1. Sprawa wygląda tak. Każdy z graczy może posiadać nielimitowaną ilość kart przedmiotów, z których może korzystać co turę. Występują tam karty broni, które po użyciu dodają np. +2 do wyniku z kości podczas walki. Czy posiadając np. 3 karty broni, mogę skumulować ich bonusy (nie ma tego opisanego w instrukcji, albo jestem ślepy
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Przykład:
Do pokonania potwora potrzebuję wyniku +7. Aktywowałem karty 3ech broni, każda dająca bonus +2, czyli muszę mieć minimum 1 na dwóch kościach...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2. Staraliście się Drodzy Forumowicze utrudnić/ skomplikować tę rozgrywkę? Co zmieniliście w zasadach, aby to zrobić?
Mam plan, aby podstawowe jednostki bez specjalizacji nie mogły stawać na polach, które dają profity konkretnym specjalistom. Czyli na wstępie byłby spory problem z dostępem do wody, byłaby ciągła walka o pomieszczenie, w którym ulepsza się swoich ziomków. Trudności z budowaniem budynków, które w tym momencie dawałyby spory profit (grając we dwóch, kolejne pomieszczenia budowało się od niechcenia i można było spokojnie ogarnąć surowce z podstawowych pomieszczeń.
3. Faza tworzenia potworów:
W zasadach opisane jest, aby rzucać na rozmieszczenie potworów tyle razy ile jest pięter naszego bunkra (jak gra 2 graczy to rzucamy 3 razy).
Przykład:
Poziom 0: wyrzuciłem 4 (kładę stwora do pokoju z polem nr 4)
Poziom -1: Wyrzuciłem 5: Nie mam tego pomieszczenia czy ten rzut zostaje pominięty czy powinienem potworka przerzucić na inny poziom (np na poziom 0 czyli pomieszczenia startowe)?
Poziom -2: Wyrzuciłem 8: kładę stworka do pokoju z numerem 8
Dziękuję Wam za wszelkie odpowiedzi i przemyślenia jakie tutaj się pojawią
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)