Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Iuvi Games
- Posty: 36
- Rejestracja: 07 kwie 2019, 21:19
- Been thanked: 70 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Cześć.
Zapraszam na przedpremierowe pokazy gry Solar City:
https://www.facebook.com/events/346295343396657/
https://www.facebook.com/events/374279330241550/
Te osoby, które wypełniły zgłoszenie przesłane od Zagramw.to otrzymały maila z instrukcją do gry i informacją o wydarzeniach. Istnieje możliwość odbioru osobistego gry podczas tych wydarzeń. Proszę o wysłanie zwrotnego maila w tym temacie na sc@iuvi.pl
Wysyłka kurierem rozpacznie się z końcem przyszłego tygonia.
Oficjalna premiera gry - 10.10.2020.
Pozdrawiam
(Marcin)
Zapraszam na przedpremierowe pokazy gry Solar City:
https://www.facebook.com/events/346295343396657/
https://www.facebook.com/events/374279330241550/
Te osoby, które wypełniły zgłoszenie przesłane od Zagramw.to otrzymały maila z instrukcją do gry i informacją o wydarzeniach. Istnieje możliwość odbioru osobistego gry podczas tych wydarzeń. Proszę o wysłanie zwrotnego maila w tym temacie na sc@iuvi.pl
Wysyłka kurierem rozpacznie się z końcem przyszłego tygonia.
Oficjalna premiera gry - 10.10.2020.
Pozdrawiam
(Marcin)
"IUVI Games - jeden wydawca, wiele światów"
Obserwuj nas na:
FB: IUVI-Games
Instagram: @iuvigames
Obserwuj nas na:
FB: IUVI-Games
Instagram: @iuvigames
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Czy planowane są pokazy w innych miastach?Iuvi Games pisze: ↑25 wrz 2020, 01:32 Cześć.
Zapraszam na przedpremierowe pokazy gry Solar City:
https://www.facebook.com/events/346295343396657/
https://www.facebook.com/events/374279330241550/
Te osoby, które wypełniły zgłoszenie przesłane od Zagramw.to otrzymały maila z instrukcją do gry i informacją o wydarzeniach. Istnieje możliwość odbioru osobistego gry podczas tych wydarzeń. Proszę o wysłanie zwrotnego maila w tym temacie na sc@iuvi.pl
Wysyłka kurierem rozpacznie się z końcem przyszłego tygonia.
Oficjalna premiera gry - 10.10.2020.
Pozdrawiam
(Marcin)
- Senior
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 mar 2008, 00:58
- Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Cześć,karp pisze: ↑25 wrz 2020, 09:08Czy planowane są pokazy w innych miastach?Iuvi Games pisze: ↑25 wrz 2020, 01:32 Cześć.
Zapraszam na przedpremierowe pokazy gry Solar City:
https://www.facebook.com/events/346295343396657/
https://www.facebook.com/events/374279330241550/
Te osoby, które wypełniły zgłoszenie przesłane od Zagramw.to otrzymały maila z instrukcją do gry i informacją o wydarzeniach. Istnieje możliwość odbioru osobistego gry podczas tych wydarzeń. Proszę o wysłanie zwrotnego maila w tym temacie na sc@iuvi.pl
Wysyłka kurierem rozpacznie się z końcem przyszłego tygonia.
Oficjalna premiera gry - 10.10.2020.
Pozdrawiam
(Marcin)
Bardzo byśmy chcieli, ale nie wiem, czy przy obecnej pracy z wysyłką byłoby to możliwe.
Jakby co, damy znać
- ThunderFantastic
- Posty: 112
- Rejestracja: 23 gru 2018, 20:33
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 16 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Ku swojemu zdziwieniu wczoraj przed północą dostałem maila od kuriera z paczką od Ateneum... Co za Ateneum, nie znam nic takiego... Strach w oczach i to przed snem . A tu mnie z rana olśniło, że to przecież IUVI wysłało najpewniej Solar City . Tylko ta waga, blisko 20kg mam nadzieję, że to tylko waga standardu paczki
- yosz
- Posty: 6364
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 491 times
- Kontakt:
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Jak macie kilka minut i ciekawi jesteście jak gra wygląda po rozpakowaniu to zapraszam. Dodatkowo parę słów (czy raczej napisów) o tym jak się gra.
https://www.youtube.com/watch?v=hfSInOmHOzU
https://www.youtube.com/watch?v=hfSInOmHOzU
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Paczka odebrana Też miałem napisane że 20kg, na szczęście było bliżej 2 Wygląda na wykonaną bardzo porządnie i estetycznie. Teraz tylko znaleźć czas zagrać...
Liosan
Liosan
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 18 maja 2012, 15:43
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Has thanked: 203 times
- Been thanked: 75 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Ja paczki nie dostałem i się nie zapowiada ale dwie trzyosobowe partie za mną, więc...
Gra jest na plus. Nic mi nie urwało, ale z chęcią zasiądę do rozgrywki. Ciekawi mnie jak się skaluje bo grałem tylko w trzy osoby, a są kafelki, które mogą różnie działać zależnie od liczby graczy, a raczej częstotliwości aktywacji etc. (Chociaz z mniejszą liczbą graczy idzie mniejsza liczba rund).
Generalnie wygląda to na bardzo regrywalną grę. Zmienne sety budynków podstawowych, cała masa budynków specjalnych, , których tylko część wchodzi do każdej gry.
Podczas rozgrywki jest nad czym pokminić, np. kiedy przesiąść się z zarabiania kasy na zarabianie punktów, co i w jakiej kolejności i kiedy odpalić.
Interakcja pośrednia występuje przez podbieranie kafelków specjalnych głównie, jak i blokowanie "slotów" do odpalenia rzędu/kolumny.
Nie mam porównania do innych gier w budowanie miasta. Jedyny mój "zarzut" jest taki, że jak nie jestem jakimś klimaciarzem, tak ta gra wydaje mi się totalnym abstraktem. Tzn. klimatu w niej mniej niż w Zamkach Burgundii .
No może jeszcze to, że nie ma tutaj ikonografii tylko opis, który w pełnej wersji występuje na kartach danych kafelków, a nie na nich samych. Na kafelkach nie ma informacji co robią po zamianie na ogród. Późną porą i po kilku piwach trochę to było uciążliwe.
Wykonanie jest na bardzo dobrym poziomie. Początkowo trochę dziwnie wyglądały cienkie plansze graczy na tle reszty, ale mimo że wolał bym tekturę, wyglądają na bardzo porządne (cos bardziej jak tworzywo ala sztywna cerata niz tektura). Wypraska super, z tym, że nie pomieści dodatków chyba (tego nie jestem pewien).
Jak napisałem na wstępie nie urwało, ale raczej byłem pozytywnie zaskoczony i z chęcią zasiądę do kolejnych partii jesli bedzie okazja!
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Jesteśmy po pierwszych partiach - na razie "2" osobowe partie
(oczywiście najłatwiej wytykać błędy ale jest to po prostu nasza opinia i mamy nadzieję nikogo nie urazić )
1. Po pierwsze wielkie brawa za samo wydanie - gra kupiona na zagramwto - nie dość, że jednak udało się wydać grę to wykonana jest naprawdę solidnie
- chyba pierwszy raz ani jeden żeton nie porwał się podczas wystrzeliwania z wypraski
2. Dla dwóch osób mechanika wg mnie jest idealna - gramy wtedy konkretnie przeciwko sobie - podbieranie budynków / blokowanie pól,
nie wiem czy w więcej osób - szczególnie we 4, nie przerodzi się to w pielenie własnego ogródka i totalne nie patrzenie na resztę - zanim dojdzie
nasza kolej mamy zablokowane 3 kolejne kombinacje wiersz/kolumna więc planowanie będzie dużo bardziej chaotyczne,
(podobnie ma to miejsce w grze Glen More - jedna z naszych ulubionych gier na dwie osoby - w której negatywna interakcja i podglądanie przeciwnika
w dwie osoby jest obowiązkiem zaś w więcej osób praktycznie nie istnieje..)
3. Sposób przygotowania partii daje sporą regrywalność oraz mocno wpływa na tworzenie coraz to nowych "combo" które stanowią trzon tej gry,
- całą rozgrywkę zarządzamy kolejnością budowania / aktywacji oraz balansem pomiędzy zdobywaniem waluty oraz punktów,
- pamiętajmy, że przeciwnik ma do dyspozycji ten sam zestaw więc podbieranie i utrudnianie występuje praktycznie przy każdej decyzji,
4. Drobny szczegół: brak znacznika pierwszego gracza - wykorzystaliśmy ten który miał służyć jako znacznik rundy - a rundy oznaczyliśmy zielonym znacznikiem
(w dwie osoby zostaje ich sporo w pudełku)
- turę nie zawsze rozpoczyna gracz "kolejny", już przy dwóch osobach było to zmienne np jedna osoba dwie tury z rzędu rozpoczynała,
a ma to spore znacznie - gdy chcemy odpalić combo przed tym jak zniweczy nam ten plan nasz przeciwnik,
5. Kafelki:
- wykonanie bardzo dobre, grube solidne,
- niestety zlewają się "graficznie" - przy pierwszych partiach i zapełnionej planszy w naszym "mieście" ciężko rozróżnić jeden budynek od drugiego,
zapewne pomocne byłyby grube ramki kolorystyczne albo bardziej kontrastowe tła kafelków,
- opis kafelka jedynie co do aktualnej funkcji - brak informacji co otrzymamy po zmianie wieżowca na ogród - stąd co i rusz szukanie napisu co to za budynek i potem doczytywanie z kart leżących obok co otrzymamy po zamianie - z czasem pewnie uda się nauczyć funkcji, na początku jest to utrudnienie,
6. Jak już jesteśmy przy czytaniu funkcji z kart - karty są bardzo dobrej jakości, jednak tekst jest bardzo mały w stosunku do wielkości samych kart oraz grafik - można by pokusić się o inne proporcje,
7. A będąc przy proporcjach, żetony zajmują naprawdę sporo miejsca - monety, którą ciągle przenosimy z jednej strony stołu na drugą są wg nas dużo za duże, wiele różnych gier mamy za sobą i po prostu te "monety" totalnie nie przypadły nam do gustu ani wielkością ani przejrzystością,
8. Plansze miast: ciekawy materiał, wyglądają bardzo solidnie, na pierwszy rzut oka nasuwa nam się pytanie: czemu nie są takiej samej grubości jak żetony?
W głowie już mnożą się porównania do bardzo słabych plansz papierowych, które wyginają się, odkształcają i są na prawdę nieprzyjemne - chociażby z cywilizacji,
ale już po pierwszej partii jesteśmy bardzo ale to bardzo pozytywnie zaskoczeni !!! Są na prawdę super!
- jedyny zarzut, tory z których wynika ile posiadamy budynków oraz jaką cenę musimy zapłacić za obecnie kupowany - są wg nas totalnie nieintuicyjne,
z jednej strony mają pokazywać dokładną cenę totalnie ją zakrywając, z drugiej zaczynamy od "0" którego nie ma, z trzeciej co i rusz gubimy się czy już aktualizowaliśmy ten tor? i która cena jest aktualna w kółko i tak przeliczając na nowo budynki
Pomarudziliśmy trochę, ale Gra bardzo nam się spodobała, dla dwóch osób bardzo fajny tytuł - wariant solo do sprawdzenia, jak i gra w więcej osób, ale na dziś pewnik, że w dwie osoby często będziemy do niej wracać, szczególnie, że kafli jest cała masa i aż się chcę poznać je wszystkie - a w szczególności mieszankę ich możliwości na planszy!
- Senior
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 mar 2008, 00:58
- Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Hejka,
dzięki za podzielenie się opinią. Cieszę się, że gra się spodobała.
Dziękujemy też za uwagi związane z user experience. Weźmieny je pod uwagę, jesli przyjdzie nam zlecać dodruk... a nuż coś takiego się wydarzy....
Pozdrawiam
Marcin Ropka
dzięki za podzielenie się opinią. Cieszę się, że gra się spodobała.
Znacznik pierwszego gracza nie jest potrzeby, bo nie ma w grze czegośc takiego, jak pierwszy gracz. Grę rozpoczyna jedna osoba i idziemy dalej, płynnie przeskakując między graczy, zgodnie z zasadami kirtunki ruchu wskazówek zegara. To, że ktoś opóźni koniec rundy, kładać Obiekt Publiczny albo Wieżowiec w zakjęrym rzędzie / kolumnie) jest częścią strategii (zwłaszcza pod koniec rozgrywki).4. Drobny szczegół: brak znacznika pierwszego gracza - wykorzystaliśmy ten który miał służyć jako znacznik rundy - a rundy oznaczyliśmy zielonym znacznikiem
(w dwie osoby zostaje ich sporo w pudełku)
Gdybyśmy zastosowali karton w planszach gracza, to - przy tak dużej powierzchnii - mogłyby się wygiąć pod wpływem wilgoci. Papier + wilgoć to nie jest dobre połączenie przy dużych powierzchniach.8. Plansze miast: ciekawy materiał, wyglądają bardzo solidnie, na pierwszy rzut oka nasuwa nam się pytanie: czemu nie są takiej samej grubości jak żetony?
W głowie już mnożą się porównania do bardzo słabych plansz papierowych, które wyginają się, odkształcają i są na prawdę nieprzyjemne - chociażby z cywilizacji,
ale już po pierwszej partii jesteśmy bardzo ale to bardzo pozytywnie zaskoczeni !!! Są na prawdę super!
Dziękujemy też za uwagi związane z user experience. Weźmieny je pod uwagę, jesli przyjdzie nam zlecać dodruk... a nuż coś takiego się wydarzy....
Pozdrawiam
Marcin Ropka
- Gambit
- Posty: 5298
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 529 times
- Been thanked: 1905 times
- Kontakt:
- yrq
- Posty: 993
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 353 times
- Been thanked: 374 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Podrzucam swoją reckę
Tych paru drobnych przeszkadzających mi rzeczy nie wrzucałem w tekst, lista poniżej:
Tych paru drobnych przeszkadzających mi rzeczy nie wrzucałem w tekst, lista poniżej:
- tor liczby wieżowców i ogrodów - zbyteczny element, musimy raczej pamiętać, by przesunąć kosteczki, niż korzystamy z nich gdy budujemy - niewygodnie się z niego korzysta. W praktyce gramy bez kosteczek i za każdym razem liczymy kafelki (mniej uciążliwe niż przesuwanie kostek).
- tor rund i tor dla jednego gracza - niepotrzebne rozdzielenie na dwa arkusze, wolałbym arkusz dwustronny lub ew. dodatkową adnotację na torze rund. Karty budynków zawierają oznaczenia dla wariantu solo, więc nie wiem dlaczego plansza by nie mogła mieć dodatkowych oznaczeń.
- wykonanie plansz graczy - tu pewnie technologia produkcji (UV) narzuciła grubość plansz miast, jednak gdy żetony aktywacji wsuwa się w wycięcia wolałbym karton. Pewnie wyglądałyby mniej widowiskowo ale byłoby bardziej funkcjonalnie.
- początkowy wybór budynków i układanie stosów - trochę zagmatwane wytłumaczenie jak na prostą czynność. Mój pomysł - rozkładam karty budynków wg kosztu "wężykiem":
6 5 4
1 2 3
i po utworzeniu stosów zostawiam te karty w tym ułożeniu, żeby jasno było widoczne, które budynki są w którym stosie. - oznaczenia budynków - kafle nie są łatwe do rozróżnienia na pierwszy rzut oka na planszę. Może przydałyby się jakieś symbole czy kolory, jednak to by skomplikowało i zaciemniło projekt graficzny. Mój pomysł byłby taki, żeby nazwy wieżowców zaczynały się od różnych liter alfabetu, dodatkowo wyróżnionych. Też nie wiem czy by to dobrze wyglądało.
- i ostatnie, dlaczego dyski do aktywacji miasta nie są w kolorach graczy? Trochę prozaiczna sprawa i bez wpływu na rozgrywkę ale większość gier przyzwyczaiła nas do komponentów w różnych kolorach.
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 1043 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
U nas pierwsza partyjka, bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie ta gra. To IMO jedna z lepiej zaprojektowanych gier polskich autorów, w jakie miałem okazję grać (i w ogóle po prostu świetnie zaprojektowana). Nie będę się rozpisywać, ale naprawdę doceniam ilość subtelności strategicznych, która jest tu ukryta - począwszy od ciekawie działających kafli, których awers i rewers często wymagają sprzecznych warunków (fajnie to wpływa na timing budowania określonych wieżowców i przewracania ich na stronę ogrodów), aż po takie smaczki jak możliwość przedłużania rundy przez budowanie/ulepszanie tam, gdzie leżą już znaczniki aktywacji. Proste zasady, a przy tym naprawdę spora głębia. Myślę, że zakup dodatków to kwestia czasu, bo gry tego rodzaju żyją różnorodnością. Bardzo, bardzo mnie cieszy, że po wielu perypetiach gra ujrzała światło dnia - i mam nadzieję, że Viola i Marcin mają pomysły na kontynuowanie tego projektu, bo tu się niemalże prosi o serię w stylu Dominiona Trzymam mocno kciuki za sprzedażowy sukces tego tytułu, bo wiadomo, że wszystko zależy od tego.
Tak na marginesie pytanie, bo autorzy na pewno to przeczytają: jest szansa na międzynarodowe wydanie? Gra na to zasługuje.
Tak na marginesie pytanie, bo autorzy na pewno to przeczytają: jest szansa na międzynarodowe wydanie? Gra na to zasługuje.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2020, 10:19 przez Trolliszcze, łącznie zmieniany 1 raz.
- Senior
- Posty: 45
- Rejestracja: 16 mar 2008, 00:58
- Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Hejka,
czytam i sprawdzam.
Dzięki za miłe słowa.
Jego wydanie jak i wersja miedzynarodowa zależy od tego, jak gra się sprzeda na polskim rynku. Pandemia utrudnia reklamowanie gry, a dodatkowo jest wg mnie mało informacji o rozgrywkach w sieci w relacjach graczy (dziwię się, bo blisko 1000 szt jest już w rynku). Media społecznościowe zrobiły swoje w dniu premiery, ale teraz jest cisza....
Tak więc zarówno kwestia kolejnych dodatków jak i wersji międzynarodowej to wypadkowa poziomu sprzedaży w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy.
Pozdrawiam.
Marcin
czytam i sprawdzam.
Dzięki za miłe słowa.
Jego wydanie jak i wersja miedzynarodowa zależy od tego, jak gra się sprzeda na polskim rynku. Pandemia utrudnia reklamowanie gry, a dodatkowo jest wg mnie mało informacji o rozgrywkach w sieci w relacjach graczy (dziwię się, bo blisko 1000 szt jest już w rynku). Media społecznościowe zrobiły swoje w dniu premiery, ale teraz jest cisza....
Tak więc zarówno kwestia kolejnych dodatków jak i wersji międzynarodowej to wypadkowa poziomu sprzedaży w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy.
Pozdrawiam.
Marcin
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Witam, zastanawiam się nad zakupem jako prezent. Czy gra może się podobać osobie która lubi np.
Brassa,
Klany Kaledonii,
Cywilizacje nowy początek itp.?
Brassa,
Klany Kaledonii,
Cywilizacje nowy początek itp.?
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Wydaje mi się, że jednak ze jest to gra zbyt lekka dla fanów Brassa
Gra jest fajna, sprytna, oferuje tone regrywalności - ja osobiście jednak zawiodłem się. Chyba oczekiwałem czegoś bliższego Suburbii
Gra jest fajna, sprytna, oferuje tone regrywalności - ja osobiście jednak zawiodłem się. Chyba oczekiwałem czegoś bliższego Suburbii
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- Iuvi Games
- Posty: 36
- Rejestracja: 07 kwie 2019, 21:19
- Been thanked: 70 times
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Cześć,
Jeżeli lubisz lekką losowość i mechanikę Push your luck, to polecamy Suburbię. Jeśli wolisz bezpośrednią interakcję, to zdecydowanie Serce Miasta przypadnie Ci do gustu. Dodatki wprowadzają po 6 nowych budynków każdy, kótre możesz dowolnie mieszać z grą podstawową.
Pozdrawiamy
"IUVI Games - jeden wydawca, wiele światów"
Obserwuj nas na:
FB: IUVI-Games
Instagram: @iuvigames
Obserwuj nas na:
FB: IUVI-Games
Instagram: @iuvigames
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Witam, opisze wrażenia i przemyślenia z pierwszej rozgrywki w podstawkę. Ogólnie po pierwszej grze na 2 osoby mieliśmy ochotę natychmiast zagrać kolejną partię a to chyba dobry znak Rozgrywka należy do szybkich i jest to raczej gra lżejszego kalibru. W pierwszej grze podejmowaliśmy raczej decyzje "na czuja" i chyba nie blokowaliśmy się celowo (należy podkreślić, że celowe blokowanie jest często wymienianym kluczowym przez recenzentów elementem rozgrywki). Strategii zatem było niewiele i więcej taktyki. Jestem ciekawy czy to się zmieni w przyszłości kiedy poznamy lepiej działanie budynków. Po pierwszej rozgrywce widzę potencjał i szczerze mówiąc w tej chwili nie mieliśmy w kolekcji euro od 2 do 4 graczy w tej kategorii wagowej.
Aczkolwiek z gier stricte na 2 osoby jak na razie bardziej cenię sobie Patchwork, który daje również łamigłówkę przestrzenną, zawiera trochę więcej kminienia, jest tańszy, zajmuje mniej miejsca na półce i szybciej się rozkłada. Niestety Patchwork nie jest grywalny na 4 osoby a często grywamy w takim gronie i zazwyczaj na jednej sesji staramy się zagrać w jedną cięższą grę i jedną lżejszą, więc być może w przyszłości Solar City awansuje.
Aczkolwiek z gier stricte na 2 osoby jak na razie bardziej cenię sobie Patchwork, który daje również łamigłówkę przestrzenną, zawiera trochę więcej kminienia, jest tańszy, zajmuje mniej miejsca na półce i szybciej się rozkłada. Niestety Patchwork nie jest grywalny na 4 osoby a często grywamy w takim gronie i zazwyczaj na jednej sesji staramy się zagrać w jedną cięższą grę i jedną lżejszą, więc być może w przyszłości Solar City awansuje.
Re: Solar City (M. Ropka, V. Kijowska)
Skoro minely 2-3 miesiace to moze juz jakies pierwsze wnioski mozna wyciagnac?