1) Pulapki - w drodze wyjatku jedyny zasob ktory kupujemy w ciemno. Nie starczylo miejsca na planszy? Proponowalbym ich wylozenie jak potworow
2) Awanturnicy - po co glupi automat, jak moga to robic gracze? Ten najbardziej przyjazny jako pierwszy podsuwa nieszczesnika temu mrocznemu itp.
Pozwoli to zrobic druzyny troche sprawnejsze w penetracji, by zbilansowac korzysci wynkajace pulapek wybieranych wg decyzji a nie losu:)
Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
To się całkowicie kłóci z planowaniem. Już wolałbym, aby najmniej mroczny gracz wybierał darmozjada sobie, potem drugi, a na końcu mroczny pan zostaje z tym, którego nikt nie chce.ragozd pisze:2) Awanturnicy - po co glupi automat, jak moga to robic gracze? Ten najbardziej przyjazny jako pierwszy podsuwa nieszczesnika temu mrocznemu itp.
Pozwoli to zrobic druzyny troche sprawnejsze w penetracji, by zbilansowac korzysci wynkajace pulapek wybieranych wg decyzji a nie losu:)
- pabula
- Posty: 2111
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 70 times
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Można przecież wybrać się do wioski i trochę obniżyć swój poziom mroczności... Przez to możemy decydować o bohaterze jakiego dostajemy... Albo zrobić akcję dzięki której podniesiemy się na tym torze i też zmienić swój "głupi automat"ragozd pisze:2) Awanturnicy - po co glupi automat, jak moga to robic gracze? Ten najbardziej przyjazny jako pierwszy podsuwa nieszczesnika temu mrocznemu itp.
Pozwoli to zrobic druzyny troche sprawnejsze w penetracji, by zbilansowac korzysci wynkajace pulapek wybieranych wg decyzji a nie losu:)
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Roznica jest taka, ze w wersji draco druzyny sa mile dla lochow, w wersji mojej - wredne.draco pisze: To się całkowicie kłóci z planowaniem. Już wolałbym, aby najmniej mroczny gracz wybierał darmozjada sobie, potem drugi, a na końcu mroczny pan zostaje z tym, którego nikt nie chce.
Jesli uwazasz draco, ze mozesz sobie zaplanowac kolejke w mrocznosci kiedy ta sama akcja moze dac 1 lub 2 albo nic - powodzenia
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pabula - dobra gra ma to do siebie, ze nie mozna w niej zrobic wszystkiego, czego sie chce. Dodatkowo, jesli wszyscy gracze chca tego samego, nie wszyscy to zrobia. I teoretycznie dobry ruch robi sie zly, bo jest czwarty, zmarnowany.
Dodatkowo - bedzie np powodowalo sytuacje, ze kazdy che
I wracamy do punktu wyjscia.
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Dobieranie drużyny jest ok w grze. Większa losowość nieprzewidywalność by była w proponowanych przez Was wariantach. Natomiast nie podobały mi się losowe pułapki. W 2 roku jest lepiej bo wybieram z dwóch. Ale i tak jak ciągnąłem karty to się zastanawiałem co dostanę i czy mi się w ogóle przyda.
Natomiast ja bym nic nie zmieniał po pierwszej rozgrywce a zagrał drugi raz w "doświadczonym" gronie z pełną świadomością jak się powinno grać.
Natomiast ja bym nic nie zmieniał po pierwszej rozgrywce a zagrał drugi raz w "doświadczonym" gronie z pełną świadomością jak się powinno grać.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Jaka nieprzewidywalnosc? Raczej pewnosc, ze wspolgracze dorzuca ci najbardziej wrednego dla ciebie awanturnika.
Yosz - w obecnej postaci DL nie skusi mnie na ponowna rozgrywke. Jest tyle fajniejszych dla mnie gier![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z pelna swiadomoscia wiec odmowie DL![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Yosz - w obecnej postaci DL nie skusi mnie na ponowna rozgrywke. Jest tyle fajniejszych dla mnie gier
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z pelna swiadomoscia wiec odmowie DL
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
po pierwszej partii z Madzią i znajomymi stwierdzili zgodnie, że szybko chcą zagrać ponownie
ja widzę oczywiście małe problemy, ale to po prostu kwestia nastawienia - czy to nawet nie jest napisane w instrukcji? to nie ma być gra, którą można w pełni kontrolować, czy każda musi być taka? cieszę się, że nie i że czasami po prostu z radością można zobaczyć, jak wszystkie Twoje plany legły w gruzach
ja widzę oczywiście małe problemy, ale to po prostu kwestia nastawienia - czy to nawet nie jest napisane w instrukcji? to nie ma być gra, którą można w pełni kontrolować, czy każda musi być taka? cieszę się, że nie i że czasami po prostu z radością można zobaczyć, jak wszystkie Twoje plany legły w gruzach
Re: Dungeon Lords - ograniczenie losowosci
Bo to nie jest gra z tych gdzie łapiemy się za głowę w turze 4 marudząc "ojejku nie wykonałem swojego optymalnego wymyślonego przed rozgrywką ruchu i przez to teraz moja strategia przyniesie mi max 2 miejsce ze stratą co najmniej 3 punktów do lidera"
Zgadzam się z melee
A co do ustalania przez graczy tego kto trafia do lochów to efekt będzie taki że wywali się z gry aspekt manipulowania swojego evilometra. Będzie się liczyło tylko czy dużo czy mało. Co może zubożyć rozgrywkę
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zgadzam się z melee
A co do ustalania przez graczy tego kto trafia do lochów to efekt będzie taki że wywali się z gry aspekt manipulowania swojego evilometra. Będzie się liczyło tylko czy dużo czy mało. Co może zubożyć rozgrywkę