Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xawerka pisze:Jeżeli karta intrygi wskazuje, żeby np. dodać 2 to czy mając kostkę o wartości 5 mogę użyć tej karty i zwiększyć do 6? I tak samo gdy jest minus 2 to czy mogę użyć do kostki na której są dwa oczka i pomniejszyć ją do 1 ?
Jak masz odjąć wynik od kości musisz wybrać taką która spełni wymagania w maksymalnie.:
RedImp pisze:PYTANIE 5. Czy rozpatrując efekt przykładowego wydarzenia gdzie każdy z graczy musi zastosować modyfikator -2 do wybranej swojej kości gracz może wybrać przykładowo kość z wynikiem 1? W efekcie nic się nie stanie.
Odp. W przypadku efektów kart wydarzeń gracz zmuszony do zastosowania modyfikatora do swojej kości musi wybrać swoją kość gdzie ten modyfikator będzie w pełni zrealizowany w przypadku braku takiej możliwość wybiera kość gdzie ten modyfikator jest spełniony w największym zakresie. Przykładowo jeśli gracz posiada kości z wynikami 1,2,3,5 a efekt wydarzenia wymaga zastosowania modyfikatora -3 do wybranej swojej kości wtedy musi wybrać kość z wynikiem 5. Jeżeli modyfikator wynosiłby -2 wtedy gracz miałby do wyboru kość z wynikiem 3 albo 5.
Co do dodawania to możesz wybrać swoją kość o wartości 5 i podnieś ją do 6 "marnując" jeden plus.
Gracz A zagrywa tę karte na graczy B i C. Jak jest z obroną, czy obydwaj gracze się muszą obronić czy wystarczy że jeden się obroni i karta jest anulowana?
Gracz A zagrywa tę karte na graczy B i C. Jak jest z obroną, czy obydwaj gracze się muszą obronić czy wystarczy że jeden się obroni i karta jest anulowana?
RedImp pisze:
PYTANIE 15. Czy jak jest na karcie odniesienie do dowolnej kości ("wybierz kość") i coś z nią zrób to czy można się bronić przed tym ulicznymi kuzynami i kontrami ?
Odp. Tak można, jeśli gracz będzie chciał modyfikować twoją kość. Ważne, aby gracz zagrywający taką kartę intrygi powiedział wyraźnie " będę modyfikował / przenosił / zamieniał miejscami twoją kość". Gracz ten nie musi mówić, którą kość konkretnie a ujawnia swój zamiar dopiero, kiedy intryga nie jest anulowana/przejmowana w żaden sposób. Możliwa jest także sytuacja, że gracz zechce zamienić dwie kości miejscami, które należą do jego dwóch oponentów wtedy oboje mogą się bronić zgodnie z zasadami i w kolejności zgodnej z kolejnością graczy w turze.
Czyli jak jeden się wybroni karta jest anulowana, ale o ewentualnej obronie gracze decydują według kolejność w danej turze.
Jak się jeden wybroni to znaczy że jego ludzi nie przepiłeś i nie oddadzą swego miejsca i nie ważne czy udało ci się z tą drugą stroną.
To ja jeszcze ponowię pytanie na które chyba nikt jeszcze nie odpowiedział a padło tu kilka razy. Czy jeśli nam się skończą żetony władzy i nadchodzi chwilą gdy mamy jakiś dołożyć to czy dostajemy punkt wladzy nie dokladajac go?
I jeszcze jedno. Jest wyraźnie napisane że nie dostajemy punktu wladzy jeśli przenosimy żeton władzy. A co jeśli go dokładamy? Ale nie w fazie dominacji ale na przyklad za pomocą postaci?
Jeżeli w trzeciej turze korzystamy z pierwszego kafla obszaru Troy i za 4 monety dokładamy na obszar Troy nowy znacznik władzy to czy jeżeli ten znacznik dokładamy na obszar w którym ten znacznik będzie naszym pierwszym znacznikiem to dostajemy za to punkt na torze władzy czy nie dostajemy bo punktujemy za nowe znaczniki tylko w fazie dominacji?
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
Ad. dwa poprzednie: wg mnie punkty za dołożenie znacznika władzy dostaje się tylko wtedy gdy znacznik dokładany jest w fazie dominacji. W innym przypadku brak punktów.