to lepiej niż same żetony. Wystarczy wrzucić na KS :) Przy okazji można tweakować mechanikę, aby losowość dobierania żetonów tak nie wkurzała (lub wprowadzić karty).

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 09:55
autor: mauserem
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"

Rynek US akceptuje już dość wysokie ceny dla "wypasionych gier" - to tam Portal lokuje swoje starania.
Technologie poszły do przodu i potaniały - prawdopodobnie da się już osiągnąć kompromis: jakość/cena/funkcja i nie wpaść do niszy kolekcjonerskich gier figurkowych.
No i jest firma, która ten temat ogarnie dla Portalu z palcem "w nosie" - Awaken Realms :mrgreen:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 10:03
autor: karawanken
W opisie jest zawarte stwierdzenie



"with literal monoliths standing tall over the battlefield."



Więc może figurki.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 10:30
autor: BartP
To będą tylko pewnie elementy terenu.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 10:33
autor: mauserem
BartP pisze:To będą tylko pewnie elementy terenu.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
czy flaga w konceptach "capture the flag"

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 10:36
autor: BartP
Morał taki: to nie jednostki są figurkami. Przynajmniej nie wynika to z tego zwięzłego zdania.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 10:52
autor: ramar
Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 13:08
autor: Portal Games
Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Tak, planujemy wydać grę gdzieś w okolicach Q3 2018 roku. To na razie wstępne szacunki, termin może ulec zmianie.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
Tak, monolity pełnią funkcję podobną do sztabu, ale będzie można wyposażać je w trzy różne zdolności na poziom monolitu. Gdy przeciwnik uszkadza nasz monolit, usuwamy jeden poziom, odsłaniając kolejne zdolności - w ten sposób otrzymując obrażenia stajemy się silniejsi, jednocześnie przybliżając się do porażki.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 16:19
autor: blackslack
no wreszcie
HELL!!!! YEAH!!!!

mam nadzieję, że będzie mega hit!

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 16:43
autor: Fiacik
Monolity? :)
Spoiler:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 22:29
autor: Furan
mauserem pisze:
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 paź 2017, 22:58
autor: Fiacik
Furan pisze:
mauserem pisze:
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.
A co jest nie tak z tą grafiką 3.0?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 28 paź 2017, 00:32
autor: maciejo
Wchodzę w ciemno 8)

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 29 paź 2017, 14:07
autor: muker
Termity wzorowały się NH, teraz MA wzorują się na terminach.
:wink: :wink: :wink:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 31 paź 2017, 14:47
autor: koczkodan
czy to bedzie neuroshima 4.0 tylko w wersji figurkowej zamiast zetonow? wiadomo cos wiecej na temat mechaniki?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 11 lis 2017, 14:12
autor: GrzeL
Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 11 lis 2017, 14:46
autor: maciejo
GrzeL pisze:Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Czyli NH Hex 3D + magia, nieważne i tak kupię :D

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 sty 2018, 13:11
autor: pingus
Jakieś wieści z portalkonu? :)

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 sty 2018, 13:22
autor: Sroczka
Już to chcę!

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 27 sty 2018, 15:27
autor: Shimrod
pingus pisze:Jakieś wieści z portalkonu? :)
Premiera na Essen 2018.

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 06 lut 2018, 10:45
autor: koczkodan
dopiero? tyle czekania?! czy sa jakies szkice koncepcyjne albo zdjecia?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

: 07 lut 2018, 20:50
autor: GrzeL
Trzewik upublicznił kilka informacji od 36 minuty.
Monolith Arena jest do tego stopnia podobna do Neuroshimy Hex!, że korzystając ze specjalnych zasad, będzie można te gry łączyć ze sobą i grać armiami z dwóch gier przeciwko sobie.