Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 05 gru 2018, 18:15
- Lokalizacja: Lędziny
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Dobra, o streach golach dowiemy się jak ruszy przedsprzedaż, chyba że Czacha się wcześniej wypowie.
A ja mam pytania dla tych już ogranych w 1cz czy 2cz.
Jak działa gra w trybie jednego gracza? Opłaca się brać dla gry solo?
I jakie dodatki brać a które można pominąć?
A ja mam pytania dla tych już ogranych w 1cz czy 2cz.
Jak działa gra w trybie jednego gracza? Opłaca się brać dla gry solo?
I jakie dodatki brać a które można pominąć?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Prowadzisz min 3 postacie sam, do ogarniecia dla doswiadczonego graczarowerzysta37 pisze: ↑16 maja 2024, 11:48 Dobra, o streach golach dowiemy się jak ruszy przedsprzedaż, chyba że Czacha się wcześniej wypowie.
A ja mam pytania dla tych już ogranych w 1cz czy 2cz.
Jak działa gra w trybie jednego gracza? Opłaca się brać dla gry solo?
I jakie dodatki brać a które można pominąć?
Pominalbym w pierwszej kolejnosci Hell Level, gra na tyle trudna ze nie ma potrzeby zwiekszac dodatkowo poziomu trudnosci. Pozostale male dodatki to dodatkowi bohaterowie wiec wg uznania ale raczej warto miec. Inferno to wg mnie obowiazkowy dodatek z nowymi scenariuszami i nowym daily nightmare
Ostatnio zmieniony 16 maja 2024, 15:02 przez Zmij, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Pora odwiedzić okulistęTorquemada666 pisze: ↑16 maja 2024, 11:23 Jak klikasz w Admisson pledge masz informację że składa się on z Criminaly Insane oraz Core Pledge. Zobacz sobie, że w Core Pledge nie ma np. trzech Pacjentów z SG (linki mój post wyżej). Jeśli są w tym wszystkie SG to cześć ma czapkę niewidkę
-
- Posty: 921
- Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 130 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
W tym momencie zakładam, że to niedorobiony screen z core boxa, który powinien mieć naniesione SG, a idąc dalej wersja czachy powinna mieć albo poprawny albo dodany screen SG osobno. Jeśli Przemek twierdzi, że będzie wszystko z tej kampanii i z następnej (nowe dodatki) to myślę, że tak będzie.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Czekaj, czekaj - tak jak w Nova Aetas zawsze grasz 4 postaciami, bez względu na liczbę graczy? Bo muszę się przyznać, że zacząłem zerkać na ten tytuł z uwagi na dobre opinie i zachęcający opis ale fakt grania zawsze 4 postaciami od razu grę dyskwalifikuje...
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Podrzucam fragment angielskiej instrukcji odnośnie ilości postaci na gracza:
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Jak w wiekszosci tego typu gier, bardzo rzadko dungeon crawlery oferuja wariant true solo.
Male sprostowanie - jest konieczosc prowadzenia min 3 postaci a nie 4
-
- Posty: 921
- Rejestracja: 07 wrz 2019, 15:00
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 130 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 08 lip 2023, 12:31
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 21 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Żadni nie są must have, ale każdy daje trochę smaczku.manicminer pisze: ↑16 maja 2024, 16:57 Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11793
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3519 times
- Been thanked: 3524 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Absolutnie opcjonalni To po prostu fajne postaci ze wzgledu na flavormanicminer pisze: ↑16 maja 2024, 16:57 Ok to z innej beczki, czy te małe dodatki z pacjentami to must have? Czy są w nich pacjenci must have? Bo w tym momencie skłaniam się tylko na dodatek z Jokerem, reszta mnie nie interesuje zbytnio, oceniam od strony wizualnej.
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Rzeczywiście, wszystko się wyjaśniło. W takim wypadku cena EB względem gamefound to petarda i aż szkoda nie brać. Jedynie mnie martwi to prowadzenie minimum 3 postaci - trzeba będzie się mocniej zaznajomić z tytułem. Przez samą cenę to korci mnie mocno.
- andrzejstrzelba
- Posty: 586
- Rejestracja: 03 gru 2019, 17:40
- Has thanked: 251 times
- Been thanked: 309 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Jak wygląda w tej grze rozwój postaci? Z każdym kolejnym scenariuszem mamy coraz więcej sprzętu, rozwinięte umiejętności i każdy kolejna gra to nowa część historii? Czy może coś jak w Zombicide gramy wybrany scenariusz i rozwijamy postać tylko w ramach tej jednej rozgrywki ?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Jak w zombicide, nic nie przechodzi do kolejnego scenariuszaandrzejstrzelba pisze: ↑16 maja 2024, 19:12 Jak wygląda w tej grze rozwój postaci? Z każdym kolejnym scenariuszem mamy coraz więcej sprzętu, rozwinięte umiejętności i każdy kolejna gra to nowa część historii? Czy może coś jak w Zombicide gramy wybrany scenariusz i rozwijamy postać tylko w ramach tej jednej rozgrywki ?
- Ayaram
- Posty: 1650
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 730 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Czyli, że co? Moja nie rozumieć z tymi SG, EB i innymi wynalazkami
Jak wezmę ten EB za 350 zł w przedsprzedaży, żeby przetestować grę - to tak czy siak potem dostanę resztę z "all-ina" normalnie w sklepie"?
Jeśli to faktycznie "trudniejszy, bardziej wymagający" zombicide to brzmi to zdecydowanie jak coś dla mnie więc chętnie bym spróbował, ale te przytaczane 4-5h na scenariusz brzmi jak coś bardzo nie dla mnie, więc w ciemno All-ina to może jednak nie do końca...
Jak wezmę ten EB za 350 zł w przedsprzedaży, żeby przetestować grę - to tak czy siak potem dostanę resztę z "all-ina" normalnie w sklepie"?
Jeśli to faktycznie "trudniejszy, bardziej wymagający" zombicide to brzmi to zdecydowanie jak coś dla mnie więc chętnie bym spróbował, ale te przytaczane 4-5h na scenariusz brzmi jak coś bardzo nie dla mnie, więc w ciemno All-ina to może jednak nie do końca...
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Jakby mi ktoś powiedział, że scenariusz w Lobotomy trwa 4-5h to bym go nie kupił. Na szczęście przed zakupem nikt mi tego nie powiedział Faktycznie, gra się długo i jedna partię mieliśmy pod 5h, ale fun w tej grze i to, jak dobrze ona angazuje graczy przy graniu jest taki, że zupełnie nie czuliśmy tego, że tyle czasu minęło. Takie coś do tej pory dały mi jedynie gry wojenne.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Tylko zakup all-ina się zwyczajnie nie opłaca
Lepiej kupić do poniedziałku Early Bird (podstawka Lobotomia II + gratis dodatek Obłąkani Kryminaliści) i równocześnie lub do 03 czerwca dodatkowo pozostałe pudełka i będzie trochę taniej (930 pln vs 890 pln).
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Jaką Ty matematyke tu zastosowałeś, że Ci wyszło 890?
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Bez kości, których nie ma w all-in i tak, 890zł. Jeden dodatek jest za darmo w early bird.
- Seraphic_Seal
- Posty: 1060
- Rejestracja: 28 lis 2021, 20:44
- Has thanked: 341 times
- Been thanked: 275 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Zakładając, że ktoś chce mieć wszystkie pudełka.
Kupowane osobno z early bird - 890 zł
All in - 930 zł
Kupowane osobno bez early bird - 960 zł
Bardzo ładny ruch ze strony czachy, że do czasu zakończenia early birda nie da się kupić all in - bo ktoś by mógł przez przypadek to kupić i być niepotrzebnie 20 zł stratnym.
Kupując na części zawsze jest jeszcze ten plus, że można potem wycofać się pojedynczych elementów zamówienia.
EDIT: Niby fajnie, że zablokowali kupowanie all in, ale w sumie zostawili opcję kupienia podstawki bez early bird w takiej samej cenie xD
Kupowane osobno z early bird - 890 zł
All in - 930 zł
Kupowane osobno bez early bird - 960 zł
Bardzo ładny ruch ze strony czachy, że do czasu zakończenia early birda nie da się kupić all in - bo ktoś by mógł przez przypadek to kupić i być niepotrzebnie 20 zł stratnym.
Kupując na części zawsze jest jeszcze ten plus, że można potem wycofać się pojedynczych elementów zamówienia.
EDIT: Niby fajnie, że zablokowali kupowanie all in, ale w sumie zostawili opcję kupienia podstawki bez early bird w takiej samej cenie xD
Ostatnio zmieniony 17 maja 2024, 14:27 przez Seraphic_Seal, łącznie zmieniany 2 razy.
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Doprecyzowując all in to raczej 930 plnSeraphic_Seal pisze: ↑17 maja 2024, 11:51 Zakładając, że ktoś chce mieć wszystkie pudełka.
Kupowane osobno z early bird - 890 zł
All in - 910 zł
Kupowane osobno bez early bird - 960 zł
Bardzo ładny ruch ze strony czachy, że do czasu zakończenia early birda nie da się kupić all in - bo ktoś by mógł przez przypadek to kupić i być niepotrzebnie 20 zł stratnym.
Kupując na części zawsze jest jeszcze ten plus, że można potem wycofać się pojedynczych elementów zamówienia.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Czy bliżej tej grze do Deep Madness czy Zombicide? Deep Madness uwielbiam za klimat i trudność scenariuszy. Tylko fakt że rozgrywka zajmuje zazwyczaj 3,5-4 godziny sprawia że niezbyt często ją wyciągam. Jak jest z czasem gry w Lobotomy? Wszystkie scenariusze są długie? Za to Zombicide nie zajmuje dużo czasu ale po początkowym zainteresowaniu znudziła.
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Bardziej do Deep madness i tak, wszystkie scenariusze są długie ale za to każdy jest zupełnie inny i ciekawy a nie zrobione na lenia jak zombicide gdzie 90% to są scenariusze typu podnieś znaczniki jakiegoś koloru i uciekaj do wyjscia.
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 08 lip 2023, 12:31
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 21 times
Re: Lobotomy 2: Manhunt (Judgement Dave, Sebastian Kozak)
Zdecydowanie nie Zombicide. Zarówno fabularnie (sporo flavor tekstu i dodatkowych wyborów) jak i w rozwoju postaci. Karty z bronią, przedmiotami czy bonusami - kupa tego i czasem można fajnie pokombić.
Czas rozgrywki może być różny, nam chyba najwięcej zeszło 7 godzin. Szybko nauczyliśmy się, że zaczynamy grać raczej o 17 niż 19.
Czas rozgrywki może być różny, nam chyba najwięcej zeszło 7 godzin. Szybko nauczyliśmy się, że zaczynamy grać raczej o 17 niż 19.