Skate Summer (Randy Reiman)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
_Berenice_

Skate Summer (Randy Reiman)

Post autor: _Berenice_ »

Info ze strony wydawcy:

t's summer, and you're riding the sun-drenched half-pipes of Pelican Park. Locals know there's no ledge too high, no rail too long, and no ramp too dangerous for you and your crew. Nail rad trick combos and show off your skills, but be careful — the longer you stay on your board, the more likely you are to bail!

The object of Skate Summer is to score the most points by doing trick combos, collecting goal tokens, and visiting S-K-A-T-E-R locations. The game is played in rounds. Each round has the following phases:

1. COMBOS: Players simultaneously play trick cards, earn rewards, and roll dice to check their balance.
2. SKILLS & POINTS: Players simultaneously improve their skills and score points for combos.
3. MOVES: Players take turns navigating the park, picking up goals and gear.
4. ROUND END: Each player resets their board and draws up to their hand size, then the "Pro Skater" first player marker passes to the left.

If any player's score has hit or passed the endgame token at the end of the round, the game ends and players count up their endgame points. The player with the highest score wins!

I zapraszam do filmu, gdzie jasno wyjaśniamy dlaczego jest to tak głupia gra, że aż dobra: https://youtu.be/ZseYF9ItS4w
Obrazek
Moja kolekcja

Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!

ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Mario_Max

Re: Skate Summer (Randy Reiman)

Post autor: Mario_Max »

Grałem 3 razy , bardzo fajny tytuł ,a jak ktoś jeszcze jeździł lub jeździ na desce to 10/10
Adam416

Re: Skate Summer (Randy Reiman)

Post autor: Adam416 »

Przy tej grze bardzo szybko włączył mi się syndrom jeszcze jednej partii, chociaż średnio przepadam za grami z losowością bo kostki mnie nienawidzą
ODPOWIEDZ