Z tego co widzę to tylko logo na pudełkach jest dodane. Reszta pokrywa się z tym co jest w zwykłej Last Aurora.
Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Zobacz gameplay z gry Przecież już długo wisi na YT
Ja jeszcze czekam ale z samego filmiku wyglądało że klimat Neuro jest Pytanie czy dla ciebie klimat Neuro to Neuroshima Hex czy ogółem świat Neuroshimy z RPG
Ja jak oglądałem jak grali to mi to przypominało najlepsze przygody z Neuroshima RPG ta jazda wielką ciężarówka Przebudowy jej rozkminy co wziąć go brakuje miejsca no dla mnie klimat Neuro tak siadł że została zamówiona po rozgrywce
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
A co sądzicie o trybie solo?, bo niestety zastanawiam się nad tym tytułem ale nigdzie nie znalazłem żadnej opinii o tym trybie?
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Ok dzieki za odpowiedzi!
Jeszcze jedna rzecz mi sie nasunela - mata. Czy ona jest jednostronna? Czy w praktyce przydaje sie czy to raczej zbedny bajerek? Wiem ze gra ledwo co wyszla, ale na pewno juz ktos gral!
Jeszcze jedna rzecz mi sie nasunela - mata. Czy ona jest jednostronna? Czy w praktyce przydaje sie czy to raczej zbedny bajerek? Wiem ze gra ledwo co wyszla, ale na pewno juz ktos gral!
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Mata jednostronna, powiem tak - to jest gadżet, który nie ma żadnego wpływu na rozgrywke ale dla mnie bomba! JA kupuje maty gdzie tylko mogę więc nie jestem tu obiektywny
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 lut 2019, 21:45
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 6 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Jestem po pierwszej rozgrywce. Zacznę od tego, że nie traktuję tej gry jako Neuroshima, mimo że to początkowo skłoniło mnie do zakupu (+ mroźne postapo, którego jestem wielką fanką). Na pocieszenie mogę dodać, ze jest Działko Gaussa i jest dosyć mocne
Co do gry, zasady są bardzo proste do ogarnięcia, rozgrywka jest płynna i szybka. Klimat fajny. Aurora szybko ucieka Ciekawie rozwiązany pomysł z punktacją w zależnosci, czy ktoś zdąży na Aurorę. Jest trochękombinowania, ale mózg się nie gotuje. Rywalizację czuć na każdym kroku.
Gra mi się naprawdę podoba. Myślę, że wydanie LA przez PG to dobry pomysł. A jak pójdzie sprzedaż, czas pokaże.
Co do gry, zasady są bardzo proste do ogarnięcia, rozgrywka jest płynna i szybka. Klimat fajny. Aurora szybko ucieka Ciekawie rozwiązany pomysł z punktacją w zależnosci, czy ktoś zdąży na Aurorę. Jest trochękombinowania, ale mózg się nie gotuje. Rywalizację czuć na każdym kroku.
Gra mi się naprawdę podoba. Myślę, że wydanie LA przez PG to dobry pomysł. A jak pójdzie sprzedaż, czas pokaże.
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
A da sie na niej polozyc druga strone mapy i te z dodatku tak zeby mialo to rece i nogi? Czy mata ma glownie sens przy graniu na mapie alpha?
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 01 maja 2018, 10:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 33 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Da się
I dobrze tak zrobić, nawet jeżeli chcesz grać na stronie alpha to polecam tak robić. Wydruk na tekturze jest wyraźniejszy.
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 12 sty 2017, 23:46
- Been thanked: 2 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
A jak z regrywalnoscia? Słyszałem że tutaj gra kuleje
Nie wiem czy to wynika z małej ilości wydarzeń? Kart naszych postaci? Że poprostu ciągle podobnie się rozwijamy?
Nie wiem czy to wynika z małej ilości wydarzeń? Kart naszych postaci? Że poprostu ciągle podobnie się rozwijamy?
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Dodatek z plastikiem jest wyprzedany Kojarzy ktoś czy prezes wspominał czy się pojawi jeszcze opcja kupienia zestawu albo samego plastiku?
Czy trzeba czekać na dodruk?
Czy trzeba czekać na dodruk?
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Wydaje mi się, że mówili, że jest mała szansa, że jeszcze będzie - kwestia negocjacji z orginalnym wydawcą. Na chwile obecną tego poprostu nie mają
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Czy dobrze zrozumialem, że polska wersja jest już dostępna, a ludzie wspierający grę na kickstarterze czekają na dostawę ?
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11108
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3386 times
- Been thanked: 3286 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Tak
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Sorki za dygresję, ale to już kolejny tytuł notuję z takim ewenementem.
Możliwe, że w tym przypadku to magia Neuroshimy.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
-
- Posty: 2301
- Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
- Has thanked: 1608 times
- Been thanked: 936 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
To magia tego, że do Polski można mniejsze nakłady sprowadzić pociągiem, który jedzie bodajże 2 tygodnie, a nie miesiąc.
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Czy tylko ja mam wrażenie że kto ma ocalałych ten po prostu nie ma szans na porażkę?
Wczoraj miałem 9/10 ocalałych gdzie ziomki (graliśmy na 3) mieli 2 startowe + 1/2 się tam komuś trafił i nie było co zbierać z chłopakow (mapa beta)
W każdej grze gdzie ktoś nie miał jak ich uratować bo inni się od razu rzucali miał pograne i w sumie mało co mógł zrobić
Wczoraj miałem 9/10 ocalałych gdzie ziomki (graliśmy na 3) mieli 2 startowe + 1/2 się tam komuś trafił i nie było co zbierać z chłopakow (mapa beta)
W każdej grze gdzie ktoś nie miał jak ich uratować bo inni się od razu rzucali miał pograne i w sumie mało co mógł zrobić
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1028 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Długo przymierzałem się do zakupu tej gry. Przeczytałem instrukcję, obejrzałem film z rozgrywki i stwierdziłem, że nie posiadam nic podobnego w kolekcji. Wg mnie klimat postapo fajnie zazębia się z mechaniką. Największe obawy rodzi temat regrywalności, ale stwierdziłem, że mam tyle gier, że do LA będę wracał co jakiś czas i będzie ok.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- Kurczu
- Posty: 373
- Rejestracja: 16 mar 2010, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 349 times
- Been thanked: 83 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
A to co pozostali robili, że oddali Ci wszystkich ocalałych? Przy takiej liczbie to musiałeś też mieć wielki konwój i masę jedzenia. Jeszcze nie grałem, ale nie bardzo sobie wyobrażam utrzymać tylu ocalałych i jeszcze się ścigaćAtk pisze: ↑13 lis 2020, 08:14 Czy tylko ja mam wrażenie że kto ma ocalałych ten po prostu nie ma szans na porażkę?
Wczoraj miałem 9/10 ocalałych gdzie ziomki (graliśmy na 3) mieli 2 startowe + 1/2 się tam komuś trafił i nie było co zbierać z chłopakow (mapa beta)
W każdej grze gdzie ktoś nie miał jak ich uratować bo inni się od razu rzucali miał pograne i w sumie mało co mógł zrobić
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1028 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Jeszcze nie grałem, ale też wydawało mi się dziwne mieć tylu ludzi na pokładzie i jechać do przodu. Zasoby gdzieś trzeba poupychać, a bez paliwa konwój stoi w miejscu.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
mialem srednio 2-3 miejsca zywnosc byla na bierzaco przerzucana na wyczerpanych zeby spadali na odpoczynek wiec wystarczylo mi miejsce na 1 paliwo i 1 amonicje
- zawias
- Posty: 228
- Rejestracja: 08 gru 2013, 00:45
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Gra jest super, ale faktycznie karty eksploracji mogą się ograć. W sumie gra ma dość spory potencjał na dodatki (karty, plansze itp. w stylu Brzdęka). Całkiem sprawny tryb solo, chociaż jak na razie 2 razy grane w tym trybie i dwa razy wygrałem bez problemu, więc nie jest wymagający jakoś.
Czy tylko ja mam wrażenie, że karta z pancerzem jest bez sensu? Pancerz może otrzymywać tylko obrażenia. Nie można trzymać na niej zasobów. Inne karty ze slotami też mogą otrzymywać obrażenia, a zasoby na nich można trzymać jak jest miejsce, więc jaki sens ma kupowanie tej karty? Chyba tylko za 1 punkt na koniec gry, jak nikt nie dojechał do Aurory, a nic innego nie mógł kupić
Czy tylko ja mam wrażenie, że karta z pancerzem jest bez sensu? Pancerz może otrzymywać tylko obrażenia. Nie można trzymać na niej zasobów. Inne karty ze slotami też mogą otrzymywać obrażenia, a zasoby na nich można trzymać jak jest miejsce, więc jaki sens ma kupowanie tej karty? Chyba tylko za 1 punkt na koniec gry, jak nikt nie dojechał do Aurory, a nic innego nie mógł kupić
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1028 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
A ile zwykle zdobywa się punktów? Może taki skromny 1 punkt okazać się całkiem znaczący na końcu gry.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
malo pkt jest i tak 1 pkt moze zrobic roznice ale z tego co zauwazylem najczesciej jest odjazd 1 od reszty (przynajmniej u mnie we wszystkich partiach czyli ponad 4 na 3 osoby)
ja ostatnio wycisnalem jakos 27 czy wiecej nie majac zadnej karty z gwiazdka w konwoju jak mnie pamiec nie myli tak samo w ocalalych (po zwyciestwie z przeciwnikami nie trafiala mi sie nagroda a ostatnich ocalalych ktorych wypadali i to z gwiazdkami brali ziomki bo ja ze swoimi 8/9 ocalalymi nie mialem zbytnio miejsca)
karta z pancerzem hmmm moze po to ze najczesciej karty o podobnych statystykach czy jak to nazwac maja 1 pole mniej niz karty z pancerzem? tak mi sie zdaje ze jak mamy 2 wagony o tej samej ze tak powiem klasie to ten co ma pancerz nie ma zabieranego miejsca na pancerz tylko to jest dolozone wiec przy uszkodzeniu nie musisz w razie czego niczego/nikogo usuwac z konwoju tylko wlasnie pakujesz tam Nie blokuje ci miejsca bo nic tam nie mozesz polozyczawias pisze: ↑18 lis 2020, 11:03 Gra jest super, ale faktycznie karty eksploracji mogą się ograć. W sumie gra ma dość spory potencjał na dodatki (karty, plansze itp. w stylu Brzdęka). Całkiem sprawny tryb solo, chociaż jak na razie 2 razy grane w tym trybie i dwa razy wygrałem bez problemu, więc nie jest wymagający jakoś.
Czy tylko ja mam wrażenie, że karta z pancerzem jest bez sensu? Pancerz może otrzymywać tylko obrażenia. Nie można trzymać na niej zasobów. Inne karty ze slotami też mogą otrzymywać obrażenia, a zasoby na nich można trzymać jak jest miejsce, więc jaki sens ma kupowanie tej karty? Chyba tylko za 1 punkt na koniec gry, jak nikt nie dojechał do Aurory, a nic innego nie mógł kupić
chyba ze mowisz o tej karcie gdze sa 4 pancerze tylko to w sumie tylko po to zeby przyjmowaly uszkodzenia na klate zamiast pozbywac sie reszty
mi np brakuje wiecej kart z iloscia zycia wrogow W tym momencie jest po prostu ich 6 i tyle Jak wypadna w czasie 3 fazie na starcie 2 i to jeszcze powiedzmy w srodkowym regionie z ktorego mozna wyjechac to zbieranie amonicji nie ma juz sensu po prostu