Burke's Gambit (Robert Yates)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Rocy7

Burke's Gambit (Robert Yates)

Post autor: Rocy7 »

Gra trochę w klimacie 8 pasażera Nostromo niestety mało informacji.

BGG https://boardgamegeek.com/boardgame/206 ... kes-gambit

Obrazek

Speeding through space, Burke's Gambit is a rugged company freighter on an extremely important mission, with its seasoned crew being tasked with finding powerful alien technology. What the crew finds instead is something they never expected: a dangerous parasitic organism has somehow made its way into the ship and inside the body of one of the crew members!

Just as the bio-organism contamination alarm goes off, one of the crew members seizes the chaotic moment and sabotages the freighter's engines. The ship, its crew, and the parasitic organism are all on a collision course with planet Earth, where further contamination of the world's population awaits.

Which of the crew are dedicated company personnel wanting the alien organism to reach Earth? Which are just crew wanting to identify the infected crew member? Most importantly, which member of the crew is infected?! Join the crew of Burke's Gambit on a wild space adventure with hidden affiliations and a hidden infected player.

In Burke's Gambit, players take on specific roles of Captain, Marine, Comms Officer and more as they take turns and roll a die. The possibilities of the die include damaging another player, healing themselves, looking at a crew affiliation card, or even scanning a player's diagnostic card. But if you roll an engine power up, you hasten the ship's arrival to Earth. When Burke's Gambit reaches Earth, a vote must be held to eject someone from the airlock (assuming anyone's left)!
Awatar użytkownika
jax

Re: Burge Gambit

Post autor: jax »

W czwartkowym streamie z Essen była prezentacja.
Widziałem i ciekawe, ale mimo wszystko to tylko (dla niektórych aż) rozbudowany Avalon/Agenci Molocha/Wilkołak.
Owszem jest infekcja (u kogoś, tajna), ale poza tym każdy ma jakąś rolę i tajny cel, do którego dąży.

Szukać ok. 5h 30min po starcie streama.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Confidential

Re: Burke's Gambit

Post autor: Confidential »

Coś mało komentarzy w tym temacie...

Grał ktoś i może się wypowiedzieć? Uwielbiam gatunek social deduction i ten tytuł mnie zaciekawił - również ze względu na temat (coś na wzór "Obcego") :D
Awatar użytkownika
kwiatosz
Kontakt:

Re: Burke's Gambit

Post autor: kwiatosz »

Moja recenzja w 138 numerze Rebel Times: https://m.rebel.pl/x.php/193/Rebel-Times.html
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ODPOWIEDZ