Jak planszetka bohatera albo klaser mialyby zmienic balans? Chyba, ze mowisz o jakichs innych zmianach.
Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- psia.kostka
- Posty: 3373
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 1044 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
"Mleczko Mleczko, mój koleżko"
Nie wie, bo jak dzwonilem w nocy to juz spal...
Pozdro Andrzej, smacznej kawusi z rana.
"Misiu, misiu! Ukradli tobie paszport, ukradnij komuś ty! Ja ukradnę!"
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Niektórych to naprawde mocno boli, że inni wspierają
Jeśliby tak ślepo słuchać Gambita to ludzie by w Eclipsa nie grali - a to jest genialna gierka.
Jeśli mam ochotę pograć w coś ultra wymagającego wyciągam Eklunda lub Vlaade, jeśli coś lżejszego wyciągne herosy albo nowego wieśka który wydaje się grą podobnego kalibru (lub nawet prostszy)
Jeśliby tak ślepo słuchać Gambita to ludzie by w Eclipsa nie grali - a to jest genialna gierka.
Jeśli mam ochotę pograć w coś ultra wymagającego wyciągam Eklunda lub Vlaade, jeśli coś lżejszego wyciągne herosy albo nowego wieśka który wydaje się grą podobnego kalibru (lub nawet prostszy)
- ave.crux
- Posty: 1593
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 721 times
- Been thanked: 1078 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Czemu zawsze jest ten argument podnoszony jak ktoś się negatywnie wypowie o danym tytule? Zobacz chociażby posty goldsuna. Użytkownik przeanalizował kampanię, oglądał prototyp, przeczytał instrukcje, śledzi co się dzieje i wypisuje swoje spostrzeżenia bardziej lub mniej trafnie. Czuć, chyba każdy w sumie czuje, że coś tu nie gra, bo kurde. W wywiadzie twórcy mówią o przemodelowaniu walki, a w kampanii nawet nie zlinkują do tego. Trzeba na własną rękę szukać informacji, bo na stronie kampanii jest masło maślane. Nie rzutuje to dobrze.
Jeśliby tak słuchać do końca to zawsze jest dodane przez niego żeby nie opierać się wyłącznie na jego opinii, sprawdzić inne źródła, a przede wszystkim samemu przetestować.
No i okej, każdy gra w to co lubi. Heroes stoi na podwalinach walki PvE/PvP, a twórca mówi, że walkę trzeba przemodelować. W przypadku wieśka musielibyśmy usłyszeć, że deckbuilding, deck i hand management wymaga przemodelowania, co moim zdaniem stawiałoby wiedźmina w złym świetle, bo dla mnie jak leży rdzeń rozgrywki to co by do niego nie dolepić żeby wyglądało pięknie, to nadal pod koniec dnia ważne jest aby mechanicznie to śmigało.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Ta gra to w mojej opinii po tym co jest dostępne w sieci to takie bardziej odwzorowanie wyglądu Heroes 3 na planszy przeznaczone dla absolutnych pasjonatów wersji elektronicznej. Może i to chodzenie po mapie i nawet rozbudowa miasta są całkiem ok mechanicznie jak na planszową adaptację o średniej ciężkości, ale ten system walki to jakiś dziwoląg. Rozumiem, że musi być uproszczonych względem wersji komputerowej, ale to co zaprezentowano to jak dla mnie pójście po najmniejszej linii oporu. Ja bym się tu bardziej zastanowił nad systemem opartym na wystawianiu samych kart bez planszy, z ewentualnym ich wzmacnianiem jakimś kartami taktyki. Do tego jakaś kostka specjalna z różnymi wartościami trafień i obrażeń do wprowadzenia trochę takiej losowości pola walki. Albo w ogóle system oparty na kościach wynikających z danego typu jednostki, które możemy modyfikować kartami. Przy cenie jaką życzy sobie wydawca, to bez sensownego systemu walki ta gra to taki produkt kolekcjonerski w uniwersum Heroes of M&M.
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 934 times
- Been thanked: 581 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Gra bazuje na tym, że czary i przedmioty dobierasz z decku, więc dostajesz je tylko co którąś turę. Do tego im więcej ich posiadasz, tym rzadziej będą się pojawiać te konkretne.
Jak to odwzorujesz trzymając przedmioty na planszetce, a karty w klaserze?
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
- Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 10 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Luźna, szybka myśl. Gdybyśmy założyli, że przykładowo ten klaser to jest tak naprawdę zestaw X (5?) zaklęć, a 'ekwipunek' bohatera to drugie X kart, tym razem umiejętności i przedmioty. Leżą sobie one na osobnej planszetce jako aktywne karty, resztę masz w rezerwie. Odpalasz karty kiedy chcesz, a po wykorzystaniu oznaczasz żetonem / odwróceniem karty. Ponowne użycie po odwiedzeniu zamku, studni, świątyni itp. W tych samych miejscach możliwość zmiany aktywnych kart na inne.
Nie jestem fanem fefnastu planszetek graczy, ale prawdę mówiąc, zaproponowany mechanizm deckbuildingu w tym momencie sprawia, że wykorzystanie kart jest mocno sytuacyjne, talia tylko rośnie przez co, jak napisałeś, rozmywa się trochę, a kart w czasie walki jakoś więcej nie zejdzie (ze wzgłędu na długość walk).
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 934 times
- Been thanked: 581 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Nadal to będzie inna gra, wymagająca nowych zasad i balansu. Jak ktoś się chce to bawić to proszę bardzo. Ale to nie będą proste zmiany jak ktoś tu sugeruje.
Np. twoja zamiana powoduje, że wszystko co daje dodatkowe punty ruchu będzie miało ogromną wartość ba da możliwość częstszego korzystania ze swoich przedmiotów i zaklęć.
Np. twoja zamiana powoduje, że wszystko co daje dodatkowe punty ruchu będzie miało ogromną wartość ba da możliwość częstszego korzystania ze swoich przedmiotów i zaklęć.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
- Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 10 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Nie no, jasne. Pomysł na szybko, w praniu wyszłoby pewnie więcej mankamentów.
W takiej grze, opcje zwiększania mobilności na planszy zawsze są w cenie moim zdaniem ( wyścig po kopalnie / jakieś skarby; większe możliwości odpowiedzi na poczynania przeciwnika itp. ) , więc nie widziałbym tu wielkiej zmiany balansu.
W takiej grze, opcje zwiększania mobilności na planszy zawsze są w cenie moim zdaniem ( wyścig po kopalnie / jakieś skarby; większe możliwości odpowiedzi na poczynania przeciwnika itp. ) , więc nie widziałbym tu wielkiej zmiany balansu.
- Hardkor
- Posty: 4469
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1352 times
- Been thanked: 847 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Dobra udało mi się dostać na otwarte testy i tak:
Gra ogólnie : 7/10 (dla 2 osób)
Gra dla mnie : 2/10 (dla +2 osób)
+ Super klimat Heroes. Widać, że grafiki żywcem wyjęte z gry. Czuć masę klimatu i mechanika jest przemyślana, aby była podobno do oryginału (ale jednocześnie tak by się dało w to grać na planszy)
+ Widać development twórców, było lepiej niż w spodku i poprawili część rzeczy (wciąż jednak jest trochę niedoróbek)
+ Balans wydaje się okej, grając w 3 osoby nie czuliśmy by ktoś miał mega przewagę nad innymi pod względem jednostek
+ Deckbuilding działa bardzo fajnie w formie artefaktów, spelli, umiejętności
+ Podstawka to nie jest ogromny potwór tylko fajnie wydana planszówka, która moim zdaniem powinna w retailu spokojnie do 200 zł kosztować
+ bardzo dobra jakość figurek bohaterów
+ Grafiki i arty mi się podobały (wizualnie jak i klimatycznie)
+ Sama mechanika jest okej
- Instrukcja jest ciągle w developmencie i wciąż są z nią problemy
- Dużo niejasności, których instrukcja nie wyjaśnia
-DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME - grałem w 3 osoby i SPAŁEM nad grą. Dosłownie kolega zdążył pójść zapalić, skoczyć do toalety, podejść do stolika znajomych porozmawiać i wrócić I JESZCZE NIE BYŁO JEGO TURY. To jest kompletna patola tej gry, która dla mnie ja skreśla. Po prostu to jest gra do solo lub 2 osób. tyle, koniec.
- Losowość kafli planszy zmieniła jednak dość mocno finalną walkę, można by je bardziej zbalansować
Dla mnie downtime jest za duży. Moja dziewczyna (z nią tylko gram duo praktycznie) nie jest fanką heroes, ja jestem bardziej piątkowcem. Tym sposobem gra ostatecznie spadła z radaru. Na 100% znajdzie fanów, bo mechanika w niej jest dobra, jednak kupno do grania na więcej niż 2 osoby... Trzeba być turbo fanem i to jeszcze chyba na zasadzie, że raz na 30 minut coś zrobisz, a tak to rozmawiasz z pozostałymi osobami.
Gra ogólnie : 7/10 (dla 2 osób)
Gra dla mnie : 2/10 (dla +2 osób)
+ Super klimat Heroes. Widać, że grafiki żywcem wyjęte z gry. Czuć masę klimatu i mechanika jest przemyślana, aby była podobno do oryginału (ale jednocześnie tak by się dało w to grać na planszy)
+ Widać development twórców, było lepiej niż w spodku i poprawili część rzeczy (wciąż jednak jest trochę niedoróbek)
+ Balans wydaje się okej, grając w 3 osoby nie czuliśmy by ktoś miał mega przewagę nad innymi pod względem jednostek
+ Deckbuilding działa bardzo fajnie w formie artefaktów, spelli, umiejętności
+ Podstawka to nie jest ogromny potwór tylko fajnie wydana planszówka, która moim zdaniem powinna w retailu spokojnie do 200 zł kosztować
+ bardzo dobra jakość figurek bohaterów
+ Grafiki i arty mi się podobały (wizualnie jak i klimatycznie)
+ Sama mechanika jest okej
- Instrukcja jest ciągle w developmencie i wciąż są z nią problemy
- Dużo niejasności, których instrukcja nie wyjaśnia
-DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME DOWNTIME - grałem w 3 osoby i SPAŁEM nad grą. Dosłownie kolega zdążył pójść zapalić, skoczyć do toalety, podejść do stolika znajomych porozmawiać i wrócić I JESZCZE NIE BYŁO JEGO TURY. To jest kompletna patola tej gry, która dla mnie ja skreśla. Po prostu to jest gra do solo lub 2 osób. tyle, koniec.
- Losowość kafli planszy zmieniła jednak dość mocno finalną walkę, można by je bardziej zbalansować
Dla mnie downtime jest za duży. Moja dziewczyna (z nią tylko gram duo praktycznie) nie jest fanką heroes, ja jestem bardziej piątkowcem. Tym sposobem gra ostatecznie spadła z radaru. Na 100% znajdzie fanów, bo mechanika w niej jest dobra, jednak kupno do grania na więcej niż 2 osoby... Trzeba być turbo fanem i to jeszcze chyba na zasadzie, że raz na 30 minut coś zrobisz, a tak to rozmawiasz z pozostałymi osobami.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 61 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Dzięki, grę wsparłem, ale zawsze miło poczytać coś, co utwierdza, że to była dobra decyzja. Gram tylko we 2 z żoną, więc na pewno będziemy się super bawić, a instrukcję pewnie poprawią do premiery
Ostatnio zmieniony 21 lut 2023, 07:44 przez Curiosity, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytowanie
Powód: Cytowanie
- Apos
- Posty: 973
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 352 times
- Been thanked: 756 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jesteś pewny, że dobrze Wam wytłumaczyli grę? Mamy grę u siebie na testach i nie mamy, aż takiego odczucia downtime'u jaki opisujesz. Reszta - z plusami się zgadzam. Myślę, do wersji finalnej, doszlifują wiele elementów gry. Zasady, moim zdaniem są o wiele bardziej przystępne niż np. te w Mage Knight, co jest dużą zaletą.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2023, 22:18 przez Apos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hardkor
- Posty: 4469
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1352 times
- Been thanked: 847 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Wytłumaczyli mi w spodku (autorzy), a dodatkowo tłumaczenie było też na testach, więc 2x się raczej nie pomylonoApos pisze: ↑20 lut 2023, 21:36
Jesteś pewny, że dobrze Wam wytłumaczyli grę? Mamy grę u siebie na testach i nie mamy, aż takiego odczucia downtime'u jaki opisujesz. Reszta - z plusami się zgadzam. Myślę, do wersji finalnej, doszlifują wiele elementów gry. Zasady, moim zdaniem są o wiele bardziej przystępne niż np. te w Mage Knight, co jest dużą zaletą.
PS: pls szanujcie miejsce na forum i jak cytujecie ścianę tekstu to skróćcie ją do spoileru lub usuńcie, skoro chodzi wam ogółem o moją wypowiedź. Taka dobra rada na przyszłośc.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- Emil_1
- Posty: 1381
- Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 172 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Czy znajdzie się ktoś chętny by pograć w 2 osoby w Galerii Młociny? Najchętniej fan serii
Miłego dnia! :)
- BOLLO
- Posty: 5216
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: Bielawa
- Has thanked: 1075 times
- Been thanked: 1682 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Nadal kibicuje projektowi ale nadal nic mnie nie przekonało by takową grę posiadać na półce. Zbyt dużo gier wychodzi teraz które mocno są na radarze a kasy niestety w portfelu coraz mniej.....
- psia.kostka
- Posty: 3373
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 1044 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Takie cwiczenie myslowe/ciekawostka:
- jesli po premierze pojawi sie kilka pozytywnych recenzji, to pewnie dalej nie bedziesz chetny
- jesli gra okaze sie slaba, a w wyniku tego trafi na BlackFriday za 50% ceny, to pewnie kupisz
To lepiej, zeby gra byla dobra, czy zla
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
- BOLLO
- Posty: 5216
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: Bielawa
- Has thanked: 1075 times
- Been thanked: 1682 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
No właśnie wyleczyłem się z kupowania gier dla samego kupowania by je mieć. Buduję swoją kolekcję swiadomie i teraz wyprzedaję to w o wiem że grac nie będę.psia.kostka pisze: ↑21 lut 2023, 10:22Takie cwiczenie myslowe/ciekawostka:
- jesli po premierze pojawi sie kilka pozytywnych recenzji, to pewnie dalej nie bedziesz chetny
- jesli gra okaze sie slaba, a w wyniku tego trafi na BlackFriday za 50% ceny, to pewnie kupisz
To lepiej, zeby gra byla dobra, czy zla
Odpowiadając na pytanie . Zdecydowanie jest lepiej aby gra była dobra. Wówczas bym ją kupił w przedsprzedaży.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Mozna by ujac, ze tworcom udalo sie przelozyc downtime z oryginalu na plansze - tam tez, grajac w gorace krzesla, dowtime potrafil byc przepotezny (zwlaszcza, przy graczach z syndromem paralizy-analizy).
Nie mniej, wydaje mi sie, ze jesli ktos nadal sie zastanawia - zakup jest w miare bezpieczny i ewentualne odsprzedanie powinno sie obyc bez strat, bo marka robi, jednak, swoje.
Nie mniej, wydaje mi sie, ze jesli ktos nadal sie zastanawia - zakup jest w miare bezpieczny i ewentualne odsprzedanie powinno sie obyc bez strat, bo marka robi, jednak, swoje.
- Hardkor
- Posty: 4469
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1352 times
- Been thanked: 847 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
A to na pewno
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- Emil_1
- Posty: 1381
- Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 172 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Przy ilości zamówień nie jestem taki pewien, zwłaszcza przy większych pledge'ach
Miłego dnia! :)
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
To jest bardzo mala ilosc, biorac pod uwage fanbase HoMM3 + biorac pod uwage ciagle wzrastajace zainteresowanie planszowkowym hobby. Mam mala wiedze w tym zakresie, ale smiem twierdzic, ze ilosc ludzi, ktorzy dowiedzieli sie o tej zbierajce jest niczym, przy ilosci ludzi, ktorzy dowiedza sie o istnieniu tej gry juz po oficjalnym wydaniu.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Dokładnie tak - dodatkowo wersje reatail (podobnie zresztą jak Old World) będą mocno okrojone w SG w kampanii masa kontentu doszła której w sklepie nie uswiadczysz...
- tez myslę że gra jest pod 2 os. zrobiona i dla mnie to rewelacja - dodatkowo zmiany w rozgrywce w czasie kampanii i zaraz po wprowadzone bardzo uatrakcyjniły ten tytuł.
- jeśli ktoś jest fanem Herosów na pc - to grzech nie mieć tej gry w kolekcji
- mnie martwi teraz tylko jak duże obsuwy będą - bo figurki jednak w chinach mają być robione a plege otwarty do jesieni ...
- tez myslę że gra jest pod 2 os. zrobiona i dla mnie to rewelacja - dodatkowo zmiany w rozgrywce w czasie kampanii i zaraz po wprowadzone bardzo uatrakcyjniły ten tytuł.
- jeśli ktoś jest fanem Herosów na pc - to grzech nie mieć tej gry w kolekcji
- mnie martwi teraz tylko jak duże obsuwy będą - bo figurki jednak w chinach mają być robione a plege otwarty do jesieni ...
- Hardkor
- Posty: 4469
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1352 times
- Been thanked: 847 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Figurki bohaterów z tego co wiem są już finalne. nie wiem jak potwory z deluxe.daro69 pisze: ↑21 lut 2023, 14:10 Dokładnie tak - dodatkowo wersje reatail (podobnie zresztą jak Old World) będą mocno okrojone w SG w kampanii masa kontentu doszła której w sklepie nie uswiadczysz...
- tez myslę że gra jest pod 2 os. zrobiona i dla mnie to rewelacja - dodatkowo zmiany w rozgrywce w czasie kampanii i zaraz po wprowadzone bardzo uatrakcyjniły ten tytuł.
- jeśli ktoś jest fanem Herosów na pc - to grzech nie mieć tej gry w kolekcji
- mnie martwi teraz tylko jak duże obsuwy będą - bo figurki jednak w chinach mają być robione a plege otwarty do jesieni ...
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Również udało mi się zagrać na testach ostatnio i nie mogę się zgodzić co do tego plusa. Wg mnie deckbuilding jest w tej grze dużym minusem przez to, jak mocno jest losowy i jest to takie rzeźbienie w tym co się dostało. Nie da się przewidzieć co do talii trafi, ani też świadomie obrać sobie w jakie karty się pójdzie. Ok, jest rozróżnienie na spelle, artefakty, ale w ramach tych talii te karty są wymieszane poziomami (są np trzy poziomy artefaktów i te trzeciopoziomowe są wyraźnie potężniejsze niż inne), a karty się zdobywa albo biorąc górną kartę z discardu, albo dociągając dwie losowe karty z góry talii... i trafi się dobry artefakt wyższego poziomu, albo się nie trafi. Tak samo magowie i ich poszukiwanie spelli swojego rodzaju, wszystko jest wymieszane w talii spelli, jedyne wejście, żeby trafić na swój rodzaj karty, to losowe dociągnięcie.