Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
PerezSaj
Posty: 127
Rejestracja: 28 lis 2020, 21:56
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: PerezSaj »

Tenebriss pisze: 28 lut 2021, 05:47 Nie udało mi się tego znaleźć, więc pytam. Jak na karcie spotkania mamy coś w stylu: aktywuj 1 wroga, w przeciwnym wypadku przywołaj jednego wroga, to kiedy kożystamy z tego drugiego efektu. Bo skoro karty spotkań dobieramy tylko jak są wrogowie to zawsze jakiegoś aktywujemy. Sorki za błędy ale jestem po nocce :)
Znalazłem coś takiego.
[Uwaga: kart spotkań nie dobiera się na początku tury wrogów, jeśli
w grze nie ma żadnych wrogów, jednak niektóre karty, takie jak
pułapka „Alarm”, mogą zmusić bohaterów do odkrycia karty
spotkania, nawet jeśli w grze nie ma żadnych wrogów.]
peterps1
Posty: 26
Rejestracja: 17 sty 2020, 14:26
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: peterps1 »

Który z filmików na youtube waszym zdaniem dobrze tłumaczy zasady i pokazuje rozgrywkę?
AbramsPl
Posty: 49
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: AbramsPl »

slain78
Posty: 31
Rejestracja: 19 gru 2016, 16:51
Been thanked: 4 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: slain78 »

mam pytanko odnośnie pierwszej misji (prolog):otóz natrafiamy na punkt kontrolny 4 a ten odsyła nas do księgi sekretów pkt1.5. który zaczyna się od słowa DZIEŃ itd... przypominam ,że wg kart wydarzeń w grze caly czas mamy noc(karta wydarznia 5 od poczatku gry czyli NOC).Czy idąc za ksiega sekretów w grze nastepuje DZIEŃ i zamieniamy karte NOCY(5) na kartę dnia(4),czy też wydarzenie z księgi sekretów (1.5,zakupy w kupca) mozemy rozpatrzec tylko jesli w grze jest DZIEŃ?
Awatar użytkownika
13thSON
Posty: 647
Rejestracja: 26 mar 2015, 10:19
Has thanked: 82 times
Been thanked: 194 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: 13thSON »

slain78 pisze: 02 mar 2021, 10:44 mam pytanko odnośnie pierwszej misji (prolog):otóz natrafiamy na punkt kontrolny 4 a ten odsyła nas do księgi sekretów pkt1.5. który zaczyna się od słowa DZIEŃ itd... przypominam ,że wg kart wydarzeń w grze caly czas mamy noc(karta wydarznia 5 od poczatku gry czyli NOC).Czy idąc za ksiega sekretów w grze nastepuje DZIEŃ i zamieniamy karte NOCY(5) na kartę dnia(4),czy też wydarzenie z księgi sekretów (1.5,zakupy w kupca) mozemy rozpatrzec tylko jesli w grze jest DZIEŃ?
My graliśmy, że kupiec sprzedaje w dzień, bo nam się wydawało to logicznie.
Chcesz podziękować za wykonaną pracę? Postaw kawkę :) https://buycoffee.to/13thson
PerezSaj
Posty: 127
Rejestracja: 28 lis 2020, 21:56
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: PerezSaj »

Ja też tak grałem. Jeżeli jest noc to kupca nie ma. Pojawia się dopiero jak pora dnia zmieni się na dzień.
Tdx22
Posty: 22
Rejestracja: 20 mar 2021, 20:50
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: Tdx22 »

Witam
Mam pytanie odnośnie pojawiania się nowych wrogów w grze. Scenariusz prolog. W grze zgodnie z scenariuszem występują 4 gobliny w talii wrogów.
Czy to wszyscy wrogowie dostepni w scenariuszu?? Skad dobieramy wrogów pojawiających się w bramie przywolan???
Top U-Boat , Sword&Sorcery, Alone, Machina Arcana, Zona Czarnobyla , War Of Warcraft wersja Pl :)
J821
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:48
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: J821 »

Ta talia wrogów służy do przywoływania wrogów na bramach.

Najczęściej wrogowie wchodzą do gry w wyniku odkrycia karty wydarzeń i żetonu wrogów. Po wyczerpaniu talii tasujesz odrzucone karty wrogów i tworzysz nową.

Poza tym księga zadań często każe przywołać wroga niebędącego w talii wrogów. Wtedy jest też wyraźnie napisane, że po pokonaniu jest on odrzucany z gry.

Jak jest kilka bram otwartych to rzucasz niebieską kością dopóki nie wypadnie symbol otwartej bramy.
Tdx22
Posty: 22
Rejestracja: 20 mar 2021, 20:50
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: Tdx22 »

Czyli w prologu mamy 4 wrogów w talii. Jeżeli wszyscy są na planszy wystawieni nie przywołuje się następnego. Zabixi wracają do talii , od razu czy dopiero kiedy wszyscy zostaną zabici tasujemy i mogą pojawić się nowi ??
Top U-Boat , Sword&Sorcery, Alone, Machina Arcana, Zona Czarnobyla , War Of Warcraft wersja Pl :)
J821
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:48
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: J821 »

Jak masz wszystkich wrogów wystawionych na planszę to nic się nie dzieje gdy gra każe przywołać następnego. Do takich sytuacji dochodzi rzadko bo z reguły zależy Ci na szybkiej eliminacji przeciwników. W przeciwnym razie jest ryzyko że będą często aktywowani i narobią bałaganu.

Zabici lecą na stos odrzuconych i jak talia się wyczerpie to tasujesz stos odrzuconych i tworzysz nową talię.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3035
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 573 times
Been thanked: 239 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: DarkSide »

Pytania pierdołowate, ale wynika to z niejasnego sformułowania w instrukcji:

1. Przydzielanie zdolności i talentów bohaterowi na początku gry. Czy jak na klejnocie duszy bohater ma symbol * przy jedynce, to czy musi wybrać z talii Talentów, czy jest to tylko opcja i może nadal pierwszą zdolność wybrać z prywatnej puli zdolności?
Jeśli musi wybrać Talent to dostrzegam tu pewien zgrzyt:

A) Praworządna Shae ma gwiazdkę od samego początku (1*) czyli wskazuje to że pierwszy MUSI być Talent i (o ile dobrze to dalej rozumiem) na dalszych poziomach gdy ma 2*, 3*, 4* itd. to musi nadal wybierać z puli Talentów? To po co jej pula własna?
B) Jeśli jednak Praworządna Shae musi zacząć z Talentem, a osobiste zdolności może dorzucać dopiero od poziomu duszy 2, to po co na kartach jej osobistych zdolności są adnotacje dotyczące poziomu duszy 1 skoro ta zdolność nigdy nie będzie użyta przy takim poziomie duszy? :?
C) Idąc dalej tym tropem jak interpretować sytuację, gdy przy podwyższeniu poziomu duszy w części limitu zdolności zmienia się np.: 3 w 3* lub 4* w 4? Czy mam wymienić skrajną osobistą zdolność na Talent lub odwrotnie: wywalić Talent i podmienić na zwykła zdolność? :roll:
D) O co chodzi z tymi dwoma gwiazdkami ** przy poziomi zdolności?

2. Skarb "Torba" daje 2 miejsca na przedmioty, ale czy sam zajmuje jedno miejsce w plecaku? Wtedy efektywnie zwiększa się tylko o 1 miejsce, czy tak? chyba że torbę można trzymać w miejscu artefaktu lub broni dodatkowej?

Póki co tyle :wink:
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 418
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 191 times
Been thanked: 521 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: qreqorek »

DarkSide pisze: 30 cze 2021, 13:44 Pytania pierdołowate, ale wynika to z niejasnego sformułowania w instrukcji:

1. Przydzielanie zdolności i talentów bohaterowi na początku gry. Czy jak na klejnocie duszy bohater ma symbol * przy jedynce, to czy musi wybrać z talii Talentów, czy jest to tylko opcja i może nadal pierwszą zdolność wybrać z prywatnej puli zdolności?
...
O co chodzi z tymi dwoma gwiazdkami ** przy poziomi zdolności?
Gwiazdka jest czymś osobnym i za każdą * dobierasz DODATKOWO jeden Talent.
2. Skarb "Torba" daje 2 miejsca na przedmioty, ale czy sam zajmuje jedno miejsce w plecaku? Wtedy efektywnie zwiększa się tylko o 1 miejsce, czy tak? chyba że torbę można trzymać w miejscu artefaktu lub broni dodatkowej?
Torba zajmuje miejsce, więc efektywnie zwiększa miejsce o jeden mniej, niż jest na karcie.
Awatar użytkownika
13thSON
Posty: 647
Rejestracja: 26 mar 2015, 10:19
Has thanked: 82 times
Been thanked: 194 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: 13thSON »

DarkSide pisze: 30 cze 2021, 13:44 1. Przydzielanie zdolności i talentów bohaterowi na początku gry.

A) Praworządna Shae ma gwiazdkę od samego początku (1*) czyli wskazuje to że pierwszy MUSI być Talent i (o ile dobrze to dalej rozumiem) na dalszych poziomach gdy ma 2*, 3*, 4* itd. to musi nadal wybierać z puli Talentów? To po co jej pula własna?

D) O co chodzi z tymi dwoma gwiazdkami ** przy poziomi zdolności?
1* - 1 umiejętność + 1 talent
2* - 2 umiejętności + 1 talent
2** - 2 umiejętności + 2 talenty
Chcesz podziękować za wykonaną pracę? Postaw kawkę :) https://buycoffee.to/13thson
slain78
Posty: 31
Rejestracja: 19 gru 2016, 16:51
Been thanked: 4 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: slain78 »

pytanie odnośnie zastosowania efektów trafień na kościach:otóż wiem ,że poszczególne wyniki na kosciach można zastosować tylko jeden raz ,ale czy efekty trafień na karcie broni też można tylko raz czy wielokrotnie np.wyżuciłem na kosciach 3 piorunki ,ale na karcie broni jest tylko jeden piorunek z +1 trafienie to czy moge ten piorunek zastosować 3 razy(z kości) czy tylko 1 raz(na karcie tylko jeden efekt piorunek+1 trafienie)?aha i czy jesli mam na karcie broni np.dwa piorunki oznaczające Trafienie krytyczne to czy jesli wyrzucę np.na dwóch różnych kosciach po jednym piorunie to czy moge je razem połączyć by uzyskać krytyka?
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 418
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 191 times
Been thanked: 521 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: qreqorek »

Symbole z kości można łączyć aby np uzbierać dwa pioruny. Jeśli na karcie masz że piorun daje ci dodatkowy atak, to nawet jak masz 3 pioruny na kościach to możesz ten efekt odpalić tylko jeden raz. Na niektórych kartach broni czy zbroi masz po dwie czy nawet trzy różne opcje za pioruny - możesz każdą z nich odpalić, ale potrzebujesz tyle piorunów, ile jest łącznie. Dodam jeszcze, że jeśli masz opcję przerzutu z pioruna, to jeśli miałeś na kości którą chcesz przerzucić piorun i np. trafienie, to po przerzuceniu liczy się nowy wynik, nie możesz sobie "zapamiętać" że miałeś tam wcześniej trafienie. Ponadto, jeśli np. karta postaci też pozwala Ci zrobić przerzut, to nadrzędna zasada mówi, iż każdą kość możesz przerzucić tylko jeden raz. I ostatnie: jak piorun jest na kości i tego pioruna chcesz wykorzystać do przerzucenia, to możesz przerzucić dowolną kość, również tą, na której jest ten właśnie użyty do przerzutu piorun.
slain78
Posty: 31
Rejestracja: 19 gru 2016, 16:51
Been thanked: 4 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: slain78 »

Ok tylko ile razy mogę odpalić daną opcje(podczas pojedyńcze go ataku)z karty broni?jeśli przykładowo na karcie broni mam kryta za 2 pioruny to czy jeśli na kościach wyrzucę 4 pioruny to mogę odpalić kryta 2 razy dla tego ataku?
Awatar użytkownika
lotheg
Posty: 795
Rejestracja: 11 paź 2017, 10:25
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 271 times
Been thanked: 276 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: lotheg »

qreqorek powyżej w drugim zdaniu odpowiedział Ci na to pytanie. Możesz to odpalić tylko raz. Pozostałe pioruny możesz użyć np. do innych efektów z karty broni.
Kanban to najlepszy Vital, a Trajan jest lepszy od Zamków.
Wishlista
noguss
Posty: 12
Rejestracja: 10 lut 2020, 19:43
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Sword & Sorcery

Post autor: noguss »

Xfenix pisze: 01 sty 2020, 12:37 Strona 34 w instrukcji, przykład ataku na żółtym tle:
"Shea rzuca kośćmi, uzyskuje wyniki..." - atakowała kozikiem który na karcie ma jedną niebieską kość, czyli powinna rzucać 1 kością, tak?
oraz kolejna kwestia, niżej w przykładzie:
"Następnie Shea wykorzystuje swoją wrodzoną..." - czyli atakuje 2 bronią, cała sekwencja ataku wraz z rzutami kośćmi (teraz dwiema ) następuje od nowa?
Czytając przykład odniosłem wrażenie że wykorzystała kość już wcześniej wyrzuconą.

Nie widziałem odpowiedzi na Twój post a sam szukałem odpowiedzi na to pytanie studiując instrukcję. Wygląda na to że jest mały błąd w instrukcji, bo Shea powinna rzucić jedną kością a nie "kośćmi".

Natomiast z jednej niebieskiej może osiągnąć jako wynik jednocześnie trafienie i piorunek, także reszta opisu tego przykładu jest już ok - atakując drugą bronią nie musi już rzucać dwoma kośćmi ponieważ po wzmocnieniu ataku, biorąc pod uwagę że przeciwnik nie ma pancerza, nie ma wartości obrony więc nie rzuci kośćmi obrony oraz wytracil wszystkie magiczne osłony, na pewno zada min. 2 pozostałe obrażenia i przeciwnik zginie :wink:
AbramsPl
Posty: 49
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Sword & Sorcery

Post autor: AbramsPl »

noguss pisze: 09 gru 2021, 23:36
Xfenix pisze: 01 sty 2020, 12:37 Strona 34 w instrukcji, przykład ataku na żółtym tle:
"Shea rzuca kośćmi, uzyskuje wyniki..." - atakowała kozikiem który na karcie ma jedną niebieską kość, czyli powinna rzucać 1 kością, tak?
oraz kolejna kwestia, niżej w przykładzie:
"Następnie Shea wykorzystuje swoją wrodzoną..." - czyli atakuje 2 bronią, cała sekwencja ataku wraz z rzutami kośćmi (teraz dwiema ) następuje od nowa?
Czytając przykład odniosłem wrażenie że wykorzystała kość już wcześniej wyrzuconą.

Nie widziałem odpowiedzi na Twój post a sam szukałem odpowiedzi na to pytanie studiując instrukcję. Wygląda na to że jest mały błąd w instrukcji, bo Shea powinna rzucić jedną kością a nie "kośćmi".

Natomiast z jednej niebieskiej może osiągnąć jako wynik jednocześnie trafienie i piorunek, także reszta opisu tego przykładu jest już ok - atakując drugą bronią nie musi już rzucać dwoma kośćmi ponieważ po wzmocnieniu ataku, biorąc pod uwagę że przeciwnik nie ma pancerza, nie ma wartości obrony więc nie rzuci kośćmi obrony oraz wytracil wszystkie magiczne osłony, na pewno zada min. 2 pozostałe obrażenia i przeciwnik zginie :wink:
Niestety ale nie mogę się z wami zgodzić. Już dawno nie grałem w SS ale pamiętam że instrukcja jest OK. Jeśli dobrze pamiętam to widzę że na obu kartka jest symbol niebieskiej kości, a przy niej numer ile kości należy użyć. Z tego przykładu wynika że ona rzuca 3 niebieskimi kośćmi. Więc jest dobrze napisane. Proszę mnie poprawić jeśli się myślę.
noguss
Posty: 12
Rejestracja: 10 lut 2020, 19:43
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Sword & Sorcery

Post autor: noguss »

MrAtrion pisze: 08 lis 2019, 14:24 Obronić możemy. Ale trzeba się bronić nawet jeśli zginie podczas ataku.
Co jeśli atakuje niebieskiego gremlina i odpala się jego efekt kolce, ale po moim trafieniu jest on ogłuszony? Księga zasad stanowi iz ogłuszony wróg nie może wykonywac żadnych ataków. Na logikę kolce to taki trochę rykoszet przy trafieniu, nieważne czy się zionks ogłuszylo... To jak, trzymać się instrukcji, czyli nie ma ataku?

Dodatkowo, w przypadku śmierci bohatera i przejścia w duchową istotę - czy jeśli bohaterowi się zmarło podczas swojej tury, to czy duchowa postać od razu może wykonywać swoje ruchy (np. Powrót do kapliczki)? Czy trzeba czekać do następnej rundy?
MrAtrion
Posty: 651
Rejestracja: 01 lip 2017, 13:38
Has thanked: 86 times
Been thanked: 43 times

Re: Sword & Sorcery

Post autor: MrAtrion »

noguss pisze: 19 gru 2021, 22:06
MrAtrion pisze: 08 lis 2019, 14:24 Obronić możemy. Ale trzeba się bronić nawet jeśli zginie podczas ataku.
Co jeśli atakuje niebieskiego gremlina i odpala się jego efekt kolce, ale po moim trafieniu jest on ogłuszony? Księga zasad stanowi iz ogłuszony wróg nie może wykonywac żadnych ataków. Na logikę kolce to taki trochę rykoszet przy trafieniu, nieważne czy się zionks ogłuszylo... To jak, trzymać się instrukcji, czyli nie ma ataku?

Dodatkowo, w przypadku śmierci bohatera i przejścia w duchową istotę - czy jeśli bohaterowi się zmarło podczas swojej tury, to czy duchowa postać od razu może wykonywać swoje ruchy (np. Powrót do kapliczki)? Czy trzeba czekać do następnej rundy?
Ten "atak" kolcami to jest odpalany automatycznie jako właściwość gremlina, nie jest to atak w sensie akcji. To tak jakbyś uderzył kolczastego stwora - kolce raczej się wbiją w rękę nawet jak go ogłuszysz :D Więc efekt nadal jest aktywny.

Jak bohater ginie to kończy się jego tura. W następnej dopiero działa jako duch :)
noguss
Posty: 12
Rejestracja: 10 lut 2020, 19:43
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: noguss »

Z tymi kolcami to spierał bym się, na zwoju gremlina jest napisane że "zaatakuje" wszystkich na swoim obszarze.

Równie dobrze możemy wziąć na tapetę przykład że nie bijemy go ręcznie, tylko za pomoca magii, a nawet lodu. Wtedy kolce nie zadziałają jako "rykoszet".

Sorki że tak dopytuje na raty, ale im dalej tym nasuwają się kolejne kwestie. Czy nie mając kości obrony na swojej karcie pancerza, bohater rzuca niebieska kością obrony? Zasady mówią iż rzuca, nie używając żadnego pancerza.
Awatar użytkownika
Fyei
Posty: 393
Rejestracja: 13 lut 2018, 11:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 56 times
Been thanked: 165 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: Fyei »

noguss pisze: 20 gru 2021, 07:51 Z tymi kolcami to spierał bym się, na zwoju gremlina jest napisane że "zaatakuje" wszystkich na swoim obszarze.

Równie dobrze możemy wziąć na tapetę przykład że nie bijemy go ręcznie, tylko za pomoca magii, a nawet lodu. Wtedy kolce nie zadziałają jako "rykoszet".

Sorki że tak dopytuje na raty, ale im dalej tym nasuwają się kolejne kwestie. Czy nie mając kości obrony na swojej karcie pancerza, bohater rzuca niebieska kością obrony? Zasady mówią iż rzuca, nie używając żadnego pancerza.
Ogłuszony wróg pomija swoją następną AKTYWACJĘ i nie może wykonywać żadnych ataków w tym ataków towarzyszących. Kolce gremialna są reakcją, więc jak dla mnie ogłuszenie im nie przeciwdziała.

Pancerz zazwyczaj dodaje Ci niebieskie kości do obrony. Jeżeli jednak masz pancerz bez wartości obrony, to niestety ale nie rzucasz żadnymi kośćmi. W przypadku gdy nie masz pancerza, to rzucasz jedną kością. I tutaj pamiętaj również, że i tak rzucasz jedynie tyloma kośćmi, ile pozostało Ci sukcesów do zbicia z ataku wroga.
"Jego zdaniem fakt, że osoba nieznająca ani jednej reguły gry zawsze wygrywa, oznaczał, że same te zasady zawierają jakiś poważny błąd"
Death4ever
Posty: 142
Rejestracja: 20 paź 2019, 13:45
Has thanked: 50 times
Been thanked: 56 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: Death4ever »

Cześć.

Mam pytanie co do dodatku Tajemny Portal, a dokładniej o sam sam początek...
Nigdzie w instrukcjach nie znalazłem nic o wyposażeniu na początku pierwszego zadania (czyli, tak na prawdę, VIII), co oznacza, że musimy zaczynać kampanie bez żadnego wyposażenia. Jedynie na drugim poziomie dusz.
Powiedzmy dało by się zraszować szybkie odwiedzanie emporium, co pozwala ubrać się w ten szrot ze skrytki, ale to i tak nie pomaga uniknąć srogiego wpirTolu... Zaczynaliśmy trzy razy i za każdym razem po dwóch godzinach i dwóch martwych bohaterach na raz stwierdzaliśmy - nie ma sensu... po prostu się nie da...
Dopiero jak przed rozpoczęciem zadania "zebraliśmy" 200 kron i 8 skarbów z tej listy "dla rozegrania pojedynczego zadania (nie w trybie kampanii)", to pojawił się ruch z martwego punktu.

Pytanie: Czy czegoś nie ominąłem podczas rozpoczęcia kampanii?
Awatar użytkownika
Fyei
Posty: 393
Rejestracja: 13 lut 2018, 11:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 56 times
Been thanked: 165 times

Re: Sword & Sorcery - pytania i wątpliwości

Post autor: Fyei »

Death4ever pisze: 10 sty 2022, 08:06 Cześć.

Mam pytanie co do dodatku Tajemny Portal, a dokładniej o sam sam początek...
Nigdzie w instrukcjach nie znalazłem nic o wyposażeniu na początku pierwszego zadania (czyli, tak na prawdę, VIII), co oznacza, że musimy zaczynać kampanie bez żadnego wyposażenia. Jedynie na drugim poziomie dusz.
Powiedzmy dało by się zraszować szybkie odwiedzanie emporium, co pozwala ubrać się w ten szrot ze skrytki, ale to i tak nie pomaga uniknąć srogiego wpirTolu... Zaczynaliśmy trzy razy i za każdym razem po dwóch godzinach i dwóch martwych bohaterach na raz stwierdzaliśmy - nie ma sensu... po prostu się nie da...
Dopiero jak przed rozpoczęciem zadania "zebraliśmy" 200 kron i 8 skarbów z tej listy "dla rozegrania pojedynczego zadania (nie w trybie kampanii)", to pojawił się ruch z martwego punktu.

Pytanie: Czy czegoś nie ominąłem podczas rozpoczęcia kampanii?
Rozpoczętą kampanię z podstawki po prostu kontynuujesz w Tajemnym Portalu, więc wszystko co udało się Wam osiągnąć (poziomy, wyposażenie itp) przenosicie do pierwszego zadania.
"Jego zdaniem fakt, że osoba nieznająca ani jednej reguły gry zawsze wygrywa, oznaczał, że same te zasady zawierają jakiś poważny błąd"
ODPOWIEDZ