Dragon's Ordeal
: 06 kwie 2009, 11:15
Premiera gry zbliża się wielkimi krokami . Talizman : Magia i Miecz ma nowego rywala. Jest nim Dragon's Ordeal. Tytuł, który niewątpliwie mocno namiesza w Polskim rynku gier RPG.
W otwartych testach uczestniczyła już pokaźna liczba graczy, a liczba modyfikacji wprowadzonych dla osiągnięcia ostatecznego kształtu gry jest imponująca.
(to nie reklama tak mnie naszło po rozegraniu partyjki tej gry. W końcu jakoś trzeba rozpocząć temat ciekawie )
Osobiście brałem udział w jednym z ostatnich testów gry w sobotę 4.03.2009 r. i miałem okazje zagrać w jej niemal ostateczną wersję.
Tytuł jest bez wątpienia mocny. Śmiało może rywalizować z Dungeoneerem, Runneboundem i Talizmanem. Ośmielę się nawet stwierdzić, że z dwoma ostatnimi tytułami będzie szedł do boju jak równy z równym, chociaż do Magi i Miecza większość ma sentyment.
Dragon's Ordeal jest mocno rozbudowane. Spora liczba bohaterów, czarów, oraz innych kart powoduje że rozegranie każdej partii musi przebiegać inaczej, jak również sama plansza zmienia swój kształt.
To co dla mnie wydawało się najlepsze to system prowadzenia bohatera. To jest rewelacja.
Dzięki pomysłowi z zapisywaniem aktualnych statystyk na kartach postaci, czułem się dokładnie tak samo jak na obozach RPG.
Jeżeli tylko uda mi się zapisać na kolejna partię, na pewno opisze ja szerzej. Na razie jednak po 2 partiach moja ocena może jeszcze nie być pełna.
Jeżeli i wy mieliście okazje w nią zagrać podzielcie się refleksjami.
W otwartych testach uczestniczyła już pokaźna liczba graczy, a liczba modyfikacji wprowadzonych dla osiągnięcia ostatecznego kształtu gry jest imponująca.
(to nie reklama tak mnie naszło po rozegraniu partyjki tej gry. W końcu jakoś trzeba rozpocząć temat ciekawie )
Osobiście brałem udział w jednym z ostatnich testów gry w sobotę 4.03.2009 r. i miałem okazje zagrać w jej niemal ostateczną wersję.
Tytuł jest bez wątpienia mocny. Śmiało może rywalizować z Dungeoneerem, Runneboundem i Talizmanem. Ośmielę się nawet stwierdzić, że z dwoma ostatnimi tytułami będzie szedł do boju jak równy z równym, chociaż do Magi i Miecza większość ma sentyment.
Dragon's Ordeal jest mocno rozbudowane. Spora liczba bohaterów, czarów, oraz innych kart powoduje że rozegranie każdej partii musi przebiegać inaczej, jak również sama plansza zmienia swój kształt.
To co dla mnie wydawało się najlepsze to system prowadzenia bohatera. To jest rewelacja.
Dzięki pomysłowi z zapisywaniem aktualnych statystyk na kartach postaci, czułem się dokładnie tak samo jak na obozach RPG.
Jeżeli tylko uda mi się zapisać na kolejna partię, na pewno opisze ja szerzej. Na razie jednak po 2 partiach moja ocena może jeszcze nie być pełna.
Jeżeli i wy mieliście okazje w nią zagrać podzielcie się refleksjami.