Kingdom Rush Rift in Time - jeszcze wyższy poziom trudności
: 28 sie 2021, 21:29
Osobiście spędziłem (jak przypuszczam) setki godzin grając w pierwotną serię video i to co mocno charakteryzowało ją to był poziom veteran. Niektóre poziomy w grze video wydają się wręcz niemożliwe do przejścia.
Niestety z wersją planszową Rift in Time tak nie jest. Jeśli ktoś ograł grę i dosyć mocno analizował jaka strategia jest najlepsza by ukończyć dany poziom, to dojdzie do wniosku, że ostatecznie gra nie jest aż tak trudna. Owszem, to nie jest tak, że siadamy, pyk pyk i skończone. Jednak, stosując w miarę poprawną strategię okazuje się, że nasz wybór co do wieżyczek jakie kupujemy, kiedy je ulepszamy albo kiedy używamy zaklęć przestaje mieć aż takie znaczenia. Właściwie możemy to robić na autopilocie (co nie znaczy, że bezmyślnie).
Postanowiłem więc to naprawić. Idea jest następująca: gramy poszczególnie scenariusze według oryginalnych zasad, na poziomie heroic + iron challenge. Jednak do każdego z nich wprowadzamy dodatkowe ograniczenia, które sprawią, że gra będzie mega trudna. Ponieważ grałem głównie w trybie dla 2 graczy, postaciami Alleria i Malik to do takiego trybu będą dotyczyć opisane modyfikacje.
Kolejne wyzwania będę dodawać jak tylko je opracuję. Na ten moment mam je dla scenariuszy 1 i 2, a 3 i 4 są na ukończeniu.
Wyzwania są w następnym poście. Będę je sukcesywnie aktualizować. Masz jakieś pytania? Chcesz się pochwalić taktyką, którą wygrałeś? Będę wdzięczny za każdy wpis. Żeby nie psuć innym zabawy stosuj proszę odpowiedni tag [ spoiler ] [ /spoiler ].
Niestety z wersją planszową Rift in Time tak nie jest. Jeśli ktoś ograł grę i dosyć mocno analizował jaka strategia jest najlepsza by ukończyć dany poziom, to dojdzie do wniosku, że ostatecznie gra nie jest aż tak trudna. Owszem, to nie jest tak, że siadamy, pyk pyk i skończone. Jednak, stosując w miarę poprawną strategię okazuje się, że nasz wybór co do wieżyczek jakie kupujemy, kiedy je ulepszamy albo kiedy używamy zaklęć przestaje mieć aż takie znaczenia. Właściwie możemy to robić na autopilocie (co nie znaczy, że bezmyślnie).
Postanowiłem więc to naprawić. Idea jest następująca: gramy poszczególnie scenariusze według oryginalnych zasad, na poziomie heroic + iron challenge. Jednak do każdego z nich wprowadzamy dodatkowe ograniczenia, które sprawią, że gra będzie mega trudna. Ponieważ grałem głównie w trybie dla 2 graczy, postaciami Alleria i Malik to do takiego trybu będą dotyczyć opisane modyfikacje.
Kolejne wyzwania będę dodawać jak tylko je opracuję. Na ten moment mam je dla scenariuszy 1 i 2, a 3 i 4 są na ukończeniu.
Wyzwania są w następnym poście. Będę je sukcesywnie aktualizować. Masz jakieś pytania? Chcesz się pochwalić taktyką, którą wygrałeś? Będę wdzięczny za każdy wpis. Żeby nie psuć innym zabawy stosuj proszę odpowiedni tag [ spoiler ] [ /spoiler ].