Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Damon22
Posty: 205
Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 94 times
Been thanked: 42 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Damon22 »

prib4 pisze: 13 lis 2022, 15:10 "Gambit wypowiedział się na temat planszowego Heroes 3. Populacja wspierających zmniejsza się" :D
Idealnie trafiłeś tym żartem/faktem :shock: :lol:
Ja również jak koledzy zrezygnowałem z kampanii:
upadly_bankowiec pisze: 13 lis 2022, 17:22 Gram w herosa trójkę do tej pory, ale tylko w HOTA ... Ja naprawdę chcę wesprzeć tą planszówkę, ale materiał Gambita tylko mnie utwierdził w przekonaniu że raczej nie będę miał tam czego szukać.
...
Ale nie ukrywam że coraz bardziej biorę pod uwagę zakup Mage Knighta. Tylko obawiam się że mogę mieć problem ze znalezieniem chętnych do gry.
Nie martw się w ogóle, bo:
Emil_1 pisze: 13 lis 2022, 15:13 I zrezygnowałem ze wsparcia. Opinia gambit pokrywa się z moją w 99%. Dzięki jego recenzji przekonałem się by kupić Mage knighta (mimo, że wszyscy mówili, że trudne, długie) i jest moją ulubioną grą.
Też do dzisiaj pogrywam w HOTA. Tyle, że solo.
Co do Heroes 3 BG:
- grafiki oryginalne na sentymencie, a co się stało z potworami?
- walka i mapa w podstawce - dramat, brak taktycznych możliwości i "downtime" (walka prawie na każdym hexie?), może niewielki, ale w poprawionej wersji, czyt. płatnym dodatku... jeszcze większy,
- czary, artefakty i umiejętności wrzucone do "decku" jako mechanika budowania talii... (bez komentarza, albo trafię super zbroję, albo spróbuję rozwalić mapkę... oj, magiczną strzałą),
- parę drobiazgów subiektywnych, dla mnie największy: grafika na okładkę... od razu czułem, że nie :twisted: Ale się łudziłem, że "gameplay" itp...
No i w końcu: oczywiście wszystkim polecam Mage Knight!
Jak kolega:
Luko_b pisze: 13 lis 2022, 17:59 Bierz MK w ciemno :) ... Ta gra ma wszystko tak jak trzeba, idealny early game, czuc jak postac rosnie wraz z rozgrywa, jest endgame. MK to przygoda za kazdym razem. Dziala solo, dziala w kilka osob. Nie zmienilbym w MK niczego.
Jeśli ktoś z Was (przyszłych graczy MK) grał w Cywilizację Poprzez Wieki to poświadczam, że MK jest równie genialnie wymyślony i dopracowany. Odbijają się od niej, moim zdaniem, głownie źle nastawieni "ameriludki", bo to niby nie przygoda :roll:. Losowa (przez układ mapy i przeciwników) i zawsze różna gra w wielu scenariuszach. Rozwój i taktyczne palenie zwojów mózgowych co turę, w razie problemów gra mega podatna na różne oficjalne warianty i "home rules".

Oby H3 po fali małego hejtu, w kampanii zyskały nowe oblicze, a wtedy życzę wszystkim, żebyśmy się rzucili na sprzedaż "retaila" bądź ostatnich egzemplarzy kampanijnych.
Awatar użytkownika
Bartoszeg02
Posty: 564
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 172 times
Been thanked: 43 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Bartoszeg02 »

@Damon22
Mam pytanie do jednego cytatu z Ciebie:
""" brak taktycznych możliwości i "downtime" """ #Walka
Zastanawiam się jak sobie wyobrażasz przeniesienie walki z Homm'a na planszę gdzie jednocześnie będziemy mieli taktykę z gry komputerowej jak również downtime będzie ograniczony do minimum? Ja nie raz się zastanawiałem nad tym jak powinien Homm3 wyglądać w wersji planszowej no ale nie ma cudów; jak dla mnie nie ma opcji przedstawienia systemu walki z gry komputerowej w grze w którą mogłoby grać np. 4 graczy. Jak na mój gust to planszy w ogóle nie powinno tam być ale wtedy ludzie by krzyczeli że to nie homm bo bez planszy :P ...
Dlam nie planszowy heroes to powinien być jakiś abstrakt w stylu Cywilizacji poprzez wieki; tzn. ciekawa mechanika z lekkim posmakiem homma :)
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Emil_1 »

Ja mam cały czas nadzieję, że poprawią to pole walki, zrobią 3 poziomy artefaktów i poziomy czarów, dadzą więcej kafelków. Mi się podoba idea, że można ostateczną walkę rozegrać na dużym polu. Ostatecznie to element kończący grę:) Nie ma co udawać, że po walce można wrócić do gry:)
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5232
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1835 times
Kontakt:

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Gambit »

Emil_1 pisze: 13 lis 2022, 23:22 Ja mam cały czas nadzieję, że poprawią to pole walki, zrobią 3 poziomy artefaktów i poziomy czarów, dadzą więcej kafelków. Mi się podoba idea, że można ostateczną walkę rozegrać na dużym polu. Ostatecznie to element kończący grę:) Nie ma co udawać, że po walce można wrócić do gry:)
Trzy poziomy artefaktów już są, ale w jednej talii. Tak samo dwa poziomy czarów i tak samo w jednej talii.
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Emil_1 »

Gambit pisze: 13 lis 2022, 23:25
Emil_1 pisze: 13 lis 2022, 23:22 Ja mam cały czas nadzieję, że poprawią to pole walki, zrobią 3 poziomy artefaktów i poziomy czarów, dadzą więcej kafelków. Mi się podoba idea, że można ostateczną walkę rozegrać na dużym polu. Ostatecznie to element kończący grę:) Nie ma co udawać, że po walce można wrócić do gry:)
Trzy poziomy artefaktów już są, ale w jednej talii. Tak samo dwa poziomy czarów i tak samo w jednej talii.
Nie jest trudno wymyślić mechanik z tym powiązanych. Wyższy poziom gildii - jeden na dwa czary poziomu wyższego. Artefakty lepsze strzeżone przez lepsze stwory. Genius? Mam nadzieję, że takie rzeczy poprawią po informacji zwrotnej od wspierających. Inna sprawa, że niektórzy mainstreamie cenzenci już polecieli z pochwałami więc osoby bardziej zainteresowane i wtajemniczone będą się zastanawiać.

A dodatkowo -
Gdyby nie to, że ruscy to kretyni to by ten KS więcej kasy zebrał ( chyba nie będą wysyłać do ruskich a tam jest największa i najmocniejsza scena homm3).
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 574 times
Been thanked: 1027 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: RUNner »

Mage Knight to dla mnie solówka :)
A H3 na planszy? Tak jak większość tutaj piszących, mam ogromny sentyment do komputerowego pierwowzoru, ale niestety też spore obawy co do planszowej adaptacji. Nie zamykam się na wersję sklepową, ale w ciemno tego na pewno nie kupię.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: grzeslaw90 »

Po gejplejowych prezentacjach gry zdecydowałem się odpuścić kampanię. Przez pierwszy etap gry robimy szereg decyzji, z których żadna nie ma znaczenia i daje semi-randomowe nagrody. Co nam da 'los' używamy potem do z góry ustalonych upgrade'ów armii, miasta i talii. Jeden wybór jest zawsze lepszy od drugiego, a wrzucenie wszystkiego do jednej talii mocno oddala mechanikę planszówki od pierwowzoru. Walki z neutralnymi potworami to żart i nie stanowią one żadnego wyzwania. Wszystko sprowadza się do ciułania przez całą grę bez możliwości ustalenia strategii, aby na końcu któryś z graczy zebrał nieodwracalny wpierdziel.

Spotkałem się z wieloma opiniami, że gra miała stanowić prostszą alternatywę dla Mage Knighta. W moim odczuciu jest to jednak upośledzona "alternatywa".

Zresztą czemu grafiki potworów neutralnych nie są odzwierciedleniem tych z wersji komputerowej?
Kowal04
Posty: 59
Rejestracja: 01 kwie 2020, 15:38
Has thanked: 2 times
Been thanked: 14 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Kowal04 »

goldsun pisze: 13 lis 2022, 17:28Edit: do zmniejszenia downtime przy walkach, można zastosować jakąś regułę, że przy odpowiedniej przewadze, nie rozgrywamy walki, tylko od razu uznajemy za wygraną. Czyli oddział neutrali od razu się poddaje albo ucieka. ;-) Trzeba by pewnie jakoś dopracować jak taka reguła miałaby wyglądać, co brać pod uwagę z każdej strony. I spokojnie zakładam dodanie takiej reguły ewentualnie jako homerule.
Właśnie jest taka zasada. Trzeba mieć wyższy poziom niż poziom na heksie.Wtedy automatycznie jest wygrana.

Obrazek

Co do downtime'u to jakoś w Twilight Imperium większe bitwy polegające na naprzemiennym rzucaniu kośćmi przez pół godziny przechodzą. Tylko wtedy gapiami jest pozostałe 4-6 współgraczy a nie 1.
arma001
Posty: 57
Rejestracja: 28 gru 2021, 11:40
Has thanked: 1 time

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: arma001 »

Jestem bardzo ciekaw ile zmian jeszcze wprowadzą. Ciężki orzech do zgryzienia.
Grafiki jednostek/potwór rzeczywiście mogłyby być bardziej podobne do wersji PC, tak samo jak zrobili z bohaterami. Wiadomo, że ta gra głównie będzie zarabiać na sentymencie
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: grzeslaw90 »

Kowal04 pisze: 14 lis 2022, 16:12 Co do downtime'u to jakoś w Twilight Imperium większe bitwy polegające na naprzemiennym rzucaniu kośćmi przez pół godziny przechodzą. Tylko wtedy gapiami jest pozostałe 4-6 współgraczy a nie 1.
Powtórzę, bo mi usunięto posta mimo, że odnosił się do HoMM.
W Twilight Imperium walki są mocno opcjonalne, a w HoMM niestety konieczne.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 389
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 143 times
Been thanked: 82 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Backero »

Jest jakieś oficjalne info, że maksymalna ilość graczy z All-In to będzie 4? Myślę, że dodanie do booka jednej strony poświęconej scenariuszowi na 5 czy 6 osób nie byłoby jakieś przecież kosztowne, a nawet jeśli większość nie skorzysta z takiego scenariusza, to dobrze by było mieć chociaż opcję.

Natomiast jeśli 4 zostaje jako max, to czy myślicie, że na podstawie zasad, będzie możliwa gra na customowym (nieoficjalnym, fanowskim) scenariuszu na więcej niż 4 osoby, czy to raczej niemożliwe z jakiegoś powodu (np brak komponentów). Zakładając przy tym, że oczywiście ma się te 5-6 różnych frakcji (mówimy o All-In).

A, i tak, mam świadomość jaki to downtime, nie musicie mi przypominać.
prib4
Posty: 218
Rejestracja: 20 mar 2021, 21:12
Has thanked: 21 times
Been thanked: 101 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: prib4 »

Przy grze na 6 osób to już by nie był downtime :P Trzeba by tak ogranizować spotkania: 'Basia, zaczynasz jako pierwszy gracz o 8.00, około 9 możesz wpaść znowu na swoją drugą turę'.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 721 times
Been thanked: 1078 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: ave.crux »

Uważam, że byłaby to sytuacja analogiczna do mage knight. Nikt nie broni grać w 4 czy 5, ale nawet najwięksi zajawkowicze nie siadają do tej gry na więcej niż 3 osoby. Po prostu czas oczekiwania jest niewspółmierny do funu z gry w pewnym momencie.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 563
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: goldsun »

ale tak czysto teoretycznie ;-)
- kostek powinno wystarczyć, bo każda frakcja ma swoje, a dodatki dokładają też czarne kostki
- karty Ability - wydaje mi się, że może zabraknąć ;-) bo jeśli się nie mylę, każdy gracz, przy podniesieniu poziomu dostaje jedną kartę, przy wszystkich na 7 poziomie oznacza potrzebę 6*6=36 takich kart, a w podstawce mamy 26 plus po 4 w dodatkach = 34 - o 2 za mało ;-)
- karty artefaktów zależą od znalezisk na mapie - zakładam, że to byłaby duża mapa, jeśli założyć znalezienie 1 artefaktu na każdej planszetce, to may 20 kart z podstawki plus po 8 z dodatków = 36 artefaktów - powinno wystarczyć
- kart czarów - dodatki dodają dużo, więc powinno wystarczyć
- kart statystyk - 24 +8 +7 = 39 ale one się dzielą na 4 rodzaje, jeśli każdy gracz miałby np. po 2 karty tego samego typu, to byłoby 12 kart np. mocy - tyle może nie być dostępnych
- karty specjalizacji - każdy ma swoje, więc nie ma problemu
- tokenów morale jest IMHO za mało nawet dla 4 graczy ... (bo można mieć więcej niż 1)
oczywiście w SG mogą jakieś karty jeszcze dojść, więc może by się bardziej dało.
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
gogovsky
Posty: 2209
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 464 times
Been thanked: 511 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: gogovsky »

Backero pisze: 15 lis 2022, 09:41 Jest jakieś oficjalne info, że maksymalna ilość graczy z All-In to będzie 4? Myślę, że dodanie do booka jednej strony poświęconej scenariuszowi na 5 czy 6 osób nie byłoby jakieś przecież kosztowne, a nawet jeśli większość nie skorzysta z takiego scenariusza, to dobrze by było mieć chociaż opcję.

Natomiast jeśli 4 zostaje jako max, to czy myślicie, że na podstawie zasad, będzie możliwa gra na customowym (nieoficjalnym, fanowskim) scenariuszu na więcej niż 4 osoby, czy to raczej niemożliwe z jakiegoś powodu (np brak komponentów). Zakładając przy tym, że oczywiście ma się te 5-6 różnych frakcji (mówimy o All-In).

A, i tak, mam świadomość jaki to downtime, nie musicie mi przypominać.
Nie ma sensu dodać scenariusza na 5-6, bo więcej nie zagrasz jak gra wyląduje za oknem.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 389
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 143 times
Been thanked: 82 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Backero »

Ok, jednak będzie możliwość grania w 5-6 :D Dostałem ostatecznie potwierdzenie na BBG od autora :D
Yes, it's possible. :-) Moreover, we'll provide you with the "map editor" in the Tournament Rules Booklet. :-)
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 563
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: goldsun »

Zadałem pytanie o balans w przypadku większej ilości graczy.
Dokładniej o sytuację:
- dwóch bohaterów graczy ze sobą walczy, jeden pokonuje drugiego, ale przecież on też straci część swojej armii
- czy w takim przypadku trzeci gracz, nie będzie mógł bardzo łatwo pokonać tego który wcześniej wygrał, bo będzie miał swoją armię "nie ruszoną", więc silniejszą, więc to on wygra całą grę?
Odpowiedź:
- jak zdobędziesz miasto innego gracza, to scenariusz przewiduje bonusy
Czyli niefajnie, bo balans jest ratowany scenariuszem, a sama gra go nie załatwia.

Dopytałem o walkę dwóch bohaterów w ogóle, bo przecież nie muszą walczyć w mieście, więc wtedy nie wejdzie bonus za zdobycie innego miasta.
A jeszcze gorzej, że wtedy to ten trzeci może sam zdobyć miasto któregoś z tych dwóch graczy, zgarnąć bonus i już w ogóle "pozamiatać w grze".
Odpowiedź:
"Ogólnie rzecz biorąc, walki all-in bez powodu są odradzane, ale poza premiami za przejmowanie miast, nie musisz też wydawać wszystkich swoich zasobów na jednostki, więc jeśli przegrasz bitwę, możesz szybko odbudować całą armię. Możliwe jest również poddanie się i zapłacenie trochę złota przeciwnikowi, jeśli nie jesteś pewien, czy uda ci się go pokonać."
Nooo, nie powiem, żeby mi się ta odpowiedź podobała. Bo to spowoduje szachy na planszy, gracze będą próbować jakoś siebie obejść nawzajem. A autorzy sami odradzają walkę, która jest jakby clue gry ...
To jest to czego cały czas się obawiam - dla więcej niż 2 graczy - ta gra się nie skaluje i słabo działa, po prostu na poziomie mechaniki gry i można to ratować tylko scenariuszem/innymi home rulesami.
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Skydancer1974
Posty: 41
Rejestracja: 17 kwie 2017, 08:40
Has thanked: 77 times
Been thanked: 2 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Skydancer1974 »

Rozumiem że nie ma szans na wersję dodatków bez figurek ?
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 563
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: goldsun »

Skydancer1974 pisze: 15 lis 2022, 17:19 Rozumiem że nie ma szans na wersję dodatków bez figurek ?
Jest już oficjalnie w FAQ
"Can we buy expansions without miniatures?
No. The faction expansions, which are included in Pledges, and separate Add-ons come with the miniatures."
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 721 times
Been thanked: 1078 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: ave.crux »

Przydałoby się pytanie:
Jeżeli kupię podstawkę bez figurek oraz battlefield jako addon, to jak wówczas grać w dodatek battlefield?
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3370
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 433 times
Been thanked: 1044 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: psia.kostka »

ave.crux pisze: 15 lis 2022, 17:47 Przydałoby się pytanie:
Jeżeli kupię podstawkę bez figurek oraz battlefield jako addon, to jak wówczas grać w dodatek battlefield?
Odpowiedz z FAQ:
Spoiler:
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
kurzyszpon
Posty: 154
Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
Has thanked: 39 times
Been thanked: 10 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: kurzyszpon »

Pewnie wyjdzie, że było wcześniej mówione / pisane, ale i tak spytam tych co grali / widzieli więcej ;) Jak wygląda deck building w tej grze? Są jakieś opcje manipulowania
( widziałem przedmiot, który wymienia x kart, ale to mocno sytuacyjne) tym co mamy w ręce czy talia tylko rośnie i albo masz szczęście, albo nie?
Awatar użytkownika
ravenone
Posty: 239
Rejestracja: 13 lip 2016, 21:29
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: ravenone »

goldsun pisze: 15 lis 2022, 17:35
Skydancer1974 pisze: 15 lis 2022, 17:19 Rozumiem że nie ma szans na wersję dodatków bez figurek ?
Jest już oficjalnie w FAQ
"Can we buy expansions without miniatures?
No. The faction expansions, which are included in Pledges, and separate Add-ons come with the miniatures."
No to z pupy bardzo, bo elfami już nie pogram. A kupowanie figurek w ten grze mija się dla mnie z celem, nie chcę grać w skirmisha, tylko przygodówkę. Słabo to zrobili.
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1381
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Emil_1 »

Tu chodzi o rozpoznawalność marki. Heroes 3 samocsię sprzedaję. Są figurki? Jest nazwa Heroes? Jest kilka pozytywnych komentarzy? Jedziemy.

A jak już ruszyła kula śnieżna to ludzie myślą, że jest super, skoro inni wspierają. Dowód społeczny i owczy pęd;)
Miłego dnia! :)
Awatar użytkownika
BigBadSheep
Posty: 122
Rejestracja: 05 cze 2019, 13:46
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 20 times
Been thanked: 10 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: BigBadSheep »

Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.

Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)
  • dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
  • dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Czy znacząco by to wydłużyło gre? Chyba nie. Czy oddało by to znacznie lepiej herosy, a nie spowodowało by to znacznych utrudnień zasad? Chyba też nie...

Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie? :)
ODPOWIEDZ