Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 714
- Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 480 times
- Been thanked: 403 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Pytanie, jak ta gra działa w trybie solo, dobry jest?, regrywalny? Z euro solo grałem w Scythe ( automa dobra), Projekt Gaja ( automa genialna) i Architektów z zachodniego królestwa ( wg mnie słaby tryb)
Waham się czy pod samo solo opłaca się ten tytuł brać?
Waham się czy pod samo solo opłaca się ten tytuł brać?
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Oplaca. Bardzo dobry tryb solo. Wymaga trochę progu wejścia ale tak samo jak Projekt Gaja. Samej podstawki miałem chyba 15 partii solo i się nie nudziło. Aczkolwiek dodatki wprowadzają sporo dodatkowej regrywalnosci więc na pewno uznałbym je za przydatne. Chyba nawet bardziej ten mniejszy (w cieniu xitle), który daje dodatkowe technologie.
Jeżeli chodzi o średniej wagi euro to jeden z fajniejszych tytułów na rynku - zwłaszcza jeżeli chodzi o wirtualnego przeciwnika.
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Przecież paczkomatem 42zl Z tego co widziałem cena jest taka sama jak w sklepach za granicą Pojedyncze kafle potrafią osiągnąć cenę nawet 50zl gdzieś widziałem Tak wiec za 30 zł zestaw z kaflem piramidy (chyba ostatnie wydane promo którego czysto nie ma w zestawach) zdaje się dobra opcja Myślałem że znając Polske będzie 50+ kw kosztowało Patrzac również na cenę to koło polowy za mały dodatek no i ograniczona ilość wydana Jakby robili to na masę cena byłaby pewnie mniejsza ale że jest ograniczona ilość i raczej się już nie pojawi tak samo w innych sklepach to te 30 zł wcale duża cena nie jest
- vikingowa
- Posty: 577
- Rejestracja: 18 maja 2015, 21:42
- Has thanked: 458 times
- Been thanked: 308 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Nie każdy używa paczkomatów... Jak ktoś chce to niech kupuje, dla mnie zbędny dodatek, którego podczas rozgrywki i tak bym pewnie nie zauważyła. Dwa poprzednie pudełka z dobrem mi w zupełności wystarczą.
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Sprawa się rozwiązała Z tego co widzę już nie ma tego zestawu na stronie Owszem nie każdy używa ale może ktoś znajomy na tą grę i miałby ochotę zamówić i koszta przesyłki podzielić Mi wyszło 36zl i jestem mega zadowolony
-
- Posty: 777
- Rejestracja: 10 paź 2016, 18:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 229 times
- Been thanked: 282 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
To miło, że komputer policzy i przypomni. Bo często się nie spamięta wszystkich drobiazgów.
mam 3trolle-7% (S) errata do 1861/67 (K) 1882, 1817/USA
- VonBarnaky
- Posty: 49
- Rejestracja: 19 mar 2020, 20:11
- Lokalizacja: Łódź-BOAT CITY
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Za fanpage na FB Planszowych newsów, brzmi bardzo syto
Jak ujawniło wydawnictwo Board&Dice - w marcu 2021 roku będziemy mogli się spodziewać kolejnego dodatku do gry Teotihuacan!
Teotihuacan Expansion Period będzie ostatnim rozszerzeniem tej serii. Nowe rozszerzenie pozwoli nam rozwinąć Teotihuacan do imperium. Miasto będzie się rozrastać, wyprawy wojenne dotrą na Półwysep Jukatan, a wojownicy staną się osadnikami. Znajdziemy też nowe surowce potrzebne do rozwoju, m.in. obsydian, który będzie swojego rodzaju jokerem i pozwoli na wykonywanie specjalnych akcji. Obsydian – tak jak i inne surowce będzie zbierany na jednej z modularnych plansz rozszerzenia. W tym dodatku znajdziemy wiele dodatkowych plansz, które pozwolą na wykonywanie zupełnie nowych akcji, które zastąpią niektóre elementy lub poszerzą możliwości w grze.
Na sam koniec informacja dla wielbicieli Teotibota – rozszerzenie wniesie zaawansowaną wersję rozgrywki solo, która wykorzysta nowe możliwości na planszy.
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Nie jestem pewien czy ta gra potrzebuje dodatkowe moduły... Na pewno zainteresuje się zawartością bo mam wszystko co do tej pory wyszło acz dla mnie dodatkowy tor świątyni z pierwszego dodatku jest już trochę niepotrzebny i zagrałem tylko jedna partie z nim.
Trzeba będzie zobaczyć co tam dokładnie oferują
- VonBarnaky
- Posty: 49
- Rejestracja: 19 mar 2020, 20:11
- Lokalizacja: Łódź-BOAT CITY
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
jest jeszcze film na Twitch z zapowiedziami od firmy... tam nieco więcej...
https://www.twitch.tv/videos/699181766? ... qpvGP-eS-g
https://www.twitch.tv/videos/699181766? ... qpvGP-eS-g
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 24 lis 2011, 15:19
- Lokalizacja: Włocławek
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 15 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Dla zainteresowanych w sklepie polskiego wydawcy gry pojawiły się ponownie te same mini dodatki .
- Nidav
- Posty: 704
- Rejestracja: 14 sty 2016, 19:33
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 339 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Odświeżę temat, bo w końcu udało mi się rozegrać grę ze wszystkimi modułami dużego dodatku (oraz z rzeczami z małego) i muszę przyznać, że to dobry dodatek jest. Wcześniej tylko wprowadziłem przy jednej grze asymetryczne postacie, ale i one wydają się znacznie lepsze, kiedy wszystko jest w grze.
Moduły względem nowej planszy do stawiania dekoracji i budowania piramidy wydają mi się chyba najlepsze. W podstawce praktycznie nikt się nie blokował na rytuałach, bo odpuszczenie potem tury albo płacenie 3 kakaa w imię odblokowania ich było mało zachęcające, a w związku z tym nadzieja, że inny gracz cię odblokuje była nikła. Teraz ta strategia ma znacznie większy sens - przy okazji również strategia na maski wydaje się sensowniejsza, bo w podstawce wydawało mi się, że opłaca się je zdobywać tylko i wyłącznie przy okazji. Wczoraj miałem postać od otrzymania dowolnego surowca oraz awansu na świątyni za zdobywanie masek, w efekcie większość czasu gry spędziłem odprawiając rytuały, zdobywając dzięki temu maski, odblokowując robotników dzięki nowym wersjom akcji względem zdobień i piramidy, budując tyle co nic, rzadko dostąpując Wstąpienia (przez całą grę tylko 3 raz), niezbyt często budując - przed ostatnim zaćmieniem wybudowałem dokładnie nic - a i tak udało się wygrać 203 punktami. W podstawce wydaje mi się, że to nie byłoby możliwe. A nawet jestem całkiem pewien - strategia na jak najczęstsze budowanie, która wydaje się kluczowa w grze podstawowej - tutaj już może zostać chociaż minimalnie osłabiona. I grało mi się tak wyśmienicie, bo przy 11 rozgrywce po raz pierwszy miałem kompletnie inne wrażenie z rozgrywki, podążając kompletnie innymi schematami, które jeszcze mi się nie utarły. Świetny powiew świeżości.
Przy okazji 203 punkty to mój drugi najlepszy wynik, bo raz udało mi się zdobyć 206 - co prawda próbka to żadna, ale odnoszę wrażenie, że balans jest niezły i dodatek nie podkręca jakoś znacząco wyników. Po prostu umożliwia nowe rzeczy.
Moduł z wydarzeniami w każdej rundzie jest ok. Ot, jakiś pozytywny efekt na parę tur, który może trochę pomóc, ale nie musi. Równie dobrze mogłoby go nie być, ale skoro jest, nie zaburza gry, to pewnie będziemy z nim grać, bo i tak wszystkie efekty są pozytywne.
Pomarańczowa świątynia to fajna rzecz, chociaż trochę szkoda, że umiejętności ze wszystkich trzech poziomów są już nadrukowane na planszy. Wolałbym, żeby była jakaś minimalnie zamienna pula, bo dochodząc do szczytu i tak będzie się miało 5 z 8 umiejętności, co przy stałych umiejkach może dążyć do jakiejś tam schematyczności. Miły dodatek, ale podobnie jak wydarzenia - mógłbym w zasadzie grać bez niego, ale i tak będziemy go dodawać, bo wyobrażam sobie, że na luzie można tę świątynię odpuścić i wygrać.
Jak wspominałem asymetryczne umiejętności wydają się znacznie lepsze, kiedy wszystko jest w grze. Przykładowo postać od masek, której łatwiej je zdobywać. Albo postać od wykonywania akcji względem stawiania grobowców na Alei Umarłych i zdobienie piramidy jakby miała tam jednego robotnika więcej. Przy podstawce niezbyt zachęcająca umiejętność - przy dodatku skupiając się na zdobieniach można już stawiając pojedynczą dwójkę odblokować robotnika. Niemniej myślałem, że to będzie mój ulubiony moduł, a jest po prostu dobry - nie będę grał bez niego, ale umiejętności i ograniczenia nie wywracają zasad i ta asymetryczność nie jest aż tak wyraźna. Z drugiej strony to i lepiej, bo w trakcie gdy da się już zdobyć tyle modyfikacji do własnych akcji, że można się pogubić.
I właśnie - czasami aż ciężko spamiętać to wszystko co się wyprawia, bo robiąc jedną akcję można uruchomić łańcuch iluś tam wydarzeń, bo robiąc to, idę tu na świątyni, gdzie wybieram to, co pozwala mi jeszcze na to, a to jeszcze na to i jeszcze idę na tym torze, a poza tym jak już idę na świątyni, to mogę jeszcze to i... czasami trzeba się porządnie zastanowić czy się o wszystkim pamiętało. Ale to też mały problem i podejrzewam, że jakaś gra czy dwie i łatwiej będzie pamiętać o tych wszystkich elementach.
Przy okazji od razu zacząłem interesować się drugim dużym dodatkiem i w sumie nie był porządniej opisany, a już pojawiły się opisy modułów, więc je krótko podsumuje (Jeśli ktoś nie wie, to w marcu na wyjść Expansion Period, czyli drugi duży dodatek). Przy okazji na BGG pojawiła się okładka i przynajmniej nie straszy tak, jak poprzedni dodatek, w którym grafika była dla mnie nieporozumieniem
Obsydian wprowadza nowy surowiec (nie zgadniecie jaki), który może służyć za jokera, ale również używa się go w innym modułach. Ma się go pozyskiwać z nowej akcji - tu jestem ciekaw czy będzie dostawka do planszy i większy rondel, czy ta akcja wprowadzona zostanie przez kolejny moduł, czyli...
Ołtarze i Szamani - pomiędzy planszami akcji wprowadzone zostaną ołtarze, które wykorzystywane będą przez szamanów - nowy rodzaj robotników, którzy poruszać się będą przeciwnie z ruchem wskazówek zegara.
Dwór (Mansion) zastąpi planszę Pałacu, czyli nr 1 na planszy - niewiele jest o tym powiedziane poza tym, że "dostarczy nowe możliwości na wspinanie się po świątyniach oraz wzmacnianie swoich pracowników".
Ekspansja Imperium za to dostarczy nowej planszy Podboju, która ponoć świetnie integruje się i z podstawką i wszystkimi dodatkami. Będziemy mogli na niej podbijać nowe lądy dzięki wojownikom, których potem zamienimy w osadników, aby awansować na Alei Umarłych (oraz na pewno da jeszcze jakieś inne korzyści).
Zaawansowany Teotibot raczej nie wymaga tłumaczenia
Do tego oczywiście m.in. nowe Technologie, nowe Żetony Startowe, nowe Żetony Wielkich Odkryć, które będą potężniejsze od zwykłych, ale trudniejsze do zdobycia. Na tych ostatnich również mają być nowe maski. Będą dwie nowe asymetryczne umiejętności związane z mechanikami dodatku oraz dwie dla bota - w zasadzie będzie więcej wszystkiego
Gdzieś wydaje mi się, że mignęła mi informacja, że to będzie ostatni duży dodatek, ale nie mogę teraz znaleźć gdzie. Przy czym nie zdziwiłbym się, gdyby tak było, bo jednak liczba modułów do wprowadzenia czy dwóch dużych dodatkach będzie gigantyczna. Sam najbardziej ciekaw jestem Szamanów i nowej planszy Podboju - w szczególności to ostatnie wydaje się sporą zmianą w całej grze. Osobiście będę całkiem czekał na marzec i mam nadzieję, że Portal wyda dodatek wraz z premierą światową albo niedługo później.
Moduły względem nowej planszy do stawiania dekoracji i budowania piramidy wydają mi się chyba najlepsze. W podstawce praktycznie nikt się nie blokował na rytuałach, bo odpuszczenie potem tury albo płacenie 3 kakaa w imię odblokowania ich było mało zachęcające, a w związku z tym nadzieja, że inny gracz cię odblokuje była nikła. Teraz ta strategia ma znacznie większy sens - przy okazji również strategia na maski wydaje się sensowniejsza, bo w podstawce wydawało mi się, że opłaca się je zdobywać tylko i wyłącznie przy okazji. Wczoraj miałem postać od otrzymania dowolnego surowca oraz awansu na świątyni za zdobywanie masek, w efekcie większość czasu gry spędziłem odprawiając rytuały, zdobywając dzięki temu maski, odblokowując robotników dzięki nowym wersjom akcji względem zdobień i piramidy, budując tyle co nic, rzadko dostąpując Wstąpienia (przez całą grę tylko 3 raz), niezbyt często budując - przed ostatnim zaćmieniem wybudowałem dokładnie nic - a i tak udało się wygrać 203 punktami. W podstawce wydaje mi się, że to nie byłoby możliwe. A nawet jestem całkiem pewien - strategia na jak najczęstsze budowanie, która wydaje się kluczowa w grze podstawowej - tutaj już może zostać chociaż minimalnie osłabiona. I grało mi się tak wyśmienicie, bo przy 11 rozgrywce po raz pierwszy miałem kompletnie inne wrażenie z rozgrywki, podążając kompletnie innymi schematami, które jeszcze mi się nie utarły. Świetny powiew świeżości.
Przy okazji 203 punkty to mój drugi najlepszy wynik, bo raz udało mi się zdobyć 206 - co prawda próbka to żadna, ale odnoszę wrażenie, że balans jest niezły i dodatek nie podkręca jakoś znacząco wyników. Po prostu umożliwia nowe rzeczy.
Moduł z wydarzeniami w każdej rundzie jest ok. Ot, jakiś pozytywny efekt na parę tur, który może trochę pomóc, ale nie musi. Równie dobrze mogłoby go nie być, ale skoro jest, nie zaburza gry, to pewnie będziemy z nim grać, bo i tak wszystkie efekty są pozytywne.
Pomarańczowa świątynia to fajna rzecz, chociaż trochę szkoda, że umiejętności ze wszystkich trzech poziomów są już nadrukowane na planszy. Wolałbym, żeby była jakaś minimalnie zamienna pula, bo dochodząc do szczytu i tak będzie się miało 5 z 8 umiejętności, co przy stałych umiejkach może dążyć do jakiejś tam schematyczności. Miły dodatek, ale podobnie jak wydarzenia - mógłbym w zasadzie grać bez niego, ale i tak będziemy go dodawać, bo wyobrażam sobie, że na luzie można tę świątynię odpuścić i wygrać.
Jak wspominałem asymetryczne umiejętności wydają się znacznie lepsze, kiedy wszystko jest w grze. Przykładowo postać od masek, której łatwiej je zdobywać. Albo postać od wykonywania akcji względem stawiania grobowców na Alei Umarłych i zdobienie piramidy jakby miała tam jednego robotnika więcej. Przy podstawce niezbyt zachęcająca umiejętność - przy dodatku skupiając się na zdobieniach można już stawiając pojedynczą dwójkę odblokować robotnika. Niemniej myślałem, że to będzie mój ulubiony moduł, a jest po prostu dobry - nie będę grał bez niego, ale umiejętności i ograniczenia nie wywracają zasad i ta asymetryczność nie jest aż tak wyraźna. Z drugiej strony to i lepiej, bo w trakcie gdy da się już zdobyć tyle modyfikacji do własnych akcji, że można się pogubić.
I właśnie - czasami aż ciężko spamiętać to wszystko co się wyprawia, bo robiąc jedną akcję można uruchomić łańcuch iluś tam wydarzeń, bo robiąc to, idę tu na świątyni, gdzie wybieram to, co pozwala mi jeszcze na to, a to jeszcze na to i jeszcze idę na tym torze, a poza tym jak już idę na świątyni, to mogę jeszcze to i... czasami trzeba się porządnie zastanowić czy się o wszystkim pamiętało. Ale to też mały problem i podejrzewam, że jakaś gra czy dwie i łatwiej będzie pamiętać o tych wszystkich elementach.
Przy okazji od razu zacząłem interesować się drugim dużym dodatkiem i w sumie nie był porządniej opisany, a już pojawiły się opisy modułów, więc je krótko podsumuje (Jeśli ktoś nie wie, to w marcu na wyjść Expansion Period, czyli drugi duży dodatek). Przy okazji na BGG pojawiła się okładka i przynajmniej nie straszy tak, jak poprzedni dodatek, w którym grafika była dla mnie nieporozumieniem
Obsydian wprowadza nowy surowiec (nie zgadniecie jaki), który może służyć za jokera, ale również używa się go w innym modułach. Ma się go pozyskiwać z nowej akcji - tu jestem ciekaw czy będzie dostawka do planszy i większy rondel, czy ta akcja wprowadzona zostanie przez kolejny moduł, czyli...
Ołtarze i Szamani - pomiędzy planszami akcji wprowadzone zostaną ołtarze, które wykorzystywane będą przez szamanów - nowy rodzaj robotników, którzy poruszać się będą przeciwnie z ruchem wskazówek zegara.
Dwór (Mansion) zastąpi planszę Pałacu, czyli nr 1 na planszy - niewiele jest o tym powiedziane poza tym, że "dostarczy nowe możliwości na wspinanie się po świątyniach oraz wzmacnianie swoich pracowników".
Ekspansja Imperium za to dostarczy nowej planszy Podboju, która ponoć świetnie integruje się i z podstawką i wszystkimi dodatkami. Będziemy mogli na niej podbijać nowe lądy dzięki wojownikom, których potem zamienimy w osadników, aby awansować na Alei Umarłych (oraz na pewno da jeszcze jakieś inne korzyści).
Zaawansowany Teotibot raczej nie wymaga tłumaczenia
Do tego oczywiście m.in. nowe Technologie, nowe Żetony Startowe, nowe Żetony Wielkich Odkryć, które będą potężniejsze od zwykłych, ale trudniejsze do zdobycia. Na tych ostatnich również mają być nowe maski. Będą dwie nowe asymetryczne umiejętności związane z mechanikami dodatku oraz dwie dla bota - w zasadzie będzie więcej wszystkiego
Gdzieś wydaje mi się, że mignęła mi informacja, że to będzie ostatni duży dodatek, ale nie mogę teraz znaleźć gdzie. Przy czym nie zdziwiłbym się, gdyby tak było, bo jednak liczba modułów do wprowadzenia czy dwóch dużych dodatkach będzie gigantyczna. Sam najbardziej ciekaw jestem Szamanów i nowej planszy Podboju - w szczególności to ostatnie wydaje się sporą zmianą w całej grze. Osobiście będę całkiem czekał na marzec i mam nadzieję, że Portal wyda dodatek wraz z premierą światową albo niedługo później.
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Też gdzieś czytałem, że będzie to ostatni dodatek. I dobrze, trzy wystarczą. Trochę obawiam się poziomu skomplikowania z wszystkimi modułami, ale jest to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych pozycji przyszłego roku. I też liczę, że Portal zadziała szybko.
- kruker
- Posty: 436
- Rejestracja: 27 gru 2008, 00:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 55 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Dla mnie Teo to jest odkrycie tego roku. Nie udało mi się jeszcze zagrać z dodatkami, ale następny na pewno kupię. Szkoda tylko, że insert z Folded space ledwo mieście już W cieniu Xitle, więc nie ma szans żeby upchnąć wszystko w jednym pudel
- FortArt
- Posty: 2334
- Rejestracja: 28 lis 2010, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Postanowiłem dokonać małego upgrade'u surowców. No bo w końcu dlaczego w grze, w której walutą są ziarna kakao miałbym grać tekturowymi żetonami, a nie ... ziarnami kakao?
Zainteresowanych informuję, że stugramowa paczka zawiera ok. 70 ziaren, żetony w grze mają w sumie wartość 90, lecz wydaje mi się, że spokojnie wystarczy.
Spoiler:
Tak, to prawda, że w planszówkach najważniejszy jest klimat - klimat planszy, pionków, żetonów, kart i kostek.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Oryginalny pomysł. Nie poplamią planszy?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- FortArt
- Posty: 2334
- Rejestracja: 28 lis 2010, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Nie powinny. Z zewnątrz są jak niełuskane migdały.
Tak, to prawda, że w planszówkach najważniejszy jest klimat - klimat planszy, pionków, żetonów, kart i kostek.
- Gromb
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 848 times
- Been thanked: 364 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Weź je polakieruj, bo jak każde ziarno i to zawiera tłuszcz plus chłodnie wilgoć. Szkoda wychodować grzyba, choć to mało realne, lub utłuścić elementy papierowe.FortArt pisze: ↑02 mar 2021, 01:25 Postanowiłem dokonać małego upgrade'u surowców. No bo w końcu dlaczego w grze, w której walutą są ziarna kakao miałbym grać tekturowymi żetonami, a nie ... ziarnami kakao?
Zainteresowanych informuję, że stugramowa paczka zawiera ok. 70 ziaren, żetony w grze mają w sumie wartość 90, lecz wydaje mi się, że spokojnie wystarczy.Spoiler:
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
- mistrz_yon
- Posty: 705
- Rejestracja: 26 kwie 2005, 11:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 252 times
- Kontakt:
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Czyli zasadniczo, nawet jeśli nie mam ogranej podstawki, to polecasz grać z oboma dodatkami. Dobrze rozumiem?Nidav pisze: ↑30 wrz 2020, 12:32 Odświeżę temat, bo w końcu udało mi się rozegrać grę ze wszystkimi modułami dużego dodatku (oraz z rzeczami z małego) i muszę przyznać, że to dobry dodatek jest. Wcześniej tylko wprowadziłem przy jednej grze asymetryczne postacie, ale i one wydają się znacznie lepsze, kiedy wszystko jest w grze.
- Chudej
- Posty: 399
- Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
- Lokalizacja: Białystok
- Has thanked: 343 times
- Been thanked: 309 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Mały dodatek można dorzucić od razu, z dużym bym się jednak chyba wstrzymał, może poza modułem z wymienionymi planszetkami akcji (zwłaszcza budowania piramidy i zdobień, inne chyba mają zależności do pomarańczowego boga).mistrz_yon pisze: ↑27 mar 2021, 22:25 Czyli zasadniczo, nawet jeśli nie mam ogranej podstawki, to polecasz grać z oboma dodatkami. Dobrze rozumiem?
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Gra po 20 partiach z dodatkami została sprzedana. Niestety wszystkie początkowe zachwyty szybko przeszły. Każda partia wyglądała tak samo: zobacz jakie są technologie > zdecyduj, która strategia jest najlepsza > zrób technologie > kręć się w kółko do końca gry
- kruker
- Posty: 436
- Rejestracja: 27 gru 2008, 00:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 55 times
- brazylianwisnia
- Posty: 4133
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 941 times
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Dokladnie. Gra w cenie porownywalnej do wypadu do kina przez 4 osoby i jeszcze na koniec mozesz odzyskać większość kasy. Nawet jak gra sie nudzi po 20 partiach to warto doecnic ta podroz.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Patrząc na to, że gier na bgg jest ponad 120.000 to faktycznie. Ja jednak staram się grać w ten pozostały 1% Niestety teo się do tego 1% nie zalicza.
Z resztą tę samą krytykę miałem do Tekhenu. Nie opłacało się robić żadnych akcji bez karty celu więc najpierw się je zbierało, a dopiero potem grało.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2021, 13:43 przez XLR8, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Teotihuacan: City of Gods (D. Tascini, D. Turczi)
Bardzo smutne podejście.brazylianwisnia pisze: ↑28 mar 2021, 13:07Dokladnie. Gra w cenie porownywalnej do wypadu do kina przez 4 osoby i jeszcze na koniec mozesz odzyskać większość kasy. Nawet jak gra sie nudzi po 20 partiach to warto doecnic ta podroz.
Wiesz, że każde doświadczenie zapamiętujemy po tym jak się skończyło? Ja po 20 partiach mam gorzki posmak w ustach.
Jak na razie to tylko ja napisałem merytoryczny post, a wy próbujecie się wdawać w niepotrzebną dyskusję bez jakichkolwiek argumentów.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2021, 13:43 przez XLR8, łącznie zmieniany 1 raz.