Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Warrtain
Posty: 141
Rejestracja: 12 cze 2022, 20:50
Has thanked: 177 times
Been thanked: 23 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Warrtain »

rogal pisze: 28 sie 2023, 10:13 Powoli przymierzam się do zakupu podstawki i pytanie
a za ile teraz wychodzi najtaniej too many bones podstawka PL ? dalej w portalu z czyjąś zniżka ?
Wydaje mi się że z Rebela, PDK 10% + jakiś kodzik 10% które często można zdobyć i wychodzi całkiem przyjemne ~580 PLN
Toma0411
Posty: 35
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 57 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Hej, podobno ostatnie poprawki korektorskie przed wysyłką do druku…
W księglarni cena regularna nadal 653 zł bez rabatów za podstawkę. Moim zdaniem cena Ok.
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 536
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 259 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

Takiego emaila dostałem. Riffle znowu w sprzedaży będzie
RIFFLE IS BACK
Staring at 11 AM CDT Sept. 7th
Ending Sept. 9th att 11 AM CDT
Only 48h
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 536
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 259 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

Dotarł all-in, ale obiecałem sobie że będę metodycznie ogrywać podstawkę-> 40 days -> 1-2 gearlocki dodatkowe -> undertow -> 40 waves -> 1-2 gearlocki itd...

Miałem już doświadczenie z wersji TTS + masa obejrzanych rozgrywek z YT i na pierwszy ogień położyłem Noma za pomocą Picketa oraz Patchesa. Mogę tylko powiedzieć że fizyczne komponenty znacznie przyspieszają walkę względem TTS. Trackowanie Dni i Postępu przy pomocy karty z żetonem + kostek to jakieś mocne nieporozumienie. Na drugą rozrywkę koniecznie wyciągam adventure map.

Wstrzymuję się też z premium HP, żeby wyrobić sobie opinie o lekkich vs ciężkich żetonach. Tak do 6-7 HP stosy są w miarę stabilne, ale czuję że więcej może rodzić problemy z przewracaniem.

Bałem się, że polska wersja mnie skusi i się ugnę, ale jednak zostałem przy angliku. Za dużo przyzwyczajeń do angielskiej terminologii, za duży strach że rodzima wersja nie wyjdzie w 101% contentu.
sewek79
Posty: 54
Rejestracja: 05 lip 2016, 10:41
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: sewek79 »

A ja się zorientowałem tydzień temu że przeoczyłem email ws. pledge managera i nic do mnie nie przyjdzie :-(
Kupiłem całość nowego contentu z Unbreakable (245$).
Po kontakcie z supportem CTG dostałem kod do sklepu, no i pledge uratowany. CTG stanął na wysokości zadania.
Tylko nie wiem czy free gifta który był dorzucany do pledge dostaną, napisałem do nich, zobaczymy.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1165
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 935 times
Been thanked: 677 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

wrojka pisze: 29 wrz 2023, 00:08 Dotarł all-in, ale obiecałem sobie że będę metodycznie ogrywać podstawkę-> 40 days -> 1-2 gearlocki dodatkowe -> undertow -> 40 waves -> 1-2 gearlocki itd...

Miałem już doświadczenie z wersji TTS + masa obejrzanych rozgrywek z YT (...)
Spoiler:
Twoja aktywność w tym wątku wywołała we mnie przekonanie, że nie tylko masz grę od dawna, ale i że masz już sporo dodatków. A tu taka informacja! :shock: :D Czeka Cię teraz wiele dobrych dni, a jedzenie łyżeczką (tj. poznawanie gry od podstawki ze stopniowym wprowadzaniem dodatków) wydłuży okres smakowania.
shuji
Posty: 1376
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 38 times
Been thanked: 226 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: shuji »

Heja, wiadomo jakie są szanse rzeczywiście na q4 w wersji pl ?
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 536
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Has thanked: 259 times
Been thanked: 266 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: wrojka »

shuji pisze: 30 wrz 2023, 12:21 Heja, wiadomo jakie są szanse rzeczywiście na q4 w wersji pl ?
Zapowiedzi na stronie Portala (https://sklep.portalgames.pl/zapowiedzi) pokazują wciąż 'pliki w przygotowaniu', więc nie sądzę by wyrobili się w 2 miesiące z dopięciem plików, produkcją i transportem :/
bajbaj pisze: 30 wrz 2023, 12:10 Twoja aktywność w tym wątku wywołała we mnie przekonanie, że nie tylko masz grę od dawna, ale i że masz już sporo dodatków.
Iluzja spowodowana tym, że katowałem TMB na TTS'ie i śledziłem wszelakie easter eggi (sekrety do rozwiązania, czy pojawienie się Riffle).
Dawkowanie contentu nie wyszło, bo już drugiego dnia musiałem odpakować Ghiliego; Boomer jest strasznie problematyczna grając tylko 2 Gearlockami, bo wystarczy jakiś silniejszy ranged Baddie, chwila nieuwagi i szybko można stracić połowę składu.

A tutaj zagranie dnia, Zelfey Root dociągnięty z Patchesowych 'Nutrients' pozwolił mi przeciągnąć walkę z Drelenem
Spoiler:
shuji
Posty: 1376
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 38 times
Been thanked: 226 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: shuji »

wrojka pisze: 30 wrz 2023, 15:44
shuji pisze: 30 wrz 2023, 12:21 Heja, wiadomo jakie są szanse rzeczywiście na q4 w wersji pl ?
Zapowiedzi na stronie Portala (https://sklep.portalgames.pl/zapowiedzi) pokazują wciąż 'pliki w przygotowaniu', więc nie sądzę by wyrobili się w 2 miesiące z dopięciem plików, produkcją i transportem :/
bajbaj pisze: 30 wrz 2023, 12:10 Twoja aktywność w tym wątku wywołała we mnie przekonanie, że nie tylko masz grę od dawna, ale i że masz już sporo dodatków.
Iluzja spowodowana tym, że katowałem TMB na TTS'ie i śledziłem wszelakie easter eggi (sekrety do rozwiązania, czy pojawienie się Riffle).
Dawkowanie contentu nie wyszło, bo już drugiego dnia musiałem odpakować Ghiliego; Boomer jest strasznie problematyczna grając tylko 2 Gearlockami, bo wystarczy jakiś silniejszy ranged Baddie, chwila nieuwagi i szybko można stracić połowę składu.

A tutaj zagranie dnia, Zelfey Root dociągnięty z Patchesowych 'Nutrients' pozwolił mi przeciągnąć walkę z Drelenem
Spoiler:
Pytanie czy oni to aktualizują w ogóle. Czy raczej 0 proc szans ? Ktoś może ich na tych liveach dopytywał ?
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2500 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Obrazek

W weekend zagrałem Polaris i to jest bardzo fajna postać!

Polaris na swojej macie ma odpowiednik mini pola bitwy. I jest on uniwersalny, tzn. będzie działać także z Undertowem.
Granie Polaris sprowadza się do wystawienia na to pole bitwy magnetycznych dysków, którymi może później w różny sposób zarządzać. Postaci zajmujące to samo pole co dysk, mogą zostać zranione, poddane różnym efektom, ale także uleczone. Popisowym numerem Polaris jest ustawienie dysków na macie, a potem poruszenie się o kilka pól (można przez wrogów, jest na to umiejętność) i odpalenie BP, który powoduje przywołanie dysków do siebie. Sunące po polu bitwy dyski mogą zadać nawet do 4 obrażeń każdemu złolowi, który stanie na ich drodze. Umiejętne wystawienie np. 2-3 dysków potrafi zdziesiątkować zastępy wroga.

Grając Polaris, inwestowałem głównie w życie i zręczność, resztę podbijając może o 1, maks. 2. Skończyłem z życiem na full i zręcznością na jakieś 6-7. To drugie to po to, żeby być bardziej mobilnym na planszy, chociaż mobilność mogą też zapewnić konkretne kości.

Jednym z mankamentów tej postaci jest niewystarczająca liczb gnatów, jakie można wylosować. Tylko jedna kostka ma więcej niż jednego gnata na ściance, a reszta ma po jednym. I niby spoko, bo rzadziej Ci wypadnie coś co nie powinno, ale z drugiej strony swoje największe działa odpalasz przez BP więc tych gnatów raczej potrzebujesz.

I tu przychodzi z pomocą unikatowa umiejętność Delve (chyba tak się nazywa), która pozwala wykupić 3 kostki, którymi turla się... pomiędzy spotkaniami (w recovery). Kostki te po rzucie wkładasz z reguły do Active`a (niektóre mają efekt Instant, np. darmowy Loot albo nawet Punkt Treningu!) i jak tylko zacznie się nowa przygoda to możesz ich użyć (czyli np. wylosowane gnaty wkładasz do BP). Oczywiście trafiają się i puste strzały, ale można je przerzucać. Zakup tych kości jest MUST HAVE i nawet nie ważcie się myśleć, że to jakaś fanaberia.

Ogólnie, bardzo mi się spodobało granie Polaris, a jedyną jej wadą jest fakt, że nieco dłużej się rozkręca. Żeby naprawdę porządnie łupnąć, potrzebuje tak z 3, czasem 4 tury, aczkolwiek jak już walnie to nie ma co zbierać. Również jej kość inicjatywy jest dość sensowna, bo minimalne wartości to 3, a maksymalne to 5. Średnio jakieś 4 wychodzi, co jest akceptowalne.

Generalnie - POLECAM
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 811
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 85 times
Been thanked: 118 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: pavel »

Pytanie odnośnie gearlocków. Macie już swoich liderów i tych, którzy jednak są często odstawiani na bok przed wyborem rozgrywki. Jeżeli mielibyście robić ranking pod kątem najmocniejszy, to w jakiej kolejności? Wiem, że na bgg są zestawienia, ale jakie odczucia macie Wy, po wielu partiach? Ciekawym zestawieniem byłoby również , zrobienie takiej listy dla tyrantów. Przyznaje, że pomogłoby to również w wyborze, dla osób co jeszcze nie mają wszystkich, a nie ma chyba typowych list gearlocków w wątku. Jeżeli się mylę poprawcie :D
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

Pytanie czy interesują Cię najlepsi? Czy najfajniejsi celem kupna?:p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 811
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 85 times
Been thanked: 118 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: pavel »

gogovsky pisze: 13 paź 2023, 09:30 Pytanie czy interesują Cię najlepsi? Czy najfajniejsi celem kupna?:p
Miałem dodać, najbardziej klimatyczni/ciekawi :)
Z tego co mam to:
1. Polaris.Gasket
2. Stanza
3. Duster. Figment

Wiadomo, że jest dużo zależności czy najmocniejszy, to najbardziej trafny pod danego tyranta. Ogólnie klasyfikując najsilniejszy=najlepszy :D co nie musi być prawdą.
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

Proponuje wpleść tych z podstawki będzie lepsze rozeznanie i większa ,,pokrywalnosc gustu". Oo ktoś lubi Pigleta też lubię i poleca kogoś tam zerknę.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 811
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 85 times
Been thanked: 118 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: pavel »

gogovsky pisze: 13 paź 2023, 11:18 Proponuje wpleść tych z podstawki będzie lepsze rozeznanie i większa ,,pokrywalnosc gustu". Oo ktoś lubi Pigleta też lubię i poleca kogoś tam zerknę.
No świadomie nie brałem podstawki, na rzecz gearlocków z dodatków. No Tantrum byłby pierwszym wyborem jakbym miał możliwość kupienia ich osobno. Tu nie chodzi o poradnik, bardziej o klasyczną listę waszych najlepszych gearlocków. Ci najbardziej klimatyczni, są chyba ulubionymi, natomiast nie wiem czy pokusiłbym się o stwierdzenie najmocniejszymi. Ja już swoich mam w/w, w oparciu o to co posiadam, a jest wielu co mają wszystkich ogranych. Ktoś się pokusi wpisać naszych gearlocków w listę? :D
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3421
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1158 times
Been thanked: 1328 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: seki »

U mnie na szybko bedzie to mniej więcej jak niżej. Podzieliłem na kilka grup ale szczerze mówiąc nawet jeśli każdym z nich zagrałem 1-5 razy to mało by poznać dogłębnie. Mocno na wrażenia wpływa też konkretna przygoda w jakiej uczestniczyłem. Traktuj to mocno subiektywnie i weź pod uwagę, że biorę pod uwagę mocną rotację na tej liście. Klucz rankingu to moja przyjemność z gry nimi, bez precyzyjnych wskazań. Np. Stanza jest mega klimatyczna, ale np Tantrum to kozak z uniwersalnymi skillami, którego łatwiej mi kontrolować i dlatego go bardzo lubię.
1. Tantrum, Gasket
2. Duster, Nugget
3. Stanza, Riffle
4. Ghillie, Boomer, Gale
5. Tink, Patches
6. Picket, Figment

Przy czym uwaga do Gale i Figmenta bo grałem nimi tylko raz i myślę, że mogą w tym rankingu wspiąć się wyżej. Niestety nowości nie ograłem jeszcze oprócz dwóch podstawowych gearlockow.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1165
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 935 times
Been thanked: 677 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

sekiego pierwsza czwórka to gearlocy z jednej strony łatwi do opanowania, z drugiej tacy, którzy odnajdą się w każdej sytuacji, pozwalają na grę na różne sposoby oraz dają szansę na wykonanie epickiego ataku. Tak sobie teraz pomyślałem, że gdybym mógł zostawić sobie tylko czwórkę gearlocków, to najpewniej właśnie na tej czwórce by się skończyło😁
venomik
Posty: 617
Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 286 times
Been thanked: 301 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: venomik »

bajbaj pisze: 13 paź 2023, 18:46 sekiego pierwsza czwórka to gearlocy z jednej strony łatwi do opanowania, z drugiej tacy, którzy odnajdą się w każdej sytuacji
No nie. Tam w pierwszej czwórce jest Duster. Nie nazwałbym jej łatwą do opanowania, a i z odnajdowaniem się w każdej sytuacji może być problem. Fakt, różnorodność ogrywania jest jej wielką zaletą, ale z siłą w tym odnjdywaniu się już jest spory problem.
Na pewno znacznie większy niż z taka Stanzą, która jest niżej (ale to moja ulubiona postać w tej grze, więc nie jestem obiektywny).
W sensie Duster bywa zbyt słaba by ją umieszczać tutaj w pierwszej czwórce.

pavel
Wciąż musiałbyć nieco więcej określić o co pytasz.
Jeżeli mielibyście robić ranking pod kątem najmocniejszy, to w jakiej kolejności?
Miałem dodać, najbardziej klimatyczni/ciekawi
Ogólnie klasyfikując najsilniejszy=najlepszy :D co nie musi być prawdą.
Po tych fragmentach to ja się czuję zagubiony. Zwłaszcza, że jest też ogromna różnica czy grasz true solo czy jednak na więcej gearlocków. Taka Stanza, którą mega lubię, bywa bardzo problematyczna na solo (zwłaszcza jak już gracz ogarnie poprawnie czas aktywowania się niektórych zdolności, które wymagają posiadania targetu przed ruchem, co naprawdę potrafi ograniczyć ich siłę), ale już w grze na 3-4 postacie to bywa prawdziwy potwór.

Nie ograłem za bardzo (albo w ogóle :D ) gearlocków z najnowszej fali, ale gdybym miał bazować na tych wcześniejszych i dobrać czwórkę jaką chciałbym zostawić to na pewno wpada tutaj Stanza, Tantrum, Nugget... i dalej już problem. Dla siebie bym pewnie dobrał mecha, dla wprowadzania nowych ludzi bylby łucznik Ghillie. Ale to juz ciężka kwestia, pozbycie się Boomera czy Tinka byłoby bolesne.
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 811
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 85 times
Been thanked: 118 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: pavel »

Róbcie listę według własnego uznania. Tu nie musi być sztywnych kryteriów, w jakich każdego gearlocka mielibyśmy umieścić. To mogłoby wywołać, Oh My Gosh :roll: niepotrzebną dyskusję.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8918
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2817 times
Been thanked: 2500 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

pavel pisze: 13 paź 2023, 09:20 Macie już swoich liderów i tych, którzy jednak są często odstawiani na bok przed wyborem rozgrywki.
Gdy gram z mniej doświadczonymi graczami, to zwykle wybieram postać jako ostatni, żeby zbalansować grupę (wyjątek - sytuacja, w której mam nową postać i nie wiem na co ją stać).
A gdybym miał grać w stylu YOLO, nie patrzę na ekipę tylko biorę to, na co mam ochotę, to...
Lubię chyba każdy styl gry oprócz supportu. Zazwyczaj biorę tanka albo damage dealera. Lubię BARDZO Picketa, lubię Tantruma i Boomer, kiedyś lubiłem Ghilliego, ale mnie znudził. Mogę zagrać Gasketem i Lab Rats. Z nowszych fajna jest Polaris.

I tak, co jakiś czas mogę sobie zagrać Patchesem czy Rifflem, ale wolę postaci o mniej "sytuacyjnych" umiejkach.
Zupełnie nie lubię postaci przekombinowanych, jak Stanza.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Toma0411
Posty: 35
Rejestracja: 17 lut 2022, 14:00
Has thanked: 57 times
Been thanked: 13 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Toma0411 »

Ech - czyli portal potwierdził, że TMB nie będzie raczej w tym roku ... Jestem rozczarowany :cry:
Atk
Posty: 1471
Rejestracja: 01 kwie 2020, 16:33
Has thanked: 524 times
Been thanked: 319 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Atk »

Toma0411 pisze: 03 lis 2023, 15:02 Ech - czyli portal potwierdził, że TMB nie będzie raczej w tym roku ... Jestem rozczarowany :cry:
Patrząc jak ją pójdziemy ją wszystkie firmy, to można się było tego spodziewać. Gra nie należy do małych w produkcji, a i tak była zapowiedziana chyba na q4, więc o poślizg nie było trudno.
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

pewnie będzie przed Robinsonem
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2075
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1531 times
Been thanked: 1183 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Bruno »

Atk pisze: 03 lis 2023, 16:25 Patrząc jak ją pójdziemy ją wszystkie firmy...
Co?
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
khuba
Posty: 1070
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 320 times
Been thanked: 309 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: khuba »

Ciekawostka:
Granie w Too Many Bones pod wodą wcale nie jest takie łatwe:
Spoiler:
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
ODPOWIEDZ