Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
- PytonZCatanu
- Posty: 4799
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1858 times
- Been thanked: 2303 times
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 03 kwie 2021, 17:29
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 32 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Pozwolę sobie zacytować opinię osoby nie związanej z planszówkami. Grającą tylko jak jej się podstawi grę pod nos, a i to niezbyt chętnie. Głos, którego tutaj brakuję. Głos, który prawdopodobnie jest głosem osoby, do której skierowana jest ta gra.
I co dostałem? Informację o tym że klimat w grze jest najlepszy - klimat, który poczuła jedynie oglądając jak inni grają, a nie samemu przeżywając przygodę. Widocznie IP Wieśka robi swoje. A teraz najważniejsze -
Czy będzie sukces kampanii? Będzie.
Czy będzie to gra, która dotrze do mass, tak samo jak Wiedźmin 3? Będzie.
Czy będzie to gra, którą wyciągnę by pokazać znajomym grającym w Monopoly? Będzie
Czy będzie to gra wolna od błędów, dobra? Nie.
Czy w związku z tym powinienem wesprzeć twórcę... Tutaj już tylko zależy od tego, z kim chcemy grać. Ile mamy pieniędzy. Czy chcemy wesprzeć twórcę, licząc że nie siądzie na laurach i następna gra będzie lepsza (choć niestety może uznać, że nie warto się starać bo IP samo się sprzedaje)...
Dodam odrobinę kontekstu - poprosiłem dziewczynę o obejrzenie fragmentu gameplayu. Dla trybu solo raczej nie wziąłbym udziału w KS (nie oszukujmy się, to nie clue gry), więc chciałem wiedzieć jak duże są szansę, że będę mógł grać z nią.Gra wygląda na fajna, najlepszy jest klimat, a zasady wydają się typowe ale to chyba dobrze
I co dostałem? Informację o tym że klimat w grze jest najlepszy - klimat, który poczuła jedynie oglądając jak inni grają, a nie samemu przeżywając przygodę. Widocznie IP Wieśka robi swoje. A teraz najważniejsze -
Każdy kto kupi grę, będzie mógł w nią zagrać. A kupią ją tysiące osób takich jak ona. Niezaprawionych w mechanikach graczy, a nowicjuszy dla których zasady muszą być proste by się nie zniechęcili jeszcze przed rozgrywką. A osoby mające minimalną styczność z innymi grami, wejdą już bez żadnych problemów.zasady wydają się typowe
Czy będzie sukces kampanii? Będzie.
Czy będzie to gra, która dotrze do mass, tak samo jak Wiedźmin 3? Będzie.
Czy będzie to gra, którą wyciągnę by pokazać znajomym grającym w Monopoly? Będzie
Czy będzie to gra wolna od błędów, dobra? Nie.
Czy w związku z tym powinienem wesprzeć twórcę... Tutaj już tylko zależy od tego, z kim chcemy grać. Ile mamy pieniędzy. Czy chcemy wesprzeć twórcę, licząc że nie siądzie na laurach i następna gra będzie lepsza (choć niestety może uznać, że nie warto się starać bo IP samo się sprzedaje)...
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11831
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3521 times
- Been thanked: 3546 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Tak bardzo NIE. Stawiam, ze po kilku takich rpzejsciach by Cie to irytowało.
To brzmi jak spoko pomysł.rav126 pisze: ↑23 maja 2021, 02:20 Te większe jako jacyś bossowie - dostajemy wskazówki, i po zebraniu kilku dopiero udaje nam się znaleźć leże takiego bossa i jak zostało właśnie wspomniane w jednym z komentarzy pod filmikiem na yt - móc wyeleiminować jakiś rodzaj kart jego ataku, przez to, że mamy jakąś tam wiedzę na jego temat a inni gracze mogliby naparzać takiego bossa tylko po naszej nieudanej walce, z tym, że taki boss zmieniałby swoje położenie więc musieliby go najpierw znaleźć.
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Wcale bym się nie zdziwił, gdyby jakiś wariant zaawansowany był jednym ze stretch goali, mam tu na myśli głównie bardziej angażującą drugiego gracza walkę (jak wcześniej wspomniane dodatkowe oznaczenia na kartach). Całkiem niegłupie by to mogło być marketingowo, bo może by zachęciło część wahającyh się geeków do wsparcia, bo jakby nie patrzeć 'niedzielni' gracze nie fundują gier na KS.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Coś o tym napominał Kaczmar w swoim filmiku ( więc jest to całkiem możliwe że walka z potworami będzie rozszerzona dla geeków ). Pamiętajmy że to podstawka ( prototyp ) muszą dużo zostawić na SG bo pewnie przewidują że grono wspierających będzie się domagało sporej ilości SG. Pożyjemy zobaczymy, sam się mocno zastanawiam nad wsparciem.Zefireq pisze: ↑23 maja 2021, 12:17 Wcale bym się nie zdziwił, gdyby jakiś wariant zaawansowany był jednym ze stretch goali, mam tu na myśli głównie bardziej angażującą drugiego gracza walkę (jak wcześniej wspomniane dodatkowe oznaczenia na kartach). Całkiem niegłupie by to mogło być marketingowo, bo może by zachęciło część wahającyh się geeków do wsparcia, bo jakby nie patrzeć 'niedzielni' gracze nie fundują gier na KS.
- Nilis
- Posty: 754
- Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 281 times
- Been thanked: 438 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
A ja obejrzałem Gameplay i powiem wam że podobał mi się.
Jedyne co mi się nie podoba to skakanie po całym kontynencie i faktycznie user rav126 napisał, bardzo fajnie by było jakby na mapie był tylko fragment kontynentu. Naprawdę nie robi klimatu to że w ciągu jednej rundy idę do Cintry, za sekundę skaczę do Novigradu itd. głupie, bardzo głupie.
Natomiast jako lekka gra przy piwie ze znajomymi co znają wiedźmina to ta gra będzie się sprawdzać. Nikt nie będzie palił zwojów bo gra jest prosta. Gra wygląda ładnie. Karty są świetne! Dla mnie kościany poker to nic specjalnego.
Ja nie wesprę bo za taką grę mógłbym dać max 200zl a pewnie będzie drożej i nie jestem aż takim fanem Wiedźmina natomiast dla fanów pozycja niemal obowiązkowa:) p.s no chyba że gra będzie kosztowała 450-500zl to wtedy grrrrruba przesada:))
Jedyne co mi się nie podoba to skakanie po całym kontynencie i faktycznie user rav126 napisał, bardzo fajnie by było jakby na mapie był tylko fragment kontynentu. Naprawdę nie robi klimatu to że w ciągu jednej rundy idę do Cintry, za sekundę skaczę do Novigradu itd. głupie, bardzo głupie.
Natomiast jako lekka gra przy piwie ze znajomymi co znają wiedźmina to ta gra będzie się sprawdzać. Nikt nie będzie palił zwojów bo gra jest prosta. Gra wygląda ładnie. Karty są świetne! Dla mnie kościany poker to nic specjalnego.
Ja nie wesprę bo za taką grę mógłbym dać max 200zl a pewnie będzie drożej i nie jestem aż takim fanem Wiedźmina natomiast dla fanów pozycja niemal obowiązkowa:) p.s no chyba że gra będzie kosztowała 450-500zl to wtedy grrrrruba przesada:))
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5160
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1433 times
- Been thanked: 1645 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Skoncentrowanie się na jednym kraju pozwoliłoby też ładnie geograficznie rozbudowywać mapę dodatkami...Nilis pisze: ↑23 maja 2021, 14:26 Jedyne co mi się nie podoba to skakanie po całym kontynencie i faktycznie user rav126 napisał, bardzo fajnie by było jakby na mapie był tylko fragment kontynentu. Naprawdę nie robi klimatu to że w ciągu jednej rundy idę do Cintry, za sekundę skaczę do Novigradu itd. głupie, bardzo głupie.
W podstawce Temeria, a później w ramach dodatków Brokilon i okolie, Redania, osobno Novigrad...
Edit:
Poprawa błędów.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2021, 18:55 przez Mr_Fisq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
- Lokalizacja: Orzesze
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 85 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Szczerze powiedziawszy nie wiem co o tej grze myśleć, żona fanką Wiedźmina jest, ja universum lubię i po obejrzeniu gameplayu mam mieszane uczucia, są elementy mechaniczne, które mi się podobają, ale coś z tyłu głowy mówi mi, że coś też zgrzyta. Nie wsparłem ani Valhalli, ani Tytanów, bo po gameplayach widziałem, że to gry nie dla mnie. Tutaj na pewno jest lepiej niż we wcześniejszych tytułach, ale mam wrażenie, że to dlatego, że to "Wiedźmin" i po prostu chciałbym, żeby gra była dobra i przy ewentualnym zakupie widzę to tak, że niwelując poczucie dysonansu poznawczego, będę musiał wybaczyć tej grze więcej...
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5160
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1433 times
- Been thanked: 1645 times
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Najlepszy materiał jaki do tej pory się pojawił i praktycznie w 100% się z nimi zgadzam.Mr_Fisq pisze: ↑23 maja 2021, 18:57 Recenzja (prototypu) od BoardGameCo:
https://www.youtube.com/watch?v=5KNNZxRDsXsSpoiler:
Mam nadzieję, że wersja podstawowa to będzie standard narzucony przez CDProjekt - gra dla wszystkich.
Jednocześnie mam nadzieję, że SG i dodatkowe moduły zwiększą ciężar tej gry tak, żeby powiedzmy średnio-zaawansowani gracze mieli dostosowaną grę do swojego poziomu i większych wymagań.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 2349
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1653 times
- Been thanked: 992 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
King of Average wrzucił też długie (1h) omówienie gry z bardzo pozytywną recenzją:
https://www.youtube.com/watch?v=IGHunv_UjHo
Ogólnie widzę, że są dwa elementy, które wszyscy uważają, że mogłyby być lepsze (bardziej unikalne ataki potworów i więcej eventów), ale muszę przyznać, że o ile na początku w zasadzie skreśliłem tę grę, to po tych materiałach wróciła na radar.
https://www.youtube.com/watch?v=IGHunv_UjHo
Ogólnie widzę, że są dwa elementy, które wszyscy uważają, że mogłyby być lepsze (bardziej unikalne ataki potworów i więcej eventów), ale muszę przyznać, że o ile na początku w zasadzie skreśliłem tę grę, to po tych materiałach wróciła na radar.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
No na pewno nie. Akcja gry toczy się przed wydarzeniami z książek.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 27 lip 2019, 20:51
- Has thanked: 155 times
- Been thanked: 96 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
To logiczne że dzieje się przed wydarzeniami skoro Andrzej się nią inspirował Na podstawie pierwszych wiedźminów potem wymyślił Geralta
- ave.crux
- Posty: 1732
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 811 times
- Been thanked: 1255 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Miałem super hype na wiedźmina, bo brakuje mi w kolekcji gry przygodowej, gdzie mam jedną postać, chodzę sobie po planszy. Miałem z lubą pożyczonego descenta, który podobał mi się bardzo (w wersji tabletop trochę bardziej, bo rozkładanie to zmora). Lubej podobał się mniej, ale pewnie to przez to, że zaprezentowałem jej to jako jej pierwsza duża planszówka. Minął prawie rok, nasza kolekcja gier się powiększyła, dobraliśmy swoje typy planszówek i pobieżnie śledzimy nowinki i badamy rynek gdyby kolekcja miała się powiększyć.
Na horyzoncie ukazał się wiesiek Woźniaka. Pomyślałem, że by się przydała, bo w sumie chodzenie chłopeczkiem po mapie mam tylko w Betrayal at the house on hill. Zachwyciły mnie karty eksploracji (ich ilość to oddzielna sprawa), fajne expienie postaci i rozwijanie jej. Jednak im dalej w las tym niestety mniej drzew w tym przypadku. Te same przygody przeżyjemy w Kaer Morhen co w Novigradzie. Karta przygody mówiąca o pijakach w kaer morhen byłaby co najmniej śmieszna. Przejście do lokacji z potworem jest miałkie, nie ma w sobie żadnego ducha przygody. Wolałbym aby było to zrobione, że biorąc trop na potwora dostajemy kartę misji z różnymi rozwiązaniami i na tej podstawie potwór gdzieś się pojawia na mapie. Z tego co zobaczyłem to całe chodzenie po mapie mogłoby być w sumie pominięte. Stalibyśmy w jednej lokacji wszyscy wiedźmini, potwory by przychodziły do nas zamiast my do nich, pobieralibyśmy karty eksploracji, bo to nieważne gdzie jesteśmy - event i tak się wykonuje, dobieramy karty z rynku. Widzę tutaj mocny brak przygody w przygodzie. Karty eksploracji bez polotu. Nie ma tutaj na nie pomysłu i czuć, że wprowadzono je do gry później tak jak Wookie wspominał. Coś mogłoby je uruchamiać lub nie niczym karty rozdroży z Martwej Zimy, wtedy miałoby sens wejście do kaer morhen i tam dana karta dopiero się aktywuje, w przeciwnym wypadku, na szlaku nic nie znaleźliśmy. Ewentualnie kilka talii kart niczym w betrayalu i poprzez odwiedzanie konkretnych lokacji dana talia zostaje uruchamiana np.: W Novigradzie tylko talia miejska, w innym miejscu talia wiejska, w innym jeszcze talia pomocy dla powodzian. Chciałbym coś co spotęguje przygodę w przygodzie, a nie zostawi tej gry jako wyścig po trofea i suchą kalkulację ruchów w celu szybkiego zwycięstwa.
Na horyzoncie ukazał się wiesiek Woźniaka. Pomyślałem, że by się przydała, bo w sumie chodzenie chłopeczkiem po mapie mam tylko w Betrayal at the house on hill. Zachwyciły mnie karty eksploracji (ich ilość to oddzielna sprawa), fajne expienie postaci i rozwijanie jej. Jednak im dalej w las tym niestety mniej drzew w tym przypadku. Te same przygody przeżyjemy w Kaer Morhen co w Novigradzie. Karta przygody mówiąca o pijakach w kaer morhen byłaby co najmniej śmieszna. Przejście do lokacji z potworem jest miałkie, nie ma w sobie żadnego ducha przygody. Wolałbym aby było to zrobione, że biorąc trop na potwora dostajemy kartę misji z różnymi rozwiązaniami i na tej podstawie potwór gdzieś się pojawia na mapie. Z tego co zobaczyłem to całe chodzenie po mapie mogłoby być w sumie pominięte. Stalibyśmy w jednej lokacji wszyscy wiedźmini, potwory by przychodziły do nas zamiast my do nich, pobieralibyśmy karty eksploracji, bo to nieważne gdzie jesteśmy - event i tak się wykonuje, dobieramy karty z rynku. Widzę tutaj mocny brak przygody w przygodzie. Karty eksploracji bez polotu. Nie ma tutaj na nie pomysłu i czuć, że wprowadzono je do gry później tak jak Wookie wspominał. Coś mogłoby je uruchamiać lub nie niczym karty rozdroży z Martwej Zimy, wtedy miałoby sens wejście do kaer morhen i tam dana karta dopiero się aktywuje, w przeciwnym wypadku, na szlaku nic nie znaleźliśmy. Ewentualnie kilka talii kart niczym w betrayalu i poprzez odwiedzanie konkretnych lokacji dana talia zostaje uruchamiana np.: W Novigradzie tylko talia miejska, w innym miejscu talia wiejska, w innym jeszcze talia pomocy dla powodzian. Chciałbym coś co spotęguje przygodę w przygodzie, a nie zostawi tej gry jako wyścig po trofea i suchą kalkulację ruchów w celu szybkiego zwycięstwa.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
No tak A Geralta wymyślili w CDP Red a Andrzej go bezczelnie ukradł i użył w swoich książeczkachMichalCh132 pisze: ↑24 maja 2021, 08:13To logiczne że dzieje się przed wydarzeniami skoro Andrzej się nią inspirował Na podstawie pierwszych wiedźminów potem wymyślił Geralta
- Shodan
- Posty: 1276
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 487 times
- Been thanked: 464 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Obejrzałem gameplaye i wchodzę w ten projekt Traktuję Wiedźmina jako grę przygodową do grania z dzieciakami, w którą będą mogły grać również samodzielnie ze swoimi znajomymi bez pomocy dorosłych. W kolekcji podmieni Magicznego Miecza, którego niedawno sprzedałem, jako gra jednak o stopień bardziej zaawansowana, która może też służyć jako wprowadzenie do mechaniki deckbuildingu.
Kościany poker (tutaj często krytykowany) dzieciakom bardzo się podoba, taka mini-gierka budzi w nich spore emocje (wiadomo - tak właśnie działa hazard ).
Jedyne nad czym teraz się zastanawiam, to czy brać wersję de luxe z figurkami potworów, ale to już będzie zależało od ceny.
Kościany poker (tutaj często krytykowany) dzieciakom bardzo się podoba, taka mini-gierka budzi w nich spore emocje (wiadomo - tak właśnie działa hazard ).
Jedyne nad czym teraz się zastanawiam, to czy brać wersję de luxe z figurkami potworów, ale to już będzie zależało od ceny.
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 105 times
- Been thanked: 47 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Zwróć uwagę na filmiki z żetonami - moim zdaniem strasznie zlewają się z otoczeniem na planszy. Figurek potworów w podstawce ma być 15, a to nie powinno bardzo wywindować ceny. Zobaczymy jutro.
- Backero
- Posty: 408
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 169 times
- Been thanked: 98 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Na BBG Wookie potwierwdził, że jeden z dodatków będzie opierał się na magach i pokazał jednego z nich:
w TYM temacie, przy okazji prosząc o wymyśleniem dla niej imienia.
Na pewno magowie będą mieli własne figurki, ale nie potwierdzono, czy będą to alternatywne grywalne postacie, czy NPC do interakcji lub towarzysze. Jakby byli grywalni, to musieliby się sporo różnić (inne nazwy atrybutów i talie kart walki, a przynajmniej ich nazwy i arty). Wśród magów na pewno mogłyby być kobiety, na co także społęczność zwraca uwagę w swoich requestach.
Kobieca grywalna postać chyba więc się jednak pojawi, czy to jako wiedźmin czy jako mag, gdyż z kolei w innym temacie na post:
...Wookie odpowiedział:
w TYM temacie, przy okazji prosząc o wymyśleniem dla niej imienia.
Na pewno magowie będą mieli własne figurki, ale nie potwierdzono, czy będą to alternatywne grywalne postacie, czy NPC do interakcji lub towarzysze. Jakby byli grywalni, to musieliby się sporo różnić (inne nazwy atrybutów i talie kart walki, a przynajmniej ich nazwy i arty). Wśród magów na pewno mogłyby być kobiety, na co także społęczność zwraca uwagę w swoich requestach.
Kobieca grywalna postać chyba więc się jednak pojawi, czy to jako wiedźmin czy jako mag, gdyż z kolei w innym temacie na post:
Spoiler:
Spoiler:
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World
Oj czuje, że jest duży potencjał na miłe niespodzianki ujawniane stopniowo w trakcie kampaniiBackero pisze: ↑24 maja 2021, 10:06 Na BBG Wookie potwierwdził, że jeden z dodatków będzie opierał się na magach i pokazał jednego z nich:
w TYM temacie, przy okazji prosząc o wymyśleniem dla niej imienia.
Na pewno magowie będą mieli własne figurki, ale nie potwierdzono, czy będą to alternatywne grywalne postacie, czy NPC do interakcji lub towarzysze. Jakby byli grywalni, to musieliby się sporo różnić (inne nazwy atrybutów i talie kart walki, a przynajmniej ich nazwy i arty). Wśród magów na pewno mogłyby być kobiety, na co także społęczność zwraca uwagę w swoich requestach.
Kobieca grywalna postać chyba więc się jednak pojawi, czy to jako wiedźmin czy jako mag, gdyż z kolei w innym temacie na post:...Wookie odpowiedział:Spoiler:Spoiler:
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 952
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 159 times
- Been thanked: 246 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Ja bym chciał zobaczyć w tej grze ciekawe historie i wybory na kartach z konsekwencjami rodem z trylogii gier komputerowych. Liczę, że Redzi mocno wesprą Wookiego w tej kwestii. Też mam odczucia, że kart jest ciut mało.
I bezwzględnie jakieś klimatyczne kości muszą się pojawić.
I bezwzględnie jakieś klimatyczne kości muszą się pojawić.
- Hardkor
- Posty: 4870
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1441 times
- Been thanked: 978 times
- Kontakt:
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
na 99% będą jako SG albo add-on. Nie wierze, by zostawili takie zwyczajne
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 02 kwie 2020, 10:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Jakie ceny obstawiacie na starcie kampanii? Praktycznie wszyscy są zgodni, że jest to tytuł lżejszy, którego targetem są bardziej casualowi gracze. Dlatego też wydaje mi się, że rzucenie takiego 250-300PLN może owego casuala skutecznie odstraszyć.
Chociaż z drugiej strony pytanie jak bardzo obchodzi ich gracz polski. Większa część przychodów pewnie spłynie z kickstartera, nie z zagramw.to.
Chociaż z drugiej strony pytanie jak bardzo obchodzi ich gracz polski. Większa część przychodów pewnie spłynie z kickstartera, nie z zagramw.to.
-
- Posty: 952
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 159 times
- Been thanked: 246 times
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
Goła podstawka totalnie bez niczego - 200pln.Vijas pisze: ↑24 maja 2021, 13:01 Jakie ceny obstawiacie na starcie kampanii? Praktycznie wszyscy są zgodni, że jest to tytuł lżejszy, którego targetem są bardziej casualowi gracze. Dlatego też wydaje mi się, że rzucenie takiego 250-300PLN może owego casuala skutecznie odstraszyć.
Chociaż z drugiej strony pytanie jak bardzo obchodzi ich gracz polski. Większa część przychodów pewnie spłynie z kickstartera, nie z zagramw.to.