Strona 1 z 1

Soulgivers (Luca Cervini)

: 20 gru 2024, 08:00
autor: Leviathan
Świat, w którym pojęcie śmierci i przemijalność były czymś zupełnie nieznanym. Czymś abstrakcyjnym, bo dotychczas nigdy nie zaobserowowanym. Aż do czasu, gdy pojawiła się zaraza...

Remedium może stanowić tajemniczy Fragment - monolit, który trzeba sprowadzić na naszą rodzinną planetę i uwolnić drzemiącą w nim moc. O ile zdołamy go zdobyć...

"Soulgivers" to gra pojedynkowa dla dwóch graczy, w której każdy z nich poprowadzi do boju swoje własne drużyny wojowników.

Tytuł gry: Soulgivers
Autor: Luca Cervini
Wydawca: GravityGames
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 30-60 min

Obrazek

Linki:
Gra na BGG

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 20 gru 2024, 08:00
autor: Leviathan
Unboxing na Wojennik TV:

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 20 gru 2024, 08:33
autor: louiscyphre
Czyżby zbliżała się recenzja?

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 20 gru 2024, 08:53
autor: Leviathan
louiscyphre pisze: 20 gru 2024, 08:33 Czyżby zbliżała się recenzja?
Nadciąga wielkimi krokami :D

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 21 gru 2024, 10:13
autor: HorribleNick
Przez rok mieszkałem we Włoszech, dostawa była śmiesznie niska także grę kupiłem, stock akurat był.
Ilustracje piękne, same komponenty też super. Bardzo podobały mi się elementy wyglądające jak matowe szkło. Multum umiejętności, brzmi bardzo ciekawie.
A potem grę otrzymałem.
Co za rozczarowanie.
Jeśli chodzi o jakość wykonaniach tych super elementów, zrobiłem o tym wątek na BGG to każdy może zobaczyć.
https://boardgamegeek.com/thread/2895219/quality
Co z tego, że elementy są przezroczyste i matowe, jak każdy z nich ma odkruszenie (najpewniej po procesie produkcji). Najbardziej irytujący dla mnie był fakt, że na żadnym zdjęciu, żadnym wideo nie widać takich problemów, ale jak inni mi odpisali, praktycznie wszystkie kopie takie posiadają.
Jeśli chodzi o gameplay, daliśmy grze 3 szanse i wróciła ze mną do Polski i została natychmiastowo sprzedana. Analysis paralysis jest sporym elementem, bo najczęściej w naszej turze nie jesteśmy w stanie wygrać, więc staramy się znaleźć układ, żeby przeciwnik też nie był w stanie wygrać. No i tak to sobie leci.
Najbardziej interesujący feature czyli przejmowanie umiejętności po poległej postaci to trochę mrzonka, rzadko z tego zdarzyło nam się z tego wykorzystać, zaś dokładały do AP.

Nie rozumiem skąd ta gra ma ocene >8, w moim odczuciu mega kasztan z Kickstartera jakich wiele, a do tego cały czar wizualny pryska po otwarciu pudełka.

EDIT: Obejrzałem film powyżej, nie widzę zbytnich uszczerbków, może to nowszy print albo jednak nie wszystkie egzemplarze tak wyglądają.

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 21 gru 2024, 11:04
autor: Urkeith
No to ja stanę w opozycji do powyższej opinii :D Owszem, jest spore pole do kombinowania więc trafiają się partie krótkie jak i dłuższe, gdy gracze złapią się z łby. Natomiast mam wrażenie, że zarzut odnośnie AP jest już zależny od graczy - u nas te decyzje szły "dość" sprawnie. W naszych partiach regularnie uzywamy dusz poległych pionków, więc to też chyba zależy już od graczy. Kasztanem zdecydowanie bym tego nie nazwał, to dość przyjemny abstrakt. 8 bym chyba nie dał ale 7-7.5 już tak.

Odnośnie wykonania - niektóre elementy faktycznie były delikatnie uszczerbione ale nie aż tak jak na załączonych przez Ciebie zdjęciach.

Re: Soulgivers (Luca Cervini)

: 30 cze 2025, 17:13
autor: louiscyphre
Wiem, że archeologia ale...
Na kanale Soulgivers pojawiła się animacja ilustracji gry. Minie się podoba, muza też pasuje. Polecam obejrzeć https://youtu.be/7OwfBX7C7i4?si=OHom7lktpQpkjq5U