Strona 1 z 1

Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 08 kwie 2020, 12:21
autor: lukaszkuch
Jeśli ktoś jeszcze nie grał to oświadczam, że wariant SuperClank! z BGG jest całkiem grywalny i daje sporo frajdy. Polecam...

Obrazek

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

: 08 kwie 2020, 12:47
autor: Tachion
WTF?!
Muszę to obczaić :shock:
Tutaj link: https://boardgamegeek.com/filepage/187740/superclank

// Poprawny link

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

: 08 kwie 2020, 12:54
autor: japanczyk
Podlinkujesz normalnie do BGG, nie bezposrednio do pliku? (Te wygasaja po jakims czasie)

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka MODYFIKACJE i WARIANTY

: 10 kwie 2020, 12:20
autor: Leser
I myk, polskie tłumaczenie wariantu:

LINK

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 24 cze 2020, 09:43
autor: michal2237
Odświeży ktoś link do wersji PL ? Niestety ten na stronie wydawnictwa odleciał

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 29 cze 2020, 12:48
autor: grzlus
LINK PL

A jakby przestał działać to wystarczy wbić na https://www.lucrumgames.pl i znaleźć grę i w materiałach do pobrania będzie link.

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 15 gru 2020, 00:25
autor: superthulee
Hej,

Jakie macie patenty na przedłużenie rozgrywki, żeby unikać sytuacji że ktoś zabiera artefakt o najniższej wartości i ucieka, a reszta graczy musi się spieszyć żeby wyjść z lochów?

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 15 gru 2020, 00:27
autor: Coin22
superthulee pisze: 15 gru 2020, 00:25 Hej,

Jakie macie patenty na przedłużenie rozgrywki, żeby unikać sytuacji że ktoś zabiera artefakt o najniższej wartości i ucieka, a reszta graczy musi się spieszyć żeby wyjść z lochów?
Dobrym patentem jest Brzdęk w kosmosie :)

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 15 gru 2020, 01:41
autor: Leser
superthulee pisze: 15 gru 2020, 00:25 Hej,

Jakie macie patenty na przedłużenie rozgrywki, żeby unikać sytuacji że ktoś zabiera artefakt o najniższej wartości i ucieka, a reszta graczy musi się spieszyć żeby wyjść z lochów?
Jeśli masz przynajmniej 1 dodatkową planszę, dobrym patentem jest nieoficjalny wariant Superbrzdęk.

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 19 gru 2020, 08:28
autor: Zbaviec
Wyznacz 2 pomieszczenia które muszą odwiedzić gracze by poznać tajemnicę jak podnieść artefakt tak aby nie zabiła ich od razu pułapka. Pomysł przeniesiony z brzdęk w kosmosie.

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 19 gru 2020, 08:28
autor: Zbaviec
Wyznacz 2 pomieszczenia które muszą odwiedzić gracze by poznać tajemnicę jak podnieść artefakt tak aby nie zabiła ich od razu pułapka. Pomysł przeniesiony z brzdęk w kosmosie.

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 19 gru 2020, 10:53
autor: grzeslaw90
Zbaviec pisze: 19 gru 2020, 08:28 Wyznacz 2 pomieszczenia które muszą odwiedzić gracze by poznać tajemnicę jak podnieść artefakt tak aby nie zabiła ich od razu pułapka. Pomysł przeniesiony z brzdęk w kosmosie.
Może lepiej 2 z 3 żeby wszyscy nie musieli iść w tym samym kierunku ;p

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 06 gru 2021, 00:52
autor: superthulee
grzeslaw90 pisze: 19 gru 2020, 10:53
Zbaviec pisze: 19 gru 2020, 08:28 Wyznacz 2 pomieszczenia które muszą odwiedzić gracze by poznać tajemnicę jak podnieść artefakt tak aby nie zabiła ich od razu pułapka. Pomysł przeniesiony z brzdęk w kosmosie.
Może lepiej 2 z 3 żeby wszyscy nie musieli iść w tym samym kierunku ;p
Ciekawy pomysł, macie to przetestowane, możecie się podzielić jak to się sprawdza. Wydaje mi się, że 2 z 3 rozmieszczonych w różnych miejscach planszy ma większy sens faktycznie, bo inaczej wszyscy będą szli w jednym kierunku.

Re: Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka - Modyfikacje i warianty

: 06 gru 2021, 08:14
autor: grzeslaw90
superthulee pisze: 06 gru 2021, 00:52
grzeslaw90 pisze: 19 gru 2020, 10:53
Zbaviec pisze: 19 gru 2020, 08:28 Wyznacz 2 pomieszczenia które muszą odwiedzić gracze by poznać tajemnicę jak podnieść artefakt tak aby nie zabiła ich od razu pułapka. Pomysł przeniesiony z brzdęk w kosmosie.
Może lepiej 2 z 3 żeby wszyscy nie musieli iść w tym samym kierunku ;p
Ciekawy pomysł, macie to przetestowane, możecie się podzielić jak to się sprawdza. Wydaje mi się, że 2 z 3 rozmieszczonych w różnych miejscach planszy ma większy sens faktycznie, bo inaczej wszyscy będą szli w jednym kierunku.
Minął rok i tego nie testowałem, bo zapomniałem o tym :D