NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

Chciałbym z Wami się podzielić moimi pierwszymi pozytywnymi doświadczeniami z wykorzystaniem AI w pytaniu o zasady gier. Kluczowe w temacie jest wykorzystanie modelu, który nie będzie czerpał wiedzy z internetu i zmyślał odpowiedzi, tylko nauczenie go zasad konkretnej gry.

Można to wykonać póki co darmowym narzędziem Notebook LM od Google.
1. Wchodzimy na stronę https://notebooklm.google/ gdzie musimy zalogować się pod konto google.
2. Po kliknięciu wypróbuj NotebookLM przechodzimy do zakładki źródła gdzie możemy zaciągnąć instrukcje pdf do konkretnej gry. W moim przypadku było to kompendium wiedzy do Łowcy 1492. Jako drugie źródło dodałem oficjalne FAQ do tejże gry.
Spoiler:
Źródłem wiedzy dla NotebookaLM mogą być nie tylko pliki pdf, ale też dokumenty google, a nawet adresy stron internetowych. Ważne by samemu podać tylko rzetelne źródła, jeśli chcemy by AI udzielał rzetelnych odpowiedzi.
3. Po wysłaniu dokumentów będących źródłem wiedzy dla AI możemy przejść do zakładki czat, gdzie zadajemy konkretne pytania odnośnie nurtujących nas zasad. Przykład na poniższym screenie.
Spoiler:
AI nie tylko poda odpowiedź ale też wskaże źródło, z którego skorzystał (cyferki przy odpowiedzi przeniosą nas do treści zapisu w źródle).

Wg moich testów to rozwiązanie spisuje się bardzo dobrze. Ciekaw jestem jak Wy oceniacie to narzędzie.
tommyray
Posty: 2046
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 549 times
Been thanked: 910 times
Kontakt:

Re: AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: tommyray »

Wiem, że ludzie korzystają - znaczy się sprawdza. Na pewno jest to coś co powinno być już teraz z automatu robione przez twórców. Niewiele ich to będzie kosztować a zyski dla społeczności, dla graczy i dla odbioru samej gry będą ogromne. Oceniam jako kolejną cichą rewolucję z jaką mamy do czynienia. Kolejnym krokiem będzie rozwinięcie o analizę aspektów przestrzennych i analityki problemów typowych dla gier figurkowych gdzie będzie można w prosty sposób rozwiązywać problemy interpretacyjne poprzez wrzutkę zdjęcia lub rysunku i zapytać - czy to i tamto w takim wypadku zachodzi. Tylko czekać, aż tego typu systemy się pojawią. Bo że pojawią się jestem w stu procentach przekonany.
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5702
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1623 times
Been thanked: 1811 times

Re: AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: Mr_Fisq »

Testowałeś, jak radzi sobie z tabelami?
Sprzedam: Figurki (Oathmark,Wargames Atlantic, GW), Firefly Adventures, Nemesis: Nieznane Historie, Kawerna, Blackstone Fortress.
Przygarnę: Chinatown, Złapmy Lwa 9x9
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

Mr_Fisq pisze: 27 sty 2025, 09:52 Testowałeś, jak radzi sobie z tabelami?
Niestety nie. Szukałem informacji, z którego konkretnie modelu AI korzysta NotebookLM ale Google nie ujawnia. Prawdopodobnie jest to jednak, któryś z modeli Pro także z dobrą analizą obrazów czy tabel nie powinien mieć problemu.
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5096
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2011 times
Been thanked: 2611 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: PytonZCatanu »

Kolega się bawił. Chat udzielił mu prawidłowej odpowiedzi na pytanie o zasady, po czym on powiedział, że to błąd, na co chat przeprosił i zaczął kompletnie zmyślać 🙂

Więc działa, ale muszą popracować nad asertywnościa 🙂
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
Otorek
Posty: 895
Rejestracja: 25 maja 2020, 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 302 times
Been thanked: 501 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: Otorek »

Sprawdziłem szybko na instrukcji do WoP-a - z nią sobie nie radzi:
"Podsumowując, wejście armii Wolnych Ludów na obszar z twierdzą Cienia, w której jest tylko Nazgûl, skutkuje rozpoczęciem oblężenia. Nazgûl pozostaje w twierdzy i nie zostaje usunięty z planszy."

Dorzuciłem mu almanach do pomocy, ale nie zmienia odpowiedzi. W teorii nie jest najgorsza, ale do żadnego oblężenia nie dochodzi.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:16 Kolega się bawił. Chat udzielił mu prawidłowej odpowiedzi na pytanie o zasady, po czym on powiedział, że to błąd, na co chat przeprosił i zaczął kompletnie zmyślać 🙂

Więc działa, ale muszą popracować nad asertywnościa 🙂
Zakładam, że rozmawiamy w tym wątku wyłącznie o NotbookLM. Ciekaw jestem tego przykładu bo chciałem nabrać czat pytając o znana mi zasadę i w moim przypadku nie nabrał się. Ponownie odpowiedział zgodnie z prawdą. To co piszesz jest o tyle ciekawe, że czat przy odpowiedziach powołuje się na źródło a więc w źródle prawdopodobnie zasada musiala być mocno nieprecyzyjna skoro zmienił zdanie. Tu mój przykład na pytanie co się dzieje przy ataku wręcz gdy przy rzucie na trafienie wypadnie 1. Chciałem go nabrać, że rzut kończy się niepowodzeniem ale zgodnie z zasadami nie dał się nabrać
Spoiler:
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5096
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2011 times
Been thanked: 2611 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: PytonZCatanu »

Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5096
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2011 times
Been thanked: 2611 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: PytonZCatanu »

Dodam, że wrzuciłem materiały po angielsku, a zadaję pytania po polsku 😁
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

O tym plusie też myślałem ale nie testowałem. Niewątpliwie to duża zaleta zwłaszcza gdy bawimy się grą bez polskojęzycznej instrukcji.
Awatar użytkownika
Niewodnik
Posty: 698
Rejestracja: 01 lut 2016, 13:08
Has thanked: 127 times
Been thanked: 301 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: Niewodnik »

PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:34 Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Zapytaj co się dzieje jak zakryjesz Restaurację.
Czy jak gracz z jadem skorzysta z Dominacji, to czy traci drugi raz pieniądze w drugiej turze.
Jeśli gracz jednym zagraniem wywoła przerwę i aktywuje dominację, to co się dzieje pierwsze.
aeiou871
Posty: 1027
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 330 times
Been thanked: 478 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: aeiou871 »

Niewodnik pisze: 27 sty 2025, 10:48
PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:34 Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Zapytaj co się dzieje jak zakryjesz Restaurację.
Czy jak gracz z jadem skorzysta z Dominacji, to czy traci drugi raz pieniądze w drugiej turze.
Jeśli gracz jednym zagraniem wywoła przerwę i aktywuje dominację, to co się dzieje pierwsze.
a co to jest Dominacja w tej grze?
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

Niewodnik pisze: 27 sty 2025, 10:48
PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:34 Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Zapytaj co się dzieje jak zakryjesz Restaurację.
Czy jak gracz z jadem skorzysta z Dominacji, to czy traci drugi raz pieniądze w drugiej turze.
Jeśli gracz jednym zagraniem wywoła przerwę i aktywuje dominację, to co się dzieje pierwsze.
Tylko pamiętajcie, że odpowiedzi muszą być w zaciągniętej do źródła instrukcji. Grałem w Ark Nova kilka razy ale gra była mi tłumaczona więc nie wiem czy odpowiedzi na te pytania znajdują się w instrukcji. W szczególnych przypadkach może być wskazane zaciągnięcie FAQ a nawet stworzenie własnego pakietu trudnych pytań i klaryfikacji. NotebookLM przynajmniej w teorii nie powinien wymyślać odpowiedzi. Druga sprawa to tłumaczenie haseł kluczowych. Jeśli jako źródło daliśmy instrukcje anglojęzyczną to AI może nie zrozumieć kluczowych zwrotów podanych po polsku.
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 5096
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 2011 times
Been thanked: 2611 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: PytonZCatanu »

Niewodnik pisze: 27 sty 2025, 10:48
PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:34 Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Zapytaj co się dzieje jak zakryjesz Restaurację.
Czy jak gracz z jadem skorzysta z Dominacji, to czy traci drugi raz pieniądze w drugiej turze.
Jeśli gracz jednym zagraniem wywoła przerwę i aktywuje dominację, to co się dzieje pierwsze.
Spoiler:
Spoiler:
😛
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 27.03.2025
Awatar użytkownika
Niewodnik
Posty: 698
Rejestracja: 01 lut 2016, 13:08
Has thanked: 127 times
Been thanked: 301 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: Niewodnik »

Ajajaj miałem na myśli DETERMINACJĘ !
aeiou871
Posty: 1027
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 330 times
Been thanked: 478 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: aeiou871 »

PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:55
Niewodnik pisze: 27 sty 2025, 10:48
PytonZCatanu pisze: 27 sty 2025, 10:34 Teraz wrzuciłem materiały do Ark Nova (bo dobrze znam) i zacząłem się bawić. I muszę powiedzieć że na razie działa to całkiem obiecująco. Spróbuję wymyślić jakiś nietypowe przykłady
Zapytaj co się dzieje jak zakryjesz Restaurację.
Czy jak gracz z jadem skorzysta z Dominacji, to czy traci drugi raz pieniądze w drugiej turze.
Jeśli gracz jednym zagraniem wywoła przerwę i aktywuje dominację, to co się dzieje pierwsze.
Spoiler:
Spoiler:
😛
a wgrałeś instrukcję czy glosariusz też? bo konkretne efekty jak Dominacja powinien sobie zaciągnąć z glosariusza
Awatar użytkownika
Niewodnik
Posty: 698
Rejestracja: 01 lut 2016, 13:08
Has thanked: 127 times
Been thanked: 301 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: Niewodnik »

seki pisze: 27 sty 2025, 10:53 Tylko pamiętajcie, że odpowiedzi muszą być w zaciągniętej do źródła instrukcji. Grałem w Ark Nova kilka razy ale gra była mi tłumaczona więc nie wiem czy odpowiedzi na te pytania znajdują się w instrukcji. W szczególnych przypadkach może być wskazane zaciągnięcie FAQ a nawet stworzenie własnego pakietu trudnych pytań i klaryfikacji. NotebookLM przynajmniej w teorii nie powinien wymyślać odpowiedzi. Druga sprawa to tłumaczenie haseł kluczowych. Jeśli jako źródło daliśmy instrukcje anglojęzyczną to AI może nie zrozumieć kluczowych zwrotów podanych po polsku.
Specjalnie dałem część pytań, tak by wykraczały częściowo poza instrukcję, żeby zobaczyć, czy AI przypadkiem nie podchodzi kreatywnie do tematu.
tomg
Posty: 447
Rejestracja: 02 gru 2019, 00:00
Has thanked: 149 times
Been thanked: 216 times

Re: NootbookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: tomg »

Czy ta się ustawiać jakieś parametry przy przekazywaniu promptów (np. wyłączać tryb kreatywny) do tego narzędzia ? Czy wszystko sprowadza się do "prompt engineering" i dodanych dokumentów źródłowych ?
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

Ustawień to nie ma żadnych. Ewentualnie w promptcie można by dać takie polecenie ale z założenia powinien korzystać wyłącznie z zadanych źródeł. Myślę, że jakość odpowiedzi mocno zależy od jakości źródła i pytania. Jeśli pytamy o coś co jest w instrukcji to wg moich testów Notebook nie oszukuje. Jeśli zapytamy o coś co niekoniecznie jest wyjaśnienie a do tego źródłem jest instrukcja w innym języku niż pytanie to jak widać wyżej różnie bywa. NotebookLM jest w fazie testów i można klikając na ikonkę w górnej części zgłaszać problemy natomiast jak dla mnie przy pytaniach wprost o zasady, to się sprawdza póki co
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1263
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 165 times
Been thanked: 74 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: poooq »

Testowałem z podręcznikiem podstawowym do "Usagi Yojimbo RPG" i model radzi sobie skutecznie z interpretacją zasad, użyciem ich podczas kreacji postaci, przygotowaniem szkieletu przygody i "ubarwianiem" klimatem komiksowej Japonii. Jak na jedno źródło efekt jest zaskakująco ciekawy.
Po co piać, gdy można grać?
Spoiler:
hjk61
Posty: 90
Rejestracja: 12 paź 2022, 23:04
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 28 times
Been thanked: 59 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: hjk61 »

Trochę się myli. W zasadach do Pax Renesans robi błędy.
Twierdzi, że biskup na karcie imperium po jej ścięciu jest usuwany.
Potrafi sprzeczne informacje podawać np pytasz jacy agenci z kart atakuja w konspiracji - podaje, że wszystkie rodzaje z wyjątkiem biskupów (prawda).
Następne pytasz w jakich wojnach biorą udział agenci-pionki z karty, to AI twierdzi tym razem, że w konspiracji nie biorą udziału pionki z karty.
Ba nawet podaje z instrukcji , że atakuja wszystkie poza biskupami, a i tak twierdzi, że pionki nie atakują.
Jeden skrajny przykład z rozgrywki, który nie ma oficjalnego stanowski nt jego legalności. AI twierdzi, że akcja jest dozwolona.
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 6264
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: YT
Has thanked: 1291 times
Been thanked: 1970 times
Kontakt:

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: BOLLO »

Niesamowite narzędzie.

Tak na szybko się pobawiłem ale widzę że to może być w pewnym sensie przełom. Szczególnie dla tych co grę znają ale mają dłuższą przerwę i po ludzku zapominają jakiś drobnych mikro-zasad.
Wklejałem text i AI działa, wklejałem linki i również było ok, gotowe pliki pdf z instrukcją .....zastanawiałem się czy również AI zadziała z plikiem źródłowym który jest filmem na YT.
Jako że najlepiej znam własną grę "DIORA" i wiem że nagrałem w miarę sensowną wideoinstrukcję to posłużyłem się tym medium. Jestem w szoku!!! Pamiętam że nie mówiłem zbyt dużo o "żetonie stołówki" więc chciałem uzyskać na to odpowiedź. Ku mojemu zaskoczeniu AI odpowiedziało prawidłowo. Mało tego, AI przekonwertowało wizje na text abym mógł to nawet przeczytać. Żeby tego było mało poprosiłem o wskazanie przedziału czasowego w filmie gdzie ta informacja występuje i taki przedział AI wskazało. Jestem naprawdę pod wrażeniem tego urządzenia.

Obrazek
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

hjk61 pisze: 29 sty 2025, 16:42 Trochę się myli. W zasadach do Pax Renesans robi błędy.
Twierdzi, że biskup na karcie imperium po jej ścięciu jest usuwany.
Potrafi sprzeczne informacje podawać np pytasz jacy agenci z kart atakuja w konspiracji - podaje, że wszystkie rodzaje z wyjątkiem biskupów (prawda).
Następne pytasz w jakich wojnach biorą udział agenci-pionki z karty, to AI twierdzi tym razem, że w konspiracji nie biorą udziału pionki z karty.
Ba nawet podaje z instrukcji , że atakuja wszystkie poza biskupami, a i tak twierdzi, że pionki nie atakują.
Jeden skrajny przykład z rozgrywki, który nie ma oficjalnego stanowski nt jego legalności. AI twierdzi, że akcja jest dozwolona.
Możesz wstawić dokładne pytanie jakie mu wstawiasz? Mam podejrzenie, że używasz słowa jak np pionek, którego Gemini nie znajduje w materiale źródłowym. Generalnie trzeba nauczyć się używać AI, pamiętać że to nie człowiek z inteligencją tylko maszyna nauczona wyszukiwać określone treści i dopasowywać kontekst w razie wątpliwości. I tu czym lepsze źródło i czym dokładniejsze pytanie zgodne ze słowami kluczowymi, tym dokładniejsza odpowiedź. Ja testuje to narzędzie i ani razu mi się nie pomylił w odpowiedzi także mam takie przypuszczenia, ze on nie zrozumiał Twojego pytania.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

BOLLO pisze: 30 sty 2025, 07:34 Niesamowite narzędzie.

Tak na szybko się pobawiłem ale widzę że to może być w pewnym sensie przełom. Szczególnie dla tych co grę znają ale mają dłuższą przerwę i po ludzku zapominają jakiś drobnych mikro-zasad.
Wklejałem text i AI działa, wklejałem linki i również było ok, gotowe pliki pdf z instrukcją .....zastanawiałem się czy również AI zadziała z plikiem źródłowym który jest filmem na YT.
Jako że najlepiej znam własną grę "DIORA" i wiem że nagrałem w miarę sensowną wideoinstrukcję to posłużyłem się tym medium. Jestem w szoku!!! Pamiętam że nie mówiłem zbyt dużo o "żetonie stołówki" więc chciałem uzyskać na to odpowiedź. Ku mojemu zaskoczeniu AI odpowiedziało prawidłowo. Mało tego, AI przekonwertowało wizje na text abym mógł to nawet przeczytać. Żeby tego było mało poprosiłem o wskazanie przedziału czasowego w filmie gdzie ta informacja występuje i taki przedział AI wskazało. Jestem naprawdę pod wrażeniem tego urządzenia.

Obrazek
Brawo. Do tego właśnie jest to narzędzie, w teorii odporne na halucynacje. Jeśli dasz mu dobre źródła i pytanie zadasz precyzyjnie to szybko znajduje prawidłową odpowiedź. Co do YouTube'a to w tym narzędziu nie używałem i nie jestem pewien. Jest szansa, że zadziała ponieważ model Gemini advanced (prawdopodobnie na bazie tych modeli działa NotebookLM), ma zdolność researchu w materiałach filmowych na YouTube. Jest nawet specjalne rozszerzenie AI, które umożliwią głęboki research w materiałach tekstowych, internetowych i multimedialnych, które w parę chwil jest w stanie przeanalizować setki materiałów, godziny filmów i wyciągnąć z nich raport z konkretnymi wskazówkami. Czy tą funkcję Google zaimplementował w jakimś stopniu do Notebooka nie jestem pewien.

Edit. Sprawdziłem. Można dać mu linka do YouTube. Nie analizowałem jak się sprawuje ale w teorii możesz notebooka użyć nawet w momencie gdy np wydawnictwo nagrało film z prezentacja nowych gier a Tobie nie chce się oglądać materiału więc możesz poprosić Notebooka aby stworzył Ci np streszczenie jakie tytuły zostaną wydane.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3587
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1229 times
Been thanked: 1447 times

Re: NotebookLM AI jako wsparcie w zasadach gier

Post autor: seki »

BOLLO Sorry za post pod postem. Zrobiłem test. Dałem mu linka do Twojego filmu o Podwodnych miastach i po 10 sekundach zapytałem co Karol sądzi o grze w swoim podsumowaniu. Dał mi od ręki poniższą odpowiedź. Czy jest zgodna z materiałem źródłowym, oceń sam :)
Spoiler:
Ciekawą funkcją Notebooka jest generowanie czegoś w rodzaju podcastu na zadany temat ze źródeł. Możesz np przejść do zakładki studio i poprosić by wygenerował podcast, w którym dwóch rozmówców w sposób naturalny będzie dyskutować na temat tego czy recenzja Karola jest zrobiona dobrze czy źle ;) To tylko przykład, ale pokazuje możliwości tego narzędzia.
ODPOWIEDZ