Gram Solo - Mur Hadriana | Terraformacja Marsa | Warp's Edge i inne

Informacje o stronach WWW nt. planszówek, adresy stron producentów, miłośników, linki do artykułów o grach planszowych w mediach, itp.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 766
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 667 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Gram Solo - Mur Hadriana | Terraformacja Marsa | Warp's Edge i inne

Post autor: anitroche »

Hej, z nudów pomyślałam, że zostanę jutjuberką, a że również brakuje mi trochę pełnych rozgrywek na YT, a sama często gram solo, to pomyślałam, że będę nagrywała swoje rozgrywki.

Link do kanału:
Gram Solo na YouTube

Jestem zupełnym laikiem w temacie nagrywania czegokolwiek, nie mam sprzętu dobrego ani zaplecza "know how", więc jakość filmów póki co słaba, montażu też dopiero się uczę. Jest to projekt czysto hobbistyczny, więc nauka wszystkiego, czy zebranie środków na zakup lepszej kamery zajmie pewnie sporo czasu, ale jakby kogoś kiedyś zainteresowała nagrana przeze mnie rozgrywka, to będę tu wrzucać linki.

Póki co pierwszy filmik na kanale z rozgrywką w Terraformację Marsa.

Zaczynam od prostych pod względem zasad gier (następne będzie Viticulture bez oraz z Toskanią), bo nie spodziewałam się, że aż tak trudno będzie jednocześnie gadać i myśleć o strategii w grze :D. Potem planuję cięższe tytuł oraz gry, które mają tryb kampanijny (zacznę chyba od Hero Realms i Ruiny Thandaru, zamierzam wrzucić przejście całej kampanii, a kolejną kampanią będzie chyba Pathfinder). Główne filmy będą się pojawiały najprawdopodobniej co środę, a kolejne rozgrywki w jakiś kampanijny tytuł, to już różnie będę wrzucała, bo to będzie zależało od czasu, jaki będę miała na granie i obrobienie dodatkowego materiału.