Nie są do gry, tylko przedstawiają koncepty postaci, w tym postaci z Nemesis: Aftermath
Nemesis - błędy w dodruku
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Też zrobiłem dziś zgłoszenie w Rebelu i Gandalfie. Niestety kafle sektorów ewakuacyjnych różnią się od reszty. Poza tym planszetki postaci mają zamienione strony oznaczeń stosu kart akcji i stosu kart odrzuconych. Do tego dochodzi błąd w Zastrzyku adrenaliny i jeszcze woreczek, który ma 3 cm dziurę na boku i rozpada się tj. wychodzą z niego nici na potęgę... Słabe strasznie. Jedyny plus jest taki, że można grać w grę na drugiej stronie planszy bo tam sektory ewakuacyjne są znane od początku ale przecież nie o to chodzi jak się kupiło grę za ponad cztery stówy.
- VivoBrezo
- Posty: 786
- Rejestracja: 11 sie 2019, 10:56
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 534 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Mam pytanie. Serio w pudelku woreczek z obcymi moze byc przegnity?
Ma ktos moze zdjecie jak to wyglada?
Ma ktos moze zdjecie jak to wyglada?
Cześć! Nie widzicie nas, ale możecie nas usłyszeć w podcaście Kości, Piony i Bastiony. Rozmawiamy o grach, które lubimy, bo życie jest za krótkie, na te słabe.
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
- VivoBrezo
- Posty: 786
- Rejestracja: 11 sie 2019, 10:56
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 534 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - błędy w dodruku
O Panie, to wyglada jak jakis potężny żart.
Nie pamietam takiej wtopy po stronie Rebela, dobrze ze mam angielska wersje.
W ogole to jest dla mnie niespotykane, ze polski producent w miare dobrze wydal zagraniczna wersje, a w polskiej tyle baboli bylo...
Chyba, ze jedna zajmowal sie tylko AR, a Rebel zabral sie za polonizacje.
Cześć! Nie widzicie nas, ale możecie nas usłyszeć w podcaście Kości, Piony i Bastiony. Rozmawiamy o grach, które lubimy, bo życie jest za krótkie, na te słabe.
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
Kości, Piony i Bastiony Youtube
Kości, Piony i Bastiony Spotify
- pjentaszeq
- Posty: 367
- Rejestracja: 07 gru 2016, 15:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 13 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - błędy w dodruku
VivoBrezo pisze: ↑28 paź 2020, 11:25O Panie, to wyglada jak jakis potężny żart.
Nie pamietam takiej wtopy po stronie Rebela, dobrze ze mam angielska wersje.
W ogole to jest dla mnie niespotykane, ze polski producent w miare dobrze wydal zagraniczna wersje, a w polskiej tyle baboli bylo...
Chyba, ze jedna zajmowal sie tylko AR, a Rebel zabral sie za polonizacje.
Wystarczy że woreczki nie były przechowywane w odpowiednich warunkach, dostała się wilgoć, a potem wyrósł "obcy". Tutaj zawiódł producent woreczków, Rebel/AR nie ma jak sprawdzać czegoś takiego. Zgłoszenie reklamacyjne i wymiana.
pnq 3d print studio - elementy 3d do gier planszowych
ETSY: https://www.pnq3d.etsy.com
FB https://www.facebook.com/pnq3dprint
IG https://www.instagram.com/pnq3dprint/
ETSY: https://www.pnq3d.etsy.com
FB https://www.facebook.com/pnq3dprint
IG https://www.instagram.com/pnq3dprint/
-
- Posty: 2301
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1608 times
- Been thanked: 936 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Ja sądzę, że ostro negocjują z producentem, to może chwilę potrwać. Cierpliwości.
-
- Posty: 1131
- Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
- Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
- Has thanked: 113 times
- Been thanked: 133 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
"do roboty" czyli co? Mają kupić maszyny do szycia i uszyć te woreczki? Przecież Rebel nie zrobił tych bubli, zrobiła je fabryka. Nie jest możliwe sprawdzenie całej partii, dostali próbkę, zatwierdzili, a reszta poszła do klientów. Chyba nikt nie uważa, że zobaczyli spleśniałe worki i uznali: "A chj, puszczamy, gracze pewnie nie zauważą" ) Dajcie firmie czas na sprawdzenie skali problemu i ustalenie z producentem rozwiązania.
Edit: proszę adminów o nie edytowanie moich postów! Albo kasować wszystko, albo zostawić tak jak napisałem!
Edit: proszę adminów o nie edytowanie moich postów! Albo kasować wszystko, albo zostawić tak jak napisałem!
Ostatnio zmieniony 28 paź 2020, 14:47 przez Kisun, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Zgadzam się z przedmówcą. O ile sam jestem wkurzony na ilość baboli to rozumiem że to nie Rebel je zrobił lecz wykonawca i trudno oczekiwać by Rebel sprawdzał wszystkie egzemplarze. Póki co możemy grać na trudniejszej planszy. Bo tam strefy ewakuacyjne są znane od razu.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Ale sprawa jest bardzo prosta. co mnie obchodzi czy Rebel ma sobie szyć woreczki.
Zakupujesz Nemesis w Rebel, otwierasz - widzisz pognite woreczki i karty, które nie nadają się do użytku i odsyłasz Nemesis w związku z niezgodnością towaru z umową i żądasz jako konsument wymiany towaru na nowy / naprawy (w tym wypadku raczej nie widzę takiej opcji).
Rebel ma 14 dni na odpowiedź, jeśli jej nie udzieli, to akceptuje Twoje żądanie.
Jak Ci się nie powiedzie to UOKIK i jazda z nimi.
Co to przepraszam należy ich głaskać po głowie za to, że to "Rebelek"? Wydałeś 550 zł i masz dostać produkt wolny od wad. Koniec i kropa.
Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
Zakupujesz Nemesis w Rebel, otwierasz - widzisz pognite woreczki i karty, które nie nadają się do użytku i odsyłasz Nemesis w związku z niezgodnością towaru z umową i żądasz jako konsument wymiany towaru na nowy / naprawy (w tym wypadku raczej nie widzę takiej opcji).
Rebel ma 14 dni na odpowiedź, jeśli jej nie udzieli, to akceptuje Twoje żądanie.
Jak Ci się nie powiedzie to UOKIK i jazda z nimi.
Co to przepraszam należy ich głaskać po głowie za to, że to "Rebelek"? Wydałeś 550 zł i masz dostać produkt wolny od wad. Koniec i kropa.
Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2020, 20:22 przez Pynio, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Dokładnie i właśnie w swoim zgłoszeniu reklamacyjnym dałem im 14 dni na określenie się... jeśli nie podziała to UOKIK będzie miał wniosek na stole.Pynio pisze: ↑28 paź 2020, 19:56 Ale sprawa jest bardzo prosta. co mnie obchodzi czy Rebel ma sobie szyć woreczki.
Zakupujesz Nemesis w Rebel, otwierasz - widzisz pognite woreczki i karty, które nie nadają się do użytku i odsyłasz Nemesis w związku z niezgodnością towaru z umową i żądasz jako konsument wymiany towaru na nowy / naprawy (w tym wypadku raczej nie widzę takiej opcji).
Rebel ma 14 dni na odpowiedź, jeśli jej nie udzieli, to akceptuje Twoje żądanie.
Jak Ci się nie powiedzie to UOKIK i jazda z nimi.
Co to przepraszam należy ich głaskać po głowie za to, że to "Rebelek"? Wydałeś 550 zł i masz dostać produkt wolny od wad. Koniec i kropa.
Nie mam zamiaru się patyczkować bo to wielki Rebel. Widać nie taki wielki. Widocznie nie nadają się aby wydawać większe tytuły.
Jak kupujecie telewizor i dajmy na to jest coś nie tak z ekranem ale da się oglądać to też czekacie aż Chińczycy dadzą znać czy oczekujecie od sklepu skutecznej wymiany / oddania kasy?
- Shodan
- Posty: 1236
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 476 times
- Been thanked: 447 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Ale wykonawcę wybrał Rebel, więc Rebel odpowiada. Jak wygląda kontrola jakości to problem Rebela, a nie konsumentów. Więc wieszanie psów na rebelu jak najbardziej uzasadnioneSilmaril pisze: ↑28 paź 2020, 14:40 Zgadzam się z przedmówcą. O ile sam jestem wkurzony na ilość baboli to rozumiem że to nie Rebel je zrobił lecz wykonawca i trudno oczekiwać by Rebel sprawdzał wszystkie egzemplarze. Póki co możemy grać na trudniejszej planszy. Bo tam strefy ewakuacyjne są znane od razu.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Chłopaki nikt Wam nie broni składać reklamacji i żądać zwrotu kosztów lub wymiany. To oczywiste że macie do tego prawo, sam też z tej możliwości skorzystałem ale takie "jojczenie" i twierdzenie że z powodu jednej gry Rebel się do wydawania gier nie nadaje jest śmieszne. Rozumiem zawód, sam miałem mega hype na tą grę (aż żona narzekała że o niczym innym nie mówię i wszystkie gameplaye w 3 językach na youtubie oglądnąłem) ale nie dramatyzujmy. Świat się nie zawalił, a przynajmniej nie z tego powodu ;DPynio pisze: ↑28 paź 2020, 19:56 Ale sprawa jest bardzo prosta. co mnie obchodzi czy Rebel ma sobie szyć woreczki.
Zakupujesz Nemesis w Rebel, otwierasz - widzisz pognite woreczki i karty, które nie nadają się do użytku i odsyłasz Nemesis w związku z niezgodnością towaru z umową i żądasz jako konsument wymiany towaru na nowy / naprawy (w tym wypadku raczej nie widzę takiej opcji).
Rebel ma 14 dni na odpowiedź, jeśli jej nie udzieli, to akceptuje Twoje żądanie.
Jak Ci się nie powiedzie to UOKIK i jazda z nimi.
Co to przepraszam należy ich głaskać po głowie za to, że to "Rebelek"? Wydałeś 550 zł i masz dostać produkt wolny od wad. Koniec i kropa.
Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
3mam kciuki byście jak najszybciej otrzymali fixpacki i mogli zagrać bez przeszkód. A póki co zostaje gra w drugą stronę planszy z widocznymi sektorami.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
To udanej rozgrywki ,
Ja w tego bubla póki co grać nie zamierzam a nawet mam zamiar się go szybko pozbyć do czasu aż będę wiedział, że kupuje produkt dopracowany.
Widzisz Ty nazywasz to jojczeniem ja stawianiem wymagań od firmy, która już jakiś czas na rynku działa i co więcej ma już wyrobioną jakąś tam markę. Oczekuję więc, że takie towary jak gra Nemesis będzie produktem najwyższej jakości, produktem klasy premium (która zresztą tak jest traktowana) a okazała się niezłą wtopą...
No ale jak to mówią jedni lubią jak im cyganie grają, drudzy jak im buty śmierdzą...każdy zrobi jak uważa
Ja w tego bubla póki co grać nie zamierzam a nawet mam zamiar się go szybko pozbyć do czasu aż będę wiedział, że kupuje produkt dopracowany.
Widzisz Ty nazywasz to jojczeniem ja stawianiem wymagań od firmy, która już jakiś czas na rynku działa i co więcej ma już wyrobioną jakąś tam markę. Oczekuję więc, że takie towary jak gra Nemesis będzie produktem najwyższej jakości, produktem klasy premium (która zresztą tak jest traktowana) a okazała się niezłą wtopą...
No ale jak to mówią jedni lubią jak im cyganie grają, drudzy jak im buty śmierdzą...każdy zrobi jak uważa
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Skoro mnie cytujesz, to przytocz proszę gdzie napisałem "Rebel się do wydawania gier nie nadaje". Napisałem krótko w temacie traktowania jakiegokolwiek sprzedawcy inaczej niż innych. Będzie Nemesis - ok, nie będzie - trudnoSilmaril pisze: ↑28 paź 2020, 21:04
"Moje BLA BLA BLA"
Chłopaki nikt Wam nie broni składać reklamacji i żądać zwrotu kosztów lub wymiany. To oczywiste że macie do tego prawo, sam też z tej możliwości skorzystałem ale takie "jojczenie" i twierdzenie że z powodu jednej gry Rebel się do wydawania gier nie nadaje jest śmieszne. Rozumiem zawód, sam miałem mega hype na tą grę (aż żona narzekała że o niczym innym nie mówię i wszystkie gameplaye w 3 językach na youtubie oglądnąłem) ale nie dramatyzujmy. Świat się nie zawalił, a przynajmniej nie z tego powodu ;D
3mam kciuki byście jak najszybciej otrzymali fixpacki i mogli zagrać bez przeszkód. A póki co zostaje gra w drugą stronę planszy z widocznymi sektorami.
- Shodan
- Posty: 1236
- Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 476 times
- Been thanked: 447 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Jasne, peace brotherSilmaril pisze: ↑28 paź 2020, 21:04
Chłopaki nikt Wam nie broni składać reklamacji i żądać zwrotu kosztów lub wymiany.
3mam kciuki byście jak najszybciej otrzymali fixpacki i mogli zagrać bez przeszkód. A póki co zostaje gra w drugą stronę planszy z widocznymi sektorami.
Jeszcze tylko dodam, że ten wątek powstał żeby jojczyć.
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Dlatego napisałem "Chłopaki" a cytowałem jedną wypowiedź z kilku twoich i hikiszjac bo cytowanie wszystkich byłoby bez sensu
A co do wątku do "jojcenia" to faktycznie Shodan masz rację. W sumie to po to ten wątek jest więc po dzidowemu
uważaj na język, to nie dzida. - Curiosity
A co do wątku do "jojcenia" to faktycznie Shodan masz rację. W sumie to po to ten wątek jest więc po dzidowemu
uważaj na język, to nie dzida. - Curiosity
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8779
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2686 times
- Been thanked: 2365 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Formalnie, to powstał tylko dlatego, żeby nie zalewać tym jojczeniem głównego wątku. Ale ogólnie masz rację
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- Jareks1985
- Posty: 1089
- Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 132 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Zduplikowałem post - mozna prosić o usunięcie, jakies zwiechy
Ostatnio zmieniony 28 paź 2020, 22:09 przez Jareks1985, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jareks1985
- Posty: 1089
- Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 132 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Mam pudelko do nemesisa, praktycznie nowe od AR jako replecement, ktos nie odebrał oraz 5 zestawów fix paki z poprawionymi kartami oraz silnikami, oddam za dobre piwko
-
- Posty: 2301
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1608 times
- Been thanked: 936 times
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Ja obstawiam, że prędzej zwrócą kasę, bo jeśli cały dodruk mają spleśniały to po prostu nie będą mieli na co wymienić. I możesz się pultać i grozić UOKIK, ale praw fizyki nie zmienisz i nie zrobisz dodruku w 14 dni. Więc teraz pewnie muszą się dogadać z producentem, ustalić gdzie leży wina, zastanowić się jak to rozwiązać - bo dobrego rozwiązania pewnie nie ma - i tyle.Pynio pisze: ↑28 paź 2020, 19:56 Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
- Hardkor
- Posty: 4536
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1366 times
- Been thanked: 875 times
- Kontakt:
Re: Nemesis - błędy w dodruku
To na czy wy tu w końcu jojczycie, bo troche się gubie. Najpierw narzekacie, że rebel nie odpowiada, potem, że bada sytuacje, a teraz, że mają 14 dni. No tak, maja 14 dni na prawne działanie, więc im je dajcie zamiast pluć jadem przez tydzień o tym samym.Pynio pisze: ↑28 paź 2020, 19:56 Ale sprawa jest bardzo prosta. co mnie obchodzi czy Rebel ma sobie szyć woreczki.
Zakupujesz Nemesis w Rebel, otwierasz - widzisz pognite woreczki i karty, które nie nadają się do użytku i odsyłasz Nemesis w związku z niezgodnością towaru z umową i żądasz jako konsument wymiany towaru na nowy / naprawy (w tym wypadku raczej nie widzę takiej opcji).
Rebel ma 14 dni na odpowiedź, jeśli jej nie udzieli, to akceptuje Twoje żądanie.
Jak Ci się nie powiedzie to UOKIK i jazda z nimi.
Co to przepraszam należy ich głaskać po głowie za to, że to "Rebelek"? Wydałeś 550 zł i masz dostać produkt wolny od wad. Koniec i kropa.
Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
Czy dali ciała? Dali
Czy to się odbije na nich? Cholera wie, to duża marka
Czy ludzie to zapamiętają? Na chwilę na pewno
Nawet jak byli calkowicie nieswiadomi i nawalil im dostawca/fabryka od ktorej zawsze brali i było dobrze to się zdarza. Wiemy dobrze, że nie jest to Czacha Games tylko Rebel- jakość. Ogarną, a prawo ich i tak zobowiązuje na odpowiedź w ciągu 14 dni.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Nemesis - błędy w dodruku
Kolego wspaniały...feniks_ciapek pisze: ↑28 paź 2020, 22:07Ja obstawiam, że prędzej zwrócą kasę, bo jeśli cały dodruk mają spleśniały to po prostu nie będą mieli na co wymienić. I możesz się pultać i grozić UOKIK, ale praw fizyki nie zmienisz i nie zrobisz dodruku w 14 dni. Więc teraz pewnie muszą się dogadać z producentem, ustalić gdzie leży wina, zastanowić się jak to rozwiązać - bo dobrego rozwiązania pewnie nie ma - i tyle.Pynio pisze: ↑28 paź 2020, 19:56 Edit: Nie no komentarz roku - dajcie firmie czas na ustalenie z producentem rozwiązania. Masakra. Takie rzeczy regulują jasno przepisy. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za sprzedany towar. Niezależnie czy jest to telefon, blender czy planszówka. Jedyna opcja - odesłanie + wymiana. Jeśli wyczerpiesz ścieżkę - UOKIK. Gwarantuję Ci, że jak się dobiorą im do tyłka to będą zaglądać do każdego pudełka, które sprzedają konsumentom.
Ależ oczywiście, że tak powinni postąpić (przynajmniej innej opcji nie widzę). Chodzi tylko o to w moim komentarzu, że z punktu widzenia prawa jako konsument nie możesz poprosić o zwrot pieniędzy. Nie zakładam ze strony Rebela złej woli i finalnie powinni zwrócić pieniądze i od takowej umowy odstąpić z uwagi na niemożność naprawy. Tutaj nie ma miejsca na tłumaczenia dotyczące pleśni czy innych robaczków świętojańskich. Piszę tylko o przysługującym kupującemu prawie. That's all.