Turbo/heat

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
Platan
Posty: 161
Rejestracja: 03 maja 2008, 23:10
Lokalizacja: Łódź
Been thanked: 3 times

Turbo/heat

Post autor: Platan »

Mój pomysł na modyfikację tej fajnej wyścigowej gry. Oczywiście pod moje preferencje. Wykorzystałbym reguły i plansze z różnych już istniejących gier wyścigowych.
Zagrywanie kart i poruszanie zapożyczyłbym z gry Snow Tails (nie chce opisywać tu szczegółów mechaniki, kto zna to zna kto chce się dowiedzieć musi poszperać w necie). Dla mnie ta mechanika zagrywania kart byłaby idealna do Turbo (generalnie do samochodowej gry wyścigowej), gdyż wprowadzałaby poruszanie się na prawo i lewo na torze co umożliwiłoby umiejętne wchodzenie w zakręty co jest istotą wyścigów samochodowych. I oczywiście mamy przyspieszanie i hamowanie w tej mechanice. Naturalnie zostawiłbym ograniczenia prędkości tak jak w Turbo i Snow Tails, ale zmieniłbym plansze. Do tej mechaniki czyli tor wyścigu z Turbo by się nie sprawdził. W Snow Tails jest trochę przekombinowany, ale powinien być coś w stylu z gry kolarskiej Um Reifenbreite, gdzie zakręty po wewnętrznej mają przykładowo po dwa pola a po zewnętrznej po cztery. Nadałoby to grze trochę więcej realizmu, gdyż esencją w wyścigach aut oprócz prędkości jest oczywiście umiejętność ciasnego wchodzenia w zakręty i lawirowania między innymi autami na torze. I tak mechanika z Snow Tails i plansza w stylu Um Reifenbrieite dałyby takie możliwości. Oczywiście nie byłaby to już gra TURBO. Należałoby wymyśleć chyba inną nazwę.
Co o tym sądzicie?
ODPOWIEDZ