Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3351
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1032 times
Been thanked: 2000 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Ardel12 »

Zagrałem jedną partię 3os i jest ok. 7/10 może nawet 7.5/10. Podoba mi się rondel, który umożliwia wybranie danej akcji kilka razy zanim zostanie całkowicie zblokowana kołem. Podobają mi się odkrywane w rondlu bonusy oraz system z latarnią, która pozwala odpalić inną akcję niż tą, którą zebraliśmy bonusy. Klimatyczne cięcie desek piłą jak i rosnące w ogrodzie drzewka(czemu tylko jestem zobligowany do posiadania konkretnych drzewek i sam nie mogę zdecydować co mi tam rośnie?). Gra jest niestety nastawiona na robienie kontraktów a jest to mechanizm, który szczerze mnie już znudził i zaczyna mnie po prostu w grach irytować. Powoduje sytuacje wspomniane, gdzie komuś może po prostu dobrze iść a innym jak pod górkę. Ciężej też się w czymś specjalizować(chciałem iść w brązowe kości i robić najlepsze mebelki, a tu mi gra każe robić barachło z jakiejś lipy). Dla mnie wszystkie akcje dobrze się łączą i gra przynajmniej oferuje kilka(2) strategii. Nie odczułem by dach/strych by był odcięty od gry, bo bonusy ma na prawdę świetne, ale w mojej partii wyszło bardzo niewiele opcji pozyskania narzędzi. Nie zauważyłem też by pracownicy byli niezbalansowani, jak wspomniał jeden z forumowiczów. Jedni mają super efekty z umiejętności albo przy produkcji, ale są drodzy, inni tańsi i mający odpowiednio słabsze akcje. Przez całą grę nie zauważyłem by jakiś pracownik był znacząco bardziej opłacalny od reszty czy jego koszt zbyt drogi/tani względem innych.

Ogólnie jednak nic mnie nie porwało. Kolejny raz wiedziałbym co warto a czego nie warto robić w danych momentach, nabiłbym pewnie więcej PZ, zrobił więcej kontraktów i zamiast iść w tor wymiany jagódek na żołędzie to pewnie poszedłbym więcej/głównie w pracowników. I tyle, dobra gra, ale jak więcej nie zagram to szkoda mi nie będzie. Dla mnie Leży obok Messiny i Pragi. No może Pragę postawiłbym wyżej, ale też nie mam do niej gorących uczuć.

Zgadzam się z przedmówcami, że gra ma pewne tory, który należy przejechać jak wspomniany mnożnik dla kontraków. W mojej partii dojechaliśmy do 8-9 na gracza, więc 6 a 3 PZ za każdy robi różnicę 54 do 27 a w samej partii raczej każdy idzie z PZ w podobnym tempie. Interakcji moim zdaniem jest niewiele. Chyba najbardziej bolesne jest zaklepanie kontraktu finałowego. Cała reszta tak na prawdę jeśli coś robimy i komuś przeszkodzimy to jest zwykły dodatek. Dojście co kto potrzebuje i co by chciał zrobić raczej odpada. Pomijam już, że przez małą liczbę akcji nie będzie to dla nas opłacalne.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1114 times
Been thanked: 1280 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: seki »

Szeroko swoje wrażenia opisywałem na pierwszej stronie wątku ale z tym, że jest to gra o realizacji kontraktów muszę się w pełni zgodzić. Ja trochę na przekór poszedłem w strategie wymiany jagódek na punkty czyli ten teoretycznie równorzędny sposób na grę. Mimo, że zrealizowałem ten tor na max to i tak zająłem 3 z 4 miejsc mimo, że podczas gry miałem ogromną przewagę nad pozostałymi graczami także ostatecznie kontrakty to jedna słuszna strategia niestety.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3351
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1032 times
Been thanked: 2000 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Ardel12 »

seki pisze: 28 mar 2023, 15:40 Szeroko swoje wrażenia opisywałem na pierwszej stronie wątku ale z tym, że jest to gra o realizacji kontraktów muszę się w pełni zgodzić. Ja trochę na przekór poszedłem w strategie wymiany jagódek na punkty czyli ten teoretycznie równorzędny sposób na grę. Mimo, że zrealizowałem ten tor na max to i tak zająłem 3 z 4 miejsc mimo, że podczas gry miałem ogromną przewagę nad pozostałymi graczami także ostatecznie kontrakty to jedna słuszna strategia niestety.
Ja w swojej partii dojechałem na tym torze na maxa oraz zaklepałem cel dający za to dodatkowe 18 PZ jak dobrze zapamiętałem. Do tego zrealizowałem 8 kontraktów z mnożnikiem x5 albo x6, kupiłem 2-3 pracowników i skończyłem z wynikiem bliskim 130 na drugim miejscu. Pierwszy miał bodaj dokładnie 150PZ. Dla mnie same kontrakty to nie tyle cel co sposób na generowanie kolejnych surowców, które dadzą nam opcję pójścia w pracowników lub tor wymiany.
Awatar użytkownika
Gribbler
Posty: 534
Rejestracja: 11 wrz 2019, 22:24
Has thanked: 119 times
Been thanked: 386 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Gribbler »

Czy ta gra byłaby dobrym zamiennikiem Praga Caput Regni? Widzę autor ten sam, znowu rondelek. Praga nie trafia jakoś na stół, i do tego ta pstrokata plansza jest dla mnie mało czytelna. A Woodcraft wydaje się lżejszą grą.
Awatar użytkownika
konradstpn
Posty: 860
Rejestracja: 22 sie 2017, 12:11
Has thanked: 201 times
Been thanked: 304 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: konradstpn »

Gribbler pisze: 28 mar 2023, 22:39 Czy ta gra byłaby dobrym zamiennikiem Praga Caput Regni? Widzę autor ten sam, znowu rondelek. Praga nie trafia jakoś na stół, i do tego ta pstrokata plansza jest dla mnie mało czytelna. A Woodcraft wydaje się lżejszą grą.
BGG zdaje się temu przeczyć
Gram, więc jestem.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3351
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1032 times
Been thanked: 2000 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Ardel12 »

Gribbler pisze: 28 mar 2023, 22:39 Czy ta gra byłaby dobrym zamiennikiem Praga Caput Regni? Widzę autor ten sam, znowu rondelek. Praga nie trafia jakoś na stół, i do tego ta pstrokata plansza jest dla mnie mało czytelna. A Woodcraft wydaje się lżejszą grą.
Na pewno jest czytelniej niż w pradze, przynajmniej w pierwszej partii nie byłem zagubiony i mało mi umykało. W pradze pamiętam, że się miotałem od ilości ikonografii, zależności oraz zasad. Tutaj w moim odczuciu jest pod każdym względem lepiej, bo mniej. Woodcraft na pewno jest lżejszy od Pragi i łatwiej mi by było do niego zasiąść ponownie po dłuższej przerwie. Odpowiadając czy jest lżejszy to powiedziałbym tak, ale czy lepszy to już można dyskutować :)
seki pisze: 04 sty 2023, 23:52 Reasumując grało się nieźle ale to kolejna gra o licznym zdobywaniu zasobów i ich wydawaniu na inne policzalne efekty. Rondel akcji ciekawy ale nie dający istotnej interakcji między graczami. Grę oceniam na 7, może nawet 7,5/10 ale nie mam ciśnienia by grać ponownie.
No widzę, że choć w plusach/minusach mamy mały rozjazd to finalnie ocenę dajemy taką samą :D
seki pisze: 04 sty 2023, 23:52 - mocno nierówni pomocnicy pod względem ich działania aktywowanego jedną z akcji. Jeden da marny żeton, inny punkty przy każdej aktywacji.
Ja tego tak nie odczułem, bo różnią się zawsze kosztem, a czasem warto wziąć beznadziejnego i taniego pomocnika, by odpalić np 4 produkcje z bonusu planszy lub dopchać nasz warsztat na maxa i zapunktować za to dodatkowe PZ na koniec gry jak cel odpowiedni wyszedł. Fakt rozjazd jest spory, ale różnica w cenie robi robotę.

Z resztą w sumie się zgadzam. A wracając do kontraktów to w tej grze MUSIMY je robić. Nic innego nie zapewni nam tylu pkt i surowców co kontrakty. One wręcz robią nam silniczek i można jednym dobić do niezbędnych elementów w drugim. Szczerze to na początku myślałem, że kontrakty są w tej grze jak w Barrage. Dobrze je robić, ale nie są główną osią gry. Tutaj moim zdaniem albo robisz kontrakty albo przegrywasz. Nacisk na nie przez brak innych elementów dających nam inne możliwości wydawania i punktowania jest zatrważający. Jaką strategię nie obierzemy, to będzie wyłącznie dodatek do kontraktów. Rozbudowa planszetki - mogę efektywniej mieszać kośćmi, które w sumie głównie potrzebuję do kontraków(może jakby te narzędzia na strych się budowało z kości, a nie dostawało z nagród to byłby większy sens...), pomocnicy - w sumie dają surowce, pozwalają mieszać wartościami kości i trochę punktują, czyli dalej tylko rozwijamy opcje i eee tyle...Kontrakty są bardzo fajnie zrobione przez nagrody, które zależą od miejsca startu i czasu realizacji(no może bardziej powinienem to nazwać bonusem do nagrody z kontraktu). Tylko w mojej partii w sumie brało się konktrakty i realizowało w tej samej rundzie(złożonej z kilku tur). Przez te przemyślenia to gra mi się jeszcze mniej podoba xD
Awatar użytkownika
gafik
Posty: 3645
Rejestracja: 25 lip 2011, 14:59
Lokalizacja: pole, łyse pole... ale mam już plan!
Has thanked: 55 times
Been thanked: 118 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: gafik »

Zagrałem 1/5 gry (awaria spowodowała koniec spotkania planszowego :lol:).
Szkoda, że ta dosyć ciężka gra, która u mnie spowodowała przyjemne mrowienie zwojów (przynajmniej na początku - nie wiem jeszcze jak by to wyglądało pod koniec), ma tak dziecinny setting. Jagódki, orzeszki, elfy, wiewórka - serio? I do tego jeszcze "nieładnie" (eufemizm ;)) to wszystko narysowane. Na pewno zagram jeszcze raz bo mechanicznie to jest dla mnie przyjemne, ale teraz odnoszę się tylko do wyglądu.
Okładka IMO nadaje się do wątku viewtopic.php?t=17679 :twisted:
Taki rodzaj rozgrywki skierowany jest raczej do bardziej zaawansowanych graczy. Estetycznie... nie wiadomo do kogo?
Mógłbym się rozpisać, ale po co? Generalnie mam teraz "WTF?!" :lol:
Awatar użytkownika
kuleczka91
Posty: 401
Rejestracja: 10 lut 2020, 18:27
Has thanked: 589 times
Been thanked: 384 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: kuleczka91 »

gafik, że cooo? Ta okładka głównie zachęciła mnie do tego, żeby spojrzeć na bgg co to za gra i jak wygląda. Ile ludzi tyle odmiennych gust jak widać :D Dla mnie jest bardzo ładna :P
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1114 times
Been thanked: 1280 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: seki »

Widzę to po znajomych zaawansowanych graczach, że wszyscy biorą jak leci to co narysowane taką miłą dla oka kreską. Zwłaszcza koleżanki tak mają. A jak tu i ówdzie narysowane jest jakieś mile zwierzątko, czy fikuśna roślinka to już w ogóle. Czasami wydaje mi się, że jako jeden z nielicznych patrzę przede wszystkim na mechanikę gry. Znak czasu. To się sprzedaje. Ale akurat mnie w Woodcrafcie nic nie odrzuciło, grafika jest czytelna, ozdobniki w dobrym stosunku do grafiki użytkowej. Może gdzieś jakaś wiewiórka jest zbędna ale ogólnie oceniam użyteczność grafiki jako bardzo dobrą.
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1598
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 635 times
Been thanked: 550 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: eveni »

Ja jeszcze kupiłam sobie plastikowe borówki żeby podkręcić temat :lol:
Spoiler:
Awatar użytkownika
kuleczka91
Posty: 401
Rejestracja: 10 lut 2020, 18:27
Has thanked: 589 times
Been thanked: 384 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: kuleczka91 »

eveni pisze: 04 kwie 2023, 21:53 Ja jeszcze kupiłam sobie plastikowe borówki żeby podkręcić temat :lol:
Spoiler:
Gdzie dorwałaś? :D Przefarbowałaś jagody z Everdella? :lol:
Awatar użytkownika
eveni
Posty: 1598
Rejestracja: 08 lip 2019, 15:24
Has thanked: 635 times
Been thanked: 550 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: eveni »

Awatar użytkownika
kuleczka91
Posty: 401
Rejestracja: 10 lut 2020, 18:27
Has thanked: 589 times
Been thanked: 384 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: kuleczka91 »

Czy Wasze egzemplarze Woodcrafta również mają źle wydrukowane rewersy kart zamówień II poziomu? W moim egzemplarzu karty o numerach od 1 do 18 są wydrukowane prawidłowo (z liściem z jagodami u góry po prawej stronie), a od 19 do 32 (wydrukowany jest odwrotnie, że liść z jagodą jest po lewej stronie na dole). Póki co zgłosiłam reklamację w Portalu i poczekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
bexolini
Posty: 218
Rejestracja: 02 kwie 2020, 23:04
Has thanked: 61 times
Been thanked: 137 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: bexolini »

kuleczka91 pisze: 14 kwie 2023, 23:49 Czy Wasze egzemplarze Woodcrafta również mają źle wydrukowane rewersy kart zamówień II poziomu? W moim egzemplarzu karty o numerach od 1 do 18 są wydrukowane prawidłowo (z liściem z jagodami u góry po prawej stronie), a od 19 do 32 (wydrukowany jest odwrotnie, że liść z jagodą jest po lewej stronie na dole). Póki co zgłosiłam reklamację w Portalu i poczekam na odpowiedź.

Mam to samo ...
Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909
Awatar użytkownika
Montesque
Posty: 265
Rejestracja: 15 lip 2020, 18:26
Has thanked: 22 times
Been thanked: 78 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Montesque »

W opisie pomocnika, który zmienia wartość kości o +/-1 lub +/-2 jest również błąd. Przeklejono opis z pomocnika zmieniającego o +/-1
Awatar użytkownika
Apos
Posty: 969
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Has thanked: 349 times
Been thanked: 749 times
Kontakt:

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Apos »

Wczoraj spędziłem czas przy Woodcraft.

W moim odczuciu jest to sprytne, ciasne euro o zarządzaniu i manipulacji kośćmi, a naszym celem jest realizacja kontraktów.
Mamy tutaj 4 główne elementy: koło akcji, kontrakty, workshop oraz sekcję z narzędziami. To pierwsze, przypomina mi to z Pragi - tam było to moim ulubionym elementem całej gry i tutaj jest moim zdaniem lepiej. Zostało to bardziej intuicyjnie zaprojektowane przez co wybór akcji, pozyskiwanie bonusów i operowanie kołem jest prostszy. Kontrakty to główny nasz cel i bez tego nie wygramy gry. Osobiste oraz publiczne kontrakty punktują na różne sposoby i bardzo przypadło mi to do gustu. Pozyskujemy kości, które tniemy, kleimy, aby uzyskać odpowiedni zestaw - fajna i sympatyczna sprawa. Do tego korzystamy z elementów naszego workshopu, pracowników - zależy nam na rozbudowie doniczek, pił, stanowiska z klejami, aby mieć szerszy wachlarz możliwości. Ostatni element, to prosta układanka z narzędziami na strychu naszego warsztatu. Zależnie od naszych poczynań, zatrudnionych pracowników oraz zrealizowanych kontraktów, tych możemy zyskać więcej lub mniej, co przekłada się na liczbę bonusów. Te potrafią w końcowej fazie gry nakręcać liczbę wykonanych czynności w naszej turze. Lubię wolne akcje, które można przeplatać z główną akcją oraz pozyskiwanymi w trakcie bonusami. Daje to swobodę działania i możliwości kombinowania dla gracza w jego turze.
W trakcie gry, cały czas miałem wrażenie, że brakuje mi tej akcji, tamtej kosteczki albo zasobu. Ta gra po prostu nie daje momentu wytchnienia, a czas na wykonanie kontraktów tyka. Ich punktowanie jest ciekawe, bo nie wystarczy tylko spełnić kontrakt, ale to odpowiednia reputacja powoduje, ile za nie dostaniemy punktów na końcu gry.

Rozgrywka na 4 graczy trwała 2 godziny, zero nudy i duuużo kombinowania i optymalizacji.

W/g mnie Suchy dalej tworzy świetne gry euro i moim zdaniem ten tytuł wskakuje gdzieś w okolice topki jego twórczości, czyli Podwodnych Miast, spychając w dół Prage Caput Regni, Pulsara i Shipyard. Zasłużenie gra dostała nominacje Golden Geek oraz Dice Tower Best Strategy Game. Osobiście, brakuje mi interakcji z graczami. Nie jest to zupełny europasjans, ale walka o kontrakty czy pracowników mogła być lepsza. Mimo tego, chętnie siądę do tej gry ponownie, bo przy pełnym składzie graczy, dostaję dwie godziny fajnego smyrania zwojów.
Gribbler pisze: 28 mar 2023, 22:39 Czy ta gra byłaby dobrym zamiennikiem Praga Caput Regni? Widzę autor ten sam, znowu rondelek. Praga nie trafia jakoś na stół, i do tego ta pstrokata plansza jest dla mnie mało czytelna. A Woodcraft wydaje się lżejszą grą.
Jest to lżejsza w zasadach gra. Tłumaczy się grę bardzo przyjemnie. Ten rondel akcji był moim ulubionym elementem Pragi, ale reszta nie sprawiała, aż takiej frajdy. Dla mnie, Woodcraft to sprytniejsza gra od Pragi, z lepiej ułożonymi zasadami.

ps. rozgrywka w Podwodne Miasta coraz bardziej za mną chodzi...
Awatar użytkownika
skibo
Posty: 93
Rejestracja: 18 paź 2021, 12:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 19 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: skibo »

bexolini pisze: 15 kwie 2023, 00:07
kuleczka91 pisze: 14 kwie 2023, 23:49 Czy Wasze egzemplarze Woodcrafta również mają źle wydrukowane rewersy kart zamówień II poziomu? W moim egzemplarzu karty o numerach od 1 do 18 są wydrukowane prawidłowo (z liściem z jagodami u góry po prawej stronie), a od 19 do 32 (wydrukowany jest odwrotnie, że liść z jagodą jest po lewej stronie na dole). Póki co zgłosiłam reklamację w Portalu i poczekam na odpowiedź.

Mam to samo ...
W moim egzemplarzu to samo. Stanowi to jakiś problem w rozgrywce ?
khuba
Posty: 980
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 308 times
Been thanked: 277 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: khuba »

skibo pisze: 26 kwie 2023, 21:42 W moim egzemplarzu to samo. Stanowi to jakiś problem w rozgrywce ?
Żaden, po prostu czasem będzie trzeba kartę przekręcić. Sam tego nawet nie zauważyłem..
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Awatar użytkownika
skibo
Posty: 93
Rejestracja: 18 paź 2021, 12:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 19 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: skibo »

Montesque pisze: 15 kwie 2023, 00:43 W opisie pomocnika, który zmienia wartość kości o +/-1 lub +/-2 jest również błąd. Przeklejono opis z pomocnika zmieniającego o +/-1
Chodzi o ten opis?
Spoiler:
„Powinno być o 1 lub 2 wartości” ?
Ale same ikony na karcie dość intuicyjne, chyba :)
Awatar użytkownika
kuleczka91
Posty: 401
Rejestracja: 10 lut 2020, 18:27
Has thanked: 589 times
Been thanked: 384 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: kuleczka91 »

skibo pisze: 26 kwie 2023, 23:45
Chodzi o ten opis?
Spoiler:
„Powinno być o 1 lub 2 wartości” ?
Ale same ikony na karcie dość intuicyjne, chyba :)
Tak chodzi o tego pomocnika. Co do powyższego pytania to da się normalnie grać, ale wizualnie mi osobiście przeszkadza.
Wakabayashi
Posty: 125
Rejestracja: 03 lut 2021, 17:57
Has thanked: 137 times
Been thanked: 18 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Wakabayashi »

Bardzo chciałem żeby ta gra mi się spodobała. Lubimy z żoną gry z kostkami typu Zamki Burgundii, Pulsar, Marco Polo 2, Teotihuacan itp., a to zapowiadało się nieźle.. Niestety w porównaniu do w/w to jest słabe. Nie eleganckie zasady, upierdliwe bonusy, ta manipulacja kostkami jakaś taka męcząca.To ukladanie narzędzi na dachu jakby dołożone na siłę. Graliśmy na 3 os. i wszyscy stwierdzili, że na bazarek.
Nie damy kolejnej szansy. Szkoda życia
Awatar użytkownika
Ciuniek
Posty: 401
Rejestracja: 12 kwie 2012, 18:33
Lokalizacja: Babin k/ Lublina
Has thanked: 2 times
Been thanked: 372 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Ciuniek »

Za rok lub dwa ktoś odgrzebie ten temat i napisze, że Woodcraft to jedna z jego ulubionych gier i trochę szkoda, że już wszyscy o niej zapomnieli i chyba przeszła bez większego echa. Moja recenzja:

https://www.gamesfanatic.pl/2023/05/17/woodcraft-2/
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1592
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 721 times
Been thanked: 1075 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: ave.crux »

Ciuniek pisze: 17 maja 2023, 13:23 Za rok lub dwa ktoś odgrzebie ten temat i napisze, że Woodcraft to jedna z jego ulubionych gier i trochę szkoda, że już wszyscy o niej zapomnieli i chyba przeszła bez większego echa. Moja recenzja:

https://www.gamesfanatic.pl/2023/05/17/woodcraft-2/
Będzie/była na podcast'cie może?
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
Ciuniek
Posty: 401
Rejestracja: 12 kwie 2012, 18:33
Lokalizacja: Babin k/ Lublina
Has thanked: 2 times
Been thanked: 372 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: Ciuniek »

Jeszcze nie było, nie mogę w tej chwili obiecać, że będzie.
Awatar użytkownika
konradstpn
Posty: 860
Rejestracja: 22 sie 2017, 12:11
Has thanked: 201 times
Been thanked: 304 times

Re: Woodcraft (Vladimír Suchý, Ross Arnold)

Post autor: konradstpn »

Ciuniek pisze: 17 maja 2023, 13:23 Za rok lub dwa ktoś odgrzebie ten temat i napisze, że Woodcraft to jedna z jego ulubionych gier i trochę szkoda, że już wszyscy o niej zapomnieli i chyba przeszła bez większego echa. Moja recenzja:

https://www.gamesfanatic.pl/2023/05/17/woodcraft-2/
Mocne 5/10 czyli wg skali gradaniowej 5x1 Pięć razy na półkę :D
Odrobinę poważniej to mam zgoła odmienne odczucia z rozgrywek. To dla mnie jedna z czołowych gier Suchego
Gram, więc jestem.
ODPOWIEDZ