Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja (Annick Lobet)
A to ciekawe. Ja bym strzelił, że ze wszystkich partii (jesteśmy już po wszystkich kopertach i wszystkich achievementach, najtrudniej było zrobić ten z bossem i 6 kraterami na planszy na koniec gry - wygrywaliśmy, ale nie było odpowiedniej liczby kraterów) wygraliśmy jakoś między 2/3, a 3/4. Ale bliżej 2/3. Gra jest mocno losowa i często po prostu nie ma możliwości nic zrobić, żeby się ustrzec przed porażką. Poza tym niektóre moce (zwłaszcza te, które są jednorazowe na całą grę) są dużo słabsze od innych (plecak odrzutowy i barykady rządzą).Piter1991 pisze: ↑14 lip 2021, 12:45 Generalnie miałem bardo podobne odczucia do poziomu trudności, pierwszą partię przegraliśmy dopiero po otworzeniu wszystkich kopert i wykonywaniu ostatnich osiągnięć.
Najlepsze jest to, że w ekipie (graliśmy w 4 osoby) tylko ja jestem graczem a reszta gra bardzo okazjonalnie.
Tłumaczyłem sobie poziom trudności tym, że gra jest dedykowana dla młodzieży jednak na końcu powinno to być jakieś wyzwanie.
Przy czym dodam, że graliśmy głównie na 2 osoby, na więcej osób może z 5-8 partii. Być może na więcej osób jest łatwiej, przez te kilka partii trudno orzec (może nieco większy % był wygrany, ale to za mała próba aby stwierdzić, czy to nie przypadek).
Co do psa - może wykonać tylko jedną akcję i jest nią albo atak, albo ruch. I jest to akcja, którą "zabiera" bohaterowi (użycie go kosztuje akcję).
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
- BartP
- Administrator
- Posty: 4719
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 383 times
- Been thanked: 885 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Możesz zrobić dwie akcje człowiekiem w turze, ale dowolną (lub obie) możesz zamienić na akcję psa. Czyli możliwe są takie warianty:
- akcja człowieka i akcja psa
- akcja psa i akcja człowieka
- akcja psa i akcja psa
- akcja człowieka i akcja człowieka
- akcja człowieka i akcja psa
- akcja psa i akcja człowieka
- akcja psa i akcja psa
- akcja człowieka i akcja człowieka
Sprzedam nic
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Skąd taki wniosek?
Do kolegi wyżej: na pewno OBIE akcje może zrobić pies? Ja bym powiedział, że może raz zaatakować albo raz się ruszyć. A druga akcja zostaje dla bohatera.
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
W wariancie trzecim (akcja psa i akcja psa) pies może wykonać dwa razy tą samą akcję np ruch + ruch lub atak + atak?
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Ponieważ myślałem, że jedną ze swoich akcji trzeba poświęcić na samą aktywację psa, która nie jest akcją ruchu bądź ataku a jedynie chęcią użycia w tej turze psa.
- BartP
- Administrator
- Posty: 4719
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 383 times
- Been thanked: 885 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Wg mnie tak, nie widzę, jak inaczej można zasady interpretować.
W angielskiej wersji do psa jest "you may use one or more of your Actions to activate the Dog". Nie chce mi się sprawdzać dokładnego doboru słów po polsku.
Sprzedam nic
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Będę wieczorem w domu to sprawdzę w polskiej wersji. Jeśli jest inaczej to babol.
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Czyli BartP ma rację i wcześniej kolega tomuch. Z kolei Miszon nie grał źle tylko nie wykorzystywał w pełni psa. Ja za to grałem źle tracąc jedną akcję za każdym razem kiedy używałem psa. I już wiadomo dlaczego tak ciężko szło.
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Realnie rzadko się zdarzało abym chciał obie akcje użyć na psa, zwykle pies gryzł/ruszał się, a bohater robił coś drugiego, raz na kilka gier pewnie to mi przeszkodziło.
Ale faktycznie, coś musiałem przeoczyć, a potem już nie patrzyłem, tylko grałem .
Ale faktycznie, coś musiałem przeoczyć, a potem już nie patrzyłem, tylko grałem .
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
- BartP
- Administrator
- Posty: 4719
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 383 times
- Been thanked: 885 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
To nam się zdarza, że ktoś czeka, by przekazać paczkę i w tym czasie rusza psem. Ale nie twierdzę, że gramy optymalnie ;].
Sprzedam nic
- tomuch
- Posty: 1901
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 172 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
U mnie podobnie. No chyba że akurat córka woli się jednak ruszać pieskiem... bo to w końcu piesek
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Wiesz jak to z dzieciakami. Najważniejsza jest zawartość kopert. Im szybciej je wszystkie otworzysz tym lepiej.
Ale i tak postanowiłem to nieco zastopować bo doszło do tego, że mamy otwartą już dziewiąta kopertę a tych za odznaki ledwie jedną. Więc od teraz naklejki z mózgiem dajemy tylko w przypadku wygranej gry z pucharem.
Oczywiście zamierzam zagrać także ze wszystkimi utrudnieniami ale póki co jak jest możliwość zdobycia pucharu bez nich to córka woli taki wariant, bo jest łatwiej.
Ale i tak postanowiłem to nieco zastopować bo doszło do tego, że mamy otwartą już dziewiąta kopertę a tych za odznaki ledwie jedną. Więc od teraz naklejki z mózgiem dajemy tylko w przypadku wygranej gry z pucharem.
Oczywiście zamierzam zagrać także ze wszystkimi utrudnieniami ale póki co jak jest możliwość zdobycia pucharu bez nich to córka woli taki wariant, bo jest łatwiej.
- tomuch
- Posty: 1901
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 172 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja (Annick Lobet)
Jak w takim razie gracie - wg polskiej czy angielskiej wersji?
A pytanie dodatkowe dot. koperty 6.:
Spoiler:
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
- ceemik
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 lip 2009, 09:32
- Lokalizacja: Tarnów
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Graliśmy zgodnie z angielską wersją.
Co do pytania dodatkowego:
Spoiler:
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Pany, jest taka karta "SŁODKIE LENISTWO" która posiada opis " w tej turze zombie nie aktywują się". Przecież ta karta nie ma żadnego sensu. Jak się już pojawi to znaczy że i tak nic się nie aktywuje gdyż tak mówi kostka. Miałoby to jeszcze sens gdybyśmy rozpatrywali najpierw białą kostkę a dopiero potem czarną. Jedyne uzasadnienie dla tej karty widzę iż gdzieś/kiedyś dojdzie zasada mówiąca o dodatkowej aktywacji zombie po rzucie białą kością. Jednakże dołożenie w takim razie tej karty do początkowej talii jest dla mnie absurdalne. Od przeciwległego końca mamy kartę która powoduje ruch wszytkich zombii na planszy o jedno pole naprzód. Karta została wymieniona zamiast "taksówka". Już nie raz przegraliśmy przez to cholerstwo mając praktycznie zwycięstwo w kieszeni.
Re: Zombie Teenz: Ewolucja - pytania, zasady
Czemu nie ma sensu? Jak wypada pytajnik, to masz dużą szansę, że stanie się coś złego (kostka nic nie mówi, tylko nakazuje dobrać kartę z talii), a ta jedna karta jest korzystna dla drużyny.Sloth pisze: ↑27 lut 2022, 17:26 Pany, jest taka karta "SŁODKIE LENISTWO" która posiada opis " w tej turze zombie nie aktywują się". Przecież ta karta nie ma żadnego sensu. Jak się już pojawi to znaczy że i tak nic się nie aktywuje gdyż tak mówi kostka. Miałoby to jeszcze sens gdybyśmy rozpatrywali najpierw białą kostkę a dopiero potem czarną. Jedyne uzasadnienie dla tej karty widzę iż gdzieś/kiedyś dojdzie zasada mówiąca o dodatkowej aktywacji zombie po rzucie białą kością. Jednakże dołożenie w takim razie tej karty do początkowej talii jest dla mnie absurdalne. Od przeciwległego końca mamy kartę która powoduje ruch wszytkich zombii na planszy o jedno pole naprzód. Karta została wymieniona zamiast "taksówka". Już nie raz przegraliśmy przez to cholerstwo mając praktycznie zwycięstwo w kieszeni.