Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
W tym tygodniu zaczęła docierać do graczy długo wyczekiwana, nowa edycja gry Rallyman autorstwa Jean-Christophe Bouviera. Jako, że obecna wersja gry skupia się na wyścigach typu Gran Tourismo, a nie WRC, a także w związku ze zmianami w mechanice, zasadnym jest chyba, aby Rallyman GT doczekał się własnego tematu
W chwili obecnej mam za sobą dwie rozgrywki w trzy i cztery osoby plus jedną solo w celu nauczenia się zasad. Te ostatnie pomimo obszernej instrukcji są stosunkowo proste do opanowania, a sama grę można wyjaśnić w nie więcej niż 5 minut. Dużą zaletą jest dobrze zredagowana instrukcja. Zasady sa objasnione dosyć dokładnie i nie pozostawiaja zbyt wielu wątpliwości. Występuje także garść zasad zaawansowanych, które warto wprowadzić do zabawy już przy pierwszym kontakcie z grą, bowiem w późniejszym czasie granie bez nich i tak będzie sprawiać wrażenie, że gra staje się zbyt uproszczona.
Ogółem, Rallyman GT sprawia wrażenie dopracowanego produktu. Dużym plusem jest ogromna ilość dodatkowych kafli do tworze ia wielu różnych torow wyscigowych i samochody typu GT4 i GT5 dostępne w dodatkach. Wydawca zadbał nawet o uwzględnienie występujących w rzeczywistosci zasad Balance of Performance, ktore pozwalają na jednoczesną rozgrywkę samochodów w tych różnych klasach.
Warto tez wspomnieć, ze wydawca postanowił wypuscic z gra aplikację na tablet/telefon, ale o niej sanej jeszcze się nie wypowiem, ponieważ nie bylo okazji by z niej skorzystać. Niewątpliwie będzie ona przydatna przy śledzeniu wyników w rozgrywkach typu Championship oraz solo.
Ze swojej strony martwię się tylko o regrywalność, gdyż pomimo sporej liczby tras (z dodatkami z KS jest łącznie 37 torów plus masa dodatkowych fanowskich, dostępnych na BGG), nie różnią się one od siebie zbyt wiele. Nie wystepuje na trasach tyle utrudnień co no. w Formule D, Formula 90, a zasady są o wiele prostsze od gier tj. Thunder Alley. Podejrzewam jednak, że siłą tego tytułu będą rozgrywki ligowe. Na tym polu zdaje sie dziać dosyć sporo i już formuje się wiele grup, m.in. na Facebooku czy BGG. Sam z resztą czekam na okazję by wziąć udział w czymś na wzór ligi Rallymana
Zapraszam do dyskusji
- K.
- Coen
- Posty: 2525
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 11:38
- Lokalizacja: Warszawa, Sulejówek
- Has thanked: 463 times
- Been thanked: 138 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
A jak porównasz tę nową wersję gry do pierwowzoru.
Mam podstawkę właśnie tej starej gry, zastanawiałem się na zakupem/dorobieniem sobie dodatku Dirt. Ale może teraz warto przerzucić się całkiem na GT?
Mam podstawkę właśnie tej starej gry, zastanawiałem się na zakupem/dorobieniem sobie dodatku Dirt. Ale może teraz warto przerzucić się całkiem na GT?
Mam takie gry,
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
a zastanawiam się jeszcze nad tymi
ⓘ 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹 𝘀𝗼𝘂𝗿𝗰𝗲𝘀 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝗳𝗮𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗹𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Coen,
Rallyman i Rallyman Dirt traktowały o rajdach, podczas gdy nowa edycja skupia się na wyścigach typu GT. Pomimo użycia tej samej mechaniki zwiazanej z rzutem kościami, „Rallyman” w tytule IMO występuje tu wyłącznie w charakterze nazwy serii gier.
Jeśli chodzi o same sporty; Rajd to zawody na czas na wiejskiej, pagórkowatej drodze, gdzie nawierzchnię często gęsto pokrywa żwir, kurz etc, i występują zdradliwe zakręty wymagające driftowania. Wyścigi GT to bezpośrednia konkurencja samochodów sportowych, ścigających się na asfaltowych torach wyścigowych. Chodzi w nich o siłę maszyn i prędkość. Nie ma tu odcinków - jest jeden tor; dochodzi też bezpośrednia konkurencja o pozycję na torze, a zwycięstwo odnosi nie ten, kto skończył z najkrótszym czasem, a ten kto pierwszy dojechał do mety. Jest to bardzo widoczne w Rallyman GT, ponieważ gracze walczą tu ostro o pozycję, a umiejscowienie pojazdu na planszy ma kluczowe znaczenie. Można bowiem wykorzystać umiejscowienie na konkretnym torze, przed, a nawet na wyjeździe z zakrętu aby utrudnić manewrowanie przeciwnikom. Ponadto, chodzi o to, aby w trakcie każdej tury przejechać jak największy odcinek trasy. W odróżnieniu od wyścigów rajdowych, nie występuje tu driftowanie, aczkolwiek osobiście brakuje mi też zasad dotyczących slipstreamingu. Te ostatnie miałyby sporo sensu zwłaszcza w grze drużynowej z dodatkiem Team Challenge, ale z drugiej strony slipstreaming nie jest stosowany i nie odgrywa tak ważnej roli w wyścigach typu GT co np. w NASCAR.
Obie gry używają więc tej samej mechaniki, ale każda na nieco inne sposoby. Główną różnicą są tory i mechanika gry wieloosobowej wbudowane w GT. Nie występują tu także karty, a samo liczenie czasu ma miejsce w grze solo (można wygodnie zapisywać wyniki w aplikacji lub tradycyjnie dołączonych do gry kartach wyników).
W myśl tego co powyżej, nie sprzedawał bym starej edycji, bowiem obie stanowią dla mnie dwie zupełnie różne gry. W GT bardzo dobrze działa doświadcze gry multiplayer (z dodatkiem można grać drużynowo nawet w 12 osób). Solo będzie tu niewatpliwie mniej emocjonujące niz w poprzedniej edycji, a siła tego trybu może sie uwidocznić glownie za sprawa rozgrywek ligowych i porównywania wzajemnych wynikow z innymi graczami.
- K.
Rallyman i Rallyman Dirt traktowały o rajdach, podczas gdy nowa edycja skupia się na wyścigach typu GT. Pomimo użycia tej samej mechaniki zwiazanej z rzutem kościami, „Rallyman” w tytule IMO występuje tu wyłącznie w charakterze nazwy serii gier.
Jeśli chodzi o same sporty; Rajd to zawody na czas na wiejskiej, pagórkowatej drodze, gdzie nawierzchnię często gęsto pokrywa żwir, kurz etc, i występują zdradliwe zakręty wymagające driftowania. Wyścigi GT to bezpośrednia konkurencja samochodów sportowych, ścigających się na asfaltowych torach wyścigowych. Chodzi w nich o siłę maszyn i prędkość. Nie ma tu odcinków - jest jeden tor; dochodzi też bezpośrednia konkurencja o pozycję na torze, a zwycięstwo odnosi nie ten, kto skończył z najkrótszym czasem, a ten kto pierwszy dojechał do mety. Jest to bardzo widoczne w Rallyman GT, ponieważ gracze walczą tu ostro o pozycję, a umiejscowienie pojazdu na planszy ma kluczowe znaczenie. Można bowiem wykorzystać umiejscowienie na konkretnym torze, przed, a nawet na wyjeździe z zakrętu aby utrudnić manewrowanie przeciwnikom. Ponadto, chodzi o to, aby w trakcie każdej tury przejechać jak największy odcinek trasy. W odróżnieniu od wyścigów rajdowych, nie występuje tu driftowanie, aczkolwiek osobiście brakuje mi też zasad dotyczących slipstreamingu. Te ostatnie miałyby sporo sensu zwłaszcza w grze drużynowej z dodatkiem Team Challenge, ale z drugiej strony slipstreaming nie jest stosowany i nie odgrywa tak ważnej roli w wyścigach typu GT co np. w NASCAR.
Obie gry używają więc tej samej mechaniki, ale każda na nieco inne sposoby. Główną różnicą są tory i mechanika gry wieloosobowej wbudowane w GT. Nie występują tu także karty, a samo liczenie czasu ma miejsce w grze solo (można wygodnie zapisywać wyniki w aplikacji lub tradycyjnie dołączonych do gry kartach wyników).
W myśl tego co powyżej, nie sprzedawał bym starej edycji, bowiem obie stanowią dla mnie dwie zupełnie różne gry. W GT bardzo dobrze działa doświadcze gry multiplayer (z dodatkiem można grać drużynowo nawet w 12 osób). Solo będzie tu niewatpliwie mniej emocjonujące niz w poprzedniej edycji, a siła tego trybu może sie uwidocznić glownie za sprawa rozgrywek ligowych i porównywania wzajemnych wynikow z innymi graczami.
- K.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2020, 10:55 przez Dwntn, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
A czy komuś wiadomo kiedy będzie można dokupić dodatki do rallyman ?
- pabula
- Posty: 2152
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 77 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Jest na baj coś takiego.
Nie dotyczy to tej gry co w tytule więc trochę off topic, ale postanowiłem się podzielić info:
http://www.boiteajeux.net/forum/viewtop ... 93&t=26783
Całkiem miło mi się jeździło.
Właśnie rusza 2020 więc zapraszam.
- kaszkiet
- Posty: 2819
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 533 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Uprzejmie prostuję, że wyścigi to wyścigi, a rajdy to rajdy. Nie ma czegoś takiego jak wyścigi rajdowe.
- maciejo
- Posty: 3374
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 131 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Jeśli masz pierwszą edycję to pewnie lepiej dokupić Dirt tylko gdzie go znaleźć
Powiem szczerze mam wszystko co wyszło do pierwszej edycji a i tak kupiłem GT na KS.
Niestety jak to wszystko przyszło to zastanawiam się po co.
Nawet nie rozpakowałem
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- kaszkiet
- Posty: 2819
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 533 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Czy ktoś może kupił Rallymana z pięcioma dodatkowymi zestawami kości i chciałby jeden z nich mi sprzedać?
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
- Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 186 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Mam pytanie off top. Czy ktoś to ma z rejonu Bydgoszczy? Najlepiej jak by bywał na nocach planszówkowych z centrum gier pegaz (najblizsza 7 Marca). Z chęcią bym spróbował w to zagrać!!!
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
hejo
a jak wasze wrazenia po grze ? w mojej grze jakos mało wypadało wykrzykników przez co mało aut wypadało z drogi przez co mało było obrazeń - i wszyscy prawie jechali na równi
może to kwestia pierwszej gry - a może tak po prostu jest ze jednak obrazenia - wykrzykniki wypadaja sporadycznie bo pozniej mozemy sie bronić przed nimi żółtymi znacznikami hmm.
No i pierwsze samochody które zaczeły wyscig miały jednak przewagę.
a jak wasze wrazenia po grze ? w mojej grze jakos mało wypadało wykrzykników przez co mało aut wypadało z drogi przez co mało było obrazeń - i wszyscy prawie jechali na równi
może to kwestia pierwszej gry - a może tak po prostu jest ze jednak obrazenia - wykrzykniki wypadaja sporadycznie bo pozniej mozemy sie bronić przed nimi żółtymi znacznikami hmm.
No i pierwsze samochody które zaczeły wyscig miały jednak przewagę.
- PytonZCatanu
- Posty: 4797
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1859 times
- Been thanked: 2303 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Jestem po pierwszych dwóch partiach. Na ten moment dałem jej 8/10 BGG.
Choć ocena jest wysoka, to mam mieszane uczucia. W trakcie partii rozbawiłem kolegów porównaniem do słynnej Zimnej Wojny. I tu i tam bowiem mamy rozbudowaną i głęboką grę taktyczną i strategiczną. I tu i tam jednak na koniec dnia rzucamy kością i albo wejdzie, albo nie wejdzie….
W Rallyman GT mamy z jednej strony fantastyczną mechanikę. Oddaje w ciekawy sposób jazdę po torze i walkę pomiędzy bolidami. Planujemy, wchodzimy w interakcje, próbujemy przechytrzyć przeciwnika. Mamy przy tym mały minus, bo jednak jest tu nieco więcej downtimu niż w Formule D, kiedy inny gracz chce dopieścić swoje posunięcie. Ale są emocje, można spróbować zaplanować strategię, jest klimat.
Z drugiej strony…rzucamy kością czy nam wyjdzie… O ile w bardziej „przygodowej” Formule D to mi nie przeszkadza, to tutaj już bardziej. OK, żeby nie było, to jest kontrolowany push your luck. Mogę ryzykować mniej, bardziej, mogę czasem wykupić bezpieczny przejazd, mogę spasować. Jest całkiem zmyślna mechanika administrowania ryzykiem. Niemniej w obu partiach (a w szczególnie pierwszej, gdzie wypadłem z toru 3 razy, w tym 2 razy w 3 pierwszych turach…) miałem poczucie, ze od tej kostki zależy zbyt wiele. Niemniej, teraz wydaje mi się, że może to być efektem kilku elementów: źle gracze zarządzali ryzykiem (wraz doświadczeniem być może jest lepiej), graliśmy zbyt krótkie wyścigi (nie było czasu na korekcję błędów). Tutaj widzę jednak słabszy punkt: i tak potrzebuje focus tokenów, więc chociaż raz muszę zaryzykować bardziej. I jeśli akurat wtedy mi nie pójdzie…no to przerąbane. Podobnie jak kolega wyżej, też zauważyłem, że (szczególnie jeśli gramy tory medium lub short) kolejność na starcie może mieć baaardzo duże znaczenie. Jeśli potwierdzi się to w kolejnych wyścigach, to byłby duży minus.
Tak czy inaczej, na razie jestem optymistą i zalety przeważają w ocenie. Chętnie przetestuję swoje teorie w kolejnych wyścigach. Dajcie znać, jak wy zarządzacie ryzykiem
Choć ocena jest wysoka, to mam mieszane uczucia. W trakcie partii rozbawiłem kolegów porównaniem do słynnej Zimnej Wojny. I tu i tam bowiem mamy rozbudowaną i głęboką grę taktyczną i strategiczną. I tu i tam jednak na koniec dnia rzucamy kością i albo wejdzie, albo nie wejdzie….
W Rallyman GT mamy z jednej strony fantastyczną mechanikę. Oddaje w ciekawy sposób jazdę po torze i walkę pomiędzy bolidami. Planujemy, wchodzimy w interakcje, próbujemy przechytrzyć przeciwnika. Mamy przy tym mały minus, bo jednak jest tu nieco więcej downtimu niż w Formule D, kiedy inny gracz chce dopieścić swoje posunięcie. Ale są emocje, można spróbować zaplanować strategię, jest klimat.
Z drugiej strony…rzucamy kością czy nam wyjdzie… O ile w bardziej „przygodowej” Formule D to mi nie przeszkadza, to tutaj już bardziej. OK, żeby nie było, to jest kontrolowany push your luck. Mogę ryzykować mniej, bardziej, mogę czasem wykupić bezpieczny przejazd, mogę spasować. Jest całkiem zmyślna mechanika administrowania ryzykiem. Niemniej w obu partiach (a w szczególnie pierwszej, gdzie wypadłem z toru 3 razy, w tym 2 razy w 3 pierwszych turach…) miałem poczucie, ze od tej kostki zależy zbyt wiele. Niemniej, teraz wydaje mi się, że może to być efektem kilku elementów: źle gracze zarządzali ryzykiem (wraz doświadczeniem być może jest lepiej), graliśmy zbyt krótkie wyścigi (nie było czasu na korekcję błędów). Tutaj widzę jednak słabszy punkt: i tak potrzebuje focus tokenów, więc chociaż raz muszę zaryzykować bardziej. I jeśli akurat wtedy mi nie pójdzie…no to przerąbane. Podobnie jak kolega wyżej, też zauważyłem, że (szczególnie jeśli gramy tory medium lub short) kolejność na starcie może mieć baaardzo duże znaczenie. Jeśli potwierdzi się to w kolejnych wyścigach, to byłby duży minus.
Tak czy inaczej, na razie jestem optymistą i zalety przeważają w ocenie. Chętnie przetestuję swoje teorie w kolejnych wyścigach. Dajcie znać, jak wy zarządzacie ryzykiem
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
A ja się cieszę, ze kolega wyżej nie jest recenzentem, bo dowiedziałem się o wadach, zalet w zasadzie nie ma lub są być może a na końcu a w zasadzie na początku ocena 8. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad ta gra bo jeszcze wyścigów/rajdów nie mam w kolekcji. Proszę o jeszcze więcej opinii bo albo Rallyman albo grand prix od Gmt
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
- PytonZCatanu
- Posty: 4797
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1859 times
- Been thanked: 2303 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Mój post składa się (w oddzielnych akapitach) ze wstępu, przedstawienia zalet, przedstawienia wad i podsumowania.
Może pożyczyć okulary? Doślę razem z dodatkowymi znakami przystankowymi (dzięki nim czytelnik szybciej odszyfruje twoje posty).
A najlepiej po prostu napisz posta o grze.
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 18 lut 2012, 11:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 32 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Ocena to rzecz subiektywna. Jak nie chcesz, to nie patrz na cyferke, tylko przeczytaj tekst i sam oceń. Poza tym, kolega wyzej zapytał o odczucia, więc dostał odczucia po 2 partiach jednego z graczy. Nie rozumiem komentarza o byciu recenzentem. Forum to miejsce, gdzie gracze dziela sie swoimi odczuciami do gry, a nie piszą profesjonalne recenzje gierjnowaczy pisze: ↑28 lut 2020, 13:03 A ja się cieszę, ze kolega wyżej nie jest recenzentem, bo dowiedziałem się o wadach, zalet w zasadzie nie ma lub są być może a na końcu a w zasadzie na początku ocena 8. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad ta gra bo jeszcze wyścigów/rajdów nie mam w kolekcji. Proszę o jeszcze więcej opinii bo albo Rallyman albo grand prix od Gmt
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Czy ktoś ma pomysł gdzie tę grę można dorwać? Ona była tylko na KS, czy w sklepach też miała się pojawić w normalnej dystrybucji?
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
- PytonZCatanu
- Posty: 4797
- Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
- Has thanked: 1859 times
- Been thanked: 2303 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Na mepelu jest, ale z informacją że już niedostępny
Garść statystyk z BGG | Moje TOP 100 - stan na 1.01.2024
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Widziałem, na planszostrefie też była ale teraz jest niedostępna.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 gru 2014, 14:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz / Fordon
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Widziałem na amerykańskich sklepach za ok 35$ + wysyłka do. Polski jakieś 20$
Rozwazam taki krok.
- maciejo
- Posty: 3374
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 129 times
- Been thanked: 131 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 15:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Niedawno weszła na BGA, więc można przetestować. https://boardgamearena.com
.
- polwac
- Posty: 2587
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1174 times
- Been thanked: 461 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Także tego...będzie polska edycja
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 15:55
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 105 times
- Been thanked: 31 times
Re: Rallyman GT (Jean-Christophe Bouvier)
Co za nieszczęście...
Mam nadzieję, że czacha polegnie na Rallymanie.
Angielska instrukcja jest tak prosta, że każdy jako tako obyty z tym językiem sobie spokojnie poradzi.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że tłumaczenie instrukcji czacha z dużą dozą prawdopodobieństwa jest w stanie spartaczyć.
Mam nadzieję, że czacha polegnie na Rallymanie.
Angielska instrukcja jest tak prosta, że każdy jako tako obyty z tym językiem sobie spokojnie poradzi.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że tłumaczenie instrukcji czacha z dużą dozą prawdopodobieństwa jest w stanie spartaczyć.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2020, 15:26 przez opulentus, łącznie zmieniany 2 razy.