Strona 8 z 12

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 06 gru 2021, 08:40
autor: japanczyk
Beskid pisze: 02 gru 2021, 23:57 Gdyby tak bliżej 100 zł za podstawkę :roll:
No come on - tam naprawde jest sporo contentu - jakbym miał porównać to bym pewnie w okolicach This War of Mine stawiał, moze troche mniej zwykla podstawka ma

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 06 gru 2021, 08:52
autor: akahoshi
Całkiem niedawno (cyber monday) można było wyrwać za 140, więc tak bliżej stówki właśnie.
Poza tym zgadzam się z japanczyk. 100 zł za duże pudło z figurkami, sporą ilością kart, piękną, dużą planszą, customowymi kostkami i książką z kilkuset paragrafami? :lol:

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 06 gru 2021, 23:16
autor: Beskid
może faktycznie przesadziłem :roll:
zobaczymy jak gra się przyjmie. z tego co czytam, jest raczej pozytywnie i klimatycznie pod solo albo dwie osoby. więcej chyba tej paragrafowej przygody niż możdżenia nad planszą ale jeśli jest fun to warto

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 07 gru 2021, 09:10
autor: 612
"Móżdżenia" w tej grze nie ma praktycznie wcale. To gra czysto przygodowa, gdzie idziesz za ciosem i zmagasz się z losowymi wydarzeniami, najczęściej negatywnymi. A czytania jest sporo, osobiście poleciłbym tę grę jedynie osobom, które potrafią i lubią wczuwać się w ten paragrafowy, przygodowy klimat. Inaczej będzie to męczarnia.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 07 gru 2021, 09:28
autor: Yuri
I które zaakceptują specyficzny, ze tak to ujmę, system walki. Warto się z nim zapoznać przed zakupem.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 07 gru 2021, 11:04
autor: Quba40
612 pisze: 07 gru 2021, 09:10 "Móżdżenia" w tej grze nie ma praktycznie wcale. To gra czysto przygodowa, gdzie idziesz za ciosem i zmagasz się z losowymi wydarzeniami, najczęściej negatywnymi. A czytania jest sporo, osobiście poleciłbym tę grę jedynie osobom, które potrafią i lubią wczuwać się w ten paragrafowy, przygodowy klimat. Inaczej będzie to męczarnia.
Nie zgodzę się do końca, planowanie kilku ruchów na przód i zarządzanie zasobami występuje, optymalizacja zdecydowanie się opłaca, a gra na "pałę" szybko się mści. Może nie ma tego za dużo i wybory wydają się w miarę proste, ale jednak trzeba się trochę pilnować i warto ze sobą kooperować.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 07 gru 2021, 22:34
autor: Beskid
Yuri pisze: 07 gru 2021, 09:28 I które zaakceptują specyficzny, ze tak to ujmę, system walki. Warto się z nim zapoznać przed zakupem.
w This War of Mine losowość też odgrywa bardzo dużą rolę, chyba bardziej cecha niż wada.

na upartego pod tak prosty system walki można chyba dopiąć jakieś home rules i nawet jakoś go sobie rozbudować?

a może ktoś pokusi się ktoś o porównanie WK2ed z TWoM?

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 09 gru 2021, 15:20
autor: aduko
Rozszerzenie? Jakieś domysły?


Obrazek

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 10 gru 2021, 07:23
autor: NeoHex
Aplikacja miała być wypuszczona w listopadzie. Obstawiam, że ma to z nią związek. Za wcześnie na płatne dodatki.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 12 gru 2021, 17:25
autor: Onishin
Dzisiaj ogralem 3 raz "Przebudzenie" ostatnia kooperacyjna misję z podstawki i ciągle coś fajnego odkrywam - naprawde polecam.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 14 gru 2021, 19:29
autor: Beskid
na BGG pojawiły się ciekawe posty z home rules
I've played a bunch of times now using these house rules that makes the game much more enjoyable for me. Please try them out and post what you think.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 14 gru 2021, 20:44
autor: Onishin
Niektóre wyglądają niezle, ale niektóre bez sensu bo psują zdolności przedmiotów, przykladowo: Focus/Dodge: A Knight in combat can spend 1 resource of any kind to re-roll a white or green die just rolled by the Knight or to force an enemy to re-roll a white or green die (blue and red dice cannot be re-rolled this way).

Wtedy zdolność Seria broni, staje się bezużyteczna.

Jak dla mnie zbędne zmiany, może miałem wystarczająco szczęścia (chociaz nie wydaje mi się bo często czulem się pobity), ale ostatecznie większość scenariuszy wygrywałem. Statystycznie na jakieś 7 rozgrywek, przegrałem 2...

W takim Eldritchu wychodzi zdecydowanie gorzej :p

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 14 gru 2021, 21:51
autor: Beskid
2 na 7 brzmi bardzo rozsądnie :) czyli gra jest dobrze przemyślana

aczkolwiek fajnie, że ludziska kombinują przy mechanice aby wykrzesać coś jeszcze. trochę było narzekań na tą warstwę rozgrywki, szczególnie właśnie w kontekście potyczek.

jasne, że nie wszystkie próby będą udane i nie zawsze warto je wdrażać. podrzuciłem jako ciekawostkę i temat do rozkminy jeśli ktoś czuje niedosyt

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 16:06
autor: Gothik

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 16:10
autor: aduko
I jeszcze aplikacja: https://play.google.com/store/apps/deta ... steKnights
We hope that you will be there with us to check what lies outside Australia, and in the meantime we welcome you to download the first version of Companion Appfor the game. We know you have been asking about it many times, and we have finally managed to prepare the Android version, which you can get for free at Google Play. Soon, we will also finish working on the iPhone version to be downloaded from the App Store

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 16:25
autor: Gothik
aduko pisze: 15 gru 2021, 16:10 I jeszcze aplikacja: https://play.google.com/store/apps/deta ... steKnights
Co warte uwagi - od razu po polsku. Apka do TWOM chyba jeszcze przez te wszystkie lata się wersji PL nie doczekała...

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 16:34
autor: wert74
Sorry za pytanie, nie jestem jeszcze w temacie. Co daje apka? Nowe scenariusze czy też jest to nieistotny bajer.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 16:38
autor: Lossentur
aduko pisze: 15 gru 2021, 16:10 I jeszcze aplikacja: https://play.google.com/store/apps/deta ... steKnights
We hope that you will be there with us to check what lies outside Australia, and in the meantime we welcome you to download the first version of Companion Appfor the game. We know you have been asking about it many times, and we have finally managed to prepare the Android version, which you can get for free at Google Play. Soon, we will also finish working on the iPhone version to be downloaded from the App Store
Bomba! Wertowanie księgi skryptów podczas rozgrywki to była dla mnie chyba największa bolączka i pochłaniacz czasu, jeszcze jak czegoś zapomniałem albo coś mnie rozproszyło i na nowo musiałem szukać tego samego - masakra. Od początku brakowało mi aplikacji na wzór tej do Tainted Grali. Teraz kwestia wybrania scenariusza, wpisania numeru paragrafu i gotowe :D Z tego co widzę same paragrafy jeżeli kierują do innych to mają też do nich odnośniki. Super :)

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 17:15
autor: Beskid
Super :!: robi się z tego tytuł fabularny jakiego brakuje u mnie w kolekcji. Chcę i teraz czuję się przekonany aby rozbić świnkę :D

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 20:53
autor: Onishin
Powtórzę po przedmowcy: Bomba!

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 21:17
autor: strid3rr
No i naprawdę potrzeba tutaj Kickstartera żeby wydać dodatek do gry? Powtórzy się sytuacja z podstawką i przyjdzie kolejne dwa lata czekać na niego? Dzięki, postoję...

A Niemcy to już dostali swoją wersję językową w ogóle?

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 21:32
autor: akahoshi
Ktoś już testował apkę?
U mnie po wprowadzeniu paragrafu 70, 80 i 90 nie wyświetla się część z przygotowaniem. Tylko sam tekst fabularny.

Pomijając temat aplikacji.
Albo coś źle gram, albo jest cholernie ciężko. W "Dzikiej północy" na 4 gry, raz dotarłem do 4 żetonu wątku, 2 razy do trzeciego i raz drugiego i chwilę potem następował koniec gry (brak czasu, bądź za duża ilość ran).

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 21:36
autor: Yuri
strid3rr pisze: 15 gru 2021, 21:17 No i naprawdę potrzeba tutaj Kickstartera żeby wydać dodatek do gry? Powtórzy się sytuacja z podstawką i przyjdzie kolejne dwa lata czekać na niego? Dzięki, postoję...

A Niemcy to już dostali swoją wersję językową w ogóle?
Ja tam poobserwuję, ale zbyt nadal cieszę się, że sprzedałem w dobrych pieniądzach pledge "Veteran of the Wastes", by się jakoś mocno teraz ekscytować. Poza tym masz rację z tym oparciem dodatku o wspieraczkę. Ten model wydawniczy faktycznie ulega chyba coraz mocniejszej mutacji popromiennej :wink:

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 22:25
autor: Torquemada666
Wolałbym dodatki z pierwszej kampanii w retailu niż zapowiedź kolejnego na KS. Ciekawe czy wydadzą je przed kampanią Beyond the Horizon.

Re: Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)

: 15 gru 2021, 22:58
autor: Beskid
Nie sądzę, dodatkowa zawartość ma napędzać wspieraczkę, a każdy Veteran dostał jej na tyle sporo, że starczyłoby na osobny dodatek. Będą tym motywować wiarę do sfinansowania kolejnej kampanii.