OKLord Voldemort pisze:Może, dlatego informacja o ilości żetonów podana jest na planszy.
Zapasowych żetonów zrobiliśmy tez po jednym w każdym kolorze gracza (choć to akurat nie ma znaczenia, bo jeszcze nie widziałem żeby się skończyły).
Skoro na forum są autorzy to muszę Wam powiedzieć że grę (po trzech rozgrywkach trzyosobowych) oceniam jako interesującą. Jest to całkiem niezły kompromis dla miłośników heksagonalnych gier wojennych i płci pięknej preferującej eurogry. Mamy taki mieszany team właśnie.
Dla jednych ciekawym jest fakt wygranego boju z zaprawionymi pancerniakami z 1 DPz SS, dla drugich jest to pozyskanie zasobu "medal" w zamian za kombinację wskazanych na karcie surowców z możliwością zmniejszenia ceny dzięki małemu usprawnieniu "wsparcie lotnicze"
Bardzo zgrabnie Wam wyszedł ten mechanizm!
Zasady wyglądają na kompletne i dobrze zbalansowane. Myślałem po pierwszej grze że Bradley ma "przerąbane" a Patton jest przepakowany, ale w kolejnej wygrałem Bradem.. musimy zrobić więcej rozgrywek aby statystycznie to sprawdzić. Ciekawe czy Wy macie takie statystyki z testowania?
Jak już się nagramy wg standardowych zasad to chciałbym sprawdzić takie dwa home-rule, że:
- korpus bez zaopatrzenia (bez żywności i/lub paliwa) traci strefę kontroli (pod kątem kontrataków).
- kontroofensywa: można podjąć próbę położenia żetonu oporu na polu gdzie stoi korpus innego gracza (oczywiście gdy opór już stężał w polu obok korpusu), wykonuje się normalną walkę, jeśli korpus przegra to jest spychany do tyłu a żeton oporu zostaje na odbitym polu.
Ciekawe jak to wyjdzie - testowaliście takie możliwości w trakcie budowy gry?
Mam jeszcze pytanie do Was - czy układ sieci drogowej jest celowo tak zbudowany że czasami nie ma połączeń drogowych między bliskimi miastami? To oczywiście powoduje dziury w strefach kontroli których nie widać na pierwszy rzut oka i daje możliwość kontrataków, pytanie czy to ma jakieś pokrycie w faktycznej sieci drogowej / układzie rzek lub wzgórz?