(Print & Play) Planet Apocalypse - wskazówki

Własnoręczne działania twórcze: upiększanie, inserty, malowanie figurek, tworzenie prototypów, stoły do planszówek itp.
Pawelw
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2020, 23:47
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 15 times

(Print & Play) Planet Apocalypse - wskazówki

Post autor: Pawelw »

Witajcie,

Jako, że wspomniana gra jest mega droga, a ja nie do końca jestem przekonany żeby ją teraz wesprzeć postanowiłem, że ją sobie wydrukuję :D Wszystko znajduje się pod tym linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/ ... Kwl3XWoZJY i są to materiały od wydawcy. W związku z tym, że nie mam w ogóle doświadczenia w PnP chciałem zapytać Was o wskazówki jak się za to zabrać, żeby maksymalnie zredukować ilość potencjalnych problemów ;) Sprzęt jaki dysponuje to:
- drukarka atramentowa z najniższej półki cenowej
- skalpel do cięcia
- mata do cięcia
- linijka do cięcia
- kilkadziesiąt arkuszy papieru samoprzylepnego
- kilkanaście arkuszy tektury introligatorskiej 1,5mm
- trochę samoprzylepnej folii matowej i błyszczącej

Moje wątpliwości:
- Żetony okrągłe - nie za bardzo wiem jak to wyciąć po przyklejeniu na tekturę. Myślałem, żeby po prostu wydrukować to na papierze samoprzylepnym, wyciąć nożyczkami i nakleić na jakieś gotowe plastikowe.
- żetony owalne - tutaj nie mam pojęcia. Jak ja to zacznę wycinać swoją koślawą ręką, to krawędzie będą poszarpane jak jasny gwint...
- Plansza - plansza ma z 1m szerokości i niestety ma kształt jaki ma. W katalogu są 2 pliki:
a) Mogę iść do jakiegoś ksero i na jakimś dużym arkuszu wydrukować całość. Później to przykleić na dużym kawałku tektury... Obawiam się jednak, że ze względu na wielkość będę miał problemy z wysychającym klejem, albo całość mi się pomarszczy.
b) mogę wszystkie kawałki wydrukować na papierze samoprzylepnym, wyciąć i nakleić na tekturę. Znając moje zdolności manualne nie będzie to idealne dopasowanie, ale nie będę się babrał z klejem ;)