Szkoła Magów (Mystic Scrolls)
: 29 lis 2017, 10:59
Na sklepowe półki trafiła nasza nowa gra kościana - Szkoła Magów. Gra miała swoją premierę na tegorocznych targach w Essen (Mystic Scrolls, wydawnictwo Drawlab).
Szkoła Magów
Autorzy: Stelios Kourtis, Evangelos Foskolos
Czas gry: 30 min
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+
Zawartość pudełka
• 44 kości żywiołów
• 1 kostka losu
• 42 karty zaklęć
• 4 karty postaci
• 4 znaczniki energii
• Instrukcja
Gracze wcielają się w uczniów tytułowej SZKOŁY MAGÓW.
Zbliża się wielki turniej zaklęć, a chętnych do zwycięstwa jest wielu. Podczas magicznego pojedynku
liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu.
SZKOŁA MAGÓW to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym.
Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!
Szkoła Magów to pełna emocji gra kościana. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.
• Proste zasady
Zasady do gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.
• Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym
Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
• Ilustracje pełne magii
Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację.
Szkoła Magów
Autorzy: Stelios Kourtis, Evangelos Foskolos
Czas gry: 30 min
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+
Zawartość pudełka
• 44 kości żywiołów
• 1 kostka losu
• 42 karty zaklęć
• 4 karty postaci
• 4 znaczniki energii
• Instrukcja
Gracze wcielają się w uczniów tytułowej SZKOŁY MAGÓW.
Zbliża się wielki turniej zaklęć, a chętnych do zwycięstwa jest wielu. Podczas magicznego pojedynku
liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu.
SZKOŁA MAGÓW to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym.
Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!
Szkoła Magów to pełna emocji gra kościana. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.
• Proste zasady
Zasady do gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.
• Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym
Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
• Ilustracje pełne magii
Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację.