(Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
- Leser
- Posty: 1787
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 588 times
- Been thanked: 1547 times
(Oficjalny) Lucrum Games - plany wydawnicze, akcje promocyjne
Co słychać w Lucrum Games?
Najaktualniejsze informacje w TYM temacie.
Premiery:
Zwierzęta z Baker Street - trwa przedsprzedaż na poziomie wydawniczym, premiera jeszcze we wrześniu
Sabika - premiera z końcem września
Obsesje - IV kwartał 2023 r.
Klonowa Dolina - produkcja, mamy nadzieję na IV kwartał 2023
Feed the Kraken - w produkcji, prawdopodobnie I-II kwartał 2024 r.
Zamiast nas - w produkcji, I-II kwartał 2024 r.
Dodruki:
Brzdęk! Nie drażnij smoka - płynie, powinien być w październiku 2023 r
Brzdęk! Mokra robota - jak wyżej
Brzdęk! Ekspedycje: Po złoto i pajęczyny - jak wyżej
Wojownicy Podziemi Druga Edycja - powinni być w IV kwartale 2023 r.
Rollo - jak wyżej
W przygotowaniu:
Darkest Dungeon - końcówka tłumaczenia, planowo produkcja powinna ruszyć w październiku 2023 r.
Inkling - 2024 r.
Fog of Love - 2024 r.
Merchants of the Dark Road - po wydaniu Bzyka wrzucamy na priorytet ustalenia z oryginalnym wydawcą, czy chce przyjąć od nas pieniądze, czy może ich jednak nie potrzebuje.
Najaktualniejsze informacje w TYM temacie.
Premiery:
Zwierzęta z Baker Street - trwa przedsprzedaż na poziomie wydawniczym, premiera jeszcze we wrześniu
Sabika - premiera z końcem września
Obsesje - IV kwartał 2023 r.
Klonowa Dolina - produkcja, mamy nadzieję na IV kwartał 2023
Feed the Kraken - w produkcji, prawdopodobnie I-II kwartał 2024 r.
Zamiast nas - w produkcji, I-II kwartał 2024 r.
Dodruki:
Brzdęk! Nie drażnij smoka - płynie, powinien być w październiku 2023 r
Brzdęk! Mokra robota - jak wyżej
Brzdęk! Ekspedycje: Po złoto i pajęczyny - jak wyżej
Wojownicy Podziemi Druga Edycja - powinni być w IV kwartale 2023 r.
Rollo - jak wyżej
W przygotowaniu:
Darkest Dungeon - końcówka tłumaczenia, planowo produkcja powinna ruszyć w październiku 2023 r.
Inkling - 2024 r.
Fog of Love - 2024 r.
Merchants of the Dark Road - po wydaniu Bzyka wrzucamy na priorytet ustalenia z oryginalnym wydawcą, czy chce przyjąć od nas pieniądze, czy może ich jednak nie potrzebuje.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2023, 23:17 przez Leser, łącznie zmieniany 72 razy.
- Leser
- Posty: 1787
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 588 times
- Been thanked: 1547 times
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
[placeholder na ewentualne szczegółowe informacje]
Ostatnio zmieniony 27 paź 2021, 13:35 przez Leser, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
DZIŚ 7.07 i 7 miesięcy po premierze RED7.
Lucrum Games oficjalnie zostaje europejskim dystrybutorem RED7
Gra w języku niemiecki, francuskim, włoskim, hiszpańskim i oczywiście angielskim pojawi się tej jesieni w Europie.
Ciekawostką może być dla Was to, że RED7 w Europie ma tylko wydanie polskie i tu jest najwięcej fanów gry.
Będziemy w Essen promować grę na stoisku Polish Publishing League. Do tej pory RED7 było w Essen tylko symbolicznie. W 2014 roku Eric Martin przywiózł 48 egzemplarzy do BGG store. Wszystkie egzemplarze zostały sprzedane przed oficjalnymi targami, w dzień prasowy.
Więcej:
http://news.gamesfanatic.pl/2016/07/07/ ... do-europy/
Lucrum Games oficjalnie zostaje europejskim dystrybutorem RED7
Gra w języku niemiecki, francuskim, włoskim, hiszpańskim i oczywiście angielskim pojawi się tej jesieni w Europie.
Ciekawostką może być dla Was to, że RED7 w Europie ma tylko wydanie polskie i tu jest najwięcej fanów gry.
Będziemy w Essen promować grę na stoisku Polish Publishing League. Do tej pory RED7 było w Essen tylko symbolicznie. W 2014 roku Eric Martin przywiózł 48 egzemplarzy do BGG store. Wszystkie egzemplarze zostały sprzedane przed oficjalnymi targami, w dzień prasowy.
Więcej:
http://news.gamesfanatic.pl/2016/07/07/ ... do-europy/
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Są może jakieś nowe info w sprawie dodatków do Wojowników Podziemi?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Pytam o to Lorenzo regularnie. Żeby uruchomić produkcję, musi mieć zamówienia z kilku krajów.Bary pisze:Są może jakieś nowe info w sprawie dodatków do Wojowników Podziemi?
Na razie nie ma na co liczyć, ale na pewno zmierzymy się z tematem i nasze zgłoszenie wysłałem.
Póki co szykujemy wspólnie niespodziankę. Kiedyś rzuciliśmy pomysł polskiego bohatera i Lorenzo to podchwycił. Niewykluczone, że będzie to postać na tegoroczne Essen. Będę informować.
-
- Posty: 4029
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 94 times
- Kontakt:
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
A szykujecie może jakąś większą, typowo planszową grę?
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Większa planszowa, czyli jak sądzę tu pytanie o coś dla geeków, a nie jak Przebiegłe Wielbłądy czy Wojownicy Podziemi?
Większa tak, planszowa nie. To zapowiem za kilka dni i będzie tu zagadka.
Większa i planszowa, ale rodzinna w ciężkości i z humorem jak wielbłądy, TAK. Tu zapowiedź też w ciągu kilku tygodni.
Większa tak, planszowa nie. To zapowiem za kilka dni i będzie tu zagadka.
Większa i planszowa, ale rodzinna w ciężkości i z humorem jak wielbłądy, TAK. Tu zapowiedź też w ciągu kilku tygodni.
KTO WYGRYWA - fajne akcje z planszówkami na Facebooku.
Konkursy z topowymi grami, akcje promujące hobby, relacje z imprez, wrażenia z rozgrywek na żywo, opinie o nowościach.
FB/ktowygrywa
Konkursy z topowymi grami, akcje promujące hobby, relacje z imprez, wrażenia z rozgrywek na żywo, opinie o nowościach.
FB/ktowygrywa
-
- Posty: 4029
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 94 times
- Kontakt:
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Nie chodziło o rodzaj, a o wielkość. Klasyczna duża plansza, inne elementy.
- Shimrod
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 23 times
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
A kiedy można się spodziewać 2 (poprawionego) wydania Intrygantów?
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Szczerze mówiąc, przymierzaliśmy się do 2 takich tytułów. Było blisko, umowy na stole, ale... to nie było to. Za dużo wątpliwości, a ja muszę być pewien w 99%.TTR_1983 pisze:Nie chodziło o rodzaj, a o wielkość. Klasyczna duża plansza, inne elementy.
Umiem bardzo dobrze sprzedawać gry lekkie, szybkie, rodzinne czy imprezowe. Pod to mam zbudowaną dystrybucję i wszystkie kontakty promocyjne. I jak sobie pomyślę, że na konwencie gdzie trzeba zapłacić za stolik i ludzi, rozłożę taką grę, będę tłumaczyć 20 min (w tym czasie wytłumaczę 5 razy inną grę), grupa graczy będzie grała 1,5h. czyli przez cały dzień przysiądzie nad tym 5 ekip (powiedzmy 20 osób), z tego kupi grę kiedyś 1-2 osoby, to... naprawdę w tym czasie wolę wytłumaczyć kilkadziesiąt razy małe gry i sprzedać mnóstwo egzemplarzy.
Ale nie mówię "nie" dużym grom. Jest wishlista wydawnicza, a na niej kilka dużych gier i jak tylko będzie taka możliwość i projekt się skalkuluje, wydam go.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Jeszcze chwilę. Kwestia pewnie kilku miesięcy. Na pewno wszystko będzie cacy, zebrałem wszystkie uwagi i będę pokazywać karty po zmianach. Będą nowe kolory, formaty kart, ikonki, nawet dam Wam napisy z nazwą postaci na górnych krawędziach.Shimrod pisze:A kiedy można się spodziewać 2 (poprawionego) wydania Intrygantów?
"Będzie Pan zadowolony"
Możemy nawet zwołać tu RADĘ TRZECH z forum do konsultacji ostatecznego projektu graficznego takiej karty. Potem jak coś nie będzie halo, będziecie tu pisać za mnie i robić Rejtana.
@Shimrod: wchodzisz w to?
Ale jest i druga strona medalu: raczej zrezygnuję z "wypasów" jak satynowe pudełko, puchnący lakier wyczuwalny w dotyku pod palcami i kolorowa imponująca wkładka z damą w środku. Chyba, że mnie przekonacie
- Shimrod
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 23 times
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Wierzę, że będę zadowolony bo głównie te właśnie "zarzuty" mam do pierwszej edycji (poza napisami na dole). Ostateczna decyzja należy do wydawcy, ale jak pokażesz projekt zbliżony do ostatecznego i dasz ludziom się wypowiedzieć, to linczu na pewno nie będzie...medicus pisze: Jeszcze chwilę. Kwestia pewnie kilku miesięcy. Na pewno wszystko będzie cacy, zebrałem wszystkie uwagi i będę pokazywać karty po zmianach. Będą nowe kolory, formaty kart, ikonki, nawet dam Wam napisy z nazwą postaci na górnych krawędziach.
"Będzie Pan zadowolony"
Możemy nawet zwołać tu RADĘ TRZECH z forum do konsultacji ostatecznego projektu graficznego takiej karty. Potem jak coś nie będzie halo, będziecie tu pisać za mnie i robić Rejtana.
@Shimrod: wchodzisz w to?
Jak mawiali starożytni: Vox populi, vox Dei. A z tym Rejtanem to się średnio kalkuluje, biorąc pod uwagę ile kosztuje porządna koszula
I słusznie, takie rzeczy tylko podnoszą cenę produktu, a pierwsza edycja już się na rynku zadomowiła. To ma być tania imprezowa gra, a jej zaletami są przyjemna rozgrywka i prostota zasad. Jeśli komuś zależy na edycji de luxe, nadal będzie mógł poszukać pierwszego wydania.medicus pisze: Ale jest i druga strona medalu: raczej zrezygnuję z "wypasów" jak satynowe pudełko, puchnący lakier wyczuwalny w dotyku pod palcami i kolorowa imponująca wkładka z damą w środku. Chyba, że mnie przekonacie
Jak dla mnie, drugie wydanie to może nawet być talia kart w woreczku strunowym za powiedzmy 25 PLN. Wtedy z takiego "upgrade packa" podmieniam karty, wrzucam do starego pudełka i mam edycję na wypasie z poprawionymi kartami. Zastanów się, może faktycznie jakąś małą część nakładu zrobić jako "upgrade pack"?
Jakby co czekam na dalsze info. Bardzo lubię tę grę i kupię 2 wydanie dla poprawionych kart.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Gra numer 11 w dorobku
to PODEJRZANI czyli Unusual Suspects. Gra autorstwa Paolo Mori.
Zakładam osobny wątek o grze. http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=44098
to PODEJRZANI czyli Unusual Suspects. Gra autorstwa Paolo Mori.
Zakładam osobny wątek o grze. http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=44098
Ostatnio zmieniony 12 lip 2016, 09:00 przez medicus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Dziś o godzinie 10:00 odpalamy bombkę. To będzie nasza najważniejsza gra jesieni.
Coś dla graczy, którzy kochają negatywną interakcję.
Pierwszy news w serwisie znadplanszy.pl i na FB Lucrum Games https://www.facebook.com/LucrumGames/
Coś dla graczy, którzy kochają negatywną interakcję.
Pierwszy news w serwisie znadplanszy.pl i na FB Lucrum Games https://www.facebook.com/LucrumGames/
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
I wszystko wiadomo.
Seria GUILDHALL FANTASY w LUCRUM GAMES
Zapowiedź w serwisie znadplanszy.pl: http://info.znadplanszy.pl/2016/07/12/g ... -medialny/
Osobny temat o grze:
http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=44111
Seria GUILDHALL FANTASY w LUCRUM GAMES
Zapowiedź w serwisie znadplanszy.pl: http://info.znadplanszy.pl/2016/07/12/g ... -medialny/
Osobny temat o grze:
http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=44111
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
O dodatkach rozmawiamy z Horrible Games od kilku miesięcy. Na razie dodruk międzynarodowy nie jest planowany. Więcej będzie wiadomo po targach w Essen. Na pewno będziemy chcieli się zmierzyć z tematem.ixi24 pisze:A mnie ciekawi czy są plany na wydanie dodatków do Wojowników Podziemi po Polsku ?
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Już nadciągają...
KARCIANE PRZEBIEGŁE WIELBŁĄDY!
Nowe wyzwanie na https://www.facebook.com/LucrumGames/
i szansa na konkurs z przedpremierowym egzemplarzem.
KARCIANE PRZEBIEGŁE WIELBŁĄDY!
Nowe wyzwanie na https://www.facebook.com/LucrumGames/
i szansa na konkurs z przedpremierowym egzemplarzem.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
FIKOLO to polski tytuł COL-OR-FORM. Jednak na próżno szukać tego w sklepach czy na forum.
Grę traktuję jako osobiste odkrycie, zachwyciłem się tym po 10 sekundach gry. Grałem z Niemcem i dwoma Japończykami. Krew lała się uszami. Każdego wieczoru w Essen, ta gierka budziła lepiej niż mocna kawa. Dlaczego?
Gra czasu rzeczywistego, która dosłownie wykręca mózg. Po 3 minutach gry, musisz zrobić przerwę, przejść się i jesteś gotów na dalszą walkę. Gra trenuje wyobraźnię przestrzenną, a ponieważ w każdym ułamku sekundy, ktoś może Ci zawinąć układ, który budujesz z bólem mózgu, musisz ryzykować i wołasz STOP.
Ciekawe:
1. rano kręcisz lepsze wyniki niż wieczorem (kwestia zmęczenia)
2. po alkoholu, kręcisz wyniki głównie ujemne
3. 12 latkowie bezlitośnie leją w to rodziców - coś nam się na starość zamyka w głowach. Dzieci są w to nieprawdopodobnie dobre! Znam kilku ojców-graczy, którzy dostali od swoich dzieci mimo pełnej koncentracji i zacięcia "ogram smarkacza".
Nie spodziewam się gigantycznego sukcesu, bo to nie jest gra dla każdego (wiele osób wymięka, bo nie ma zdolności przekładania kart w wyobraźni). Jednak jest tak piekielnie dobra, że znajdzie swoich fanów. Poza tym to wg mnie ciekawsza opcja od TRIO i znacznie tańsza (koszt to ok 35zł).
Wszystkim Geekom na tym forum mówię za to SPRÓBUJCIE. Wasz mózg zrobi fikołka, a to jest bezcenne uczucie.
FIKOLO to własnie ten fikołek mózgu. I oczywiście gra słów, ZLEPEK FIgury KOLOry.
Zacytuję PowerMilka
"Col-or-form
To szybka gra logiczna stworzona przez Wolfanga Kramera. Uwielbiam 6. bierze! tego autora, więc nie omieszkałem spróbować. Col-or-form jest z innej kategorii, to prawdziwy mózgotrzep, a nie prosta logiczna gierka. Każdy z nas posiada zestaw 4 figur w określonym kształcie i kolorze, na środku mamy układ 3×3 karty, a dodatkowo przy graczach leżą 2 karty układów. Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której układ na naszej karcie będzie odpowiadał kształtem lub kolorem temu ze stołu. Trudność gry polega na tym, że mimo tego, iż układ leży przy nas, każdy ma do niego dostęp. Osoba, która dostrzegła jak może manipulować kartami mówi „STOP!” i układa je. Następnie bierze kartę do ręki i udowadnia, że wykonał zadanie poprawnie. Karta nie ma swojej strony, więc możemy ją dowolnie obracać. Jeżeli ktoś się pomyli zgarnia punkty karne. Liczba form na karcie to punkty dodatnie lub ujemne. Rozgrywamy trzy rundy – kto ma najwięcej punktów, ten wygrywa.
Ta pozycja pali mózg. Jeżeli ktoś lubi wytężać szare komórki, na pewno powinien czekać na ten tytuł. Podczas rozgrywki czułem napięcie, spowodowane tym, że ktoś może mnie ubiec. A w takim stanie o pomyłki nietrudno. Wcale sytuacji nie poprawiała rozmowa Tomka z GrzeLem, którzy mówili, że widzą sporo układów. Na szczęście w normalnej rozgrywce nie będzie nic takiego miało miejsca. Zagraliśmy w wersję niemiecką, być może w polskiej będą jakiejś zmiany. Ta edycja wyglądała dla mnie niezbyt elegancko. Co prawda od takiego rodzaju gry nie wymagam nie wiadomo jakiej oprawy graficznej, ale mogła by być ona nieco ładniejsza, a jakość wydania ciut wyższa. Nie wiem w jakiej formie wyda to Lucrum Games, ale fani gier logicznych powinni już wypatrywać tej pozycji na naszym rynku."
Od razu odpowiem, jakoś naszego wydania będzie w standardzie RED7. Twarde pudełko, dobrej jakości karty.
Grę traktuję jako osobiste odkrycie, zachwyciłem się tym po 10 sekundach gry. Grałem z Niemcem i dwoma Japończykami. Krew lała się uszami. Każdego wieczoru w Essen, ta gierka budziła lepiej niż mocna kawa. Dlaczego?
Gra czasu rzeczywistego, która dosłownie wykręca mózg. Po 3 minutach gry, musisz zrobić przerwę, przejść się i jesteś gotów na dalszą walkę. Gra trenuje wyobraźnię przestrzenną, a ponieważ w każdym ułamku sekundy, ktoś może Ci zawinąć układ, który budujesz z bólem mózgu, musisz ryzykować i wołasz STOP.
Ciekawe:
1. rano kręcisz lepsze wyniki niż wieczorem (kwestia zmęczenia)
2. po alkoholu, kręcisz wyniki głównie ujemne
3. 12 latkowie bezlitośnie leją w to rodziców - coś nam się na starość zamyka w głowach. Dzieci są w to nieprawdopodobnie dobre! Znam kilku ojców-graczy, którzy dostali od swoich dzieci mimo pełnej koncentracji i zacięcia "ogram smarkacza".
Nie spodziewam się gigantycznego sukcesu, bo to nie jest gra dla każdego (wiele osób wymięka, bo nie ma zdolności przekładania kart w wyobraźni). Jednak jest tak piekielnie dobra, że znajdzie swoich fanów. Poza tym to wg mnie ciekawsza opcja od TRIO i znacznie tańsza (koszt to ok 35zł).
Wszystkim Geekom na tym forum mówię za to SPRÓBUJCIE. Wasz mózg zrobi fikołka, a to jest bezcenne uczucie.
FIKOLO to własnie ten fikołek mózgu. I oczywiście gra słów, ZLEPEK FIgury KOLOry.
Zacytuję PowerMilka
"Col-or-form
To szybka gra logiczna stworzona przez Wolfanga Kramera. Uwielbiam 6. bierze! tego autora, więc nie omieszkałem spróbować. Col-or-form jest z innej kategorii, to prawdziwy mózgotrzep, a nie prosta logiczna gierka. Każdy z nas posiada zestaw 4 figur w określonym kształcie i kolorze, na środku mamy układ 3×3 karty, a dodatkowo przy graczach leżą 2 karty układów. Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której układ na naszej karcie będzie odpowiadał kształtem lub kolorem temu ze stołu. Trudność gry polega na tym, że mimo tego, iż układ leży przy nas, każdy ma do niego dostęp. Osoba, która dostrzegła jak może manipulować kartami mówi „STOP!” i układa je. Następnie bierze kartę do ręki i udowadnia, że wykonał zadanie poprawnie. Karta nie ma swojej strony, więc możemy ją dowolnie obracać. Jeżeli ktoś się pomyli zgarnia punkty karne. Liczba form na karcie to punkty dodatnie lub ujemne. Rozgrywamy trzy rundy – kto ma najwięcej punktów, ten wygrywa.
Ta pozycja pali mózg. Jeżeli ktoś lubi wytężać szare komórki, na pewno powinien czekać na ten tytuł. Podczas rozgrywki czułem napięcie, spowodowane tym, że ktoś może mnie ubiec. A w takim stanie o pomyłki nietrudno. Wcale sytuacji nie poprawiała rozmowa Tomka z GrzeLem, którzy mówili, że widzą sporo układów. Na szczęście w normalnej rozgrywce nie będzie nic takiego miało miejsca. Zagraliśmy w wersję niemiecką, być może w polskiej będą jakiejś zmiany. Ta edycja wyglądała dla mnie niezbyt elegancko. Co prawda od takiego rodzaju gry nie wymagam nie wiadomo jakiej oprawy graficznej, ale mogła by być ona nieco ładniejsza, a jakość wydania ciut wyższa. Nie wiem w jakiej formie wyda to Lucrum Games, ale fani gier logicznych powinni już wypatrywać tej pozycji na naszym rynku."
Od razu odpowiem, jakoś naszego wydania będzie w standardzie RED7. Twarde pudełko, dobrej jakości karty.
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Tu widać jak to wygląda z pozycji gracz.
4 karty przed Tobą, należą do Ciebie
karty na środku są wspólne
przed graczami leżą karty zadań. NIe wolno ich dotykać, wszystko trzeba obrócić w głowie.
Układ na karcie zadania musi się zgadzać z tym na środku (możesz w głowie obracać kartę zadań)
Pasować musi ALBO KOLOR ALBO FIGURA (może też pasować dokładnie figura w tym kolorze co na karcie zadań).
Gdy zawołasz STOP możesz na środek dołożyć swoje karty z figurami żeby złożyć układ. Oczywiście wtedy psujesz lub pomagasz innym graczom. Bajer polega na tym, że zadania są wspólne dla wszystkich, więc gdy rozwiązujesz coś i szukasz figur i kolorów, ktoś woła STOP i zwija Ci zadanie, które składałeś. Liczy się każdy ułamek sekundy.
Na zdjeciu widać, że gracz ułożył zadanie (po lewej): w narożniku jest coś czerwonego, w środku coś czarnego, a w prawym narożniku księżyc. Czyli się zgadza.
Żeby ułożyć drugie zdanie, gracz może dołożyć na środek trójkąt albo żółty kwadrat, oraz w miejsce czarnego trójkąta może dołożyć fioletowe koło lub fioletowy trójką (wtedy zgadza się kolor).
4 karty przed Tobą, należą do Ciebie
karty na środku są wspólne
przed graczami leżą karty zadań. NIe wolno ich dotykać, wszystko trzeba obrócić w głowie.
Układ na karcie zadania musi się zgadzać z tym na środku (możesz w głowie obracać kartę zadań)
Pasować musi ALBO KOLOR ALBO FIGURA (może też pasować dokładnie figura w tym kolorze co na karcie zadań).
Gdy zawołasz STOP możesz na środek dołożyć swoje karty z figurami żeby złożyć układ. Oczywiście wtedy psujesz lub pomagasz innym graczom. Bajer polega na tym, że zadania są wspólne dla wszystkich, więc gdy rozwiązujesz coś i szukasz figur i kolorów, ktoś woła STOP i zwija Ci zadanie, które składałeś. Liczy się każdy ułamek sekundy.
Na zdjeciu widać, że gracz ułożył zadanie (po lewej): w narożniku jest coś czerwonego, w środku coś czarnego, a w prawym narożniku księżyc. Czyli się zgadza.
Żeby ułożyć drugie zdanie, gracz może dołożyć na środek trójkąt albo żółty kwadrat, oraz w miejsce czarnego trójkąta może dołożyć fioletowe koło lub fioletowy trójką (wtedy zgadza się kolor).
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Już przy tym przykładzie mózg mnie zaswędział.
Biorę to!
Biorę to!
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Też jestem ciekaw. Brakuje gry tego typu w mojej kolekcji. Z chęcią wypróbuje!
- mikeyoski
- Posty: 1529
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 277 times
- Been thanked: 173 times
- Kontakt:
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Kiedy to wydacie? Ja to już chcę
Tapnięte z espiątki
Tapnięte z espiątki
Re: LUCRUM GAMES - zapowiedzi, nowości, wydarzenia
Szczerze, bujamy się z tym jak z niemowlakiem w kołysce.
Ale niebawem w Lucrum poważne zmiany personalne i wyjdziemy na prostą. Póki co ciśniemy Guildhall, jedną nową grę i RED7 w wydaniach zagranicznych.
Fikolo czeka na produkcję łączoną z innymi tytułami (uniwersalny format pudełka, przy dużym nakładzie wychodzi bardzo fajnie).
Solo takiej gry się po prostu nie opłaca drukować, ale już z 3-4 innymi tytułami wychodzi bardzo przyjemnie. Te tytuły akurat już mamy, więc musimy dopiąć łącznie 5 projektów i FIKOLO GO!
Ale zmotywowaliście mnie bardzo! Póki co Powermilk i Bartek z Melanżowni tylko mi suszą głowę o to wydanie.
Aż wrzucę kilka przykładów do rozkminy. ZObaczymy co wykombinujecie.
Ale niebawem w Lucrum poważne zmiany personalne i wyjdziemy na prostą. Póki co ciśniemy Guildhall, jedną nową grę i RED7 w wydaniach zagranicznych.
Fikolo czeka na produkcję łączoną z innymi tytułami (uniwersalny format pudełka, przy dużym nakładzie wychodzi bardzo fajnie).
Solo takiej gry się po prostu nie opłaca drukować, ale już z 3-4 innymi tytułami wychodzi bardzo przyjemnie. Te tytuły akurat już mamy, więc musimy dopiąć łącznie 5 projektów i FIKOLO GO!
Ale zmotywowaliście mnie bardzo! Póki co Powermilk i Bartek z Melanżowni tylko mi suszą głowę o to wydanie.
Aż wrzucę kilka przykładów do rozkminy. ZObaczymy co wykombinujecie.