Strona 1 z 1

Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 29 lis 2017, 10:59
autor: Granna
Na sklepowe półki trafiła nasza nowa gra kościana - Szkoła Magów. Gra miała swoją premierę na tegorocznych targach w Essen (Mystic Scrolls, wydawnictwo Drawlab).

Obrazek

Szkoła Magów
Autorzy: Stelios Kourtis, Evangelos Foskolos

Czas gry: 30 min
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+


Zawartość pudełka
• 44 kości żywiołów
• 1 kostka losu
• 42 karty zaklęć
• 4 karty postaci
• 4 znaczniki energii
• Instrukcja

Gracze wcielają się w uczniów tytułowej SZKOŁY MAGÓW.
Zbliża się wielki turniej zaklęć, a chętnych do zwycięstwa jest wielu. Podczas magicznego pojedynku
liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu.
SZKOŁA MAGÓW to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym.
Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!

Obrazek

Szkoła Magów to pełna emocji gra kościana. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.

• Proste zasady
Zasady do gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.
• Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym
Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
• Ilustracje pełne magii
Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację.

Obrazek

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 03 gru 2017, 00:55
autor: duchwpancerzu
Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 04 gru 2017, 14:11
autor: olo6353
duchwpancerzu pisze:Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
Ja nie grałem, ale gram z synem w Ucieczkę: Świątynia Zagłady i Fuse i nie wyobrażam sobie żeby nie ogarnął tego tytułu. Już zamówione u Mikołaja ;).

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 04 gru 2017, 20:16
autor: TTR_1983
duchwpancerzu pisze:Grał ktoś?
Zastanawiam się, czy gra będzie się nadawała dla ogarniętego 8-latka?
Da rady [emoji6]

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 26 gru 2017, 21:23
autor: olo6353
Pytanko. Trzy karty czarów zaawansowanych nie mają szarych pól (toksyczny deszcz, zagłada, deszcz meteorytów). Jaki warunek musi spełnić gracz żeby się ich nauczyć?

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 29 gru 2017, 13:36
autor: herman
Żeby nauczyć się czaru trzeba rzucić zwykły koszt rzucenia + ten szary za nauczenie się go. W następnych turach jak się już nauczymy płacimy tylko koszt rzucenia. W przypadku tych trzec, które wymieniłeś koszt nauczenia = koszt rzucenia.
Przykład: Karta X ma 3 symbole zaznaczone normalnie i 2 na szaro. Żeby kartę zdobyć trzeba wyrzucić wszystkie 5. Żeby jej użyć w następnych rundach - te 3 co nie są na szaro :)

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 01 sty 2018, 10:23
autor: Veridiana

Re: Szkoła Magów (Mystic Scrolls)

: 02 sty 2018, 11:53
autor: olo6353
herman pisze:Żeby nauczyć się czaru trzeba rzucić zwykły koszt rzucenia + ten szary za nauczenie się go. W następnych turach jak się już nauczymy płacimy tylko koszt rzucenia. W przypadku tych trzec, które wymieniłeś koszt nauczenia = koszt rzucenia.
Przykład: Karta X ma 3 symbole zaznaczone normalnie i 2 na szaro. Żeby kartę zdobyć trzeba wyrzucić wszystkie 5. Żeby jej użyć w następnych rundach - te 3 co nie są na szaro :)
W sumie ma to sens... choć w instrukcji nie jest to tak jasno napisane.

Do tej pory graliśmy tak, że aby pozyskać kartę (nauczyć się czaru) trzeba zapełnić tylko szare pola, choć wtedy faktycznie bez sensu byłoby zdanie: "efekt nowego czaru obowiązuje już w tej rundzie..."

Ma to sens, dzięki.