Dungeon Twister

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Cogito
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2006, 17:25
Lokalizacja: Warszawa

Dungeon Twister

Post autor: Cogito »

Wprowadziłem zmiany do tej gry, które zdecydowanie zmniejszają paraliż decyzyjny i downtime gry, a nie zmniejszają możliwości taktycznych. W ocenie mojej grupki - zmiany bardzo dobre, ale oczywiście nie każdemu muszą się spodobać. Po ich zaaplikowanie Dungeon Twister stał się naszą ulubioną dwuosobówką (szczególnie dobrze gra się z dodatkowymi postaciami, pokojami z dodatków)

Zmiany:
-Podczas walki do siły postaci dodaje się zamiast wybranej karty(0-5) rzut kościa gdzie wyniki są następujace: 1=+1; 2,3=+2; 4,5=+3 ; 6=+4. Karty walki są zbędne.
-Liczba akcji w danej turze nie zalezy od wystawionej karty a wynosi zawsze 3 (poza pierwszą turą pierwszego gracza - gdzie tak jak w zasadach oryginalnych dysponuje on 2 akcjami). 4 razy podczas gry gracz moze wykonać +1 bonusową akcję (można do ich odznaczanie wykorzystywac niepotrzebne już karty akcji).

Zasady te wyeliminowują paraliżujący i jedynie pozornie nielosowy mechanizm walki, i dosyć niepotrzebny mechanizm planowania decydowania o liczbie akcji w turze. Mam nadzieję, że ten post skłoni choć jedną osobę do odkurzenia tej świetnej gry. :)
ODPOWIEDZ