Bez tych cech specjalnych to trochę jak bez ręki.yaro_ pisze: ↑03 lut 2020, 10:50 Druga sprawa, że tłumaczący trochę zapomniał o cechach specjalnych duchów, a akurat moja pozwalała zagrywać wolne jako szybkie. A ja do połowy gry zastanawiałem się jak Zwinne Uderzenie Pioruna może mieć same wolne ataki
Tylko że nie dało się wszystkiego wyczyścić, baa nawet niewiele się dało... więc szukaliśmy rozwiązania patrząc na swoje karty i jakoś średnio to poszło Ja nie mówie, grałem trochę z niedzielnymi graczami, ale w miare ogarniali o co chodzi.
Może jak jeszcze kiedyś będzie mi jeszcze w nią zagrać to się przekonam. Póki co schodzi z radaru
Kluczem w tej grze jest generowanie strachu, a czyszczenie dopiero w drugiej kolejności. To przez ten strach wygrywasz, a czym go więcej, tym łatwiej - bo potem to może tylko miasta trzeba usunąć. Albo i nic
Przesuwanie jest bardzo ważne i to właśnie ono w dużej mierze "robi" grę, bo musisz się zastanawiać, co będzie za 2 albo 3 tury i gdzie możesz wysłać całą tę ekipę, żeby jak najmniej w danej turze nabroiła. A wolne ataki należy traktować jako przygotowanie następnej tury, a nie reakcję na to, co się teraz wydarza.
Owszem, wszystkiego nie ogarniesz, ale ten poziom dla pierwszej gry to jest dość prosty, więc chyba ktoś tam coś jeszcze z zasadami pokręcił.