Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 233
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 221 times
Been thanked: 56 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: brutusss »

Curiosity pisze: 05 lis 2020, 11:22
brutusss pisze: 05 lis 2020, 11:20
Curiosity pisze: 05 lis 2020, 11:11 Fajnie, ale nie mówimy o brakach, tylko o problemach produkcyjnych, typu niespełniające funkcji koszulki czy bledszy kolor rewersów.
To pomyśl o januszach którzy próbowali wymieniać kupione wadliwe karty do 7th Continent, które ktoś sprzedał bo dostał poprawione :D
No a jakbym zakupił grę używaną razem z paragonem i na tej podstawie próbował wymienić wadliwe karty, to by robiło jakąś róznicę?
Taką, że paragon/faktura są drukami ścisłego zarachowania i producent dokonując takiej wymiany już by wiedział że ktoś próbuje drugi raz ;)
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Curiosity »

Czyli chodzi o to, że mam udowodnić, że kupiłem jako osoba fizyczna, a nie firma (ergo mam paragon lub fakturę imienną)?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Curiosity »

brutusss pisze: 05 lis 2020, 11:24 Taką, że paragon/faktura są drukami ścisłego zarachowania i producent dokonując takiej wymiany już by wiedział że ktoś próbuje drugi raz ;)
Tu masz rację, ale potwierdzeniem zakupu może być też wydruk z terminala płatniczego i wtedy to sprzedawca musi go sobie dopasować (po dacie i godzinie) do konkretnej transakcji.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
ShapooBah
Posty: 1294
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 365 times
Been thanked: 216 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: ShapooBah »

Wiele razy zdarzało mi się reklamować gry, które dostałem na urodziny (czyli bez możliwości wskazania, że to ja ją kupiłem) Co w takim przypadku?
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 233
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 221 times
Been thanked: 56 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: brutusss »

Curiosity pisze: 05 lis 2020, 11:29 Czyli chodzi o to, że mam udowodnić, że kupiłem jako osoba fizyczna, a nie firma (ergo mam paragon lub fakturę imienną)?
Nie, w tym przypadku chodzi o to, że w takim dziale reklamacji siedzi sobie pan/pani i notuje sobie że np. do Nemesisa z fakturą/paragonem nr takim i takim wydaliśmy poprawione karty. Jeśli ktoś przyjdzie drugi raz po to samo to mają dowód w postaci nr nadania przesyłki czy też korespondencji do tej reklamacji (tak, firmy takie rzeczy przechowują) i odeślą takiego delikwenta na drzewo :)

Udowadnianie czy nabyłeś jako osoba fizyczna czy firma ma zastosowanie jeśli dany towar kupiony przez firmę ma krótszą gwarancje niż kupiony przez zwykłego kowalskiego (np. większość elektroniki kupionej na firmę ma tylko rok gwarancji)
sabat24
Posty: 107
Rejestracja: 13 mar 2019, 23:04
Has thanked: 2 times
Been thanked: 45 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: sabat24 »

No ale fakt, że coś produkujesz na wyłączność jest sam w sobie dowodem, że kupiłem od Ciebie. Być może nie bezpośrednio od Ciebie, ale formalnie od Ciebie.
Bo jak kupisz coś z drugiej ręki za połowę ceny i gracz powie Ci, że sprzedaje coś taniej, bo figurka jest połamana (obojętnie czy przez niego czy przez producenta), to w ogóle tracisz jakąkolwiek możliwość reklamacji tej figurki z tytułu rękojmii. W takich wypadkach np. Rebel w ogóle nie jest stroną w potencjalnym konflikcie z Tobą, bo później musiałby ustalać takie fakty i śledzić, co kto komu sprzedał, jak było transportowane itd.
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 233
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 221 times
Been thanked: 56 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: brutusss »

ShapooBah pisze: 05 lis 2020, 11:32 Wiele razy zdarzało mi się reklamować gry, które dostałem na urodziny (czyli bez możliwości wskazania, że to ja ją kupiłem) Co w takim przypadku?
Dobra wola obsługującego reklamację, nic więcej :)
toblakai
Posty: 1280
Rejestracja: 19 mar 2014, 13:57
Has thanked: 228 times
Been thanked: 244 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: toblakai »

Curiosity pisze: 05 lis 2020, 11:29 Czyli chodzi o to, że mam udowodnić, że kupiłem jako osoba fizyczna, a nie firma (ergo mam paragon lub fakturę imienną)?
Masz udowodnić, że to TY kupiłeś dany produkt - reklamacja przysługuje ci jako osoby która zapłaciła za produkt. Producent wziął od ciebie pieniądze i na tej podstawie tworzy się zależność.

Jeżeli kupisz od Stefana na forum, i mu zapłacisz pieniądze to Producent nie zobaczy z tego nawet grosza. Prawnie, prawo do reklamacji nie przechodzi na ciebie.

Oczywiście można reklamować rzeczy używane, ale musisz to kupić od jakiejś firmy.
Wiele razy zdarzało mi się reklamować gry, które dostałem na urodziny (czyli bez możliwości wskazania, że to ja ją kupiłem) Co w takim przypadku?
Z tego co się orientuję to nie przysługuje ci takie prawo - co nie znaczy, że Sprzedawca/Producent nie daje takiej możliwości.

Prawo generalnie powinno określać absolutne minimum - reszta to kwestia umowy społecznej ;)
Awatar użytkownika
REBEL.pl
Posty: 1468
Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 199 times
Been thanked: 740 times
Kontakt:

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: REBEL.pl »

brutusss pisze: 05 lis 2020, 11:04
Curiosity pisze: 05 lis 2020, 10:54Pewnie, że fajnie się wymieniało "na gębę", ludzie byli zadowoleni...aż ktoś policzył ile to rocznie kosztuje :)
Doszło w pewnym momencie do tego, że gracze zaczęli sobie polecać Rebela jako miejsce załatwiania braków w grach.
Musieliśmy wprowadzić procedurę gdy spływały do nas prośby o uzupełnienie do gier kupionych "u Państwa", których Rebel nigdy nie miał w ofercie czy reklamacje gier od wielu lat niedostępnych na rynku.

Dowód zakupu jest nośnikiem ważnych informacji - daty zakupu (rękojmia obejmuje ograniczony okres czasu) i informacji o samym produkcie. Równie ważne jest miejsce zakupu (nadal zdarzają się klienci, którzy "dla bezpieczeństwa" albo "aby poszło szybciej" reklamują grę u wydawcy, u dystrybutora, w sklepie w którym dokonali zakupu i na dokładkę w ich social mediach)
Przedstawienie dokumentu zakupu pozwala nie wykonywać kilkukrotnie tej samej pracy.

Z przykrością musimy także stwierdzić, że istnieją przypadki karygodne. Zdarzało się na przykład (częściej niż sporadycznie), że jeden klient dokonywał reklamacji w kilku miejscach, różnych elementów gry, chcąc skompletować całość. Bez prośby o dokument potwierdzający zakup taki przypadek ciężko by było rozpoznać, a dzięki temu, że Rebel jako dystrybutor obsługuje również reklamacyjnie swoich odbiorców hurtowych udaje się takie próby wyłuskać i ich nie procedować.

Jeżeli ktoś z Was ma lepszy pomysł jak rozpatrywać reklamacje to chętnie się z nim zapoznamy :)
brutusss pisze: 05 lis 2020, 11:37
ShapooBah pisze: 05 lis 2020, 11:32 Wiele razy zdarzało mi się reklamować gry, które dostałem na urodziny (czyli bez możliwości wskazania, że to ja ją kupiłem) Co w takim przypadku?
Dobra wola obsługującego reklamację, nic więcej :)
Tak, to dobra wola obsługującego reklamację. Dział reklamacji ponadto zna charakterystykę produktu i wie na przykład, że w grze X raz na 250 egzemplarzy zdarzało się przesunięcie arkusza, a w grze Y raz na 500 egzemplarzy brakuje kulki. Wtedy znacznie łatwiej o reklamację bez paragonu, gdyż problem jest znany i rozpatrywany natychmiastowo.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2020, 12:22 przez REBEL.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
sabat24
Posty: 107
Rejestracja: 13 mar 2019, 23:04
Has thanked: 2 times
Been thanked: 45 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: sabat24 »

Wiele razy zdarzało mi się reklamować gry, które dostałem na urodziny (czyli bez możliwości wskazania, że to ja ją kupiłem) Co w takim przypadku?
Istnieje stanowisko Sądu Najwyższego, że w takim przypadku wykorzystuje się art. 509 KC o przelewie wierzytelności, że wraz z przeniesieniem prawa własności, można także przenieść prawa do rękojmii. Wtedy na podstawie umowy darowiznej (ustnej), możesz dochodzić swoich praw z tego tytułu jako obdarowany.
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2025
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1503 times
Been thanked: 1154 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Bruno »

Rynek rośnie, więc firmy zaczynają działać ściślej wg procedur. Normalna rzecz.

@Rebel - tylko nie stańcie się jak Z-Man Games, który zmienił swoją politykę reklamacji i teraz już nie wymieni źle wydrukowanego albo uszkodzonego w transporcie elementu, tylko każe odsyłać całą grę do wymiany... :wink:
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
ShapooBah
Posty: 1294
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 365 times
Been thanked: 216 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: ShapooBah »

Nie no, ale mi Wydawnictwa zawsze dosyłały brakujące elementy, czasem nawet z kartą z życzeniami urodzinowymi (Phalanx tak mi przesłał uszkodzone meple do Ankh Morpork te ~8 lat temu)

Poza tym nigdy nie wpadłbym na to, żeby zamawiać z reklamacji kompletną grę, po trochu. Chociaż wiem, że coś takiego zdarzało się w środowisku maniaków klocków Lego, że zamawiając "uszkodzone" elementy z oficjalnej strony reklamacyjnej Lego, oraz uzupełniając to o części kupione np. z allegro w formie hurtu po wyrośniętych dzieciach kompletowali sobie pełne, rzadko dostępne zestawy.
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: kwiatosz »

Czasami wystarczy jeden 'pomysłowy' żeby świat dla wszystkich stał się gorszy...
Ja przy reklamacji Wybuchowej mieszanki paragon musiałem mieć, to było jakieś 5 lat temu afair.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4779
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1039 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Trolliszcze »

Też zauważyłem, że się procedury Rebela zmieniły (na nieco bardziej uciążliwe dla klienta), aczkolwiek o złą wolę oskarżyć bym nie mógł. Jakiś czas temu reklamowałem Smoczą dolinę (naklejki na arkuszu były niedocięte i się przy odklejaniu porwały), zostałem poproszony o przedstawienie paragonu. Paragonu znaleźć nie mogłem, ale jako dowód zakupu przedstawiłem screenshota ze strony zamówienia w sklepie internetowym i z uznaniem reklamacji nie było problemu.

Przyznaję, że ta zmiana w podejściu do klienta trochę mnie zaskoczyła (pamiętam doskonale czasy załatwiania reklamacji "na gębę"), ale po wyjaśnieniach Rebela w sumie się nie dziwię. Może moje wcześniejsze zdziwienie wynikało z tego, że nawet by mi nie przyszło do głowy robić takie numery, o jakich tu Rebel pisze.
Awatar użytkownika
Losiek
Posty: 950
Rejestracja: 31 sie 2010, 03:12
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 314 times
Been thanked: 202 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Losiek »

Po przeczytaniu posta Rebela przestałem się dziwić wymogowi przedstawienia dowodu zakupu - ludzie są jednak dzbanami do n-tej potęgi. Co jednak w przypadku otrzymania gry w prezencie, zazwyczaj nie otrzymuje się wraz z prezentem paragonu.
toblakai
Posty: 1280
Rejestracja: 19 mar 2014, 13:57
Has thanked: 228 times
Been thanked: 244 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: toblakai »

Trolliszcze pisze: 05 lis 2020, 12:19Może moje wcześniejsze zdziwienie wynikało z tego, że nawet by mi nie przyszło do głowy robić takie numery, o jakich tu Rebel pisze.
Gdy mnie prawie 10 lat temu kolega w firmie szkolił do pracy na supporcie zaczął szkolenie od przekazania informacji:
Pamiętaj, Klienci zawsze kłamią - czasami celowo, czasami nieświadomie.
Muszę przyznać, że sprawdziło się to w wielu przypadkach :D
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1348
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 125 times
Been thanked: 86 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: nahar »

Bruno pisze: 05 lis 2020, 11:55
@Rebel - tylko nie stańcie się jak Z-Man Games, który zmienił swoją politykę reklamacji i teraz już nie wymieni źle wydrukowanego albo uszkodzonego w transporcie elementu, tylko każe odsyłać całą grę do wymiany... :wink:
Genialne podejscie. Wlasnie to jest rozwiazanie. Ja chetnie zaplace za wysylke do Rebel.pl gry z wadami jak wzamian dostane taka wad. Bez paragonow i innych dupereli.

A opisy pomyslow dzbanow wgniotly mnie w ziemie. Co trzeba miec w glowie zeby kompletowac gre reklamujac w ilus miejscach braki...
Marek.gdansk
Posty: 145
Rejestracja: 03 sie 2019, 20:31
Has thanked: 39 times
Been thanked: 21 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Marek.gdansk »

toblakai pisze: 05 lis 2020, 12:30 Gdy mnie prawie 10 lat temu kolega w firmie szkolił do pracy na supporcie zaczął szkolenie od przekazania informacji:
Pamiętaj, Klienci zawsze kłamią - czasami celowo, czasami nieświadomie.
Muszę przyznać, że sprawdziło się to w wielu przypadkach :D
Zabiłeś mi ćwieka. Czy mógłbyś powiedzieć na wsparciu czego pracowałeś? Chodzi mi bardziej o branżę, bo z takim podejściem do klienta że zawsze kłamie to naprawdę nie wiem jaka może być. Osobiście mam raczej odwrotnie i nie widzę sensu kłamstwa. Jest kiepskim sposobem relacji biznesowych, i dlatego np rebel ma u mnie przekichane za błędne /fałszywe informacje ( 3 razy pytałem się czy będą dodatki do Abyss - zawsze odpowiedź że nie ma takiej opcji od rebel) - dlatego z założenia nie kupię wersji gry rebela. W dłuższych relacjach biznesowych zakładanie że klient chce mnie oszukać to ... powiedzmy że niezbyt dobry pomysł.
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: kwiatosz »

Brzmi jak wsparcie it.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
toblakai
Posty: 1280
Rejestracja: 19 mar 2014, 13:57
Has thanked: 228 times
Been thanked: 244 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: toblakai »

IT. Generalnie jak już do mnie coś trafiało to często klient twierdził, że on nic nie zmieniał a przestało działać. Sporadycznie okazywało się to prawdą :D
Awatar użytkownika
Bruno
Posty: 2025
Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1503 times
Been thanked: 1154 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Bruno »

nahar pisze: 05 lis 2020, 19:10
Bruno pisze: 05 lis 2020, 11:55
@Rebel - tylko nie stańcie się jak Z-Man Games, który zmienił swoją politykę reklamacji i teraz już nie wymieni źle wydrukowanego albo uszkodzonego w transporcie elementu, tylko każe odsyłać całą grę do wymiany... :wink:
Genialne podejscie. Wlasnie to jest rozwiazanie. Ja chetnie zaplace za wysylke do Rebel.pl gry z wadami jak wzamian dostane taka wad. Bez paragonow i innych dupereli.
Chętnie wysłucham Twojego entuzjazmu ponownie, kiedy dostaniesz grę, w której uszkodzony jest 1 element z kilkudziesięciu, i żeby go wymienić, zamiast po prostu wysłać komu trzeba zdjęcie paragonu, będziesz musiał pakować grę i wysłać ją do producenta/dystrybutora :roll:
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Awatar użytkownika
ShapooBah
Posty: 1294
Rejestracja: 18 lip 2018, 13:56
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Has thanked: 365 times
Been thanked: 216 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: ShapooBah »

Może dzięki temu, ludzie zastanowią się dwa razy i nie będą reklamować pierdół w stylu żetonu, który ma odchylenie od osi 2°, a nie jest idealnie wyśrodkowany.
Albo kart, które w granicach spadu drukarskiego są lekko przesunięte. Bo to niszczy wartość kolekcjonerską mojego egzemplarza.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1112 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: detrytusek »

Ja miałem taką sytuację, że 3/4 talii (Terraformacja) miało ścięte tylko dwa narożniki. Sprawę zgłosiłem (dołączyłem zdjęcia) i też usłyszałem, że potrzebują paragon. Owego nie miałem ale zapytałem uprzejmie co to zmienia? Talię dostałem bardzo szybko.
Też mi oczy wypadły jak zobaczyłem jakie dzbany mają pomysły ale w takich przypadkach jak mój czy Curiosity elementy powinny być wymieniane bez szemrania. Możemy przecież udokumentować "awarię" zdjęciem ew. dołożyć kartkę z datą jakby ktoś podejrzewał, że zdjęcie jest wykorzystywane wielokrotnie.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2506
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 189 times
Been thanked: 168 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: Pan_K »

Z Rebelem miałem bardzo dobre doświadczenia reklamacyjne. Włącznie z tym, że dosłali mi znacznik, który zgubiłem (czyli wina była całkowicie po mojej stronie). Baaardzo zaplusowali wtedy.

Dlatego później byłem całkowicie zaskoczony, kiedy przydarzył mi się jakiś felerny pakiet koszulek. Wszystkie były "porysowane" od maszyny (miały takie jakby smugi). Napisałem do Rebela z informacją, że jest coś takiego i dostałem odpowiedź, żebym się zwrócił do sprzedawcy. Nie zwróciłem się i sprawę olałem. Tych parę złotych mnie nie zbawi. Ale od tamtego czasu kupuję albo Arcany, albo Paladiny. Szczególnie, że i wcześniejsze partie Rebela bywały lekko niedorobione (nie na tyle, żeby reklamować). Uznałem zatem, że nie ma sensu grać w ruletkę z jakością, żeby potem jeszcze być spuszczanym na drzewo w razie reklamacji.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1112 times

Re: Reklamacje gier (zaczęło się od Władcy Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Rebel))

Post autor: detrytusek »

A żeby było zabawniej to miałeś pełne prawo zwrócić się do producenta omijając sklep. Mieli obowiązek przyjąć reklamację.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
ODPOWIEDZ