Triang Wars (Łukasz Kaczanowicz, Paweł Licznerski)
: 22 gru 2018, 15:24
Witajcie,
Chcielibyśmy sie z Wami podzielić informacją na temat naszej sturtup'owej inicjatywy, która ma na celu wydawanie naszych autorskich gier planszowych pod szyldem Duck's Games. https://www.facebook.com/DucksGames/
Od dłuuuuższego czasu pracujemy nad kilkoma tytułami, ale pierwszym jaki chcielibyśmy wydać jest ‘Triang Wars’ dla 2 – 3 graczy (lub nawet do 8 w trybie szeregowca) o czasie rozgrywki od 45min. Jest to gra bitewna osadzona w klimatach II wojny światowej, ale nie odnosi się bezpośrednio do realiów historycznych ani miejsc, wydarzeń czy postaci. Jest to bardziej swobodne nawiązanie do stron konfliktu i stosowanego oręża. Podobnie rozgrywka, również nie skupia się na hiper realizmie wojennym a na zabawie.
Zdjęcia przedstawiają prototyp gry nad którą nieustannie procujemy.
To co wyróżnia grę to podział planszy na trójkąty (stąd nazwa gry) co daje inne niż zwykle możliwości prowadzenia rozgrywki, ale też wymaga trochę innego myślenia.
Dodatkowa ciekawostka to magnetyczna plansza! Również rzadko spotykane rozwiązanie, dzięki któremu żetony doskonale trzymają się planszy i nic nam się po niej nie przesuwa.

O co chodzie w grze? Przejmujesz i fortyfikujesz teren na planszy, walczysz o przejęcie celów strategicznych oraz ich utrzymanie pilnując jednocześnie, aby przeciwnik nie zdobył Twojej HQ no i oczywiście potyczkujesz się z przeciwnikiem korzystając z zasobów armii: czołgu, samolotu i wozu bojowego i z piechoty Snajper, Gunner/mechanik, Bomber i Medyk. Każda jednostka ma zróżnicowane statystyki jak siła, zasięg i skuteczność ataku wspomagając się ograniczonymi zdolnościami specjalnymi jak np. naprawa pojazdów, zasłona dymna czy atak artyleryjski.
Każda tura składa się z 3 faz: rekrutacja, ruch i walka, w której wykonujemy odpowiednie czynności.
Mamy 3 możliwości wygrania rozgrywki:
• Wygrywa gracz, który jako pierwszy przejmie wszystkie cele strategiczne
• Gracz, który zdobędzie HQ przeciwnika
• Gracz, który pierwszy zdobędzie 480 pkt’ów. Punkty zdobywamy za wykonanie skutecznych akcji jak np. uszkodzenie/zniszczenie pojazdu, zranienie/wyeliminowanie piechoty, zajęcie sektora na mapie czy przejęcie i utrzymanie celu strategicznego itd.
Naszym celem jest ruszenie z kampanią na platformie „wspieram.to” w pierwszym kwartale 2019r.
Puszczamy informację tutaj na forum nie tylko po to aby nas zareklamować (co jest raczej oczywiste) ale także po to abyście pomogli nam w rozwoju naszej gry jeżeli zdobędzie ona Wasze uznanie.
Poniżej fota aktualnego zestawu prototypu w wersji 2.0

Dzięki i pozdrawiamy
Zespół Duck’s Games
Chcielibyśmy sie z Wami podzielić informacją na temat naszej sturtup'owej inicjatywy, która ma na celu wydawanie naszych autorskich gier planszowych pod szyldem Duck's Games. https://www.facebook.com/DucksGames/
Od dłuuuuższego czasu pracujemy nad kilkoma tytułami, ale pierwszym jaki chcielibyśmy wydać jest ‘Triang Wars’ dla 2 – 3 graczy (lub nawet do 8 w trybie szeregowca) o czasie rozgrywki od 45min. Jest to gra bitewna osadzona w klimatach II wojny światowej, ale nie odnosi się bezpośrednio do realiów historycznych ani miejsc, wydarzeń czy postaci. Jest to bardziej swobodne nawiązanie do stron konfliktu i stosowanego oręża. Podobnie rozgrywka, również nie skupia się na hiper realizmie wojennym a na zabawie.
Zdjęcia przedstawiają prototyp gry nad którą nieustannie procujemy.
To co wyróżnia grę to podział planszy na trójkąty (stąd nazwa gry) co daje inne niż zwykle możliwości prowadzenia rozgrywki, ale też wymaga trochę innego myślenia.
Dodatkowa ciekawostka to magnetyczna plansza! Również rzadko spotykane rozwiązanie, dzięki któremu żetony doskonale trzymają się planszy i nic nam się po niej nie przesuwa.

O co chodzie w grze? Przejmujesz i fortyfikujesz teren na planszy, walczysz o przejęcie celów strategicznych oraz ich utrzymanie pilnując jednocześnie, aby przeciwnik nie zdobył Twojej HQ no i oczywiście potyczkujesz się z przeciwnikiem korzystając z zasobów armii: czołgu, samolotu i wozu bojowego i z piechoty Snajper, Gunner/mechanik, Bomber i Medyk. Każda jednostka ma zróżnicowane statystyki jak siła, zasięg i skuteczność ataku wspomagając się ograniczonymi zdolnościami specjalnymi jak np. naprawa pojazdów, zasłona dymna czy atak artyleryjski.
Każda tura składa się z 3 faz: rekrutacja, ruch i walka, w której wykonujemy odpowiednie czynności.
Mamy 3 możliwości wygrania rozgrywki:
• Wygrywa gracz, który jako pierwszy przejmie wszystkie cele strategiczne
• Gracz, który zdobędzie HQ przeciwnika
• Gracz, który pierwszy zdobędzie 480 pkt’ów. Punkty zdobywamy za wykonanie skutecznych akcji jak np. uszkodzenie/zniszczenie pojazdu, zranienie/wyeliminowanie piechoty, zajęcie sektora na mapie czy przejęcie i utrzymanie celu strategicznego itd.
Naszym celem jest ruszenie z kampanią na platformie „wspieram.to” w pierwszym kwartale 2019r.
Puszczamy informację tutaj na forum nie tylko po to aby nas zareklamować (co jest raczej oczywiste) ale także po to abyście pomogli nam w rozwoju naszej gry jeżeli zdobędzie ona Wasze uznanie.
Poniżej fota aktualnego zestawu prototypu w wersji 2.0

Dzięki i pozdrawiamy
Zespół Duck’s Games