Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
O, póki pamiętam: każdemu z bohaterów na początku wybieramy jakąś cechę: "the Clumsy", "the Kind" itp. Co robicie gdy
Spoiler:
w trakcie gry dostajecie jakąś nową cechę? Nie ma tam miejsca na ich składowanie więc po prostu wymieniam jedną na drugą. Ale z czasem postacie nawet i kilkakrotnie dostają nowe cechy i nie wiem czy gdzieś tam fabularnie nie staje się problemem jeśli tego nie zapisuję...
Poochacz pisze: ↑31 mar 2025, 10:18
Drugi raz już piszę bo jakieś dziwne hocki-klocki się z forum dziś dzieją...
Na początku przyznajemy naszym bohaterom różne cechy "the Clumsy", "the Nervous" itp. Co robicie gdy
Spoiler:
fabuła nakazuje Wam przyznać inną cechę w trakcie gry? Zapisujecie to gdzieś? Ja po prostu zastępowałem ale z czasem w ich miejsce pojawiają się znowu to nowe i nie wiem czy gdzieś historia nie nawiąże do nich a ja już nie pamiętam jacy oni tam po drodze byli...
Pytanie, czy to tak działa, że poprzednie cechy można zastosować do bieżącej sytuacji. Nie kojarzę też, żeby gdzieś to było wskazane, że wszystkie te cechy są już na stałe przypisane do bohatera.
Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
grik81 pisze: ↑31 mar 2025, 10:22
Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
Właśnie się zastanawiam gdy np. pomożemy komuś i dostaniemy jakiś status a może kiedyś spotkamy jego brata czy cuś to niby bylibyśmy upoważnieni do skorzystania z owego statusu tyle że po drodze znów coś zrobiliśmy i dostaliśmy nowy. I jak do tego podejść... Chyba że to się nie stanie to wtedy nie ma tematu
grik81 pisze: ↑31 mar 2025, 10:22
Ja zasadniczo podmieniam, a stare odkładam do woreczka traktuję to bardziej jako element rozwoju postaci - lepsze cechy/nazwy profesji itp. I nie wiem czy gdzieś później będą jakieś nawiązania (w sumie ciekawe czy tak będzie lub nie).
Właśnie się zastanawiam gdy np. pomożemy komuś i dostaniemy jakiś status a może kiedyś spotkamy jego brata czy cuś to niby bylibyśmy upoważnieni do skorzystania z owego statusu tyle że po drodze znów coś zrobiliśmy i dostaliśmy nowy. I jak do tego podejść... Chyba że to się nie stanie to wtedy nie ma tematu
Hehe, widzę, że pojawia się syndrom Baldurs Gate 3 - gra jest zbyt rozbudowana i nie wiadomo jakie jeszcze mechaniki zostały ukryte tu i tam
Ale zawsze można to gdzieś zapisać. Już chyba salaba pisała, że w tej grze wypada robić notatki, bo potem można się pogubić co i jak i to faktycznie może mieć sene - ja nie robiłem do tej pory, ale coraz poważniej to rozważam. To może być zarazem ciekawa część samej rozgrywki.