Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
mordajeza
Posty: 361
Rejestracja: 19 lut 2019, 13:16
Has thanked: 171 times
Been thanked: 246 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: mordajeza »

pcyzm pisze: 30 maja 2021, 09:29
anitroche pisze: 30 maja 2021, 09:24 (...) zapewne jak się gra nie spodoba i nawet jak by były w przyszłości złe recenzje, to IP pozwoli i tak odsprzedać bez straty lub nawet z zyskiem.
No nie wiem, mimo mocnego IP jakoś chyba nikt nie poluje specjalnie na trzewikowego Wiedźmina (czyli to za mało). Tutaj jednym rzutem pojawi się tego sporo na rynku i będzie jeszcze wersja retail.
Nie wiem, jak teraz (jak ludzie wiedzą o nowym Wiedźminie), ale jeszcze kilka miesięcy temu trzewikowy Wiedźmin chodził na rynku wtórnym po 200+ zł i z tego co zauważyłem, znajdował w tej cenie nabywców. Podobnie zresztą jak talie do Gwinta.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 962
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 228 times
Been thanked: 232 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Moonday »

2. Walka jest losowa i mało porywająca, bo to wybieranie góra dół to w zasadzie rzut monetą i jest to mało ciekawy mechanizm
Jeżeli kompromisem ma być zastosowanie mechanizmu "góra/dół" ale przy jednoczesnym urozmaiceniu potworów poprzez nadanie im indywidualnych cech, to ja to przyjmuję. Trzeba pamiętać, że sama walka z potworem to tylko finał, bo wcześniej trzeba się wzmocnić, poszukać tropów... Ciekaw jestem jak to będzie działało, ale po tym co zobaczyłem do tej pory, to jestem w stanie dać kredyt zaufania.
Nie wiem, jak teraz (jak ludzie wiedzą o nowym Wiedźminie), ale jeszcze kilka miesięcy temu trzewikowy Wiedźmin chodził na rynku wtórnym po 200+ zł i z tego co zauważyłem, znajdował w tej cenie nabywców
Jak na białego kruka, to tanio schodzi. Za inne białe kruki trzeba zapłacić 3/4x tyle.
Fojtu
Posty: 3372
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 555 times
Been thanked: 1259 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Fojtu »

Moonday pisze: 30 maja 2021, 10:39 Jeżeli kompromisem ma być zastosowanie mechanizmu "góra/dół" ale przy jednoczesnym urozmaiceniu potworów poprzez nadanie im indywidualnych cech, to ja to przyjmuję. Trzeba pamiętać, że sama walka z potworem to tylko finał, bo wcześniej trzeba się wzmocnić, poszukać tropów...
Problem w tym, że tego typu mechanizm sprowadza się z czasem trochę do push your luck, bo możesz zawalczyć z serio mocnym potworem, jak akurat trafią się słabe efekty.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 962
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 228 times
Been thanked: 232 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Moonday »

Problem w tym, że tego typu mechanizm sprowadza się z czasem trochę do push your luck, bo możesz zawalczyć z serio mocnym potworem, jak akurat trafią się słabe efekty
Tak, to prawda. Mnie ciekawi na ile można ten efekt zniwelować szukając tropów i wzmacniając naszego wiedźmina. Prawdopodobnie osoba słabiej przygotowana musi po prostu liczyć na większe szczęście. Domyślam się, że statystycznie będzie jakaś szansa, aby wygrać z potworem, opierając się tylko na szczęściu, ale pytanie jak wielka to będzie szansa? Osobiście wyobrażam sobie rywalizację o potwory, jako grę psychologiczną z innymi graczami - który gracz szybciej uzna że jest gotów? Kto będzie w stanie więcej zaryzykować i zaatakować będąc mniej przygotowanym? Jak bardzo trzeba być przygotowanym aby mieć szansę na zwycięstwo np. 50/50? Takie kołatają mi się w głowie pytania. Tego typu losowość jest dla mnie do zaakceptowania, jeżeli będzie odpowiednio zbalansowana.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 572 times
Been thanked: 1028 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: RUNner »

SwistakCZC pisze: 29 maja 2021, 22:01 Aczkolwiek 6/10 za rozgrywkę od Asi, gdzie większość recenzji to 8-9/10, do końca pozytywnie nie nastraja ;)
Dla mnie prototyp to również 6/10, a mimo to wsparłem. Nie każda gra musi być wybitna mechanicznie żeby mnie zaciekawić. Mało tego, prostsze gry są zawsze mile widziane w kolekcji, żeby była opcja zagrania z casualowym towarzystwem. Już dawno przestałem się sugerować ocenami recenzentów. Znacznie chętniej wsłuchuję się w plusy i minusy, a wg mnie Wiedźmin będzie miał przewagę atutów nad wadami.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 373 times
Been thanked: 94 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: farmer »

pcyzm pisze: 29 maja 2021, 21:56
SwistakCZC pisze: 29 maja 2021, 21:53 Gdzie można przeczytać/zobaczyć ten komentarz?
https://www.facebook.com/20581322577404 ... 170307735/
Bardzo sensowne i rzeczowe są te uwagi Asi.
Już podczas czytania podlikowanego opisu walki, mój umysł w tle analizował możliwość houmrulowania tej mechaniki, by nie była tak dziwnie losowa (osobiście nie mam nic przeciw losowości, jednak nei takiej, która aż tak zrównuje siły różnych bestii).
Obecnie proponowana zmiana (dodatkowe karty stworów) nie do końca mnie zadowala.

Osobiście przebudowałbym całą mechanikę walki o coś luźno oparte o rozwiązanie z RuneWars...
Spoiler:

Na razie wsparłem, mimo obaw.
Asia potwierdziła to, co próbowalem ignorować :o
Zobaczymy, czy wytrwam we wsparciu...

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 572 times
Been thanked: 1028 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: RUNner »

Cały ten system walki nie trzyma się kupy. Ile można szarżować w jednej walce? Zwykle tylko raz, bo jak później dochodzi do zwarcia to o żadnej kolejnej szarży nie powinno być mowy. Ale ok, niech ta szarża pozostanie, jednak wolałbym, żeby ten mechanizm działał na zasadzie:
Spoiler:
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2017
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1492 times
Been thanked: 1142 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Bruno »

farmer pisze: 31 maja 2021, 10:16 Osobiście przebudowałbym całą mechanikę walki o coś luźno oparte o rozwiązanie z RuneWars...
Spoiler:
Ciekawy system, ale można by go nieco zmodyfikować :wink:

Po prostu na każdej karcie ataku można by zapisać liczbę zadawanych obrażeń, różną dla każdego z poziomów potworów (np. potwór poziomu 1 zadaje dwie dwie rany, 3 poziomu - cztery itd.).
Dodatkowo - jeśli przyjąć, że dana kreatura może posiadać jakiś szczególny rodzaj zadawanych obrażeń (jad, trucizna itp.), na karcie znalazłaby się (lub nie) informacja, czy w tym ataku stwór takie obrażenia i ile zadał - znów, ich liczba mogłaby być uzależniona od poziomu potwora.

W ten prosty mechanicznie sposób można by więc nie tylko zróżnicować skuteczność wrogów zależnie od ich poziomu, ale też uwzględnić oczekiwaną obecność ich cech szczególnych (dodatkowe obrażenia wynikające z jadu itp.).
Gra nie stałaby się ani bardziej skomplikowana, ani nie wydłużyłoby to sekwencji walki. Niemniej, ten aspekt rozgrywki nabrałby rumieńców, bo wrogowie różniliby się między sobą. Aha, no i wciąż wystarczy jedna talia dla wszystkich potworów :wink:

PS .
Zabawa w papier-kamień-nożyce nie brzmi dla mnie interesująco.
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
sliff
Posty: 926
Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 322 times
Been thanked: 380 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: sliff »

Bruno pisze: 31 maja 2021, 15:20
Spoiler:
Ciekawy system, ale można by go nieco zmodyfikować :wink:

Po prostu na każdej karcie ataku można by zapisać liczbę zadawanych obrażeń, różną dla każdego z poziomów potworów (np. potwór poziomu 1 zadaje dwie dwie rany, 3 poziomu - cztery itd.).
Dodatkowo - jeśli przyjąć, że dana kreatura może posiadać jakiś szczególny rodzaj zadawanych obrażeń (jad, trucizna itp.), na karcie znalazłaby się (lub nie) informacja, czy w tym ataku stwór takie obrażenia i ile zadał - znów, ich liczba mogłaby być uzależniona od poziomu potwora.

W ten prosty mechanicznie sposób można by więc nie tylko zróżnicować skuteczność wrogów zależnie od ich poziomu, ale też uwzględnić oczekiwaną obecność ich cech szczególnych (dodatkowe obrażenia wynikające z jadu itp.).
Gra nie stałaby się ani bardziej skomplikowana, ani nie wydłużyłoby to sekwencji walki. Niemniej, ten aspekt rozgrywki nabrałby rumieńców, bo wrogowie różniliby się między sobą. Aha, bo i wciąż wystarczy jedna talia dla wszystkich potworów :wink:

PS .
Zabawa w papier-kamień-nożyce nie brzmi dla mnie interesująco.
Pomysł ciekawy ale raczej nie wiele zmienia względem pasywki +x obrażeń na samym potworze ? , a dodanie keywordów na kartach niestety zamyka drogę do ew. dodatków co jeśli mamy jad, a wymyślimy sobie coś nowego np. spojrzenie bazyliszka.

Rozwiązania które ja chętnie bym zobaczył to albo ustalona sekwencja na potworze - np. szarża-atak-atak, lub wegenerowana za pomocą kostek np. 2/6 na atak.
Lub też zamiast wybierać w ciemno - gracz kontrolujący potwora może spojrzeć i wybrać atak w tajemnicy jednak każdy atak ma koszt w postaci wytrzymałości z określonej puli - na zasadzie silniejszy atak na karcie jest bardziej męczący i jeśli będzie wybierał tylko silne to w połowie walki potwór padnie ze zmęczenia. Dodało by to trochę decyzji taktycznych czy wejść mocno i liczyć na szybkie rozbrojenie wiedzmina czy grać na wymęczenie, czekając aż pojawią się silne karty.
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2017
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1492 times
Been thanked: 1142 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Bruno »

Dodanie decyzji taktycznych graczowi kontrolującemu wroga (potwora) zawsze będzie wiązać się z wydłużeniem czasu walki. A już teraz sporo osób narzeka na długość trwania tury jednego gracza :wink:

Moja propozycja (do której nie jestem przesadnie przywiązany, bo też póki co nie zamierzam wspierać W.) miała na celu wyłącznie urozmaicić walkę przy zachowaniu prostoty oryginału.
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
Bartoszeg02
Posty: 564
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 172 times
Been thanked: 43 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Bartoszeg02 »

Moim zdaniem nie powinno być szarży/gryzienia tylko jeden efekt i tyle. Walka będzie o te parę sekund szybsza a karty staną się czytelniejsze :)
bobiaczek
Posty: 410
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:28
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 129 times
Been thanked: 110 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: bobiaczek »

Bartoszeg02 pisze: 31 maja 2021, 16:04 Moim zdaniem nie powinno być szarży/gryzienia tylko jeden efekt i tyle. Walka będzie o te parę sekund szybsza a karty staną się czytelniejsze :)
Gra w wersji 50/50 generuje jakieś emocje przy stole. Mimo wszystko cały czas trzeba pamiętać dla kogo jest ta gra szykowana. To raz.
Nie wątpie, że zostaniemy zalani przez masę dodatków na BGG. Popularność i prostota mechaniki podstawowej będzie zachęcać ludzi do zbudowania ciekawszych, bardziej wymagających rozwiązań (o ile Łukasz pozwoli na publikację). To dwa.
Awatar użytkownika
Piaskoryb
Posty: 423
Rejestracja: 14 lis 2016, 18:56
Has thanked: 112 times
Been thanked: 153 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Piaskoryb »

Ot przygodowa gra planszowa w settingu wiedzmina. Po zapoznaniu się z rozgrywką, jasno można powiedzieć że pewnej części ciała nie urywa. Gra przeznaczona głównie na rozgrywki od czasu do czasu, z dziecmi na zajawkę wiedzminską i kto wie być może zarażanie (forumowicze lubią to słowo) nowych ludzi planszówkami. Ale czy to będzie to? Naah. Przygodówki w grach planszowych to coś zupełnie innego niż może myśleć szeroka i nieobeznana z planszówkami publika, przywykła do monitorów i ekranów. To jakby osobny gatunek "przygodówek". Bo jednak w świecie planszówek to jednak inaczej wygląda i choćby nie wiem jak mocno ktoś próbował nie da się przełożyć pewnych rzeczy na planszę, bez dodawania 100stronicowego podręcznika z zasadami a dużo zasad nie sprzyja zdobywaniu nowych graczy, nie oszukujmy się. Kroi się kolejny tytuł który próbuje dorobić na znanej marce.

Swoją drogą, zbieranie pieniędzy na gre która jest prototypem? :) I twórca gry, liczy że społeczność graczy zrobi za niego robotę z wyłapaniem słabych stron projektu i mechanik? I oprócz tego społecznośc planszówkowa zasponsoruje takiego twórcę? (bo raczej tylko hobbysci są skłonni do takiego aktu oddania) Toż to kpina.
Awatar użytkownika
Neoptolemos
Posty: 1959
Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Has thanked: 190 times
Been thanked: 835 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Neoptolemos »

Piaskoryb pisze: 31 maja 2021, 23:03 Swoją drogą, zbieranie pieniędzy na gre która jest prototypem? :) I twórca gry, liczy że społeczność graczy zrobi za niego robotę z wyłapaniem słabych stron projektu i mechanik? I oprócz tego społecznośc planszówkowa zasponsoruje takiego twórcę? (bo raczej tylko hobbysci są skłonni do takiego aktu oddania) Toż to kpina.
Pierwszy raz spotykasz się z crowdfundingiem w planszówkach? Bo na tym w zasadzie polega i na razie ma się świetnie.
Game developer w Lucky Duck Games
Autor bloga Karta - stół!
Redaktor Board Times
bobiaczek
Posty: 410
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:28
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 129 times
Been thanked: 110 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: bobiaczek »

Neoptolemos pisze: 31 maja 2021, 23:08
Piaskoryb pisze: 31 maja 2021, 23:03 Swoją drogą, zbieranie pieniędzy na gre która jest prototypem? :) I twórca gry, liczy że społeczność graczy zrobi za niego robotę z wyłapaniem słabych stron projektu i mechanik?
...
Pierwszy raz spotykasz się z crowdfundingiem w planszówkach? Bo na tym w zasadzie polega i na razie ma się świetnie.
Mam nadzieję, że wszyscy na tyle mieli dostęp do wystarczającej ilości materiałów promocyjnych, że wyrobili sobie właściwą opinię o grze i wsparli ją w dużej mierze świadomie, znając wszystkie za i przeciw. Gra nie ma ambicji być ciężkim tytułem. Czym ta gra chce być jest jasne od pierwszych prezentacji. Nikt w niej nic nie naprawia. Proszę. To wszystko dym w oczy i realizowany z żelazną konsekwencją plan marketingowy. Jest świetny (ten plan). To, że mi się nie podoba i płakałem? Furda z tym!
Tytuł nie jest też pełnoprawną grą przygodową - to że przeczytasz jakiś fabularyzowany opis słabo się w nurt gry przygodowej wpisuje. To jedynie lekko fabularyzowany rodzinny wyścig do szybkiego (sic!) zagrania z nieobeznanymi znajomymi (a w zasadzie z ich dziećmi) i radosnego przyjmowania "take that" z ataku potwora.
Nero
Posty: 50
Rejestracja: 26 gru 2016, 17:52
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Nero »

Czy ta gra nie jest łudząco podobna do Western Legends?
Awatar użytkownika
Gribbler
Posty: 534
Rejestracja: 11 wrz 2019, 22:24
Has thanked: 119 times
Been thanked: 384 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Gribbler »

bobiaczek pisze: 31 maja 2021, 23:47 To jedynie lekko fabularyzowany rodzinny wyścig do szybkiego (sic!) zagrania z nieobeznanymi znajomymi (a w zasadzie z ich dziećmi) i radosnego przyjmowania "take that" z ataku potwora.
I dlatego projekt wsparłem.
eleader
Posty: 44
Rejestracja: 01 kwie 2020, 11:43
Been thanked: 2 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: eleader »

Nero pisze: 01 cze 2021, 00:00 Czy ta gra nie jest łudząco podobna do Western Legends?
Tak .chodzisz od miejsc do miejsca i wykonujesz akcje związane z tym miejscem. Dodatkowo walczysz z innymi graczami i bandytami. W western mamy dodatkowo super tor reputacji no i cena przemawia
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5226
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 522 times
Been thanked: 1818 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Gambit »

eleader pisze: 01 cze 2021, 06:33
Nero pisze: 01 cze 2021, 00:00 Czy ta gra nie jest łudząco podobna do Western Legends?
Tak .chodzisz od miejsc do miejsca i wykonujesz akcje związane z tym miejscem. Dodatkowo walczysz z innymi graczami i bandytami. W western mamy dodatkowo super tor reputacji no i cena przemawia
W Wiedźminie z każdym polem jest związana jakaś akcja i możesz ją wykonać po prostu przechodząc przez to pole. W WL o ile pamiętam (grałem dość dawno, więc mogę coś pokiełbasić) spora część mapy jest pusta, więc tylko się tam chodzi. Mnie osobiście Western Legends potwornie wynudziło i nie chcę do tej gry wracać.
IseeWinner
Posty: 245
Rejestracja: 12 lut 2013, 10:14
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: IseeWinner »

Nero
Posty: 50
Rejestracja: 26 gru 2016, 17:52
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Nero »

Gambit pisze: 01 cze 2021, 08:06
eleader pisze: 01 cze 2021, 06:33
Nero pisze: 01 cze 2021, 00:00 Czy ta gra nie jest łudząco podobna do Western Legends?
Tak .chodzisz od miejsc do miejsca i wykonujesz akcje związane z tym miejscem. Dodatkowo walczysz z innymi graczami i bandytami. W western mamy dodatkowo super tor reputacji no i cena przemawia
W Wiedźminie z każdym polem jest związana jakaś akcja i możesz ją wykonać po prostu przechodząc przez to pole. W WL o ile pamiętam (grałem dość dawno, więc mogę coś pokiełbasić) spora część mapy jest pusta, więc tylko się tam chodzi. Mnie osobiście Western Legends potwornie wynudziło i nie chcę do tej gry wracać.
No ale różnica czy są puste pola pomiędzy lokacjami czy nie jest minimalna. Skoro w WL masz dwie akcje i ileś tam pkt ruchu np. Z koniem mozesz biegać w każdej turze jesteś w jakiejś lokacji i można coś zrobić.

Skoro WL jest nudne to tu moze byc podobnie. I tu i tu czyta się jakieś opowiastki, które mnie zawsze nudzą, a tak naprawdę robimy tylko to co daje jakieś pkt itp.
WL duzo zaleY od tego jak gracze grają czy duzo walczą czy tylko kopią złoto złoto napadają na bank. Jeśli wiedzmin to taki sandbox mo,e być podobny efekt. Każdy znajdzie sobie jakieś dostarczanie pkt i będzie w to szedł. Mam rację?
Onishin
Posty: 136
Rejestracja: 23 kwie 2016, 09:22
Has thanked: 26 times
Been thanked: 42 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Onishin »

Po różnych filmach Wookiego i Przema, wnioskuję że sporo grali w Brzdęk + Star Wars Zewnętrzne Rubieże. Patrząc na materiały o Wiedzminie, sądzę że to będzie miks tych gier, z lekką okrasą innych naleciałości i oczywiście z innym setting'iem.
Awatar użytkownika
Corabb
Posty: 127
Rejestracja: 22 cze 2009, 18:33
Lokalizacja: Oświęcim i okolice
Has thanked: 21 times
Been thanked: 8 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Corabb »

Onishin pisze: 05 cze 2021, 15:51 Po różnych filmach Wookiego i Przema, wnioskuję że sporo grali w Brzdęk + Star Wars Zewnętrzne Rubieże. Patrząc na materiały o Wiedzminie, sądzę że to będzie miks tych gier, z lekką okrasą innych naleciałości i oczywiście z innym setting'iem.
Nie zapominajmy o Middle Earth Quest, gdzie poruszanie się po planszy wygląda bardzo podobnie, dodatkowo w tej grze karty z talii bohatera, również są jego życiem.

A propo ruchu w MEQ, widać podobieństwa? :)


Obrazek
Awatar użytkownika
vikingowa
Posty: 575
Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
Has thanked: 455 times
Been thanked: 307 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: vikingowa »

Może ktoś zainteresowany pełnym zestawem za €40???

https://www.gfd-factory.com/products/witcher

Najgorsze jest to, że ludzie tam kupują 🤦‍♀️
Rafal1970
Posty: 204
Rejestracja: 19 mar 2020, 09:48
Has thanked: 62 times
Been thanked: 24 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Rafal1970 »

Jestem zainteresowany. To nie jest jakaś "ściema"?
ODPOWIEDZ