Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
polwac
Posty: 2575
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 1167 times
Been thanked: 461 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: polwac »

mmag pisze: 24 lut 2021, 12:31 Mam dziwne wrażenie, że narzekanie jest tu już uprawiane hobbystycznie na niespotykaną skalę - dla zasady/bo polskie jest "be"/bo wookie jest "be"/bo wiedźmin jest 'be". Rozumiem, że temat Wiedźmina może wywoływać emocje i dla wielu osób jest on niemal świętością i dziedzictwem narodowym - jednak mam wrażenie, że jest to już etap, na którym co by nie zostało tu pokazane i tak będzie "be".

[...]
lepiej bym tego nie ujął :roll:
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10923
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3356 times
Been thanked: 3217 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: japanczyk »

Mixthoor pisze: 24 lut 2021, 13:00 Aha... łoooo panie, to patrz pan na to. Przecie to oni go tak od tylca... Zaraza, to zaiste zła pozycja przecie...
Spoiler:
Naprawdę nie widzisz różnicy między sculptem a tym artem? Bo jakby tak wyglądał sculpt to byłbym zachwycony
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1147
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 413 times
Been thanked: 254 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: mmag »

Szczerze? Jakby wykonano figurkę 1:1 jak na grafice na planszetce postaci to obstawiam narzekania z gatunku "Toż to wiedźmin, czy baletnica? I po co on tak tę nóżkę podczas walki podnosi, niczym stereotypowa, nieśmiała panna składająca się do pocałunku w romantycznie filmie z połowy ubiegłego wieku... To Wiedźmin, czy Przeminęło z Wiatrem ma być?" :lol:

Więc zdecydowanie wolę to co zostało zaprezentowane - z ciekawą pozą i rzeźbioną podstawką, niż setnego standardowego, płaskiego CMON-a z rozłożonymi bezradnie rękami pod tytułem "chciałbym mieć dynamiczną pozę, ale tylko tak wejdę do formy w jednym kawałku".
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 13:32 przez mmag, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Posty: 516
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Has thanked: 97 times
Been thanked: 67 times
Kontakt:

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Mixthoor »

Bingo, mmag!
Japanczyk, naprawdę o to pytasz? ;)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10923
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3356 times
Been thanked: 3217 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: japanczyk »

mmag pisze: 24 lut 2021, 13:15 Więc zdecydowanie wolę to niż setnego standardowego, płaskiego CMON-a z rozłożonymi bezradnie rękami pod tytułem "chciałbym mieć dynamiczną pozę, ale tylko tak wejdę do formy w jednym kawałku".
Spoiler:
CMON poziom Black Plague ma juz sporo za sobą - chociazby niektore figurki z The Others wygladaja duzo lepiej niz wyskakujacy z kamienia wiedźmak
A pominawszy CMON to chociazby LMS ze swoimi sculptami BRW robi lepsza robote w animacji postaci:
Spoiler:
allagainstyou
Posty: 152
Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
Has thanked: 33 times
Been thanked: 34 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: allagainstyou »

mmag pisze: 24 lut 2021, 13:15 Szczerze? Jakby wykonano figurkę 1:1 jak na grafice na planszetce postaci to obstawiam narzekania z gatunku "Toż to wiedźmin, czy baletnica? I po co on tak tę nóżkę podczas walki podnosi, niczym stereotypowa, nieśmiała panna składając się do pocałunku w romantycznie filmie z połowy ubiegłego wieku... To Wiedźmin, czy Przeminęło z Wiatrem ma być?" :lol:
Chodzi Ci o pozycję wiedźmina z planszy gracza w grze Wookiego? Jeśli tak, to jest równie nienaturalna, co pozycja figurki, ale mniej się rzuca w oczy przez ciemną kolorystykę tła i postaci (i przez to, że jest 2d).
Nie sądzę, że co by nie było pokazane to będzie "be". W pozycji tej figurki jest po prostu kilka rzeczy nie tak i rzuca się to w oczy. Styl i poziom detali mi się podoba, obstawiam, że pozostałe figurki będą fajniejsze.
Aha, i ja już chyba wolę pozowanie z rozłożonymi rękoma, niż to co tutaj:
- odbijanie się pod dziwacznym kątem od wystającego kamienia, dziwne ułożenie obu nóg
- swoją drogą - chyba musiał stać na tym jednym wystającym kamieniu od jakiegoś czasu, bo niespecjalnie mogę wymyślić jak mógłby na niego wskoczyć żeby przy odbiciu mieć stopę skierowaną w dół
- stoicki spokój na twarzy, zamknięte usta, nie wygląda jakby miał zaraz zaatakować ani jakby był w trakcie walki
- wysoko uniesiony miecz, bez żadnego podparcia, prawie opierający się o potylicę, ręce mocno cofnięte - takie trzymanie miecza utrudnia wyprowadzenie sensownego ciosu i sprawi problemy podczas lądowania na ziemi

No cóż, są różne gusta, moim zdaniem figurka szału nie robi jeśli chodzi o pozycję, ale przyznam, że fanom bejsbolu może się spodobać.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 389
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 143 times
Been thanked: 82 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Backero »

Na podstawie dzisiejszego filmiku [https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be], gdzie widać jedynie strzępki artów z planszetek innych wiedźminów można wypatrzeć z jakich artów one pochodzą. Tak samo jak Wiedźmin szkoły Kota jest artem z Gwinta [https://gwent.one/pl/card/202806], tak pozostali to "Kolgrim" [https://gwent.one/pl/card/202794] i "Wiedźmin szkoły Niedźwiedzia" [https://gwent.one/pl/card/202816]. Niestety nie zidentyfikowałem jeszcze reszty. Pozostałe 2 plansze mogą mieć placeholder na arcie, bo wydają się podobne.
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1147
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 413 times
Been thanked: 254 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: mmag »

W kwestii konkurencji w postaci cmon - małe zestawienie bohaterów z najnowszego Zombicide:
Spoiler:
Prawie wszystkie postacie wpisane w płaską, dwuwymiarową przestrzeń późniejszej formy, będące wariacją na temat pozy:
A) dwie bronie, ręce szeroko rozstawione
B) jedna broń po skosie, wzdłuż ciała.

Tak więc podtrzymuję to co pisałem wcześniej - koncept z wiedźmina, w postaci dynamicznej pozy i rzeźbionej podstawki wygrywa tu z łatwością. I z przyjemnością wolę malować taką, charakterystyczną figurkę aniżeli bandę klonów... Czy są firmy tworzące lepsze figurki? Tak, oczywiście! Ale patrząc na sam render, myślę że twórcy nie mają czego się wstydzić, jeśli chodzi o planszówkową klasę średnią (cmon, ar itd...), tym bardziej, że i nie figurkami ta gra ma stać.

Kwestia bejsbolowej pozy, przesunięcia dłoni na rękojeści itd - przyznaję że jestem ignorantem. Możliwe, że dla "znawców" tematu historycznego fechtunku poza wygląda absurdalnie. Ja, jako przeciętny klient nie mam z tym problemu. Tym bardziej że nie takie cuda pojawiają się w grach/filmach/grafikach/figurkach, więc nie wprowadzałbym dziwnych wymogów, gdzie nagle to Wookiego się zaczyna punktować za brak realizmu w przedstawieniu walczących postaci...

Wreszcie - nie zapominajmy, że mówimy tu o figurce wielkości 32mm. Finalnie tak bardzo przeszkadzająca mimika i tak najpewniej zniweluje się do dwóch plamek oczu i poziomej kreski ust. Medalion którego tak bardzo brakuje byłby milimetrową kulką, a dłoń "prawidłowo ułożona" różniłaby się położeniem o pół milimetra w tej skali. Oczywiście - twórcy mogliby przedstawić nam perfekcyjne rendery rodem od AR. Problem w tym, że później i tak by skończyły... jak figurki od AR :D

Reasumując - nie bawmy się w podwójne standardy. bo mam wrażenie, że to co tu jest tak krytykowane i obśmiewane, w każdej innej produkcji nawet nie zostałoby zauważone.


PS. Odnosząc się jeszcze do realizmu - na ile się orientuję, kluczem w pojedynkach była szybkość, umiejętność zadawania zaskakujących ciosów, które nie były sygnalizowane powolnymi zamachami i przewidywalnymi ruchami, które pozwalałyby na łatwe zejście z linii ataku i uniknięcie ciosu, lub jego zablokowanie/skontrowanie. Wiedźmini - jako mutanci o podkręconych parametrach fizycznych, szybkości, sile, zwinności, refleksie itd. podejrzewam, że mieliby w swoim arsenale różne "nietypowe" pozycje i formy - nieosiągalne dla innych sztuczki zdolne wybić z rytmu i zaskoczyć zwykłego człowieka. Kręcenie piruetów i obracanie się placami do przeciwnika w przypadku każdego normalnego pojedynku zakończyłoby się szybką śmiercią - a z czego wiemy (i na ile pamiętam trening Ciri), w walce wiedźminów była to "norma".

Zresztą - czego oczekujesz po gościu noszącym dwa miecze na plecach ;)
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 18:00 przez mmag, łącznie zmieniany 16 razy.
Rbsn
Posty: 198
Rejestracja: 27 gru 2016, 12:19
Lokalizacja: Słupsk
Has thanked: 12 times
Been thanked: 32 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Rbsn »

allagainstyou pisze: 24 lut 2021, 13:56 Aha, i ja już chyba wolę pozowanie z rozłożonymi rękoma, niż to co tutaj:
- odbijanie się pod dziwacznym kątem od wystającego kamienia, dziwne ułożenie obu nóg
- swoją drogą - chyba musiał stać na tym jednym wystającym kamieniu od jakiegoś czasu, bo niespecjalnie mogę wymyślić jak mógłby na niego wskoczyć żeby przy odbiciu mieć stopę skierowaną w dół
- stoicki spokój na twarzy, zamknięte usta, nie wygląda jakby miał zaraz zaatakować ani jakby był w trakcie walki
- wysoko uniesiony miecz, bez żadnego podparcia, prawie opierający się o potylicę, ręce mocno cofnięte - takie trzymanie miecza utrudnia wyprowadzenie sensownego ciosu i sprawi problemy podczas lądowania na ziemi
Oczywiście! Przecież nie od dzisiaj wiadomo że emocje i ekspresja u wiedźminów to rzecz widoczna z daleka, zresztą wielu z nich dostawało swojego rodzaju oskary za wykonywane teatralne role. A dzięki swojemu obżarstwu i lenistwu, stosowali jedyną wartą nauki technikę kamienia (według niektórych nazywana również "klocem'), która polega na powolnym machaniu mieczem, najlepiej w pozycji siedzącej ewentualnie leżącej. To ostatnie jest szczególnie widoczne u szkoły "leniwego przekarmionego kota będącego pod opieką starszej pani". Żaden szanujący wiedźmin nigdy nie ćwiczył swojej szybkości, gibkości i siły, a ta cała próba traw zmieniała im jedynie oczy, żeby mogli łatwiej bałamucić dzierlatki na wiejskich potańcówkach.
allagainstyou
Posty: 152
Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
Has thanked: 33 times
Been thanked: 34 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: allagainstyou »

mmag pisze: 24 lut 2021, 16:34 [...] Tak więc podtrzymuję to co pisałem wcześniej - koncept z wiedźmina, w postaci dynamicznej pozy i rzeźbionej podstawki wygrywa tu z łatwością. I z przyjemnością wolę malować taką, charakterystyczną figurkę aniżeli bandę klonów... [...]
Jasne, koncepcja fajna, tylko wykonanie mnie nie przekonuje. Na tyle, że wolałbym figurkę o bardziej tradycyjnym wyglądzie. No ale wiadome, wszystkim się nie dogodzi, a ta zaproponowana poza jak widać ma już swoich zagorzałych fanów.

Też nie do końca rozumiem dlaczego niektórych temat tak bardzo "grzeje", ot kilku osobom nie do końca się spodobała niestandardowa figurka. Nie można sobie pożartować bo to gra Wookiego? Wydaje mi się, że on akurat jest na fali wznoszącej jeśli chodzi o poziom projektowanych gier, że Tytani będą dobrze odebrani i Wiedźmin także. Jak oferta pierwszego dnia będzie atrakcyjna to jest duża szansa, że będzie to mój pierwszy preorder. Gdyby taka figurka była pokazana w innej grze której projekt bym śledził, to przecież tak samo bym sobie śmieszkował...
Awatar użytkownika
EVOCATVS
Posty: 687
Rejestracja: 16 lis 2018, 22:20
Has thanked: 498 times
Been thanked: 155 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: EVOCATVS »

Co do tej figurki, to warto wziąć poprawkę, że wiedźmini byli przeznaczeni do walki z różnymi potworami, więc ich techniki szermiercze pewnie były odpowiedznio poszerzone, w stosunku do tych pojedynkowych przeciwko ludziom.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Posty: 516
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Has thanked: 97 times
Been thanked: 67 times
Kontakt:

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Mixthoor »

"REALIZM" w grze, której zmutowany człowiek, na dopalaczach i po kilu głębszych denaturatu, mieczem tnie bazyliszki, południce, i inne gumowe straszydła.
Poproszę więcej popcornu! Wybornie czyta się wybrane posty...
Fojtu
Posty: 3379
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1263 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Fojtu »

Mixthoor pisze: 24 lut 2021, 20:16 "REALIZM" w grze, której zmutowany człowiek, na dopalaczach i po kilu głębszych denaturatu, mieczem tnie bazyliszki, południce, i inne gumowe straszydła.
Poproszę więcej popcornu! Wybornie czyta się wybrane posty...
Chodzi o realizm fizyki. Wiadomo, że są elementy fantastyczne, ale jak figurka ma pozę dynamiczną, a fizyka ruchu nie do końca jest dobrze oddana to intuicyjnie coś nie pasuje.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2021, 21:02 przez Fojtu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ssebqq
Posty: 113
Rejestracja: 23 maja 2020, 11:30
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: ssebqq »

Spokojnie Panowie zostało jeszcze minimum cztery postacie, więc pewnie każdy dostanie swojego ulubieńca :wink:
Awatar użytkownika
mistrz_yon
Posty: 705
Rejestracja: 26 kwie 2005, 11:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 158 times
Been thanked: 252 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: mistrz_yon »

Backero pisze: 24 lut 2021, 16:23 Na podstawie dzisiejszego filmiku [https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be], gdzie widać jedynie strzępki artów z planszetek innych wiedźminów można wypatrzeć z jakich artów one pochodzą. Tak samo jak Wiedźmin szkoły Kota jest artem z Gwinta [https://gwent.one/pl/card/202806], tak pozostali to "Kolgrim" [https://gwent.one/pl/card/202794] i "Wiedźmin szkoły Niedźwiedzia" [https://gwent.one/pl/card/202816]. Niestety nie zidentyfikowałem jeszcze reszty. Pozostałe 2 plansze mogą mieć placeholder na arcie, bo wydają się podobne.
To świetna wiadomość, bo arty w Gwincie są na naprawdę wysokim poziomie. I jest ich naprawdę dużo.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Posty: 516
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Has thanked: 97 times
Been thanked: 67 times
Kontakt:

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Mixthoor »

Obrazek

Gówno burza za 3... 2... 1...
Osobiście stawiam na komentarze pokroju "Bleee, Assassin's Creed!"
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5217
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1075 times
Been thanked: 1682 times
Kontakt:

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: BOLLO »

Mixthoor pisze: 26 lut 2021, 15:05 Obrazek

Gówno burza za 3... 2... 1...
Osobiście stawiam na komentarze pokroju "Bleee, Assassin's Creed!"
bardziej " no nie znowu kamienny skaczący wiedzmin"
Fojtu
Posty: 3379
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 557 times
Been thanked: 1263 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Fojtu »

Mixthoor pisze: 26 lut 2021, 15:05 Gówno burza za 3... 2... 1...
Osobiście stawiam na komentarze pokroju "Bleee, Assassin's Creed!"
Mi trochę średnio pasuje ta twarz i włosy, jakoś współcześnie to wygląda :D
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10923
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3356 times
Been thanked: 3217 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: japanczyk »

Bardziej kolejny srający wiedźmin
Musze powiedziec, ze jestem zniesmaczony "różnorodnością" póz Wiedźminów

To są po prostu słabe sculpty - jako figurki moglby byc spoko, ale jako figurki do gry są złe. Po prostu.
mordajeza
Posty: 361
Rejestracja: 19 lut 2019, 13:16
Has thanked: 171 times
Been thanked: 246 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: mordajeza »

Fojtu pisze: 26 lut 2021, 15:11
Mixthoor pisze: 26 lut 2021, 15:05 Gówno burza za 3... 2... 1...
Osobiście stawiam na komentarze pokroju "Bleee, Assassin's Creed!"
Mi trochę średnio pasuje ta twarz i włosy, jakoś współcześnie to wygląda :D
Bo to Wookie jest przecież ;)
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1222
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 474 times
Been thanked: 444 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Shodan »

A mnie ta cała sytuacja zaczyna już irytować. Pokazuje się nam jakieś figurki, jakieś obrazki, jakieś teksty fluffowe. Wolałbym zobaczyć talie każdej postaci i jak to mechanicznie działa, a nie kolejne trzy strony bicia piany.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
Awatar użytkownika
polwac
Posty: 2575
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 1167 times
Been thanked: 461 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: polwac »

Szkoła Żmii! Słynie z nieprzewidywalnego i zaskakującego stylu walki. Żmije walczą za pomocą dwóch ostrzy zwanych „kłami” i specjalizują się w truciznach. 🐍 Adepci tej wiedźmińskiej szkoły nie ograniczają się wyłącznie do wykonywania zleceń na potwory — za odpowiednią cenę zabiją każdego, człowieka i nie-człowieka. Według niektórych bycie zabójcą jest ujmą dla wiedźmina, a Ty jak sądzisz?
Spoiler:
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
allagainstyou
Posty: 152
Rejestracja: 19 lis 2020, 15:30
Has thanked: 33 times
Been thanked: 34 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: allagainstyou »

Moim zdaniem Wookie bardzo dobrze "sprzedaje" tę grę. Tylko te figurki... No ani Bejsbolista, ani Caganer na kolumnie mnie nie przekonują... Myślę, że gdyby artysta najpierw zastanowił się jaką pozycję chce przedstawić, dlaczego postać się w niej znalazła i wyobraziłby sobie jakąś sensowną scenę, to te figurki wyglądałyby inaczej. Pewnie różniłyby się od tych przedstawionych ledwie kilkoma detalami, no ale jednak obecnie przez te detale wyszło słabo. I tak, w takim Western Legends figurki też wyglądają sztucznie, pozując np ze skrzyżowanymi pistoletami wycelowanymi w niebo - ale tutaj był pomysł aby figurki wyglądały naturalniej i to mogło się udać. Niewiele zabrakło. Niestety w takim wydaniu to jednak wolałbym typowe pozowanie - ale to tylko moje zdanie, niektórym się podoba.

Żeby nie było tak negatywnie - ta nowa figurka jest dla mnie mniej irytująca niż ta stara.... A z drugiej strony, to widziałem Bejsbolistę na filmiku u Wookiego i gotowa figurka wyglądała lepiej niż rendery, może były zaprezentowane pod niekorzystnym kątem a w realu wyglądają lepiej - więc idąc tym tropem, to może w realu obie figurki jakoś dadzą radę.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Posty: 516
Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
Has thanked: 97 times
Been thanked: 67 times
Kontakt:

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: Mixthoor »

Shodan pisze: 26 lut 2021, 15:56 Pokazuje się nam jakieś figurki, jakieś obrazki, jakieś teksty fluffowe. Wolałbym zobaczyć talie każdej postaci i jak to mechanicznie działa, a nie kolejne trzy strony bicia piany.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
Przeciwnie. Doskonale to przemyślał.

Również czekam na istotne detale. Zwłaszcza na materiały z przykładowych rozgrywek. Nie oczekuję molocha, czy prostackiej gry. Decyzję o wsparciu podejmę świadomie. Nie pod wpływem budowanego zachwytu, lecz pod wpływem przemyślanej analizy. To, czy figurka kasztani pod siebie, czy odbija piłki bejsbolowe, jest dla mnie zupełnie nieistotne.
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 4514
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 1669 times
Been thanked: 2091 times

Re: Wrażenia z zapowiedzi Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World

Post autor: PytonZCatanu »

Shodan pisze: 26 lut 2021, 15:56 A mnie ta cała sytuacja zaczyna już irytować. Pokazuje się nam jakieś figurki, jakieś obrazki, jakieś teksty fluffowe. Wolałbym zobaczyć talie każdej postaci i jak to mechanicznie działa, a nie kolejne trzy strony bicia piany.
Wiem, że to ma być budowanie hype'u, ale moim zdaniem Wooki słabo to wykombinował.
Wookiee słabo to wykombinował - powiedział użytkownik na 16 stronie wątku (jednym z 2 na forum) o grze, o której prawie nikt nic nie wie :lol:
Zablokowany