Arydia: The Paths We Dare Tread - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Poochacz
Posty: 613
Rejestracja: 16 maja 2014, 17:27
Has thanked: 164 times
Been thanked: 389 times

Arydia: The Paths We Dare Tread - pytania i wątpliwości

Post autor: Poochacz »

O, póki pamiętam: każdemu z bohaterów na początku wybieramy jakąś cechę: "the Clumsy", "the Kind" itp. Co robicie gdy
Spoiler:
grik81
Posty: 118
Rejestracja: 21 lis 2023, 10:22
Has thanked: 45 times
Been thanked: 62 times

Re: Arydia: The Paths We Dare Tread (Cody Miller)

Post autor: grik81 »

Poochacz pisze: 31 mar 2025, 10:18 Drugi raz już piszę bo jakieś dziwne hocki-klocki się z forum dziś dzieją...

Na początku przyznajemy naszym bohaterom różne cechy "the Clumsy", "the Nervous" itp. Co robicie gdy
Spoiler:
Pytanie, czy to tak działa, że poprzednie cechy można zastosować do bieżącej sytuacji. Nie kojarzę też, żeby gdzieś to było wskazane, że wszystkie te cechy są już na stałe przypisane do bohatera.

Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka ;) traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
Awatar użytkownika
Poochacz
Posty: 613
Rejestracja: 16 maja 2014, 17:27
Has thanked: 164 times
Been thanked: 389 times

Re: Arydia: The Paths We Dare Tread (Cody Miller)

Post autor: Poochacz »

grik81 pisze: 31 mar 2025, 10:22
Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka ;) traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
Właśnie się zastanawiam gdy np. pomożemy komuś i dostaniemy jakiś status a może kiedyś spotkamy jego brata czy cuś to niby bylibyśmy upoważnieni do skorzystania z owego statusu tyle że po drodze znów coś zrobiliśmy i dostaliśmy nowy. I jak do tego podejść... Chyba że to się nie stanie to wtedy nie ma tematu 😄
grik81
Posty: 118
Rejestracja: 21 lis 2023, 10:22
Has thanked: 45 times
Been thanked: 62 times

Re: Arydia: The Paths We Dare Tread (Cody Miller)

Post autor: grik81 »

Poochacz pisze: 31 mar 2025, 10:31
grik81 pisze: 31 mar 2025, 10:22
Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka ;) traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
Właśnie się zastanawiam gdy np. pomożemy komuś i dostaniemy jakiś status a może kiedyś spotkamy jego brata czy cuś to niby bylibyśmy upoważnieni do skorzystania z owego statusu tyle że po drodze znów coś zrobiliśmy i dostaliśmy nowy. I jak do tego podejść... Chyba że to się nie stanie to wtedy nie ma tematu 😄
Hehe, widzę, że pojawia się syndrom Baldurs Gate 3 - gra jest zbyt rozbudowana i nie wiadomo jakie jeszcze mechaniki zostały ukryte tu i tam ;)

Ale zawsze można to gdzieś zapisać. Już chyba salaba pisała, że w tej grze wypada robić notatki, bo potem można się pogubić co i jak i to faktycznie może mieć sene - ja nie robiłem do tej pory, ale coraz poważniej to rozważam. To może być zarazem ciekawa część samej rozgrywki.
ODPOWIEDZ