Nie ma szans. Dodruku tez nie planują.
Szkoda, bardzo dobra gierka.
Nie ma szans. Dodruku tez nie planują.
Widać jednak nie na polski rynek.Szkoda, bardzo dobra gierka.
Widziałem kiedyś na jakiejś czarnopoiątkowej promocji po 150 szelestów.
ja kupilem w zeszlym tygodniu w zagranicznym sklepie. Poszukaj w europejskich roznych sklepach - pojedyncze sztuki jeszcze sa.
tak jak kolega wyzej napisal, to jest glowny element gry, ciezko to nazwac wygrywajaca strategia:)pytajnik1 pisze: ↑23 cze 2021, 01:02 I jak po dłuższym czasie? Gra broni się czy wpada w schematy? Pytam, ponieważ ostatnio trafiłem na opinię, z której wynikało, że jest jedna droga do zwycięstwa (umieszczam w spoilerze, żeby ewentualnie nie zepsuć nikomu zabawy).Czy rzeczywiście tak jest czy jednak jest to opinia odrobinę przesadzona? Rozumiem, że powyższy element jest w grze istotny, ale czy jest na tyle dominujący, że psuje to w jakikolwiek sposób grę?Spoiler:
Możliwe, że troszkę chybiona interpretacja "drogi do zwycięstwa". Jak pisali poprzednicy - to jakby napisać "że granie w grę prowadzi do zwycięstwa".pytajnik1 pisze: ↑23 cze 2021, 01:02 I jak po dłuższym czasie? Gra broni się czy wpada w schematy? Pytam, ponieważ ostatnio trafiłem na opinię, z której wynikało, że jest jedna droga do zwycięstwa (umieszczam w spoilerze, żeby ewentualnie nie zepsuć nikomu zabawy).Czy rzeczywiście tak jest czy jednak jest to opinia odrobinę przesadzona? Rozumiem, że powyższy element jest w grze istotny, ale czy jest na tyle dominujący, że psuje to w jakikolwiek sposób grę?Spoiler:
potwierdzam, zwiedziony wyczytaną, o ile dobrze pamiętam tutaj, opinią o skupianiu się wyłącznie na budynkach i ignorowaniu superprojektów, co gwarantuje wygraną, wiele razy dostałem baty od dziewczyny, która szła właśnie w superprojekty.seki pisze: ↑23 cze 2021, 09:39 Ja do w/w wypowiedzi dodam jeszcze, że budynki są niezbędne ponieważ korzystanie z własnych budynków nie wymaga zasilania skafandrów więc jeśli ktoś nie stawia budynków to ma wysoki koszt aktywacji zewnętrznych budynków i konkurencję o nie w postaci innych graczy. Nie da się grać skutecznie bez własnych budynków i na tym opiera się cała gra. Nie nazwał bym tego strategią wygrywająca gdyż budynki mają różnorodne działanie. Jedne dostarczają zasobów, inne punktów bezpośrednio lub pośrednio (podróże w czasie, spłata pożyczek i generowanie w ten sposób punktów). Jeśli ktoś skupi się tylko na budynkach dających zasoby to nie ugra z tego prawie żadnych punktów także strategią wygrywającą samo stawianie budynków nie jest.
Na dwie osoby superprojekty mają większe znaczenie w grze. Przy 4 może opłacać się czasem jakiś oportunistycznie podkraść, jeśli nam pasje, ale ogólnie ekonomia jest ciaśniejsza i trudniej o zasoby na ich wybudowanie. Ale też wiele zależy od tego, jak grają inni gracze.suibeom pisze: ↑23 cze 2021, 11:02potwierdzam, zwiedziony wyczytaną, o ile dobrze pamiętam tutaj, opinią o skupianiu się wyłącznie na budynkach i ignorowaniu superprojektów, co gwarantuje wygraną, wiele razy dostałem baty od dziewczyny, która szła właśnie w superprojekty.seki pisze: ↑23 cze 2021, 09:39 Ja do w/w wypowiedzi dodam jeszcze, że budynki są niezbędne ponieważ korzystanie z własnych budynków nie wymaga zasilania skafandrów więc jeśli ktoś nie stawia budynków to ma wysoki koszt aktywacji zewnętrznych budynków i konkurencję o nie w postaci innych graczy. Nie da się grać skutecznie bez własnych budynków i na tym opiera się cała gra. Nie nazwał bym tego strategią wygrywająca gdyż budynki mają różnorodne działanie. Jedne dostarczają zasobów, inne punktów bezpośrednio lub pośrednio (podróże w czasie, spłata pożyczek i generowanie w ten sposób punktów). Jeśli ktoś skupi się tylko na budynkach dających zasoby to nie ugra z tego prawie żadnych punktów także strategią wygrywającą samo stawianie budynków nie jest.
Trzeba było brać na KS. Upgrade jak ktoś miał wszystko co wszyło wcześniej kosztował 270zł w grupówce.
Z tego co wiem to w Planszostrefie dodatku jeszcze nie było, nadal czekają na dostawę bo koszmarnie się opóźnia. Co jakiś czas tam dzwonię i się dopytuję.rav126 pisze: ↑25 sie 2021, 16:25 W Planszostrefie i Meplu wersja retail była po 180. W Trollach wersja KS była za 249. Dość długo była w przedsprzedaży. Ja wziąłem Infity upgrade na stronie producenta, i plułem sobie w brodę, że tak późno poznałem Anachrony, bo wziąłbym na 100% na KS (a dodatek jeszcze nie ograny bo czeka aż skończę malować figurki )
Wersja KS w Trollach to było lekkim słowem przegięcie. Ich wersja KS posiadała 15kosteczek metalowych. Ot i cała różnica z wersja sklepowa. A cena….
W zasadzie tak. Problem będzie tylko taki, że niektóre karty i kafelki mają swoje numery i opis ich działania można łatwo znaleźć po numerze. Ale np. superprojekty już nie mają numerków i trzeba szukać po nazwie. No ale to można łatwo nadrobić i zrobić tobie tabelkę z tłumaczeniem, albo dodać numerki na kaflach i w instrukcji.
Na bgg widziałem tłumaczenia fanowskie, nie wiem czy do wszystkiego. Oficjalnie była polska instrukcja do starej podstawki. Albi miało też w ofercie Exosuit Commander Pack, ale nie wiem czy zrobili do niego polską instrukcję.
Leader Box było dostępne na pierwszym KS. To było takie same pudło jak ze starej podstawki, ale dodatkowo miało okładkę z wybraną frakcją oraz Exosuit Commander Pack od razu w środku.
Wersja B to jest to co wyszło w 2017. Problem był taki, że jak chciałeś dodatkowe moduły, a figurek nie, to miałeś problem. Dlatego w kolejne edycji to zmienili i rozbili na trzy paczki.pioter123 pisze: ↑03 wrz 2021, 13:52 Poza tym sa w pewnym sensie dwie wersje podstawowego Anachrony?
Wersja A.
- Anachrony Essential Edition czyli sama podstawka.
- Anachrony: Classic Expansion Pack, ktore zawiera: Doomsday module, Pioneers of New Earth expansion i Guardians of the Council.
- Osobno figurki egzoszkieletow w Anachrony: Exosuit Miniatures Set.
Wersja B.
- Anachrony (bez podtytulu?), czyli podstawka + Doomsday module.
- Anachrony: Exosuit Commander Pack, ktore zawiera Pioneers of New Earth expansion, Guardians of the Council oraz figurki egzoszkieletow.