Mamy zapowiedź od Z-Mana i Jak-grać-wideło w wersji angielskiej.
Stronica BGG
Instrakszyn!
Czas gry - 20 minut
2-4 graczy
Będzie wersja PL od Rebela
Okładeczka PL:
Okładeczka
Cena - 39 dolców Wuja Sama.
O rany, jak ja dawno nie widziałem w użyciu tego słowa .
Nie wszyscy, nie wszyscy
W tegorocznym opracowaniu gimnazjalnym z chemii z OPERONU na okładce jest węgiel pięciowiązalny , więc już nic mnie nie dziwi w kwestii niemerytorycznego przygotowywania materiałów naukowych dla szerokiego odbiorcy.
W końcu to nie Leacock, tylko Kane Klenko
Dlatego skojarzenia z Fuse są jak najbardziej na miejscu
Im mniej osób tym trudniej. Niestety nie ma tu mechanizmu porządnego skalowania. W 4 osoby każdy ma swój kawałek samolotu do obsłużenia, z drobnymi jedynie wypadami. W 2 osoby biegamy po pokładzie jak poparzeni. Jest znacznie trudniej i przez to (dla nas) przyjemniej.sowacz pisze: ↑05 sie 2019, 15:16 Jakie macie doświadczenie ze skalowalnością i trudnością tej gry? Do tej pory grałem tylko w 4 osoby, gra się fajnie, w trakcie rozgrywki wpada się w takie "flow", uczucie jak na lini produkcyjnej (wspaniała rekomendacja zagraj, by sprawdzić jak to jest pracować przy taśmie produkcyjnej!). Po dwóch rozgrywkach (w sumie graliśmy więcej razy) dostrzegliśmy jednak, że gra nie stawia nam wyzwań. Liczba dropsów przy timerze nie spada poniżej 2 raczej, sporadycznie spadnie do 1. Zwiększenie poziomu trudności polega tylko na zwiększeniu liczby kart miast w trakcie rozgrywki, co przyczynia się tylko do wydłużenia rozgrywki i paradoksalnie do zmniejszenia jej trudności, bo przez to, że karty miast pojawiają się gęściej, są mniejsze odległości między nimi. Graliśmy na najwyższym poziomie trudności wraz z talią wydarzeń i nie było wyzwania.
Spróbuję niedługo z mniejszą liczbą graczy, zobaczę jak wtedy będzie z trudnością. Coś mi się jednak wydaje, że w 4 osoby bez house rule'a zmniejszającego czas z 2 minut do 1:45 czy nawet 1:30 się nie obejdzie.