Strona 1 z 7
Monolith Arena (Michał Oracz)
: 26 paź 2017, 18:18
autor: GrzeL
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 26 paź 2017, 18:22
autor: Galatolol
W końcu się przełamali do tematu fantasy (często pojawiały się głosy, że z czymś takim Hex byłbym mega hitem).
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 26 paź 2017, 19:14
autor: Rocy7
Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 09:50
autor: DDP
Jak już robią re-theme to niech go wypimpują. Domyślam się że jest robiony pod zagraniczną publiczność. Mogą więc być figurki z podstawką, na którą będą nakładane żetony z ikonami zdolności. Na pewno sprzeda się to lepiej niż same żetony. Wystarczy wrzucić na KS

Przy okazji można tweakować mechanikę, aby losowość dobierania żetonów tak nie wkurzała (lub wprowadzić karty).
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 09:55
autor: mauserem
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.
mamy 21 wiek

świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Rynek US akceptuje już dość wysokie ceny dla "wypasionych gier" - to tam Portal lokuje swoje starania.
Technologie poszły do przodu i potaniały - prawdopodobnie da się już osiągnąć kompromis:
jakość/cena/funkcja i nie wpaść do niszy kolekcjonerskich gier figurkowych.
No i jest firma, która ten temat ogarnie dla Portalu z palcem "w nosie" - Awaken Realms

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 10:03
autor: karawanken
W opisie jest zawarte stwierdzenie
"with literal monoliths standing tall over the battlefield."
Więc może figurki.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 10:30
autor: BartP
To będą tylko pewnie elementy terenu.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 10:33
autor: mauserem
BartP pisze:To będą tylko pewnie elementy terenu.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
czy flaga w konceptach "capture the flag"
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 10:36
autor: BartP
Morał taki: to nie jednostki są figurkami. Przynajmniej nie wynika to z tego zwięzłego zdania.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 10:52
autor: ramar
Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 13:08
autor: Portal Games
Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Tak, planujemy wydać grę gdzieś w okolicach Q3 2018 roku. To na razie wstępne szacunki, termin może ulec zmianie.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
Tak, monolity pełnią funkcję podobną do sztabu, ale będzie można wyposażać je w trzy różne zdolności na poziom monolitu. Gdy przeciwnik uszkadza nasz monolit, usuwamy jeden poziom, odsłaniając kolejne zdolności - w ten sposób otrzymując obrażenia stajemy się silniejsi, jednocześnie przybliżając się do porażki.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 16:19
autor: blackslack
no wreszcie
HELL!!!! YEAH!!!!
mam nadzieję, że będzie mega hit!
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 16:43
autor: Fiacik
Monolity?
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 22:29
autor: Furan
mauserem pisze:Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.
mamy 21 wiek

świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 paź 2017, 22:58
autor: Fiacik
Furan pisze:mauserem pisze:Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.
mamy 21 wiek

świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.
A co jest nie tak z tą grafiką 3.0?
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 28 paź 2017, 00:32
autor: maciejo
Wchodzę w ciemno

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 29 paź 2017, 14:07
autor: muker
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 31 paź 2017, 14:47
autor: koczkodan
czy to bedzie neuroshima 4.0 tylko w wersji figurkowej zamiast zetonow? wiadomo cos wiecej na temat mechaniki?
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 11 lis 2017, 14:12
autor: GrzeL
Pod koniec najnowszych
Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 11 lis 2017, 14:46
autor: maciejo
GrzeL pisze:Pod koniec najnowszych
Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Czyli NH Hex 3D + magia, nieważne i tak kupię

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 sty 2018, 13:11
autor: pingus
Jakieś wieści z portalkonu?

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 sty 2018, 13:22
autor: Sroczka
Już to chcę!
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 27 sty 2018, 15:27
autor: Shimrod
pingus pisze:Jakieś wieści z portalkonu?

Premiera na Essen 2018.
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 06 lut 2018, 10:45
autor: koczkodan
dopiero? tyle czekania?! czy sa jakies szkice koncepcyjne albo zdjecia?
Re: Monolith Arena (Michał Oracz)
: 07 lut 2018, 20:50
autor: GrzeL
Trzewik upublicznił kilka informacji
od 36 minuty.
Monolith Arena jest do tego stopnia podobna do Neuroshimy Hex!, że korzystając ze specjalnych zasad, będzie można te gry łączyć ze sobą i grać armiami z dwóch gier przeciwko sobie.