Paradise: A Wastepunk Boardgame (Alessandro Montagnani)
: 24 cze 2025, 14:35
autor: Sheade
Kurz po Waste Knights jakiś czas temu opad, a tymczasem na horyzoncie zbliża się kolejna horda zawadiaków chcących ograbić nasze portfele i resztki godności.
Paradise: A Wastepunk Boardgame autorstwa Alessandro Montagnani (jego druga gra) w wydaniu Mindwork Games. Czy macie jakieś wnioski po kampanii Sniper Elite i możecie nieco więcej rzucić światła na ich wiarygodność?
Paradise: A Wastepunk Boardgame autorstwa Alessandro Montagnani (jego druga gra) w wydaniu Mindwork Games, które na GF mają takie kampanie jak: Sniper Elite i nadchodzące Mythic Battles (wykupiona licencja od Mythic Games). Czy macie jakieś wnioski po kampanii Sniper Elite i możecie nieco więcej rzucić światła na ich wiarygodność?
Nie wiem skąd te info o poprzednich kampaniach Mindwork Games.
Z tego co kojarzę to Mythic Battles od dawna należy do wydawnictwa Monolith, znanego głównie z conana, w zeszłym roku mieli kampanie na 3 część z tematem mitologii egipskiej.
Sniper Elite z kolei to Rebellion Unplugged oddział dużej firmy, Rebellion, wydawcy min 2000 A.D. Na gamefound był reprint Sniper Elite również robiony przez Rebellion. Z tego wynika że to ich pierwsza gra na wspieraczce.
Re: Paradise: A Wastepunk Boardgame (Alessandro Montagnani)
: 24 cze 2025, 23:47
autor: Sheade
Masz racje, popatrzyłem na niewłaściwe informacje i mnie one zmyliły.
Re: Paradise: A Wastepunk Boardgame (Alessandro Montagnani)
: 06 lip 2025, 22:41
autor: Sheade
Gdyby kogoś zainteresowało, to autorzy przebudowali pledge i teraz za 59 € można mieć wersje bazową z wszystkimi czteroma frakcjami (wcześniej kosztowało to 89€, miało tylko dwie, a dwie pozostałe - osobno kosztowały po 29€).
Re: Paradise: A Wastepunk Boardgame (Alessandro Montagnani)
: 07 lip 2025, 19:37
autor: Zaan84
Gdyby kogoś nadal interesowało, to kampania została anulowana.
Re: Paradise: A Wastepunk Boardgame (Alessandro Montagnani)
: 08 lip 2025, 00:03
autor: Sheade
Wcale mnie to nie dziwi. No cóż, może to i lepiej dla wszystkich, bo jak maja takie podejście do produktu i kampanii to moglby z tego niepotrzebne problemy wyjść. Szkoda tylko świetnych artworków.