Strona 1 z 1

Spór o bór 2 - pytania o zasady

: 20 lut 2025, 19:58
autor: Michal12345678987
Witajcie
mam problem ze zrozumieniem zasad dotyczacych przejmowania tamy.
Czy kiedy atakujący wyłoży wszystkie potrzebne karty do danej części tamy, to obrońca musi dołożyć swoją, żeby nastąpiło porównanie
czy może zwlekać do póki kładzie karty na inne części tamy?

Re: Spór o bór 2 - pytania o zasady

: 20 lut 2025, 20:31
autor: windziarz44
W instrukcji stoi:
Atakujący deklaruje.
Jak obaj gracze wyłożyli-porównujecie, kto wygrywa.
Jeśli tylko atakujący wyłożył, to po deklaracji musi wykazać (wyjasnić), że nieważne, jakie karty dołączyłby obrońca, to i tak atakujący wygra.